Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-05-02
Ar „Mercedes-Benz“ žino, iš kur Kim Jong-unas traukia savo prabangius šarvuotus limuzinus?

Ar „Mercedes-Benz“ žino, iš kur Kim Jong-unas traukia savo prabangius šarvuotus limuzinus?
 Dar pernai visi juokėsi, matydami prie Kim Jong-uno limuzino bėgiojančius asmens sargybinius. Šarvuotus „Mercedes-Benz“ automobilius pamėgęs Šiaurės Korėjos diktatorius yra žinomas prabangos mylėtojas. Tačiau čia yra problema - sankcijos draudžia į Šiaurės Korėją eksportuoti prabangos prekes. „Mercedes-Benz“ atstovai atskleidę, ką apie tai mano.
 
Kaip „Mercedes-Benz“ limuzinai pateko į Šiaurės Korėjos lyderio rankas? Akivaizdus atsakymas būtų pinigai. Sankcijos yra, žinoma, reikalingos, bet įvairioms kompanijoms ir žmonėms taip pat reikalingi ir pinigai. Kim Jong-unui šio gėrio netrūksta, į šalį vyksta laivai, o ir siena su Kinija yra gana didelė. Žinoma, ir Kinija turi laikytis sankcijų, bet ar laikosi jų iki tokio lygio, kad Kim Jong-unas negautų ir naujų limuzinų?
 
Greičiausiai viskas vyksta taip - kinas įsigyja šarvuotą limuziną ir pasirūpina, kad jis nebūtų registruotas. Tuomet automobilis keliauja į traukinio vagoną ir su sieną prižiūrinčių pareigūnų palaiminimu išrieda link Pchenjano. Nėra taip jau sudėtinga viską suorganizuoti. Bet ar „Mercedes-Benz“ apie tai nieko nežinotų?
 
Neseniai Vladivostoke su Putinu susitikęs Kim Jong-unas naudojo du limuzinus - „Mercedes Maybach S600 Pullman Guard“ ir „Mercedes Maybach S62“. Susitikimuose su Trumpu taip pat buvo matomas „S600 Pullman Guard“. Tai - labai brangios šarvuotos mašinos, kurių parduodama ne tiek ir daug. Tačiau „Mercedes-Benz“ atstovai trauko pečiais - jie nežino, kaip kompanijos pagaminti automobiliai pateko į Šiaurės Korėją.
 
 
„Associated Press“ paprašė oficialaus „Daimler“ komentaro ir jo sulaukė - „Mes neturime menkiausio supratimo, kaip tie automobiliai buvo pristatyti į Šiaurės Korėją. „Daimler“ labai svarbus teisingas gaminių eksportas ir kad būtų laikomasi visų įstatymų bei atsakingo verslo praktikos“. Taigi, „Mercedes-Benz“ neturi menkiausio supratimo, kaip tie automobiliai atsidūrė Šiaurės Korėjoje. Na, bent jau oficialiai.
 
„Mercedes-Benz“ įvaizdžiui, žinoma, tai šiek tiek kenkia. Tačiau šios markės limuzinai visais laikais buvo siejami su diktatoriais. Ir ne be reikalo - tai iš tiesų yra labai prabangios ir kokybiškos mašinos, bet diktatoriams labiausiai rūpi jų prestižas. „Mercedes-Benz“ limuzinas diktatoriui suteikia panašų pilnatvės jausmą kaip senas baisus BMW E60 mūsų vietiniams gatvių chuliganams. Anksčiau limuzinai diktatoriams būdavo parduodami legaliai. Šie aukščiausios klasės Kim Jong-uno žaisliukai niekada neturėjo pasiekti Šiaurės Korėjos. Nors tai nėra „Mercedes-Benz“ atsakomybė, kompanija dėl šių pardavimų tikriausiai nesidžiaugia.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietiją ir atgal istoriniu automobiliu Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietij 
Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų  
Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? 
Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūrovai visoje Europoje Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūr 
Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė automobiliais Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė autom 
Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skirtingi. Bet ar tikrai? Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skir 
Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – naujasis karalius? Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – nauja 
Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui? Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui 
Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L 
Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperautomobilį „Bugatti Chiron“ Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperaut 
Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo „911 Dakar” modeliu Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo  
Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą automobilį? Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą  
Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vairo Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vai 
„Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu 1006 km trasos ratą „Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu  
Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plaid įsibėgėjo iki 348 km/h Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plai 
Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją 
Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de Miko Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de 
Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automobilių technologijos nauda? Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automo 
Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė laiką Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė la 
Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia prasto valdymo Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia  
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt