Markės
1559 iš 1562
Volvo XC70 2000 - 2007
Volvo XC70, 2000 - 2007
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.43% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 5
0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Volvo XC70 yra vidutinio dydžio penkerių durų universalas su visureigio galimybėmis ir „agresyvesniu“ dizainu gaminamas ant P2 platformos, kuria dalinasi su kitais Volvo automobiliais – sedanais S80, S60 ir universalu V70. Volvo XC70 atsikratęs senų Volvo dizaino bruožų yra labai panašus į S60 seriją – panašus agresyvus priekis ir šoninės linijos, prietaisų skydelis viduje taip pat yra toks pat. Automobilis yra tiesioginis Audi A6 Allroad konkurentas. Savininkai vertina Volvo XC70 dėl solidžios išvaizdos, saugumo, patogių sėdynių, kokybiško surinkimo, taip pat dėl išskirtinių sugebėjimų važiuoti blogo oro salygomis. Minusai – prastas galinis matomumas, palyginti maža erdvė galinių keleivių kojoms ir aukštoka išlaikymo kaina.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Patalpino: Noone | 2013-10-31
Volvo XC70 2,5T
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Dinamiškas, komfortiškas, ekonomiškas proto ribose, pravažumas, ergonomiškumas
Daug kas mini aut dėžes, aukštiems keleiviams gale truksta erdvės kojoms, padangos pobrangės prižiūrėt reikia aut dėžes ir haldex sistema
Bendras automobilio aprašas
Mašina nuostabi. Auto bėgęs 100 000km. Pirkau benziną dėl mažesnių priežiūros kaštų (nera kietųjų dalelių filtrų, turbinos pigesnės jeigu ką ir t.t) Auto iš USA tad buvo daužta nestipriai. Viskas sutvarkyta gerai. Tikrai patogi mašina jei norit pakeliauti saugiai. Gale vietos mažokai keleiviams bet kadangi pas mane gale tik vaikas sėdi tad nesiskundžia. Už manęs 186cm jau man sedėti nebepatogu dėl vietos kojoms tūkumo. O šiaip nuostabus auto. Pakaba minšta, puikiai sugeria Kauno kelio nelygumus. Bagažinė labai talpi. Orginalūs bi-xenon'ai valdo. Tikrai geras kelio apšvietimas.Parktronikas veikia per audio sistema tad nesvarbu ka beklausysit ar radija bus išjungta jis visada praneša apie kliutį gale (jei naudojat parrot laisvu ranku iranga prijungta prie sistemos ir tuo metu kalbate tel tai sitas jau nebegalioja). Sedynės pasakiškai patogios, valdymo panelės nemačiau dar ergonomiškiau išdėstytos. Stabdo gerai ir efektyviai kaip tokios masės auto. Klima veikia nustabiai, niekada neperšildo ir neperšaldo oro viduje. Reziume perskaite apie žemiau mano pateiktus aprašymus auto tikrai geras. Visi auto turi ligų be išimties tik pas visus jos skirtingose vietose. Manau verta žinot savo auto silpnas vietas ir jas priziuret (pas volvo gal būtu labiau aut dežė pas tam tikrus modelius) bet prižiūrint bedu neturėtu iškilti. geriau nei pas kitas kur purkštukai ar siurbliai nueina ir niekaip to nepakeisi ir neprižiūrėsi pvz purkštuku. Aš sakau VOLVO TAIP, bet tik neužjotoms :)
Variklis
Dinamiškas žvėriukas. Kad dujos įdėtos visiškai nesijaučia ant dinamiškumo. Sanaudos mieste ~15,5 dinamiškai važinėjant ir startuojant. Užmiesty nuo 12,5 iki 13,5. Iš Palangos teko važiuot 3 suaugę ir 2 vaikai kėdutėse su pilna bagažine prikrauta iki pat lubų. Greitis 140-150. Sanaudos 13,5 ltr dujų. (Automatas). Tepalus pasikeičiau i A3 ar A5 markės (tokius kokius siulo gamintojas). kitas keitimas po 30 000 km.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Keisti pr st diskai 320 lt. kaladėlės 160 lt. Galinis pusašis su granatom 150 lt. naudotas (naujas 2100 Lt). Haldex tepalo filtras 100 Lt. Galinio reduktoriaus tepalai su haldex tepalu summum sumarum ~90 lt. Didesnių remontu nebuvo tad nieko negaliu plačiau pakomentuoti. Dėžės tepalo keitimas Sostenoj ~600 Lt. Kokį tepalą pilti niekas neatskleidžia nes pilasi tam tikros specifikacijos ir tik jis vienas. Supylus kitokius tepalus dėžei greitai ateina paskutinioji. Šrotuose deficitas be garantijos ir už 3-5 klt. Telapas keičiamas kas 60 000. Šiauliuose kazkokio serviso vyrukai atkapste kokie tepalai reikalingi ir keičia uz 350-400 lt. Taip pat neskelbia :) Atsiradųs smugiams perjunginėjant bėgius dažniausiai gelbsti vožtuvėlio-dangtelio pakeitimas (nebrangus). jei nepadeda - kainuos brangiau. Čia apie aut dėže kalbam. Jei kas gazdina kad dėžės nelaiko tai nemaišykit su XC90 2,9T varikliu kur dėžės buvo perdarytoss tam kad tilptu ir dėl kitokios konstrukcijos ir pergalingo variklio jos nelaiko. Paprasciausiai variklis jas sujoja del per didelės paduodamos galios.
Patarimai perkančiajam
Pasivažinėt ir patyrinėt aut dežės darbą, ar nesmugiuoja persjungiant bėgiai. Ar veikia ir kaip veikia awd sistema. Tikrinant auto patikrinti haldex ir galinio reduktoriaus skysčių būklę. Jei įdėtos dujos patikrinti ar "check engine" lempute neužgesinta mechaniškai (ar užsidega ijungus degimą)
Įvertink šį atsiliepimą (viso 90)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Volvo modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Kompaktiniai   S40S40 
  V40V50V40
   C30 
  Vidutiniai   850S70S60S60 
  V70V70 V60S60 V60
  Dideli    S80S90 V90
   V70 
  Reprezentaciniai   S80  
  Kupė   C70C70 
  Krosoveriai     XC40
  Dideli krosoveriai   XC70XC70V90 Cross Country
  Visureigiai    XC60XC60
  Dideli visureigiai    XC90XC90
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai