Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Neblogas bekelėje
- Itin komfortiškas, ypač sėdynės
- Kokybiškas ir stilingas interjeras
TRŪKUMAI
- Mažas variklių pasirinkimas
- Neekonomiški varikliai
- Neinformatyvus vairo mechanizmas
"XC70 interjeras yra laikomas vienu iš patogiausių visoje automobilių pramonėje – automobilis yra daug prabangesnis negu ankstesnė karta ir puikuojasi "skandinaviško dizaino" atmosfera"
Volvo XC70 (Cross Country) yra universalas su padidinta prošvaisa ir plastikiniais kėbulo elementais. XC70 turi automatinę bagažo pakrovimo sistemą ir automatinio bagažinės uždarymo funkciją ir yra tiesioginis Audi A6 Allroad konkurentas. Galingiausia versija vadinama V70R turi 300 AG (224 kW) galią ir 400 Nm sukimo momentą. XC70 interjeras yra laikomas vienu iš patogiausių tarp visų to meto automobilių – automobilis yra daug prabangesnis, ergonomiškesnis negu ankstesnė karta ir puikuojasi "skandinaviško dizaino" atmosfera. Automobilis be abejo garsėja geresnėmis nei puikios saugumo savybėmis – jis įvertintas puikiai tiek priešakinio, tiek šoninio, tiek galinio smūgio atvejais ir yra geresnis nei vokiški arba japoniški konkurentai. Šalia daugelio įprastų saugumo sprendimų automobilis turi ir sistemą BLIS (Blind Spot Information System) padedančią sekti vairuotojams nematomas “aklas zonas”, bei sistemą tikrinančia priekyje esančias transporto priemones ir perspėjančia vairuotoją jei šis per daug priartėja. Savininkai vertina Volvo XC70 dėl solidžios išvaizdos, saugumo, patogių sėdynių, kokybiško surinkimo, taip pat dėl išskirtinių sugebėjimų važiuoti blogo oro salygomis.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2018-10-25 |
apie Volvo XC70 2014 atvirai |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
apdaila, kokybiška izoliacija, didelė bagažinė, dinamiškumas
trūkinėjantis priekinis stiklas, brangus aptarnavimas
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,4
Kuro tipas: Dyzelinas
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 10,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Vairuoju tokį Volvą nuo 2014 m. Prieš Volvo turėjau: Sorrento, Mazda-6 - senose ir naujose kėbulose Mazda-3. Kitų vardinti nėra prasmės. Sprendimas pakeisti "Sorrento" buvo po paskutinio apsilankymo servize, kur teko net riksmai kalbėti mechaniku. Vadybininkas ne ką geresnis buvo. Ir šeip jis jau buvo man atsibodęs, todėlir nusprendžiau pakeisiti mašiną. Rašysiu viską iš eilės, nes kai kurių dalykų negaliu priskirti nei pliusam nei minusam.. XC70 ngalima lyginti su japonu ir ypač su korejiečiu, tai yra visiškai kitokios klasės ir kilmės mašinos; Aš galiu pasakyti, kad Volvo kur kas storesnės skardos nei japono, ir dažų kokybė yra daug geresnė. Sorento galinės durys pradėjo rūdyti jau antrais metais - pirmiausia mane nustebino, o po to, palandžiojęs po forumus, supratau, kad tai yra normalu. Net jei Volvo kapotas gauna įdaužą nuo akmens, jis nerūdija ir net nereikia dažyti, nes viskas bus vistiek gerai ir nerūdis. - Puikios salono medžiagos - tik natūrali oda, jokių pakaitalų, "ekologinė oda" ar kaip ten ji vadinasi. - Surinkimo kokybė yra labai aukšta, viskas labai tiksliai suleista - nėra jokių išlindimų, jokių girgždesių, ar lengvai lūžtančių detalių. - Puiki ergonomika, nera ko prikibti. - Švedijos patikimumas - klausimas tik vienas, ar daug buvo mašinų sudaužyta bantymams. Asmeniškai aš su šiuo automobiliu neturėjau jokių problemų . Tą prasmę, kad aš tik tarnauju mašinai, o ne ji man. Nėra jokių problemų, absoliučiai. Aš važiuoju, o ne remontuoju. Tai viskas. - Labai brangus aptarnavimas. Kad ir brangios dalys, bet laiko gerai. Aišku reikia laiku keisti viską kas priklauso. O dar blogiau, kai visiškai neprižiūri mašinos, o po to, kai sugenda, pradeda rašinėti visokias nesamones. Volvo gali pirkti tik tokiu atveju, jei turi pinigų jo išlaikymui. - Puiki pakaba, bet šiek tiek perminkšta, bet mūsų prastiems keliams yra labai gerai. Gal būūt šiek tiek trūksta sukibimo posūkiuose. - Prietaisų skydelis yra visiškai elktroninis. Sprendimas yra gana prieštaringas, iš pradžių man atrodė, kad LCD atsiliks nuo tikrųjų rodiklių, bet pasirodė, kad tai buvo mano klaidinga nuomonė. Viskas veikia puikiai. Dar privalumas yra tai, kad galima reguliuoti apšvietimo ryškumą ir spalvų derinius. Tai yra labai patogu ilgoje kelionėje, kai jums nereikia didžiausio ryškumo. Ir galima padaryti taip, kad būtų rodomas tik dabartinis greitis + -40 km. - Pravažumo negaliu labai rimtai vertinti. Nuvažiuoju kartais į kaimą, et kelia normalus žvyrkelis, o žvyrkeliu visos mašinios pravažiuoja. Labai gerai veikia keturių varomų ratų sistema žiėmą. Dar nei karto nebuvo prasikasę ar užmetę. Labai padeda vairuoti žiemos metu, kai būna slidu. - Garso izoliacija nesulyginama su daugeliu mašinų, o ypač su japonais ir korejiečiais. Tikrai pakankama garso izoliacija, kad būtų malonu sedėti mašinoje. - Ir pagaliau, minusas, kuris turi gana poveikį jausmams apie šį automobilį: visas priekinis stiklas buvo nuklotas mažais įskilimais nuo akmenukų, bet kasko pakeis. Čia yra automobilis. Tikiuosi, kad atsiliepimas bus naudingas. Ačiū |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 46)
Volvo modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | S40 | S40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
V40 | V50 | V40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
C30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 850 | S70 | S60 | S60 | S60 | |||||||||||||||||||||||||||
V70 | V70 | V60 | V60 | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | S80 | S90 | ||||||||||||||||||||||||||||||
V70 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
V90 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | S80 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | C70 | C70 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | EX30 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | XC40 | |||||||||||||||||||||||||||||||
C40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | XC70 | XC70 | V90 Cross Country | |||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | XC60 | XC60 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | XC90 | XC90 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Volvo XC70 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis