Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-08-01
Elonas paaiškino kodėl senieji automobilių gamintojai niekaip negali pavyti „Teslos“


„Tesla“ generalinis direktorius Elonas Muskas mano, kad prireikė laiko, kol automobilių pramonė galiausiai patikėjo, jog „Tesla yra rimtas reikalas ir dabar jie už tai turi susimokėti“.
 
„Motortrend“ interviu Elonas Muskas paaiškino, kodėl automobilių pramonė jų vis dar negali pavyti ir kokie kompanijos ateities planai.
 
Paklaustas, kodėl, jo manymu, kitiems automobilių gamintojams kyla problemų pasivyti „Tesla“, Muskas teigė, kad jie net nebandė konkuruoti, nes netikėjo, jog „Tesla“ tai pavyks:
 
„Na, aš net nežinau. Tai mus stebina. Aš maniau, kad [automobilių] pramonė jau ir anksčiau turės automobilių, kurie būtų konkurencingi Model S, nes, kaip jau kalbėjome – Model S debiutavo 2009 m., ir net jei žmonės manė, kad „Ką gi, neįmanoma sukurti [tokį] elektromobilį“, įprasta savivoka teigė, kad Model S pagaminti yra įmanoma, juolab, kad ir straipsnių apie tai buvo parašyta labai daug.
 
Kai tik mes juos [elektromobilius] pradėjome pristatinėti klientams ir kai šiuos automobilius patvirtino reguliavimo institucijos bei jie atitiko saugumo reikalavimus – kai Model S gavo aukščiausią saugos įvertinimą, kokį tik NHTSA yra kada nors suteikusi testuotam automobiliui – aš tikėjausi, kad per kokius trejus metus ar panašiai sulauksime ko nors geresnio, palyginus su pirmuoju Model S.“
 
Elonas dar pridūrė manąs, jog „automobilių pramonė vystosi gana lėtai“ ir, kad jie „elektrinių transporto priemonių nesiėmė rimtai“, kol „Tesla“ 2014-2015 metais parodė reikšmingą lyderystę.
 
Taip pat „Tesla“ generalinis direktorius teigia, kad daugelis jų varžovų gamina automobilius „be sielos“:
 
„Svarbiausias tikslas yra, ką mes galime padaryti, kad jūs įsimylėtumėte šį automobilį? Ir aš manau, kad svarbiausias dalykas, susijęs su „Tesla“ ir mūsų gaminamais automobiliais, kad juos sukūrė ne besielės korporacijos.
 
Tai nesusiję su finansinių rezultatų skaičiuoklėmis ir panašiai. Nieko panašaus. Žinoma, turime gauti daugiau pinigų nei investuojame, bet dienos pabaigoje norime jaustis pagaminę automobilį su meile, kuris mums virpina širdį, ir kuris jums sukeltų tokius jausmus. O kiek [rinkoje] automobilių, kurie neturi sielos.
 
Jie [senieji automobilių gamintojai] gamina visus šiuos automobilius, kurie neturi nei sielos, nei širdies, ir jie stebisi, kodėl niekas šiems automobiliams nieko nejaučia. O kodėl žmonės turėtų jiems kažką jausti?“
 
Elonas taip pat teigia, kad „Tesla“ turi laikytis lyderio vaidmens ir toliau mažinti elektrinių variklių sąnaudas bei sutelkti dėmesį į autonomiją:
 
„Mes savo asortimente turime tikrai įdomių gaminių ir jau galime daugiau kalbėti apie ateitį. Vėliau šiais metais tikimės, kad sulauksime Tesla Semi vilkiko ir naujojo Roadster, pristatysime Tesla pikapą ir pradėsime gaminti Model Y.
 
Bendrai, manau, kad iš socialinės pusės mes turime pagerinti elektromobilių baterijų ir visos sistemos kainą, kad automobiliai taptų labiau prieinami. Ir mums reikia automobilių autonomiškumo (turima galvoje savavaldžius automobilius aut. past.). Tai yra du svarbiausi dalykai. Bet tai daryti reikia su širdimi, su siela.“
 
Elonas Muskas pastaraisiais metais gana dažnai pabrėžia automobilių autonomiškumą ir jis mano, kad tai iš esmės pakeis automobilių pramonę. Ir tai turėtų nutikti greičiau, nei daugelis mano. Elonas siekia, kad „Tesla“ iki kitų metų pabaigos turėtų visiškai autonomišką produktą.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Bugatti Chiron pasiekė rekordinį 490 km/val. greitį, bet automobilio  
Jaguar patiria milijardinius nuostolius, bet ruošia tokius elektromo  
Protingas ar kvailas sprendimas? Audi šalia Tesla įkrovimo stotelių   
„Koenigsegg“ įsižeidė dėl parduodamo diktatoriaus sūnaus „One:1“ kai  
Audi paviešino tokią elektromobilio reklamą, kad net konkurentai sus  
5 įprastų dalykų Bugatti Chiron savininkai negali daryti. Brangus au  
Neįprastas vaizdas elektromobiliuose - kodėl „Jaguar I-Pace“ turi to  
Naujasis „Porsche 911“ pats kovos su akvaplanavimu - kaip tai bus pa  
Superautomobiliai turi savų keistenybių - „Lamborghini Murciélago“ s  
„Bugatti Veyron“ detalės ir remontas kainuoja juokingai daug - palyg  
Kam iš tiesų skirtos „o, Dieve!“ rankenėlės automobiliuose? Daugelis  
Kodėl „Rolls-Royce“ gamina ir automobilius, ir lėktuvų variklius ir   
Technologijos automobilius daro išraiškingesnius ir leidžia išsiskir  
Ar žinote, kad pirmos kartos BMW Z4 turėjo paslėptą dizaino elementą  
Naujasis „Range Rover Evoque“ leidžia vairuotojui pažvelgti kiaurai   
Kodėl vieni automobiliai yra gražūs, o kiti – ne?  
Kodėl „Porsche“ užvedimo spynelė yra kairėje vairo pusėje? Juk daugu  
Aliuminis yra lengvesnis, saugesnis ir nerūdija - negi plieniniams k  
Turbūt taip negaminamas joks kitas automobilis, kaip gaminami „Bentl  
Automobilių ratlankiai didėja, tačiau komfortas – nemažėja   
VIDEO