Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2018-07-04
„Audi“ atskleidė „Audi e-tron“ elektromobilio salono išvaizdą ir technologijas


„Audi e-tron“ – pirmasis keturių žiedų gamintojo elektromobilis – siūlo visiškai naują patirtį: erdviame ir stilingame salone galima mėgautis įspūdingu trimačiu garsu ir naudotis pažangiomis technologijomis, tokiomis kaip pirmą kartą pasaulyje serijiniame automobilyje montuojamais virtualiais šoniniais veidrodėliais.

„Audi e-tron“ prototipo debiutas

Karališkajame Danijos teatre vyko neįprasta premjera. Ten, kur įprastai atlikėjai pasirodo žiūrovams, ryškių žibintų šviesoje pirmą kartą pristatytas elektrinis SUV „Audi e-tron“ prototipas, tiksliau – jo salonas ir pažangiausios technologijos. Nors ir vis dar aptrauktas ypatinga maskuojama plėvele, jis stebina įvairiapusiu salonu – itin lengvų ir grakščių linijų, su sumaniais sprendimais ir įspūdingomis galimybėmis – nuo pasirenkamos trimatės „Bang & Olufsen Premium Sound System“ garso sistemos iki virtualių šoninių veidrodėlių.

 
Ypatingas interjero dizainas ir virtualūs veidrodėliai

„Audi e-tron“ elektromobilio prietaisų skydelį tarsi scena juosia didelė arka su iškiliomis horizontaliomis linijomis, besitęsiančiomis nuo durelių iki durelių. Čia nepastebimai integruotas „Audi“ skaitmeninis prietaisų skydelio ekranas, kuris tarsi sklendžia erdvėje, taip pat sumontuoti pasirenkamos virtualių šoninių veidrodėlių sistemos ekranai. 
 
Pirmą kartą pasaulyje serijiniame modelyje debiutuojantys virtualūs šoniniai veidrodėliai yra ne tik itin pažangi technologija, bet ir praktiškas sprendimas, užtikrinantis dar didesnį patogumą ir saugumą. Vaizdas iš išorėje esančių mažų kamerų rodomas didelės raiškos 7 colių įstrižainės ekranuose, o vairuotojas gali pasirinkti norimą rodymo kampą, atvaizdą padidinti ar sumažinti. MMI valdymo sistemoje galima nustatyti tris skirtingus rodymo būdus – greitkelyje, posūkiuose ir statant automobilį. 


Aukščiausios klasės itin erdvus ir komfortiškas salonas

Visose „Audi e-tron“ salono apdailos versijose itin kruopščiai suderinti sėdynių apmušalai, spalvos ir dekoratyviniai intarpai. Ar tai būtų rafinuota „Valcona“ oda, ar sportiškumą pabrėžiantis tamsus reljefinis aliuminis, elektrinio SUV salonas atitinka aukščiausios klasės surinkimo ir medžiagų kokybės standartus.
 
Turėdamas didelį atstumą tarp ašių (2928 mm), „Audi e-tron“ prototipas pasižymi itin erdviu penkiaviečiu salonu ir talpiu krovinių skyriumi. Salono ilgis, atstumas virš galvos, taip pat erdvė kojoms antroje sėdynių eilėje yra vieni didžiausių SUV segmente. Taip pat visiškai lygios grindys gale, kur įprastuose automobiliuose yra tunelis, suteikia dar daugiau erdvės. 

 
Akustinis komfortas visada buvo „Audi“ automobilių privalumas, o apjungus elektros pavarą ir rafinuotą bei komfortišką saloną, „Audi e-tron“ prototipas kartelę kilstelėjo dar aukščiau. Važiuojant mieste jis skleidžia tik riedančių padangų ir švelnų elektros variklio garsą, o tolimose kelionėse užtikrina ypatingą komfortą. Elektromobilio kėbulas turi padidintą garso izoliaciją, todėl net ir važiuojant dideliu greičiu vėjo keliamas triukšmas salone yra vos girdimas, leidžiant keleiviams mėgautis komfortiška kelione.
 
Susiję straipsniai
Ar žinote, kodėl „Toyota GT86“ savo pavadinime turi skaičių 86 ir ka  
„BMW“ pirmą kartą oficialiai pripažino, kad „pradeda gauti į kaulus“  
Retas įvykis automobilių pramonėje: koncepcinis „Porsche 911 Speedst  
40 % elektromobilių pardavimų kritimas neišgąsdino „General Motors“   
Elonas buvo teisus dėl Tesla Model 3 Performance - elektromobilis d  
SEAT pristato naują flagmaną – didelį visureigį SEAT Tarraco  
„Jaguar I-PACE“: iš Londono į Briuselį   
„Tesla“ charizma ir nuostolingumas: kas dedasi su kompanija ir kas   
Kodėl žmonės dievina ką tik pasirodžiusį „Suzuki Jimny“ ir kodėl jis  
Naujasis „Kia ProCeed” derina išskirtinę išvaizdą, praktiškumą ir di  
„Tesla“ bandys amerikiečiams įsiūlyti jų dievinamą modelį ir tai ko   
„Tesla Roadster“ galutinai pribaigs vidaus degimo variklį?  
Atnaujintas Renault Kadjar: dar efektyvesnė išvaizda ir daugiau komf  
Pirmasis visiškai elektrinis „Jaguar I-Pace“ – jau Vilniuje   
Susinervinęs Tesla Model S savininkas padarė neįsivaizduojamą - pats  
Kodėl elektromobiliai negali patempti įprastų automobilinių priekabų  
„Ford Mustang Bullitt“: legendinis trileris atgimė nauju pavidalu  
Naujasis „Mercedes-AMG GT“ – išskirtinis vairavimo dinamiškumas ir p  
„Tesla“ tikrai moka pardavinėti automobilius, bet ar moka juos taisy  
Ekspertai tai vadina „košmaru“, o gamintojai teigia, kad viskas taip  
VIDEO