Markės
Dovanojame autorėmelius, marškinėlius ir rankšluosčiusRašykite atsiliepimus, patarkite ieškantiems automobilio, o mes jums dovanosime dovanas! Plačiau

Atsiliepimai

Atgal į atsiliepimų sąrašą Atgal į atsiliepimų sąrašą
Daugiau apie automobilį Nissan Almera
2000 - 2008
Vidutinis automobilio įvertinimas
Patalpino: Čiau miau | 2016-09-22
Nissan Almera 2.2 Di
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Patikimumas, normalios kuro sąnaudos, valdomumas, nesudėtingas remontuoti
Prasta garso izoliacija, labai rūdija, greičių dėžė triukšminga, nekomfortiška pakaba.
Pagaminimo metai: 2001
Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,5
Bendras automobilio aprašas
2009 m. Kauno automobilių turguje dėmesį patraukė Nissan Almera automobilis. Būtent tokio ir ieškojau. Manasis buvo iš Italijos, išsiskyrė iš kitų žeminta pakaba ir gražiais standartiniais r16 ratlankiais, bei sport apdaila. Taigi ir buvo tuomet nupirktas. Automobilis man tarnavo puikiai, važinėjau iki 2016 m. pavasario, t.y. mašina eksploatavau 7 metus, per juos nuvažiavau apie 60 tūkst. km (rida 250'000km). Nuo pirkimo investicijos buvo minimalios. Nesugedo nei karto, vieną kartą tvarkytas starteris, kuris apsinešė tepalu dėl virš jo esančios blogai užveržtos turbinos žarnos. Starterio remontas kainavo rodos 70 LT, žarna priveržta ir tuom bėdos baigtos. Keistas priekinis guolis, kaina 50 LT, + pakeitimas tiek pat. Vėliau pakeistas ir galinis guolis, bet, kaip išaiškėjo vėliau, galbūt nereikėjo nei vieno guolio keisti - dėl skleidžiamo triukšmo buvo kaltos padangos. Tai supratau, tik kai po 5 metų važinėjimo uždėjau normalias padangas...Gyveni ir mokaisi. Taip pat į galą automobilio eksploatavimo pakeičiau galinius amortizatorius, kaina po 30 EUR už vnt. + darbas. Galiu pasakyti, kad kaip studentui - automobilis puikus. Sutaupė man labai daug pinigų dėl savo patikimumo. Kurą pyliau kokį tik nori, rusišką, baltarusišką ir t.t. ir pan., o mašina važiavo puikiai. Kūrėsi ir prie didelių šalčių, sąnaudos siekė apie 7-8 litrus Vilniaus mieste. Per eilę metų pakaboje du kartus pakeičiau stabilizatoriaus traukė, kurios kaina rodos iki 20 Lt. Daugiau nieko! Šiaip pats automobilis buvo kietas kaip velnias, kiekvieną duobę jausdavau, komforto nulis. Tačiau valdomumas buvo puikus, kaip kartingo. Dėl to matyt kaltos buvo Italijoje sudėtos EIBACH spyruoklės. Kaip važiuoja standartinė almera - neįsivaizduoju. Per visus šiuos metus stipriai surudyjo, ir, manau, tai didžiausia jos problema. Bendrai paėmus, tai barškaliukas, bet dėl savo patikimumo nusipelnė didžiausios mano pagarbos. Atvažinėjus 7 metus, ramia sąžine pardaviau ir tikėjau, kad ir toliau patikimai tarnaus savo naujam šeimininkui. Klydau - jau kitą dieną gavau skambutį: МАШИНА НЕ ЗАВОДИТСА (mašina neužsiveda). Galvojau juokauja, arba gal nemoka signalizacijos išsijungti. Privažiavau padėt, akurat - neužsiveda. Nutempėm į servisą, kur paaiškėjo, kad sugedo siurblys. O apie tokią jų ligą man buvo seniai žinoma. Tiesa, ta liga būdinga visiems automobiliams su BOSCH vp 44 siurbliais. Tai vat tokia ne visai linksma mano mylimo automobilio istorija. Nepaisant to, įtariu, kad siurblio gedimas buvo iššauktas ne susidėvėjimo, o naujųjų šeimininkų naudojimo, kurie gyrėsi, kad jiems mašina reikalinga tik metams, o paskui numes patvory. Ji matyt juos išgirdo. Karma.
Variklis
Variklis baisiai kantrus ir patikimas. Tepalo nė gramo nedingdavo nuo pakeitimo iki pakeitimo. Vangoka dinamika, triukšmingas. Atjungus EGR vožtuvą dinamiką stipriai pagerėjo. T.A. praeidavau iš pirmo karto, dūmingumo normų neviršydavo. Tiesa, pakaitinimo žvakes keičiau kokius 4 kartus. O jos brangios. Kaina apie 10 EUR už vnt. tarnaudavo pusantros žiemos. Pakeitimas lengvas ir paprastas, priėjimas puikus. Automobilis kurdavosi ir prie -25. Daugiau varikliui nieko nedariau, apart starterio valymo (restauravimo).
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Kaštai minamalūs, detalių kainos kaip ir visų automobilių. Mažai ką keičiau, todėl negaliu daug ir pasakyti šia tema. Kalbant apie automobilio nuvertėjimą, tai jis - didžiulis. Pirkau už 3400 EUR. po 7 metų pardaviau už 750 EUR.
Patarimai perkančiajam
Iš dyzelinių rinktis tik seną patikimą 2.2Di 81KW variklį. Tikrinti rūdis. Arkos, bagažinė labiausiai pažeidžiamos korozijos. Klausyti ar netriukšmauja grandinė. Visa kita ten paprasta ir tvarkoma.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 17)

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt