- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2009-07-14
15min.lt testas. „Fiat Bravo“ su naujuoju Multijet varikliu
Ilgai nerinkdamas žodžių pasakysiu trumpai: italai pagamino tiktai įdomų automobilį. Jei norite išsiskirti transporto masėje ir sumokėti palyginti nedidelę kainą, naujos kartos dyzelinis „Fiat Bravo“ jums tikrai patiks. Tokie automobilių testai, pripažinsiu, yra subjektyvus dalykas. Juk negali tomis pačiomis sąlygomis automobilio lyginti su kito gamintojo analogišku gaminiu. Todėl natūralu, kad, bandydamas naujos kartos „Fiat“, rėmiausi tik pojūčiais ir prietaisų parodymais. Dizainas Važiavimo malonumas „Fiat“ iš tikrųjų pastaruoju metu investuoja į ekologiją. Todėl tausojantiems gamtą vairuotojams įspūdį turėtų palikti ir Multijet variklių CO2 emisija – 120 g/km 2 Svarbus aspektas – „Fiat“ išsaugojo variklio galią, mažindamas variklio darbinį tūrį: 1,6 l Fiat dyzeliukas (105 arba 120 AG) važiuoja taip, kai važiuodavo 1,9 l darbinio tūrio agregatas. Kitas malonus dalykas – tai pakabos darbas važiuojant per duobes ir automagistrale. Greitkelyje, netgi pasiekus 130 km/val greitį, nesigirdi triukšmų ir variklio riaumojimo. Važiavimas išties patogus. Kaimo vieškeliuose justi „Fiat“ pakabos standumas (tarkime, „Lancia“ truputėlį minkštesnė), bet tai irgi gerai: nebaisu ratu trinktelėti į kokią duobutę. Ergonomika Vairuotojams (ypač, manau, moterims), labai patiks dideli šoninio vaizdo veidrodėliai ir naujios kartos automatinė 6 pavarų dėžė dualogic. Ši technologija leidžia važiuoti iškart abiem režimais: ir automatiniu, ir rankiniu-mechaniniu. Bent jau man prie pavarų dėžės iš pradžių reikėjo priprasti. Todėl pavaras junginėjau rankiniu būdu. Tačiau, pavažinėjęs dieną kitą, susigyvenau ir su „automatu“. Tiesa, persijungiant pavaroms juntamos trumpos pauzelės, tačiau, ypač mieste, tai daugiau patogumas nei trūkumas. Kita vertus, tereikia perprasti pavarų dėžės dinamikos logiką, ir tapsite nepavejamas. Apskritai, sėdėsena šiame automobilyje labai patogi. Kelių šimtų kilometrų atstumą įveiksite tikrai nepavargę. Ranktūriai, kelių zonų kondicionierius, stilingas vairas - visa tai tik dar kelios malonios smulkmenios, kurių nesitiki, lipdamas į tokios klasės automobilį. Spauskite ir sužinokite daugiau apie Fiat Bravo |
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas