Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2015-06-23
8 faktai, kurių nežinojote apie „Bugatti Veyron“

8 faktai, kurių nežinojote apie „Bugatti Veyron“
„Bugatti Veyron“ modeliui abejingų tikriausiai nėra. Vieni jo nekenčia ir teigia, jog tai beprasmis kūrinys už kosminius pinigus, kurių visiškai nevertas. Kiti tuo metu teigia, jog „Bugatti Veyron“ įkūnija serijinių automobilių idealą ir yra vertas kiekvieno cento.

Apie šį technikos kūrinį yra jau daug kalbėta bei rašyta. Tikriausiai visi žino, jog tai yra greičiausias serijinis automobilis pasaulyje. Tačiau tikriausiai nesate girdėję šių aštuonių faktų apie garsųjį „Bugatti Veyron“.

#1 Priekinės „Bugatti Veyron“ grotelės buvo pagamintos iš aliuminio. Tačiau vėliau paaiškėjo, jog šios grotelės ne itin tinka automobilio greičio bandymams, kadangi kartais pasitaikydavo susidūrimų su net ir nedideliais paukščiais, kurie dėl didelio greičio padarydavo rimtos žalos. Todėl vėliau buvo nuspręsta priekines „Veyron“ groteles gaminti iš titano.
 
 
#2 „Bugatti Veyron“ prietaisų skydelyje yra specialus rodmuo, skirtas atvaizduoti, kiek konkrečiu momentu automobilis naudoja galios. Pasirodo, jog „Veyron“ pasiekti 250 km/h greitį reikia 270 arklio galių. Likusios 731 arklio galios panaudojamos pasiekti maksimalų greitį.
 
 
#3 „Bugatti Veyron“ gali būti užsakytas su keletu skirtingų komplektacijų iš gamyklos. Mėgstantiems prabangą, galima užsisakyti vieno karato vertės deimantais inkrustuotą spidometrą ar galios matuoklę.
 
 
#4 Norint pasiekti maksimalų automobilio greitį, yra būtina ne tik surasti tinkamo ilgio distanciją, tačiau ir tinkamai paruošti automobilį. Tiksliau kalbant, specialus raktas turi būti įkištas į grindyse šalia vairuotojo esančią ertmę. Aktyvavus raktą, automobilis specialiai pažemėja, o galinis oro aptakas pasikreipia specialiu kampu.
 
 
#5 Vidutinis automobilis su turbininiu varikliu, važiuodamas maksimaliu greičiu, sugeneruoja pakankamai daug energijos ir gali itin įkaisti. O ką tuomet bekalbėti apie W16 „Bugatti Veyron“, aprūpintą keturiais turbokompresoriais? Bandymų metu paaiškėjo, jog šis variklis gali sugeneruoti tiek šilumos energijos, jos jog pakaktų iki pamatų sudeginti namą.
 
 
#6 „Bugatti Veyron“ atsarginės dalys yra vienos brangiausių. Tuo pačiu ir papildomi reikmenys, būtini automobiliu, nepasižymi itin maža kaina. Štai specialios „Michelin“ padangos, kuriomis yra apaunamas „Veyron“, kainuoja apie 42 tūkstančius JAV dolerių. O jas pakeisti rekomenduojama maždaug kas 4 tūkstančius kilometrų.
 

Elementari procedūra – tepalų keitimas – „Bugatti Veyron“ savininkui gali atsieiti net apie 21 tūkst. JAV dolerių.
 
Jei prakiurs „Veyron“ radiatorius – teks atseikėti apie 90 tūkst. JAV dolerių. Vienas savininkas vietoje to, jog tvarkytų kiaurą „Veyron“ radiatorių, savo modelį pardavė už 1 milijoną dolerių – už šiuos pinigus jis įsigijo „Ferrari 458“, „McLaren MP4-12C“ bei „Lamborghini Aventador“.
 
#7 „Bugatti Veyron“ turi „tik keletą“ specialių versijų. Iš tiesų jų suskaičiuojama apie 34!
 
 
 
 

#8 Ferdinandas Piechas yra Ferdinando Porsche anūkas. Būtent jis laikomas „Bugatti Veyron“ tėvu.
 
 
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Bugatti Veyron
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt