Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-07-10
Beliko vos vienas žingsnis iki naujos automobilių eros - po papildomus 56 km kasdien


„Toyota“ paskelbė, kad pradeda naujų, dideliu efektyvumu pasižyminčių saulės elementų testavimus. Įdomiausia, kad šie elementai yra naudojami „Toyota“ elektromobiliuose. Ir kompanija teigia, jog per vieną dieną jie gali pagaminti tiek energijos, kad papildomai nuvažiuosime 56 km.
 
„Toyota“ jau ne pirmi metai, kaip bando į savo elektromobilius integruoti saulės elementus. Iš pradžių buvo „Prius“ automobilis, kuris turėjo vos 50 vatų skydelį. Iš to daug energijos tikėtis nevertėjo, bet nuo to viskas ir prasidėjo.
 
2016-aisiai Japonijos gamintojas ant „Prius“ hibrido (plug-in, PHV) stogo uždėjo 2000 JAV dolerių vertės saulės elementų sistemą.
 
Pastaroji jau buvo galingesnė – 180 vatų. Tai jau galėjo suteikti reikšmingesnį kiekį energijos ir įkrauti automobilio baterijas. Tačiau tos elektros energijos „Prius“ hibridui užtekdavo nuvažiuoti vos keletą papildomų kilometrų.
 
Dabar „Toyota“ bendradarbiaudama su „NEDO“ ir „Sharp“ pradeda praktinius testavimus, kuriais bus siekiama „įvertinti nuvažiuojamo atstumo ir degalų sunaudojimo efektyvumą elektrifikuotose transporto priemonėse, kurios bus padengtos dideliu efektyvumu pasižyminčiais saulės elementais.“
 
Ši „Toyota“ transporto priemonė padengta itin efektyviais saulės elementais. Kompanija teigia, kad jų energijos konversijos rodiklis siekia  34 %.
 
Šiais saulės elementais „Toyota“ padengė didelę automobilio dalį ir teigiama, jog sistema gal generuoti 860 vatų galią bei per dieną automobiliui papildomai suteikti tiek energijos, kad vien elektra būtų galima nuvažiuoti apie 56 km. 
 
Kaip galite matyti iš „Toyota“ pateiktos informacijos, didžiausias šių sistemų skirtumas yra tas, kad naujoji sistema iš tikrųjų gali maitinti pagrindinę automobilio bateriją, kol pats automobilis važiuoja.
 
„Toyota“ kol kas neskelbia konkrečios šios technologijos komercializacijos datos, tačiau dar šį mėn. planuojama šį automobilį ir visą sistemą išbandyti Tokijuje bei kitose vietovėse ir pasidalinti gautais testavimų rezultatais su „NEDO“ bei „Sharp“, kad kuo greičiau šią technologiją galėtų pasiūlyti rinkai.
 
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Europa pamišo dėl „Tesla Model 3“ ir jei Elonas įgyvendins pažadą –   
„Megane R.S Trophy-R“: naujas rekordas „Suzuka“ trasoje  
„Volkswagen“ pardavė 100000-ajį „e-Golf“ - kodėl greitai šio elektro  
Volkswagen džiaugiasi rezultatai - „Jetta“ Kinijoje tapo hitu, bet k  
Naujas „e-tron“ šeimos SUV kupė: „Audi e-tron Sportback“  
Sportiškiausias Q modelis: naujas „Audi RS Q8“  
Mažiausių automobilių įranga vejasi prabangiausius  
„Top Gear“ testas buvo „Fake News“? E.Muskas: mes įveiksime Porsche   
Net ir naujausia „Tesla Model S Raven“ versija nepasipriešina „Porsc  
„Mercedes-Benz“ ištyrė, kiek vidutiniškai automobilis nuvažiuoja kel  
Ar yra automobilių, kurie neturėtų tapti elektriniais? „Mercedes G-C  
Volvo XC40 turi išmanųjį telefoną primenančią multimedijos sistemą -  
Pagaliau „Tesla“ dirba pelningai – po paskelbtų trečio ketvirčio rez  
Nissan ruošia staigmeną - „Leaf“ gaus dar vieną variklį, išvystys 30  
„General Motors“ svarsto sugrąžinti „Hummer“ vardą, bet ne taip, kai  
Išbandė „Taycan Turbo S“ ir „Model S P100D“ elektromobilius – „Tesla  
„Tesla“ sugrįžo į Niurburgringą naujam rekordui, patobulinti prototi  
„Volvo“ pristato naują prekės ženklą „Recharge“ ir elektrinę XC40 ve  
8-osios serijos atgimimas tęsiasi: pristatytas „BMW M8 Gran Coupe“  
„Porsche“ vadovo mintys apie „Tesla“, padėka Elonui ir kodėl nesulau  
VIDEO

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt