Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2015-11-10
Ar turbokompresorius nesugadino „Porsche 911 Carrera S“?
„Volkswagen“ koncernui priklausantis „Porsche“ automobilių gamintojas prieš keletą mėnesių paskelbė, jog atnaujino „Carrera“ modelius. Vienas iš esminių pasikeitimų atnaujintuose modeliuose – tai turbininis variklis.
Iki šiol „Porsche“ modeliuose dominavę atmosferiniai varikliai dabar užleidžia vietą 3,0 litrų dviejų turbinų motorams, išvystantiems 414 arklio galių. Anot gamintojo, tai leidžia „Porsche“ įsišuoliuoti iki 100 kilometrų per valandą per 3,7 sekundės. Tikrieji automanai žino, kuo iš tiesų skiriasi turbininiai ir atmosferiniai varikliai traukos atžvilgiu. Neretai turbina gali reikšti šiokį tokį delsimą numynus akceleratoriaus pedalą iki pat dugno, o tuo momentu atmosferinis variklis reiškia trauką čia ir dabar.
Taigi išlieka klausimas, ar naujieji varikliai nesugadino išties puikaus „Porsche 911 Carrera S“ modelio. Siūlome tai išsiaiškinti. |
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas