Markės
1917 iš 1918
Volvo XC90, 2003 - 2014
522Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 22
5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
Ar rekomenduojuTaip 91% Ne 9%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Nesenstantis dizainas
  • Itin komfortiškas
  • Patikimas ir kokybiškai surinktas
TRŪKUMAI
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Automatinė pavarų dėžė neprilygsta konkurentams
  • Neekonomiškas
"XC90 yra itin populiarus Šiaurės Amerikoje (čia jis yra pats populiariausias Europietiškas SUV), todėl ne veltui laimėjo 2003 Metų Visureigio titulą Jungtinėse Valstijose"
Volvo XC90 yra vidutinio dydžio prabangus SUV gaminamas ant P2 platformos, kuria dalijasi su pirmos kartos Volvo S80 ir kitais dideliais Volvo automobiliais. XC90 yra pats populiariausias Volvo automobilis pasaulyje ir skirtas konkuruoti su BMW X5 ir Mercedes ML-klase. 2003 metais XC90 modelis turėjo du variklius - 2.5T ir T6. 2.5T kuris yra 5 cilindrų, 20 vožtuvų turbo variklis su 205 AG (153 kW) galia ir 320 Nm sukimo momentu. T6 yra 2.9 L 24 vožtuvų 6 cilindrų eilėje variklis su dviem turbinomis ir 268 AG (200 kW) galia bei 380 Nm sukimo momentu. Vėliau pristatytas naujas Ford/Yamaha bendrai išvystytas V8 variklis su 4.4 L 311 AG (232 kW) galia ir 441 Nm sukimo momentu. Buvo gaminamos versijos tiek su visais varomais ratais, tiek su priekiniais varomais ratais. XC90 buvo itin populiarus Šiaurės Amerikoje (čia jis buvo pats populiariausias Europietiškas SUV), todėl ne veltui laimėjo 2003 Metų Visureigio titulą Jungtinėse Valstijose. Automobilis kaip įprasta Volvo garsėja puikiomis saugumo savybėmis, jis taip pat žinomas kaip geriausiai apvirtimo testą įveikęs SUV, tuo tarpu kai daugelis kitų prabangių modelių gamintojų dar nesirūpino šia sritimi. Nors automobilis nėra toks stilingas kaip BMW X5 ar toks įspūdingas kaip Range Rover, tačiau kalbant apie praktiškumą, komfortiškumą, erdvumą ir saugumą jis yra nenugalimas. Juk toks ir privalo būti tikras SUV.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
XC90 buvo geriausiai parduodamas Volvo automobilis JAV, o 2005 metais tapo geriausiai parduodamu Volvo visame pasaulyje, kurio buvo parduota 85994 vienetai.

Volvo XC90 yra komplektuojamas ir su V8 varikliu, kuris laikomas vienu švariausių V8 variklių pasaulyje.

Volvo XC90 laimėjo 2003 metų geriausio visureigio titulą Jungtinėse Valstijose.
Patalpino: VOLVO | 2016-01-12
VOLVO XC 90 3.2 Benzinas AWD JAV 2008
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Didelis, erdvus, patvarus, kokybiškas, komfortiškas, garso aparatūra
Brangios dalys, didelės kuro sąnaudos
Pagaminimo metai: 2008
Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Automatinė
Kėbulo tipas: Visureigis
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 16,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 10,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 14,0
Bendras automobilio aprašas
Pirktas iš JAV daužtu priekiu. Prieš pirkimą rinkausi tarp X5 ir XC90. XC90 pasirinkau, nes man iš karto pasirodė komfortiškesnis vos tik persėdau iš X5. Taip pat dėl kainos - XC90 paėmiau geresnių metų, mažesnės ridos. labiau patiko salonas. Išvaizda. Be abejo, skonio reikalas. pliusas išvaizdoje tas, kad galima kai kurias facelift dalis (pvz.: kapoto grotelės, galiniai žibintai) sudėti ant senesnio modelio ir taip gerokai pagražinti jį. Papildomai galima pasidaryti ir R-design apdailą. Kėbulas tvirtas. po smūgio nereikėjo keisti balkio, nors reikėjo keisti radiatorius abu. Taip pat sulamdytas kėbulo dalis reikia keisti naujomis, nes grubesnių įlenkimų tiesiog neina išlyginti (kalbant apie originalias). Bendrai paėmus man patiko, kad visureigis didelis, ir kampuotas ir apvalus vienu metu. Salonas. erdvus, kokybiškos medžiagos. Labai labai patogios sėdynės, patogiai išdėstyti mygtukai. lengvai sukinėjasi vairas. labai gera garso izoliacija. Garso aparatūra taip pat premium kokybės. Bagažo skyrius labai didelis, atsilenkia visos sėdynės, todėl vietos netrūksta jokiam kroviniu. minusai: greit nusidėvi priekinės sėdynės, net dažyti neapsimoka, nes efektas apie pusmetį - metus. Mažai daiktadėžių, nors daug vietų gėrimams, maistui pasidėti. Yra kelios vietos, kurios sukelia krebždesį (kartais girdisi ir klausantis muzikos nuo žemų dažnių). Nors yra internete nurodymų, kaip tuos krebždėsius pašalinti, kol kas man to neprireikė. Bendroj visumoj man patinka salonas. Gerai viskas matosi, patogu sėdėti, važiuoti, viskas išdėstyta paprastai ir aiškiai. Važiavimas. Tikėjausi, kad bus mažiau manevringas nei iš tikrųjų. Nors didelis, tačiau mieste lengvai vairuojasi. Sunkiau tik parkuotis. Ant bortelių užvažiuoja kaip per sviestą. Pati pakaba yra minkšta, nesijaučia kelio, švelniai įveikia kalnelius ir įdubimus, bet duobes sugeria ne taip švelniai, jaučiasi kartais kietumas. Tad nėra ideali važiuoklė, bet nėra taip, kad dėčiau minusą.
Variklis
3,2 benzinis variklis. Ko gero mažiausiai blogų atsiliepimų turintis variklis. Man asmeniškai galios pilnai pakanka tiek pajudant iš vietos, tiek atliekant lenkimo manevrą, Sąnaudos žinoma didelės. Žinau, kas dėjo dujas vietoj atsarginio rato - vargo daugiau neprisideda, variklis toks pat geras, problemų nėra. Nors tokio baliono talpa apie 60 L, visgi sutaupoma ir pilstyt dujų kas kelis km nereikia.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Pats automobilis nėra brangus palyginus su konkurentais. Dalys - brangios ir labai brangios. Bet ne visos dalys reikalingos originalios. yra dalių ir taivanietiškų, kurios tarnauja neblogiau nei originalios. Apie remontą kiekvienas turi skirtingą patirtį. Automobilis tik pusmečio senumo. Problemų nėra. Kas turi ir kelerius metus, ne visi skundžiasi važiuokle važinėdami ir 20 colių ratais. Tad kiekvienas komentuos vis kitaip, o aš ir mano aplinkoje kas turi XC90: nors remontas ir dalys brangios, bet jos yra patvarios ir kokybiškos ir apie servisus galvot nereikia.
Patarimai perkančiajam
Facelift aišku gražesnis, nežymiai salonas skiriasi. Jei yra pinigų, tai pirk benzininį variklį, jei reikia, nebijok dujų dėti ir nematysi vargo. Ir nebijok pirkti daužto. Geriau pačiam susitvarkyti - bus ir pigiau ir žinosi, kas tvarkyta. (aišku, iš kelių lipdyt vieno nesiūlau). O Šiaip, kad ir kokį pirktum, automobilis mano nuomone puikus. Nesigailiu, kad pasirinkau būtent šį modelį.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 98)
Volvo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  S40S40  
 V40V50V40 
  C30  
  Vidutiniai 850S70S60S60S60
 V70V70 V60V60
  Dideli   S80S90
  V70  
   V90
  Reprezentaciniai  S80   
  Kupė  C70C70  
  Mini krosoveriai     EX30
  Krosoveriai    XC40
    C40
  Dideli krosoveriai  XC70XC70V90 Cross Country
  Visureigiai   XC60XC60
  Dideli visureigiai   XC90XC90
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt