Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2017-03-21
Dar vienas „Outdoor“ šeimos narys – naujasis „Dacia Logan MCV Outdoor“

Dar vienas „Outdoor“ šeimos narys – naujasis „Dacia Logan MCV Outdoor“
Viena didžiausių „Dacia“ sėkmės istorijų – „Outdoor“ automobilių šeima – toliau auga: šalia „Sandero“, „Lodgy“ ir „Dokker“ atsirado ir ketvirtasis jos narys – naujasis „Logan MCV Outdoor“. 

Naujojo „Logan MCV Outdoor“ konstrukcija neginčijamai sukuria energija trykštančio, veržlaus automobilio įvaizdį,  kuris savo išvaizdai įkvėpimo sėmėsi iš krosoverių pasaulio. Jis už ypač konkurencingą kainą siūlo aukščiausios klasės praktiškumą bei didžiulę erdvę kroviniams.
 
Nepaprastai proporcingam naujajam „Logan MCV Outdoor“ būdingos visos svarbiausios „Logan MCV“ ypatybės:
- įspūdingai erdvus salonas su penkiomis patogiomis sėdynėmis;
- 573 litrų tūrio bagažinė, kuri visuose automobilių rinkos segmentuose yra viena didžiausių.
 
Naujojo „Logan MCV Outdoor“ dizainas išsiskiria savo modernumu: tai ir nauji charakteringi žibintai, ir nauja salono aplinka, ir papildomos dėtuvės, ir atnaujinta techninė įranga.
 
 
Išskirtinis dizainas

Tvirtumu ir patikimumu spinduliuojanti išorė, akį traukiančios ypatybės ir puikūs techniniai duomenys rodo, kad naujasis „Logan MCV Outdoor“ iš tikrųjų priklauso „Outdoor“ automobilių šeimai. 
 
Pravažumą užtikrina iki 174 mm pakelta jo prošvaisa, kuri dabar yra 50 mm aukštesnė nei automobilio „Logan MCV“, o aukštai pakelta vairuotojo sėdynė suteikia iš tiesų puikų matomumą. 
 
Naujojo „Logan MCV Outdoor“ priekyje – dviejų spalvų buferis bei glotnia chromo spalva nudažyta buferių apsauga ir rūko žibintai. Šiame modelyje įrengti ir naujieji charakteringi „Dacia“ žibintai, kurie pirmą kartą buvo parodyti pernai vykusioje Paryžiaus automobilių parodoje, suteikiantys automobiliui dinamišką bei šiuolaikišką išvaizdą. Priekiniuose žibintuose, kurių forma primena keturis į piramidę sudėtus stačiakampius, dabar įtaisyti ir LED dienos žibintai (DRL). Dėl modernaus dizaino naujojo „Logan MCV Outdoor“ priekis atrodo pastebimai platesnis. 
 
Priekinis buferis pakeistas taip, kad ne tik trykštų elegancija, bet ir atrodytų atletiškai. Panašiai, kaip ir kituose „Outdoor“ linijos modeliuose, naujojo „Logan MCV Outdoor“ grotelės dera prie juodų, dviejų spalvų buferio elementų, o chromuoti stačiakampiai, kurie užbaigia jo išskirtinį stilių, suteikia jam panašumo į „Duster“. 
 
Pažvelgus iš šono matyti, kad ratų arkas ir slenksčius pabrėžia išskirtinė apdaila, kuri akcentuoja šio modelio drąsią ir galingą išvaizdą. Naujojo „Logan MCV Outdoor“ „Dark Metal“ spalvos išilginiai stogo bagažinės laikikliai dar labiau pabrėžia universalo kėbulo linijas.
 
Gale – juoda spalva paryškinti užpakaliniai žibintai. Naujojo „Logan MCV Outdoor“ dviejų spalvų buferis ir glotnios chromo spalvos buferių apsauga yra būtent tos savybės, kurios signalizuoja, jog tai – „Dacia Outdoor“ modelis.

 
Iš pradžių naujasis „Logan MCV Outdoor“ rinkai bus pateikiamas „Dacia“ prekės ženklo kultinės „Grey Iceland“ spalvos. Taip pat bus galima pasirinkti dar dvi spalvas, „Azurite Blue“ ir „Vision Brown“, derinamas su naujais 16 colių „Bayadere Dark Metal“ spalvos „Flexwheel“ ratais.
 
Šiuolaikiškas vidus ir dar daugiau naujų ypatumų 

Naujojo „Logan MCV Outdoor“ salone – nauja aukštesne klase alsuojanti aplinka, kurioje vyrauja oranžinės spalvos detalės: centrinio prietaisų skydo ir ventiliacijos angos, kilimėlių siūlės bei iš dviejų skirtingų medžiagų pagaminti sėdynių apmušalai. 

 
Naujajame „Logan MCV Outdoor“ įrengtas naujasis „Dacia“ keturių stipinų vairas, kurio centre – garso signalas. Vairas – su prekės ženklui būdinga „Soft Feel“ apdaila, pasižymi ypatingu patvarumu, atrodo lengvas ir yra malonus liesti, o jo centre puikuojasi „Dacia“ logotipas. Ant vairo sumontuoti valdymo mygtukai dabar yra geriau integruoti, todėl vairuotojui tampa itin lengva valdyti norimas funkcijas.
 
Didesniam patogumui – dar daugiau įrangos 

Naujajame „Logan MCV Outdoor“ gausu naujos įrangos, kuri pagrindiniuose „Dacia“ asortimento automobiliuose buvo pradėta montuoti 2016 m. pabaigoje. Tai ir atbulinio parkavimo jutikliai, ir „Hill Start Assist“ funkcija, padedanti nenuriedėti įkalnėje (ji dabar yra standartinė įranga), bei į pasirenkamosios įrangos paketą įeinanti atbulinės eigos kamera.
 
Automobilio vidaus apdaila itin ergonomiška, kad kasdienis vairavimas taptų dar paprastesnis. Durelėse įrengti priekinių ir užpakalinių elektra valdomų langų valdymo mygtukai pasiekiami ranka lengviau nei anksčiau, vairuotojas gali naudotis vienu prisilietimu grindžiama funkcija ir centre esančiu įtraukiamu, į sėdynę įmontuotu porankiu. Ne mažiau svarbios ir tokios detalės kaip vienu prisilietimu valdomos posūkio signalo svirtelės ir apšviesta dėtuvė. 
 
Be daugelio daiktams pasidėti skirtų vietų, kurios patogiai išdėstytos po visą saloną, gale sėdintys keleiviai gali džiaugtis viršutiniu apšvietimu ir 12 V maitinimo šaltiniu, kuris suteikia galimybę prijungti ir įkrauti nešiojamus prietaisus. 
 
Įsigyjant naująjį „Logan MCV Outdoor“, bus galima rinktis iš dviejų variklio ir transmisijos komplektacijų: 
- Benzininis variklis TCe 90 su „Stop & Start“ (S&S) funkcija, kuris poruojamas su penkių laipsnių mechanine pavarų dėže (bendros degalų sąnaudos 5,1 litrų/100 km, o CO2 emisija –115 g/km).
- Dyzelinis variklis dCi 90 S&S, poruojamas su penkių laipsnių mechanine pavarų dėže (bendros degalų sąnaudos 3,9 litrų/100 km, o CO2 emisija – 100 g/km).
 
Naujasis „Dokker“, „Dokker“ furgonas ir „Lodgy“

Avangardinis dizainas ir dar daugiau įrangos ‒  žemomis „Dacia“ kainomis. Kai kuriuos naujus dizaino elementus, kurie būdingi pagrindinio asortimento automobiliams, „Dacia“ perkėlė į naujuosius „Dokker“, „Dokker“ furgoną ir „Lodgy“. 
 
Visi trys modeliai išsiskiria naujomis chromo apdailos grotelėmis,  kurios akcentuoja veržlias kėbulo linijas. Naujieji „Dark Metal“ spalvos „Fleexwheel“ ratai montuojami „Outdoor“ versijose, o 16 colių „Altica“ lydinio ratlankiai pakeis šiuo metu montuojamus ratus likusiuose asortimento modeliuose. Naujojo „Lodgy“ galinės durelės papuoštos chromo spalvos apvadu.

Salone išliko kai kurie dizaino elementai, kuriuos galima pamatyti pagrindinio asortimento automobiliuose: naujas keturių stipinų vairas, glotnios chromo spalvos centrinio valdymo skydo ir ventiliacijų angų apvadai bei „vieno prisilietimo“ elektrinio langų valdymo mygtukas vairuotojo pusėje. Anksčiau buvęs dviejų spalvų prietaisų skydas dabar pakeistas išmaniu, labiau derančios juodos medžio anglies spalvos prietaisų skydu. Naujojo „Outdoor“ apmušalai pabrėžia šiuolaikiškesnę vidaus aplinką, o  „Outdoor“ apmušalų versijoms, panaudotoms „Lodgy“ ir „Dokker“, būdingas tas pats 3D audimas, matomas naujajame „Sandero Stepway Outdoor“ ir naujajame „Logan MCV Outdoor“. Kad būtų dar patogiau, dabar naujuosiuose „Lodgy“ ir „Dokker“ gale sėdintiems keleiviams įrengti du užlenkiami staleliai, visai kaip lėktuvuose, bei papildoma vieta pasidėti daiktams priekyje sėdinčiam keleiviui. Galiausiai, kad būtų lengviau manevruoti, naujajame „Dokker“ ir „Dokker“ furgone dabar bus atbulinės eigos kamera (priklausomai nuo versijos) – funkcija, kuri jau yra „Lodgy“.
 
 
2. Naujos riboto skaičiaus „Duster“ ir „Outdoor“ linijų versijos 

Tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje „Dacia“ pademonstruos naująją ribotos laidos „Duster“ ir kiekvieno „Outdoor“ modelio („Sandero“, „Dokker“, „Lodgy“ , o dabar ir „Logan MCV“) versiją. Šios riboto skaičiaus versijos, kuriose sumontuota aukščiausio lygio įranga, ypač išsiskirs dviem ypatingomis kėbulo spalvomis – „Island Grey“ arba „Ocre Orange“ (tik „Sandero Stepway Outdoor“). „Outdoor“ linijoje šias naujas spalvas papildys 16 colių „Erbe Grey“ spalvos „Flex“ tipo ratai, o „Duster“ modelis išsiskirs 16 colių deimanto formos rašto juodais „Cyclades“ lydinio ratlankiais. Priklausomai nuo rinkos, naujuosius 16 colių lydinio ratlankius bus galima įsigyti renkantis prabangesnę naujojo „Lodgy“ ir naujojo „Dokker“ komplektaciją.
 
Ribotos laidos versijos „Duster“ salonuose – prašmatnūs dviejų spalvų apmušalai. „Cuivré Orange“ apvadai ir dekoratyvinės siūlės bei į kai kurių spalvų audinį įaustas žodis „Duster“ akimirksniu išduoda, kad tai – „Dacia“ prekės ženklo sėdynės. Kilimėliai irgi panašiai papuošti „Cuivré Orange“ dekoratyvinėmis siūlėmis.
 
Tie patys „Cuivré Orange“ akcentai matyti ir ant centrinio valdymo pulto dangčio ir ventiliacijos angų apvadų.
 
Ribotos laidos versijos automobiliuose gausu įrangos, kuri kasdienį vairavimą paverčia malonumu, įskaitant klimato kontrolės funkciją, „Media Nav Evolution“ daugialypės terpės sistemą, parkavimo atbuline eiga jutiklius ir pastovaus greičio palaikymo funkciją bei greičio ribotuvą (priklausomai nuo rinkos). Modelyje „Duster“ yra ir „Dacia“ „Baroudeur Pack“ paketas (priklausomai nuo rinkos), kuriame – ratlankių ir šonų apsaugos.
 
Baltijos šalių rinkoje šis modelis bus komplektuojamas su EDC automatine transmisija. 

3. Visiškai naujas SCe 75 variklis – dar ekonomiškesnis 
„Dacia“ yra pirmasis įmonių grupės prekės ženklas, pasiūlęs natūralaus įsiurbimo benzininį variklį SCe 75, kuris atitinka „Euro 6“ aplinkos taršos standartą. Šis 1,0 litro trijų cilindrų variklis didžiausią 75 AG galią išvysto esant 6300 aps./min., o 97 Nm sukimo momentą pasiekia esant 3500 aps./min. Variklis, montuojamas naujuose bazinės komplektacijos „Sandero“, „Logan“ ir „Logan MCV“, yra tiesiog įspūdingai ekonomiškas. Lyginant su jo pirmtaku – 1,2 litro 16 vožtuvų ir 75 AG varikliu, naujojo agregato degalų sąnaudos ir anglies dioksido emisija yra beveik 10 proc. mažesnės. Naujuosiuose „Sandero“ ir „Logan“ šis variklis 100 km sunaudoja tik 5,2 l degalų (bendros degalų sąnaudos) ir į aplinką išmeta tik 117 g/km CO2, o „Logan MCV“, kuriame sumontuotas šis variklis, gali didžiuotis tik 5,4 l /100 km bendromis degalų sąnaudomis ir atitinkamai 120 g/km anglies dioksido emisija. Papildomą ekonomiją padeda užtikrinti sinchronizavimo grandinė. 
 
Tokių anglies dioksido emisijos ir degalų sąnaudų mažinimo rezultatų „Dacia“ inžinieriams pavyko pasiekti sutelkus dėmesį į kelias pagrindines sritis, pradedant variklio svoriu (visiškai iš aliuminio pagamintas maitinimo blokas užtikrino, kad dabartinis variklis būtų 20 kg lengvesnis nei jo pirmtakas), įdiegiant pažangias technologijas.
 
Dar viena pažangi ypatybė – dvigubos fazės kintamas vožtuvų darbinis laikas (VVT). Pavarų laipsniai leidžia geriau pajudėti esant nedideliam apsisukimų skaičiui ir suteikia daugiau malonumo vairuojant. 
SCe 75 variklis visiškai atitinka „Renault-Nissan“ aljanso kokybės standartus. Būdamas modernus, ekonomiškas ir įperkamas, šis variklis visiškai atitinka pagrindines „Dacia“ vertybes.  
 
4. „Dacia“ toliau muša savo pasiektus pardavimų rekordus 

44 rinkose, kuriose pardavinėjamos „Dacia“ transporto priemonės, 2016 m. parduota 584 219 šio prekės ženklo automobilių, arba šešiais procentais daugiau nei 2015 m. Tokia teigiama tendencija matyti visuose „Dacia“ veiklos regionuose. Be to, ne mažiau kaip 28 šalyse buvo užimta nauja rinkos dalis arba pasiektas naujas pardavimo apimčių rekordas. 
 
Šio prekės ženklo lengvųjų automobilių ir LKA rinkos dalis Europoje padidėjo 0,1 procentinio punkto ir dabar siekia 2,4 procento; atitinkamai Eurazijoje padidėjo 0,2 procentinio punkto ir 7,9 procento bei 1,1 procentinio punkto Magribo regione, kur dabar užima 19,4 proc. rinkos. 
 
- Europoje iš viso parduota 415 010 „Dacia“ prekės ženklo transporto priemonių. Tai yra naujas rekordinis skaičius ir tuo pačiu 10,8 proc. daugiau nei 2015 m. Pagal B segmento automobilių pardavimus fiziniams asmenims „Sandero“ buvo ketvirtoje vietoje, o C segmente pagal pardavimus fiziniams asmenims „Duster“ puikavosi antroje vietoje ir tuo pačiu buvo perkamiausias to paties segmento SUV. 
 
- Prancūzijoje „Dacia“ paskelbė apie 12,1 procento išaugusius pardavimus. Parduota 112 111 transporto priemonių ir pasiektas naujas rekordas – 110 529 lengvieji automobiliai parduoti fiziniams asmenims. „Sandero“, kurio pardavimai pakilo 24,2 procento, Prancūzijoje tapo antruoju perkamiausiu fizinių asmenų automobiliu, o „Dacia“ prekės ženklo automobiliai apskritai – ketvirtu perkamiausiu fizinių asmenų automobilių prekės ženklu. 
 
- Kitose Europos rinkose „Dacia“ pardavimai išaugo 10,4 procento. Iš viso parduoti 302 899 automobiliai. Italijoje parduotas rekordinis skaičius – 52 272 automobiliai, arba 11,6 proc. daugiau nei 2015 m. Panašiai sėkmė prekės ženklą lydėjo ir Jungtinėje Karalystėje: stabilioje, į verslo klientus orientuotoje rinkoje parduoti 26 562 automobiliai (arba 1,1 proc. daugiau). Naujas rekordas pasiektas ir Lenkijos rinkoje: pardavimai išaugo įspūdingais 29,3 proc., o parduoti 19 275 automobiliai.
 
Puikiai augę šio prekės ženklo automobilių pardavimai Šveicarijoje leido 0,7 procentinio punkto padidinti rinkos dalį, kuri dabar siekia 2,2 procento. Tuo pačiu šioje šalyje pasiekti ir geriausi „Dacia“ rezultatai nuo metų pradžios: pardavus 7824 automobilius, pardavimų apimtys išaugo 39,9 proc. 
 
Eurazijos rinkose, į kurias „Dacia“ jau yra įžengusi, rinkos dalį pavyko padidinti 0,2 procentinio punkto. Dabar rinkos dalis šiame regione yra 7,9 proc. Pardavimai išaugo 5,8 procento, iš viso parduotos 90 926 transporto priemonės. Prekės ženklas tebėra rinkos lyderis Rumunijoje ir Bulgarijoje. 2016 m. Rumunijoje „Dacia“ pardavė 38 861 transporto priemonę ir dabar užima 29,6 procentus visos rinkos. O Turkijoje pavyko pasiekti tiek naują transporto priemonių pardavimų rekordą (paduota 47 529 vienetai arba 6,3 proc. augimas), tiek ir padidinti rinkos dalį (padidinus 0,2 procentinio punkto, dabar užima 4,8 procento).
 
Magribo šalyse „Dacia“ turi 19,4 proc. rinkos, kur 2016 m. parduoti 66 165 vienetai, arba 1,1 procento daugiau nei 2015 m. Ypač geri prekės ženklo rezultatai Izraelyje, kur pirmasis „Dacia“ prekybos salonas duris atvėrė tik prieš dvejus metus ir kur 2016 m. parduoti 4246 vienetai, arba 65 proc. daugiau ir užsitikrinta 1,5 proc. dydžio rinkos dalis. „Dacia“ neužleidžia lyderio pozicijų pardavimų prasme Maroke, kur turi 26,6 proc. rinkos, o 2016 m. pardavė 43 408 automobilius, arba 16,1 proc. daugiau nei 2015 m..
 
Per paskutiniuosius 12 metų „Dacia“ pardavė daugiau kaip keturis milijonus transporto priemonių. Aiški politika gaminti patrauklius modelius, kuriuose sumontuota įranga iš tiesų yra puikus kainos ir kokybės santykio pavyzdys, užtikrino, kad šiandien „Dacia“ prekės ženklas būtų pagrindinis automobilių pramonės rinkos žaidėjas. 
 
„Dacia“ modeliai gaminami keturiose skirtingose gamyklose, kurios veikia dviejuose žemynuose. Tai gamyklos Pitesti mieste (Rumunija), Tanžjere ir Kasablankoje (Marokas) bei Orane (Alžyras). Bendrovės politika – siekiant kaip galima geriau prisitaikyti prie skirtingų savo klientų poreikių, gaminti kaip galima arčiau savo rinkų. 

Turėdama patrauklių produktų asortimentą, „Dacia“ subūrė ir aktyvią savo sekėjų bendruomenę: įvairiuose socialiniuose tinkluose „Dacia“ šiuo metu turi apie 3,5 milijono gerbėjų. 
 
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Dacia Logan
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt