- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2009-10-28
Europos energetikos organizacijų vadovai ragina spartinti elektromobilių naudojimą
Elektros energetikos įmonių, elektros skirstomųjų tinklų sistemos operatorių ir nacionalinių elektros energetikos asociacijų vadovai iš 28 Europos valstybių pasirašė deklaraciją, raginančią skatinti elektromobilių technologijų ir jų įkrovimo infrastruktūros plėtrą. Deklaraciją Lietuvos elektros energetikos įmonių vardu taip pat pasirašė Lietuvos elektros energetikos asociacijos prezidentas Vladas Paškevičius. „Pagrindinis deklaracijos tikslas – gauti politinę paramą iš Europos Komisijos ir šalių narių vyriausybių, siekiant įveikti elektromobilių ir elektros baterijų technologijų įėjimo į rinką ir pradinio komercializavimo barjerus, taip pat skatinti jų mokslo tyrimus ir taikymą“, - sako Vladas Paškevičius. Europos energetikos organizacijų vadovų deklaracijoje pažymima, kad būtina elektromobilių transporto plėtros sąlyga - technologinės įrangos standartai, kurie yra svarbūs saugaus investicinio klimato ir reikalingos infrastruktūros sukūrimui. Bendrieji standartai leis taupyti sąnaudas bei sukurs masto ekonomijos pridedamąją vertę elektros energetikos bendrovėms ir elektromobilių gamintojams. Pasak Lietuvos elektros energetikos asociacijos prezidento, elektromobiliai yra efektyvesni negu bet kurios kitos alternatyvios transporto technologijos. Atsižvelgiant į šiuolaikinį technologijų ir infrastruktūros lygį, nuo elektros tinklų įkraunamos transporto priemonės gali tapti realybe. Net ir didelis kiekis elektromobilių turės ribotą poveikį elektros sistemos apkrovai, tačiau skatins „pažangiųjų elektros tinklų“ (angl. "Smart Grids") plėtrą. Europos elektros energetikos pramonės sąjungos EURELECTRIC nuomone, elektromobiliai gali padėti ženkliai sumažinti grėsmingą klimato kaitos poveikį. Platesnis elektros naudojimas automobilių transporte mažins šiltnamio efektą sukeliančių dujų išlakas, didins kuro diversifikaciją, stiprins energijos tiekimo saugumą ir pagerins oro kokybę. Elektromobiliai gali ženkliai prisidėti sprendžiant dideles ekonomines ir aplinkosaugines problemas, su kuriomis susiduria šiuolaikinė transporto sistema. Europos elektros pramonė skatina investicijas į elektromobiliams būtinos infrastruktūros plėtrą ir siekia užtikrinti visiems vartotojams tinkamą ir patogią prieigą prie elektros tinklų. Europos elektros energetikos pramonės sąjunga EURELECTRIC vienija nacionalines elektros energetikos asociacijas, atstovauja elektros energetikos pramonės interesus, taip pat filialus ir partnerius kituose kontinentuose. Asociacija suformuota 1999 m. susijungus giminingoms UNIPEDE ir EURELECTRIC struktūroms. Lietuvos elektros energetikos asociacija dalyvauja EURELECTRIC veikloje nuo 1999 m., o 2003 m. tapo šios sąjungos tikruoju nariu. |
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas