Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2018-01-03
Entuziasto dilema: naujas ar naudotas?
Daug Lietuvos žmonių sprendžia dilemą, ar už panašią kainą įsigyti 10 metų amžiaus didelį automobilį (pvz. BMW 5), ar 5 metų – mažesnį (pvz. „Volkswagen Golf“). Arba 5 metų didelį (pvz. „Volvo V60“) ar naują – mažesnį (pvz. „KIA Cee‘d SW“). Bet kuriam žmogui aišku, kad naujas daiktas yra patikimesnis, saugesnis, komfortiškesnis, ekonomiškesnis ir visoks koks -esnis už naudotą, tačiau turi minusą – greitesnį nuvertėjimą.
Tai – kasdieninių automobilių pirkėjų dilemos. Tarp automobilių entuziastų egzistuoja panašios dilemos, tačiau lyginami modeliai – visiškai kitokie. Jeigu 5 ar 10 metų amžiaus „pilko dyzelio“ eksploatacija nėra brangi, tai automobilių entuziastų vertinamų galingų modelių remontas gali kainuoti labai daug. Vien eilinių detalių, kaip stabdžių diskų, keitimas kainuoja keliskart daugiau nei paprastam modeliui, o kur dar kitos besidėvinčios dalys, kurių resursas nėra labai didelis. Tad naujo automobilio nuvertėjimas, įvertinus naudoto remonto kaštus, gali pasirodyti ne toks jau ženklus. Palyginkime kelis konkrečius modelius ties skirtingomis kainos ribomis – pavyzdžiui, 30 tūkst. Eur. Naujų automobilių rinkoje už tokią sumą pasirinkimas net ir tikriems vairavimo entuziastams yra nemažas. Nuostabiomis valdymo savybėmis pasižymintys „Mazda MX-5“ bei „Toyota GT86“, pažangus „Volkswagen Golf GTI“ ar išskirtinis „MINI John Cooper Works“, o kur dar galybė „hot hatch‘ų“ kaip „Renault Megane RS“, „SEAT Leon Cupra“ ir kt. Galima užtikrinti, kad kiekvienas šių modelių iki 100 tūkst. kilometrų nekels problemų ir kantriai atliks savo pareigas tiek važiuojant kasdieniniais maršrutais, tiek lenktynių trasoje. Tik turės perpus mažiau arklio galių nei ankstesnėje pastraipoje minėti modeliai. Žengiant į 40-50 tūkst. eurų zoną, naudotų išskirtinių automobilių pasirinkimas tampa toks, kad atitiktų išrankiausius norus. Čia ir arklio galių skaičius pasiekia pusę tūkstančio, ir daugelis automobilių – iki 5 metų amžiaus. Šioje „zonoje“ rasime ir BMW M4, ir „Porsche Cayenne Turbo“, ir „Porsche Panamera Turbo“. Tačiau naujų automobilių pasirinkimas atima žadą: 280 AG „Alfa Romeo Stelvio“, 310 AG „Audi S3“, 418 AG „Ford Mustang“, 370 AG „KIA Stinger“, 245 AG „Volvo V60“. Nuo sportiškų iki šeimyninių, arba nuo A iki Z. Žengiant dar aukščiau – 60 tūkst. Eur ir daugiau – naudotų išskirtinių automobilių taip pat netrūksta. 510 AG „Range Rover Sport“, 504 AG „Ferrari F430“, 468 AG „Jeep Grand Cherokee SRT8“, 439 AG „Maserati GranTurismo“ ar 540 AG „Alpina B7“. Čia daugumą vietų užima arba galingi šeimyniniai visureigiai, arba išskirtiniai kupė. Ir čia jau iškyla nauja dilema: ar naudotas „Ferrari F430“, ar naujas BMW M2? Jeigu pastarasis – kur kas greitesnis lenktynių trasoje nei dešimties metų amžiaus italas? Ar naudotas „Alpina B7“, ar naujas „Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde“? Ar naudotas „Maserati GranTurismo“, ar naujas „Audi S5“? Ar naudotas „Jeep Grand Cherokee SRT8“, ar naujas „Audi Q7“? |
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas