Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-07-10
Beliko vos vienas žingsnis iki naujos automobilių eros - po papildomus 56 km kasdien


„Toyota“ paskelbė, kad pradeda naujų, dideliu efektyvumu pasižyminčių saulės elementų testavimus. Įdomiausia, kad šie elementai yra naudojami „Toyota“ elektromobiliuose. Ir kompanija teigia, jog per vieną dieną jie gali pagaminti tiek energijos, kad papildomai nuvažiuosime 56 km.
 
„Toyota“ jau ne pirmi metai, kaip bando į savo elektromobilius integruoti saulės elementus. Iš pradžių buvo „Prius“ automobilis, kuris turėjo vos 50 vatų skydelį. Iš to daug energijos tikėtis nevertėjo, bet nuo to viskas ir prasidėjo.
 
2016-aisiai Japonijos gamintojas ant „Prius“ hibrido (plug-in, PHV) stogo uždėjo 2000 JAV dolerių vertės saulės elementų sistemą.
 
Pastaroji jau buvo galingesnė – 180 vatų. Tai jau galėjo suteikti reikšmingesnį kiekį energijos ir įkrauti automobilio baterijas. Tačiau tos elektros energijos „Prius“ hibridui užtekdavo nuvažiuoti vos keletą papildomų kilometrų.
 
Dabar „Toyota“ bendradarbiaudama su „NEDO“ ir „Sharp“ pradeda praktinius testavimus, kuriais bus siekiama „įvertinti nuvažiuojamo atstumo ir degalų sunaudojimo efektyvumą elektrifikuotose transporto priemonėse, kurios bus padengtos dideliu efektyvumu pasižyminčiais saulės elementais.“
 
Ši „Toyota“ transporto priemonė padengta itin efektyviais saulės elementais. Kompanija teigia, kad jų energijos konversijos rodiklis siekia  34 %.
 
Šiais saulės elementais „Toyota“ padengė didelę automobilio dalį ir teigiama, jog sistema gal generuoti 860 vatų galią bei per dieną automobiliui papildomai suteikti tiek energijos, kad vien elektra būtų galima nuvažiuoti apie 56 km. 
 
Kaip galite matyti iš „Toyota“ pateiktos informacijos, didžiausias šių sistemų skirtumas yra tas, kad naujoji sistema iš tikrųjų gali maitinti pagrindinę automobilio bateriją, kol pats automobilis važiuoja.
 
„Toyota“ kol kas neskelbia konkrečios šios technologijos komercializacijos datos, tačiau dar šį mėn. planuojama šį automobilį ir visą sistemą išbandyti Tokijuje bei kitose vietovėse ir pasidalinti gautais testavimų rezultatais su „NEDO“ bei „Sharp“, kad kuo greičiau šią technologiją galėtų pasiūlyti rinkai.
 
technologijos.lt
Susiję straipsniai
„Tesla“darbuotojai prisipažino: naudojame izoliacinę juostą norėdami  
Tyrimas atskleidė, kaip prabangūs automobiliai pasiekia Šiaurės Korė  
Po 60 metų istorijos į kelius išrieda pirmasis elektrinis „MINI“  
Subalansuotas: naujasis „Ford Focus ST“ išplėtė „karštojo hečbeko“ s  
Hibridinių automobilių gidas: kuo skiriasi „mild“ nuo „plug-in“?  
„Tesla“ sumušė rekordą – tokių rezultatų nesitikėjo net Volstryto fi  
Tik lenktynių trasai skirtas „Ford GT Mk II“ kainuos daugiau nei mil  
Kia XCeed: miesto krosoveris derina visureigio praktiškumą su hečbek  
Pakylėtas į naują lygį: atnaujintas „Audi Q7”  
Tesla greitai turės elektromobilį, kuris vienu įkrovimu nuvažiuos 64  
8 serijos BMW šeimą papildė „Gran Coupe“ modelis  
9 toliausiai nuvažiuojantys elektromobiliai. Nebūtina turėti didžiau  
„Volkswagen“ pristatė galingiausią GTI šeimos narį – „Golf GTI TCR“  
„Audi E-Tron“ gali būti karštesnis nei kas nors norėtų - gamintojas   
Toyota Supra turi daugiau galios nei žadėta ir kodėl testai atrodo g  
Dvidešimt „Audi A6 Avant“, pritaikyto bekelei, metų: naujas „Audi A6  
Pristatytas naujasis 1 serijos BMW  
„Panasonic“ jau dabar mato, kad „Tesla Model Y“ gamyba sukels rimtų   
Keturiasdešimt „Ford Focus“ atspalvių   
Atnaujintuose sportiškiausiuose MINI modeliuose – įspūdingas galios   
VIDEO