Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2009-02-25
Audi TT RS Sportiška penkių cilindrų jėgainė
Audi dar kartą gamina penkių cilindrų jėgainę: Audi TT RS pasauliui bus pristatyta Ženevos automobilių parodoje. Jos turbo kompresorinis 2,5 litrų talpos variklis išvysto virš 300 AG. Jis taip pat išsiskiria sprogstamuoju pagreitėjimu, vairavimo žavesiu ir neprilygstamu garsu.
Legenda atgimsta. Nepaisant visko, galingi penkių cilindrų benzininiai varikliai turi ilgą istoriją Audi. TT RS turbo kompresorinis variklis su tiesioginiu kuro įpurškimu yra naujas šios dinaminės tradicijos vedlys. Jis įgalina TT RS įgyvendinti ypatingus žygdarbius. Pavyzdžiui, jam net nereikia penkių sekundžių viršyti 100 km/val. ribą, lenkimas jam tiesiog vaikų žaidimas; o 250 km/val. yra ribojamas maksimalus greitis vien tik popieriuje. Nuolatinės keturių ratų pavaros quattro sistema, įmantri važiuoklė ir stulbinantys stabdžiai padeda užtikrintai išlaiko galios vadeles. Svarbiausia tai, kad kompaktinis TT RS –lengvo lydinio ir didžiąja dalimi aliuminio kėbulu sukonstruotas Audi Space Frame principu – tai vairavimo mašina su kuria būtina skaitytis. |
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas