neergonomiskas, prasta vibro ir garso izoliacija, nuobodus, nestabilus prie didesnio greicio, kieta pakaba
Pagaminimo metai: 2011
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Universalas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 5,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 4,8
Bendras automobilio aprašas
Tai yra imones masina, su kuria tenka kartas nuo karto pasivazineti ilgesnius atstumus Lietuvoje. Nuo 2011 metu su ja pravaziuota 150k km, nera itin daug, bet ir imones specifika ne kasdienis vazinejimas.
Taigi nuo pradziu. Mano aprasomo ceed komplektacija pati skurdziausia, net ratai yra ne lieti, o barabanai. Auto yra universalo kebuu, neabai suprantu kodel, nes toks ispudis, kad bagazine kaip naujas, nes nieko joje matyt niekada taip ir nebuvo ideta. Auto su 6 pavarom, siaip labai ekonomiskas. Taciau tas ekonomiskumas tikrai nera vertas to, kad vaziavimas su ja yra "darbas" tikraja to zodzio prasme. kaip transmisija perduoda gaia i ratus, tai net nekalbesiu, tiesiog pavaru perjunginejimas bent jau sitam konkreciam auto yra tikra kancia. kadangi kompektacija pati pigiausia, tai per diena prasukus iki 200 km ima skaudet uzpakali. kiek keista, nes turiu irgi skurdzios kompektacijos antros kartos Prius su veliuro salonu, tai gaiu pasakyt kad Prius n-kartu ergonomiskesnis ilgose kelionese.
Dr vienas minusas, tai tas, kad masina tiesiog plaukioje ant kelio. man asmeniskai baisu vaziuot greiciau nei 120, nes jauciasi toks nestabilumas, nors vaziuokle itin kieta - matyt uz tai ir skauda ta uzpkalali. de sios priezasties, tai islenda ddar vienas dalykas - plasmasiu judejimas, neaisku kokios kilmes garsai salone ir t.t... nors auto turi reguliuojama vaira, bet itin sunku rast bent kazkiek maziau varginancia padeti.
Siaip vaziavimas primena trecia golfa - lygiai toks pat barskalas, jokio net minimalaus komforto ar vairavimo malonumo, prasta garso izoliacija. dar bogiau - prasta ir sallono izoiacija - salone nuolatos smirda saliarka (primena tevo pusantrinio traktoriaus salono kvapa), net jeigu ir ijungi vidine cirkuliacija, taigi pastovet kamstyje su tokia isvis yra sveikatos gadinimas.
pliusas tas, kad gae nemazai vietos, 3 suauge telpa gana laisvai.
Variklis
1.6 dyzelis, atrodo, kad viskas su juo gerai, dirba ne dusliai, kiek zinau problemu ir praeityje nekele.
Traukos kaip tokio tipo automobiliui tikrai uztenka, bet problema yra dezeje, pvz pirma pavara galetu but ir ilgesne, bet gal cia tik sitos konkrecios masinos problema.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Sitam modeliui buvo suteikta 7 metu garantija, kas yra tikrai plliusas. kiek kainuoja aptarnavimai - nezinau, nes nesu uz tai atsakingas.
Siaip visokiu smulkiu gedimu - vaziuokles, kitu mazgu yra pasitaike.
Patarimai perkančiajam
Galvoti apie kita auto, jau geriau prastesniu metu. Is esmes tai tik darbui ir geriau tokiam darbui, kuri darai ne pats, skirta masina.
Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.