Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-06-19
BMW „M“ padalinys pristatė pagrindinę metų naujieną – „BMW M8“ ir „BMW M8 Competition“


Vokietijos kompanijos BMW „M“ padalinys oficialiai pristatė savo pagrindinę metų naujieną – „BMW M8“ ir „BMW M8 Competition“ tiek kupė, tiek kabrioleto kėbulais. Kurdami savo sportiškiausius automobilius Bavarijos gamintojo inžinieriai praleido daugybę valandų lenktynių trasose, kad rinkai galėtų pasiūlyti naujų technologijų, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
 
Naujajame „BMW M8“ montuojamas 4,4 litro darbinio tūrio V8 variklis su dviem turbinomis pasiekia 441 kW/ 600 AG galią, o „BMW M8 Competition“ versija dar galingesnė – 460 kW/ 625 AG prie 6000 aps./min.

 
„BMW M8 Competition“ versijoje. „BMW M8“ maksimalų 750 Nm sukimo momentą išvysto itin plačioje 1800-5600 aps./min. amplitudėje, o „M8 Competition“ ją pratęsia iki 5800 aps./min.
 
„BMW M8 Coupe“ ir kabrioletas „BMW M8 Convertible“ nuo 0 iki 100 km/val. gali įsibėgėti per atitinkamai 3,3 ir 3,4 sekundės, o „BMW M8 Competition Coupe“ bei „BMW M8 Competition Convertible“ – per atitinkamai net 3,2 ir 3,3 sek.
 
 
Motoro galią ratams perduoda 8 laipsnių sportinė „M Steptronic“ pavarų dėžė su „Drivelogic“ funkcija, valdoma naujo dizaino pavarų perjungimo svirtimi arba „M“ mentelėmis po vairu. Trys skirtingi pavarų perjungimo režimai leidžia važiuoti komfortiškai, sportiškai arba ypatingai dinamiškai, pavyzdžiui, lenktynių trasoje.
 
„M xDrive“ visų varomų ratų sistema su aktyviu centriniu diferencialu normaliomis sąlygomis užtikrina tradicinį galios tiekimą galinei ašiai, kurį dar ir galima užfiksuoti išjungus dinaminę stabilumo kontrolę. Visais kitais atvejais, automobiliui nors kiek slystelėjus ar susidūrus su kitomis besikeičiančiomis važiavimo sąlygomis, sukimo momentas paskirstomas tarp visų ratų, atsižvelgiant į tai, kuriam iš jų reikia daugiau sukibimo. 
 
Įkvėpė lenktyninis bolidas

„M“ padalinio inžinieriai ypatingai daug dėmesio skyrė šio modelio važiuoklės derinimui, tam praleisdami daugybę valandų lenktynių trasose. Neslepiama, kad daug sprendimų nulėmė tuo pat metu kurtas lenktynėms skirtas „BMW M8 GTE“ bolidas.
 
Taip gamintojams pavyko surasti aukso viduriuką tarp prabangaus automobilio savininko noro patogiai važinėti kasdien ir adrenalino fanui būtinų preciziško stabilumo bei valdymo galimybių suderinimo. Daugybė pakabos dalių buvo papildomai sutvirtintos, kad atlaikytų padidintas perkrovas ir užtikrintų patikimesnį automobilio valdymą.
 
Visuose „BMW M8“ įdiegta adaptyvi pakaba su elektronikos kontroliuojamais amortizatoriais ir elektromechaniniu vairo stiprintuvu. Jau standartinėje įrangoje automobiliuose montuojami 20 colių skersmens „M“ dizaino lengvojo lydinio ratlankiai ir aukštoms apkrovoms skirtos padangos. „BMW M8 Competition“ versijos be išskirtinių apdailos elementų turi specialiai šiam modeliui iškaltus 20 colių skersmens dvispalvius ratlankius. 
  
Visuose „BMW M8“ sumontuoti efektyvūs „M“ stabdžiai, o už papildomą mokestį galima užsakyti anglies pluošto ir keramikos mišinio stabdžių sistemą. Dabar „BMW M8“ vairuotojai turės efektyvesnį grįžtamąjį stabdžio pedalo ryšį, kurį galės pasirinkti iš „Comfort“ ir „Sport“ režimų. Tokią galimybę užtikrina inovatyvus stabdžių modulis, leidžiantis greičiau pasiekti reikalingą stabdymo jėgą ir daug greičiau veikti elektroninei stabilumo sistemai.
 
Atletiškųjų modelių eksterjerą papildomai galima praturtinti anglies pluošto apdailos elementais, pasirinkus „M Carbon“ paketą. Lengvų, bet tvirtų medžiagų netrūksta ir automobilio kėbule – pavyzdžiui, iš anglies pluoštu sustiprinto plastiko pagamintas M8 kupė stogas. 
 
Naujos funkcijos

Automobilių interjere atpažįstamos „M“ modeliams būdingos prabangios detalės: kiekviename „BMW M8“ montuojamos „M“ sėdynės, sportinis odinis vairas ir specialūs saugos diržai, oda dominuoja ir tarp kitų apdailos elementų. Taip pat jau standartinėje įrangoje siūlomas projekcinis ekranas vairuotojui, solidus elektroninių vairavimo ir parkavimo pagalbininkų paketas bei naujausia „BMW ID7“ multimedija su navigacija ir „Intelligent Personal Assistant“ sistema. 

 
Greta pavarų perjungimo svirties atsiradęs naujas „Setup“ mygtukas leidžia vienu paspaudimu pasiekti variklio, amortizatorių, vairo stiprintuvo, „M xDrive“ ir stabdžių sistemų nustatymus bei juos keičiant greitai sukalibruoti automobilio valdymą pagal poreikius. Du tokių parinkčių rinkinius vairuotojas gali bet kada aktyvuoti, prieš tai išsaugojęs juos automobilio atmintyje.
 
Dar viena naujovė – „M Mode“ mygtukas centrinėje konsolėje – leidžia vienu paspaudimu pakeisti vairuotojo pagalbinių sistemų parinktis ir parodymus prietaisų skydelyje. „M Mode“ vairuotojui suteikia galimybę greitai aktyvuoti „Road“ arba „Sport“ nustatymus, o „BMW M8 Competition“ versijoje – ir „Track“ režimą, skirtą lenktynių trasai.
 
Įgaliotosios gamintojo atstovės „Krasta Auto“ salonuose „BMW M8 Competition Coupe“ ir „BMW M8 Competition Convertible“ pasirodys rugsėjo mėnesį. Išankstiniai užsakymai šiems automobiliams priimami jau dabar.
Daugiau apie šį automobilį:
BMW M8, 2019 - dabar
Susiję straipsniai
Praskleistas „BMW M8“ paslapties šydas: bus diegiamos ypatingos tech  
Vokiečiai sukūrė tikrą technologijų šedevrą: 8 cilindrai su dviem tu  
Frankfurte „Mercedes-Benz“ parodė naujus, galingus ir efektyvius mod  
„Porsche“ žada, kad benzininiai automobiliai išliks dar labai ilgą l  
Ar rekordas kris? „Tesla Model S“ jau drasko padangas Niurburgringo   
Elonas padarė apšilimą - sumušė „Laguna Seca“ trasos rekordą  
Galia ir inovatyvus dizainas: naujasis „Audi RS 7 Sportback“  
„Ford“ elektrifikuotų modelių spurtas: iki 2022 m. aplenks benzinini  
Naujasis „Land Rover Defender“ atrodo kietas ir yra kietas  
Ateities visureigis „Audi AI:TRAIL quattro“  
Porsche laikykis: Elonas į Niurburgringą atveža „Model S“, kad visie  
Atnaujintas „Audi A5“: dar sportiškesnis ir efektingesnis  
„Volkswagen“ pristatė naują logotipą ir vizualinį identitetą  
„Volkswagen“ pradeda naują erą su pasauline ID.3 premjera  
Prasideda kritinis laikas elektromobilių erai: kodėl dabartiniai spr  
Vokiečiai įsitikinę: „Volkswagen ID.3“ sukels tokį pat perversmą, ka  
Netikėtos naujienos iš „Tesla“ - jau pradeda plėtrą į Rytų Europą ir  
O čia tai monstras: „Porsche Taycan“ pasiekė naują Niurburgringo tra  
Naujasis „Mercedes-Benz GLE Coupé“: daugiau prabangos ir kupė stilia  
Naujos kartos „Land Rover Defender“ ekspedicija 001: iš žemės centro  
VIDEO