Markės
1911 iš 1912
Volvo XC90, 2003 - 2014
522Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 22
5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
Ar rekomenduojuTaip 91% Ne 9%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Nesenstantis dizainas
  • Itin komfortiškas
  • Patikimas ir kokybiškai surinktas
TRŪKUMAI
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Automatinė pavarų dėžė neprilygsta konkurentams
  • Neekonomiškas
"XC90 yra itin populiarus Šiaurės Amerikoje (čia jis yra pats populiariausias Europietiškas SUV), todėl ne veltui laimėjo 2003 Metų Visureigio titulą Jungtinėse Valstijose"
Volvo XC90 yra vidutinio dydžio prabangus SUV gaminamas ant P2 platformos, kuria dalijasi su pirmos kartos Volvo S80 ir kitais dideliais Volvo automobiliais. XC90 yra pats populiariausias Volvo automobilis pasaulyje ir skirtas konkuruoti su BMW X5 ir Mercedes ML-klase. 2003 metais XC90 modelis turėjo du variklius - 2.5T ir T6. 2.5T kuris yra 5 cilindrų, 20 vožtuvų turbo variklis su 205 AG (153 kW) galia ir 320 Nm sukimo momentu. T6 yra 2.9 L 24 vožtuvų 6 cilindrų eilėje variklis su dviem turbinomis ir 268 AG (200 kW) galia bei 380 Nm sukimo momentu. Vėliau pristatytas naujas Ford/Yamaha bendrai išvystytas V8 variklis su 4.4 L 311 AG (232 kW) galia ir 441 Nm sukimo momentu. Buvo gaminamos versijos tiek su visais varomais ratais, tiek su priekiniais varomais ratais. XC90 buvo itin populiarus Šiaurės Amerikoje (čia jis buvo pats populiariausias Europietiškas SUV), todėl ne veltui laimėjo 2003 Metų Visureigio titulą Jungtinėse Valstijose. Automobilis kaip įprasta Volvo garsėja puikiomis saugumo savybėmis, jis taip pat žinomas kaip geriausiai apvirtimo testą įveikęs SUV, tuo tarpu kai daugelis kitų prabangių modelių gamintojų dar nesirūpino šia sritimi. Nors automobilis nėra toks stilingas kaip BMW X5 ar toks įspūdingas kaip Range Rover, tačiau kalbant apie praktiškumą, komfortiškumą, erdvumą ir saugumą jis yra nenugalimas. Juk toks ir privalo būti tikras SUV.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
XC90 buvo geriausiai parduodamas Volvo automobilis JAV, o 2005 metais tapo geriausiai parduodamu Volvo visame pasaulyje, kurio buvo parduota 85994 vienetai.

Volvo XC90 yra komplektuojamas ir su V8 varikliu, kuris laikomas vienu švariausių V8 variklių pasaulyje.

Volvo XC90 laimėjo 2003 metų geriausio visureigio titulą Jungtinėse Valstijose.
Patalpino: Mindaugas | 2011-07-17
Apie Volvo xc90 2.5 avd
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Grazus, patikimas, kokybiskai pagamintas, saugus, geras pravazumas
detaliu kainos
Bendras automobilio aprašas
Pats pirkau pries 4,5metu, JAV aukcione po avarijos, susiremontavau ir vazineju iki siol. Patenkintas automobiliu. Apie viska is eiles Vaziuokle standoka, noreciau minkstesnes, bet kai perki is foto ,vaziuokles standumo nepasirinksi. Galima uzsakyti minkstesnes spyruokles, bet per tuos 4 metus taip ir neprisiruosiau.Orginali vaziuokle tarnauja ilgai (problemos prasidejo kai rida pasieke 150000 km)Pakeitus sarnyrus, traukes neorginaliomis prasidejo problemos. Visi tie kinietiski, turkiski ir kitokie sarnyrai, traukes, celinblokai nelaiko ne velnio(apie 12000km) po to reikia keist. Geriau jau pasispaust ir jei jau planuoji automobili pasilikti sau,vaziuokles detales reiktu keisti orginaliomis (kinietiskas sarnyras apie 90lt, orginalus apie 300lt) Salonas odinis, kokybiskos medziagos, labai patogios sedynes, istiesus galines sedynes bagazines talpumas gaunasi kaip pas sunkvezimi:))). Tik daugiau niekada nepirksiu masinos su sviesiu salonu. Laabai nepraktiska. Automatine deze veikia puikiai, pavaros jungiasi tyliai ir tvarkingai. Kebulas visai nerudija, nors buvo virintas(pirkau po avarijos), skarda lab kieta ir kokybiska. Kas nervina kad pakankamai daznai uzsikemsa stoglangio vandens nutekejimo latakeliai, ir ima vanduo begt i salona. per 4 metus jau 2 kartus valiau Yra beda su rankiniu stabdziu. Kadangi deze automatine, tai tas rankinis stabdis visai nereikalingas. uzrudija ten viskas, ir pries kekviena tech apziura reikia kad pramankstinti, kad nors tam kartui veiktu:))))) bet cia manau beda tame, kad as jo visai nenaudoju, o Tuvlitoj juk nepaaiskinsi:)))))))))
Variklis
2.5litro benzininis varikliukas yra silpniausias sio modelio variklis. Pajudant is vietos traukos galetu buti daugiau. po to, isibegejus iki 60-70 km/h dinamikos jau netruksta, greitis kyla sparciai. Sakyciau sitas variklis yra silpnokas 2 tonu mases automobiliui. bet juk ne lenktynems ji pirkau. Bet gana ekonomiskas. mieste apie 15 ltr benzu, trasoj 10ltr. Duju taip ir neisidejau, nors prie dabartiniu benzo kainu gal ir reiketu
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
pirkau pries 4.5 metu vienam is jav aukcionu. kainavo 12k USD, parvezimas, muitai remontas is viso man ji atsistojo uz 48k LTL. Tuo metu tokiai masinai tai buvo nerealiai maza kaina. Europiniai tada ejo po 80k. Dabar amerikiniu ir europiniu kainos beveik susilygine, ir yra apie 30k ltl. Taigi, per tiek laiko ne ypac ir nukrito. Dar pliusas amerikonams, kad ten niekas neuzsiima odometru atsukinejimu. vienintelis dalykas del ko gailiuosi, kad emiau pes stipriai dauzta (buvo suplotas vienas sonas). Dabar kartais vis tenka duris pareguliuot, kad sklandziai darinetusi. bet airbagai buvo sveiki Eksplotacija gana brangi,bet ne tam pirkau, kad pinigeliu taupyciau. kai jau minejau, orginalus sarnyras apie 300lt, stabdziu diskai priekiniai, neorginalus apie 500lt, variklio zvakes po 100lt, stabdziu kaladeles apie 150lt ir tt Dar prie pliusu reikia pamineti, kad gana pigus kasko draudimas, visai kaip ne visureigio:)) ir nereikalavo jokiu papildomu slapuku idet, uzteko orginalios signalizacijos kur rakte yra. Matyt todel kad vagis sis Volvo nelabai domina
Patarimai perkančiajam
patikrinkit gerame servise, nes paskui remontas bus brangus
Įvertink šį atsiliepimą (viso 83)
Volvo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  S40S40  
 V40V50V40 
  C30  
  Vidutiniai 850S70S60S60S60
 V70V70 V60V60
  Dideli   S80S90
  V70  
   V90
  Reprezentaciniai  S80   
  Kupė  C70C70  
  Mini krosoveriai     EX30
  Krosoveriai    XC40
    C40
  Dideli krosoveriai  XC70XC70V90 Cross Country
  Visureigiai   XC60XC60
  Dideli visureigiai   XC90XC90
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt