Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2018-02-06
WRC ralio finiše – lietuvių ekipažas
2017-aisiais apšilę kojas Pasaulio ralio čempionato (WRC) varžybose, Monte Karlo ralyje, Deividas Jocius su Donatu Zvicevičiumi šiemet atakuoja dar galingiau. Paskutinį sausio savaitgalį vykusiame pirmame WRC etape Monte Karle ekipažas varžėsi su jiems nauju „Peugeot 208 R2“ automobiliu ir užėmė 5-ą vietą savo klasėje bei 23-ią – bendroje įskaitoje.
Monte Karlo ralis yra prestižinis WRC etapas, kuriame sudalyvauti siekia daugelis lenktynininkų. Paskutinį kartą Lietuvos vėliava čia plevėsavo 1935-aisiais, kai varžybose dalyvavo Pranas Hiksa. Praėjusiais metais „Mitsubishi Lancer Evo“ automobiliu startavę D. Jocius ir D. Zvicevičius finišo nepasiekė dėl avarijos, o antrasis bandymas buvo kur kas sėkmingesnis ir Lietuvos vėliava finiše čia vėl plevėsavo. Ne ką mažiau įdomus ir faktas, kad Monte Karlo ralis – ne vienintelis WRC etapas, kuriame šiemet dalyvaus D. Jocius su D. Zvicevičiumi. Jie jau pateikė paraiškas kitam WRC etapui, vasario viduryje vyksiančiam Švedijoje. Monte Karlo ralis „Arctic Energy WRT“ komandai prasidėjo ne ką mažesniais iššūkiais nei pernai. Dėl prasto pasirodymo pirmąją dieną lietuviškas „Peugeot 208 R2“ buvo numestas į pačią rikiuotės uodegą, tad startavęs penktadienį, greičio ruožų viduryje pasivydavo lėtesnius varžovus ir siauruose kalnų keliuose juos turėdavo lenkti. Tai ne pati lengviausia užduotis, tad į viršų D. Jocius su D. Zvicevičiumi kilo lėtai, o nusprendus spustelti, padaryta klaida kainavo aplandytą automobilį ir sugaištas minutes remontui. Neišvengę klaidų, tačiau pamažu kilę į rikiuotės viršų, D. Jocius su D. Zvicevičiumi pasiekė Monte Karlo ralio finišą ir užėmė garbingą 5-ą vietą savo klasėje bei 23-ią – bendroje įskaitoje. Ne viename greičio ruože ekipažas užėmė 2-3 vietą savo klasėje, tačiau pirmąją dieną gauta bauda neleido svajoti apie tokią poziciją bendroje įskaitoje.
Monte Karlo WRC ralyje greičiausias buvo Sebastienas Ogier, „Volkswagen Polo“ šiemet iškeitęs į „Ford Fiesta“. Antroje vietoje finišavo estas Ottas Tanakas su „Toyota Yaris“, trečioje – jo komandos draugas suomis Jari-Matti Latvala. „Planas įvykdytas. Tikslas buvo pravažiuoti stabiliai, susikaupus ir nedarant klaidų finišuoti. Nuotykių neišvengėme, bet tikslą įgyvendinome“, – po ralio kalbėjo D. Jocius. Ekipažo planas turbūt neapsiriboja dviem WRC raliais sezone, tad šį sezoną „Arctic Energy WRT“ komandą rekomenduojame sekti. Dominykas Butvilas buvo paskutinis lietuvis, dalyvavęs aukšto lygio klasikinio ralio varžybose, tad šiemet sporto gerbėjams vėl verta dairytis ne tik į lietuviškas trasas, bet ir į pasaulinio lygio renginius. |
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas