Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2009-02-25
Audi A4 Allroad quattro: Automobilis kuriam nėra ribų

Audi A4 Allroad quattro: Automobilis kuriam nėra ribų
Audi pristato A4 Allroad quattro. Dėka visų varančių ratų ir padidinto prošvaistės aukščio A4 gali įveikti bet kokį kelią ar maršrutą; o jūs važiuodami jausite malonumą – net ir neasfaltuotose keliuose. Suprantama, kad Audi A4 Allroad quattro turės visas naujausias technologijas, kurios A4 modelių linijai suteikia pranašumų: pasirenkamus galingus ir kurą taupančius variklius, „Audi drive select“ (išmanioji valdymo technologija), pažangiausių technologijų „S-tronic“ transmisiją bei novatoriškos komunikacijos ir pagalbos sistemas. Automobilį bus galima įsigyti vasaros pradžioje. Bazinio modelio kaina Vokietijoje jau žinoma: 37100 eurų.

Naujojo Audi A4 Allroad quattro dizainas primena A4 Avant: ryškios linijos supa skoningų linkių paviršius, o žema stogo linija suteikia automobiliui į kupė panašų siluetą. Ryškios detalės primena apie šio modelio linijos sportišką eleganciją. Mėnulio pilkumos vienarėmės radiatoriaus grotelės yra padabintos vertikaliomis chromuotomis juostomis; išsiskiriantis bamperis ir didelės oro paėmimo angos dar labiau pabrėžia šio automobilio unikalumą.
Chromuoti žiedai supa priešrūkinius žibintus, o pasirinkus „xenon“ priekiniuose žibintuose, šviesos diodai bus montuojami ir dienos šviesos režimui bei galiniuose žibintuose. Priekio ir galo apačioje A4 Allroad turi nerūdijančio plieno dugno apsaugas.

Žiūrint iš šono, automobilis akina savo platėjančiomis ratų arkomis, kampuotais slenksčiais (kurie galimi su nerūdijančio plieno juostomis) ir dideliais ratais – standartinis variantas 17 colių 7 atramų dizaino ratai. Stogas vainikuotas stogo bagažinės bėgiais su dviem aukštais skersiniais. A4 Allroad quattro plotį pabrėžia išskirtinis galinio bamperio stilius bei integruoti horizontalūs reflektoriai. Du išmetimo vamzdžiai 2.0 TDI modelyje yra greta vienas kito; o 2.0 TFSI ir 3.0 TDI modeliuose jie yra atskirti į kairę ir dešinę puses.

Kėbulas ir bagažinė

Audi A4 Allroad quattro yra tikrai ekspresyvus automobilis. Automobilio matmenys: ilgis 4,72 m., ratų bazė 2,81 m., plotis 1,84 m., o aukštis 1,50 m.. Prošvaistė taip pat yra didesnė nei Audi A4 Avant: 180 milimetrų kai Audi A4 Allroad quattro yra nepakrautas.

Audi sukūrė automobilio kėbulą, kuris pirmiausiai susideda iš labai atsparių ir tvirtų plieno plokščių – kurios, savo ruožtu, mažina mašinos svorį bei gerina jos standumą, komfortą dėl mažesnės vibracijos ir saugumą. Tiksliai sumontuotų metalų sekcijų rinkinys apsaugo keleivius nelaimingų atsitikimų atveju.

Kartu su dviem priekinėmis oro pagalvėmis, kurios skirtos vairuotojui ir priekinėje sėdynėje važiuojančiam keleiviui, yra šoninės oro pagalvės priekyje ir, pasirinktinai, gale. Galiausiai, nors ir ne mažiau svarbi, galvos apsaugos oro pagalvių sistema taip pat yra įmontuota automobilyje. Integruota galvos sulaikymo sistema priekyje mažina kaklo sužalojimo riziką esant smūgiui į galą.

Bazinė bagažinės talpa yra 490 litrų. Talpą galima padidinti iki įspūdingų 1430 litrų ir 1,78 metro ilgio nulenkus galines sėdynes, kurios, pasirinktinai, gali būti skyriumi su papildoma dėtuve slidžių krepšiui. Sėdynių skyrius yra lygiai vieno metro pločio. Bagažinė gali didžiuotis išradingu dizainu, kuris palengvina naudojimą; bagažinė yra išklota aukštos kokybės danga.

Audi A4 Allroad quattro turi daugybę praktiškų puošmenų: bagažinės dangtis ir skiriamasis apsauginis tinklas yra laikomi atskirose sekcijose; vienu rankos judesiu bagažinės dangtis gali būti užtempiamas arba automatiškai atidaromas. Papildoma standartinė įranga apima tvirtinimo žiedus ir kablius krepšiams bei lentynėlė su koreguojamu tinklu viename šone.

Varikliai

Audi iš pradžių A4 Allroad quattro pasiūlys su trimis skirtingais varikliais: benzininiu ir dviem dyzeliniais varikliais. Visi šie varikliai bus su turbokompresoriais ir tiesiogine kuro įpurškimo sistema. Visi jie verti dėmesio dėl puikių eksploatacinių savybių, įspūdingos traukos, tolygaus veikimo ir kuro ekonomijos. Varikliai buvo tobulinami novatoriškomis technologijomis remiantis Audi modulinio efektyvumo kompetencija. Pavyzdžiui, visuose trijuose agregatuose yra standartinė energijos rekuperacinė sistema, kuri mechaninę energiją paverčia elektros energija lėtinant greitį.
2-litrų TFSI – už kurį tarptautiniai ekspertai balsavo kaip už „Metų variklį“ keturiose kategorijose – apjungia tris modernias technologijas: FSI tiesioginį kuro įpurškimą, turbokompresorių ir Audi vožtuvų pakėlimo sistemą, kuri padidina trauką kintamos kontrolės sistemos priemonėmis. Tarp 1500 ir 4200 aps./min., keturių cilindrų variklis pasiekia 350 Nm sukimo momentą alkūniniame velene. Didžiausia galia yra 155 kW (211 AG). Be to, 2-litrų TFSI Audi A4 Allroad quattro iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 6,9 sekundės, o didžiausias greitis yra 230 km/val. Vidutiniškai 100 km yra suvartojama vos 8,1 litro kuro.

Tuo tarpu 2.0 TDI, paties geriausio kada nors sukurto dyzelinio variklio įpėdinis, turi „common-rail“ įpurškimo sistemą padidinančią įpurškimo slėgį iki 1800 baro, tai užtikrina rafinuotesnį važiavimą. Dviejų litrų dyzelinis variklis pasiekia 350 Nm tarp 1750 ir 2500 aps./min. Ženklūs 125 kW (170 AG) suteikia pasigėrėtiną galią, tačiau tam reikia vos 6,4 litro kuro 100 km. Audi A4 Allroad quattro 2.0 TDI pasiekia 100 km/val. per 8,9 sekundės, o didžiausias greitis yra 213 km/val.
Geriausias iš trijų variklių yra 3.0 TDI. Šis V6 dyzelinis variklis yra 176 kW (240 AG) ir pasiekia 500 Nm sukimo momentą nuo 1500 iki 3000 aps./min. 3.0 TDI kartu su „S tronic“ įsibėgėti iki 100 km/val. Audi A4 Allroad quattro leidžia vos per 6.4 sekundės, o didžiausias greitis yra 236 km/val. Vidutiniškai trijų litrų varikliui reikia vos 7,1 litro kuro 100 km. Kaip ir kiti du varikliai, jis jau atitinka Europos Sąjungos Euro 5 išmetamųjų dujų standartą.

Transmisija

2.0 TDI pasiekia savo galią naudojant šešių pavarų mechaninę pavarų dėžę. 3.0 TDI ir 2.0 TFSI yra su naujos kartos Audi dinamiška ir labai efektyvia „S tronic“ pavarų dėže. Ši pažangi dvigubos sankabos transmisija ypač tolygiai perjungia septynias pavaras vos per kelias šimtąsias sekundės dalis. „S tronic“ pranoksta konkurentus dėl didelio efektyvumo bei greito pavarų keitimo. Septynių pavarų „S tronic“ yra pilnai automatinė: vairuotojas gali keisti pavaras, jei to reikia, naudojant perjungimo menteles ant vairo.

Audi A4 Allroad quattro transmisijoje diferencialas yra prieš sankabą iškart už variklio. Šis genialus techninis užmojis leidžia priekinę ašį perkelti arčiau automobilio priekio galo, savo ruožtu, taip ratų bazė yra prailginama ir ašies apkrova yra paskirstoma idealiai. Tai apima šiuos privalumus: stabilumas tiesiojoje, važiavimo komfortas ir įstabi manevravimo dinamika.
Audi A4 Allroad quattro standartiniame variante montuojama nuolatinė keturių ratų pavara quattro. Jos mechaninis centrinis diferencialas galią paskirsto santykiu 40:60 priekinei ir galinei ašims. Jei būtina, nuolatinė keturių ratų pavara quattro koreguojama 65 procentus galios skiriant priekiui arba 85 procentus galios perduodant galui.
 
Važiuoklė

Audi A4 Allroad quattro plotis yra dinamiško važiavimo pagrindas. Automobilio vėžės atstumas tarp ratų priekyje yra 1583 mm, o gale 1574 mm – apie 20 mm plačiau, nei A4 Avant. Kėbulas yra aukštesnis dėl naujos važiuoklės su ilgesnėmis spyruoklėmis, kurios – kaip ir nauji amortizatoriai – sportiškumą derina su komfortu.

A4 Allroad quattro važiuoklė išlaiko visus privalumus, kuriais pasižymi A4 modelių linija. Vairavimas yra paprastas ir jautrus. Vairo kolonėlės po vairu vairuotojo judesius tiesiogiai perduoda į ratus. Penkių jungčių priekinė pakaba ir automatinė trapezoidinės jungties galinė pakaba daugiausiai susideda iš aliuminio, kad būtų sumažintas svoris be spyruoklių. 16 colių stabdžiai su geru vėdinimu garantuoja puikų stabdymą. Tad nereikėtų stebėtis, kad A4 Allroad quattro yra sportiška, patogi ir stabili – keliuose ir ten, kur jų nėra. Galiausiai, tai yra A4.

Bekelėje A4 Allroad quattro pasikliauja savo modernia Elektronine stabilizavimo programa (ESP): Offroad Detection (ORD) technologija automatiškai atpažįsta kelio dangą ir atitinkamai koreguoja ESP parametrus. Kai vairuotojas atleidžia greičio pedalą, ESP didina varomąją jėgą leisdama ratams suktis greičiau nei anksčiau. Jei būtina, saugumo sumetimais važiavimas bus reguliuojamas tam tikrą laiką.

Asfaltuotose keliuose Audi važiavimo sistema parenka tinkamą režimą, kad valdymas būtų malonesnis. Ši kontrolės sistema puikiai automatiškai pritaiko Audi A4 Allroad quattro prie vairuotojo poreikių. „Audi drive select“ sistema įvertina variklio reakciją, „Servotronic“ vairo stiprintuvą ir „S tronic“ pavarų keitimą automatiniu režimu. Vairuotojas laisvai gali rinktis tris variklio veikimo tipus: komfortišką, standartinį ir sportišką. MMI navigacija plius leidžia kontroliuoti važiavimą ir yra programuojama individualiai.

„Audi drive select“ važiavimo parinkimo sistema gali būti naudojama kartu su „Audi dynamic steering“ dinaminio valdymo sistema. Ji susideda iš prisitaikančios pavarų sistemos ir keičia vairo santykį bei korekciją priklausomai nuo esamos padėties. Audi drive select sistema tiesiogiai veikia esant nedideliam greičiui ir veikia netiesiogiai kai greitis yra didelis. Automobiliui darant staigius posūkius, dinaminis valdymas išlaiko A4 Allroad quattro kelyje per sekundės dalį atliekant korekcinius veiksmus – taip išvengiama ESP įsikišimo.

Vietinė rinka

Latvijoje ir Lietuvoje pirmieji automobiliai turėtų pasirodyti gegužės pradžioje.
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Audi A4 allroad
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt