Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Patrauklus dizainas
- Kokybiškas interjeras
- Tylus ir komfortiškas
TRŪKUMAI
- Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
- Brangus išlaikymas
- Neinformatyvus vairo mechanizmas
Volvo V70 yra vidutinio dydžio penkerių durų universalas gamintas ant P2 platformos, kuria dalinasi su kitais Volvo automobiliais – sedanais S80 ir S60. Daugiau kaip 80 % visų V70 yra parduodama Europoje, o vienas trečdalis jų Švedijoje. Daugelį metų Volvo V70 buvo geriausiai parduodamas automobilis Švedijoje. Volvo V70 atsikratęs senų Volvo dizaino bruožų yra panašus į S60 seriją – panašus agresyvaus dizaino priekis ir šoninės linijos, prietaisų skydelis viduje taip pat yra toks pat. Savininkai vertina Volvo V70 kaip ir daugelį Volvo dėl solidžios išvaizdos, saugumo, patogių sėdynių, už komfortiškumą ir didžiulę universalo bagažinę. Minusai – palyginti maža erdvė galinių keleivių kojoms ir aukštoka išlaikymo kaina.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2000 metais Volvo S60/V70 T5 pamušė net 18 Britanijos greičio rekordų, tame tarpe didžiausio vidutinio greičio rekordą 24 valandų laikotarpyje (serijiniam automobiliui darbinio tūrio klasėje nuo 2 iki 3 litrų) pasiekęs 217.4 km/h greitį:
S60 buvo naudojamas įvairiose žiedinėse varžybose. SCCA Pro Racing World Challenge čempionate GT klasėje Volvo S60R varžėsi nuo 2006 metų, o 2010 metais laimėjo tiek lenktynininkų, tiek komandinėje įskaitoje. Keletą metų S60 varžėsi ir Swedish Touring Car čempionate, o nuo 2002 iki 2007 metų S60 net turėjo savo nuosavą lenktynių seriją, kurioje varžėsi 26 gamykliškai ruošti S60 modeliai:
S60 buvo naudojamas įvairiose žiedinėse varžybose. SCCA Pro Racing World Challenge čempionate GT klasėje Volvo S60R varžėsi nuo 2006 metų, o 2010 metais laimėjo tiek lenktynininkų, tiek komandinėje įskaitoje. Keletą metų S60 varžėsi ir Swedish Touring Car čempionate, o nuo 2002 iki 2007 metų S60 net turėjo savo nuosavą lenktynių seriją, kurioje varžėsi 26 gamykliškai ruošti S60 modeliai:
Patalpino: R | 2016-09-04 |
Volvo V70 II D5 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Nerūdija, patogus, pojūtis, kad nelinkęs byrėti.
Žemas priekis, žemoka sėdėsana, didesnė galia tik nuo 1700-1800 rpm.
|
Pagaminimo metai: 2002
Variklio darbinis tūris, l: 2,4
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Universalas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Automobilį įsigijau neseniai, tad aprašymas toks kaip ir pirmo įspūdžio. Jau pravažiuota apie 5 000 km. Kėbulas atsparus korozijai, nors priekinio sparno kraštelyje jau minimalios pūslelis eina, bet atsižvelgian į tai, kad Lietuvoje jau pora metų, manau viskas normos ribose. Dugne jokių korozijos požymių. Nepatiko, kad priekis yra žemas, tad prie bardiūrų atsargiai reikia parkuotis. Salonas pas mane šviesus, pusiau odinis, malonus akiai, kokybiškai surinktas, minimalūs krebždesiai. Sėdynės patogios. Mano ūgis 179 cm ir man atsisėdus už vairo, panašaus ūgio keleiviams ant galinių sėdynių vietos kojoms dar pakankamai (nesiriame į priekinę sėdynę). Persėdu iš miniveno, kur sėdėsena aukšta, tad čia iškart nepatiko, kad sėdima labai žemai (žemiau negu passate sakykim) net ir pakėlus sėdynę į aukščiausią poziciją, bet laikui bėgant pripratau (manau aukščiau pasikelti nebūtų tikslo, nes kėbulo profilis toks žemokas). Vietos salone pakankamai, bet ne tiek, kiek tikėtaisi pagal automobilio išorinius gabaritus bet man ir patinka, kad viskas kompatiška, jautiei jaukiai salone. Važiuojant kažkiek girdisi padangos, variklis, bet nevargina. Važiuoklė - nei kieta, nei minkšta, stabilumas vidutinis. Dar nieko neteko remontuoti. Variklis D5, 2,4 dyzelis 120 kw. Kilovatų daug, bet juos pradedi jausti nuo kažkur 1800 rpm - nuo tada lupa kaip reikalas, ir variklis tamrus eina tokia galia iki kokių 3,5-4000 rpm (labai panašiai kaip benzininiai varikliai). Iki 1800 tokia ramiam važiavimui galia. Kuriant variklį ne iš pirmo pasukimo kuriasi (skirtingai nei kokie TDI), bet po kokio antro-trečo sūkio - kiek žiūrėjau tokias volvas - visos taip kuriasi - matyt taip turi būti. Kuro vidurkis apie 7 šimtui. Manau normos ribose atsižvelginiant į variklio galią ir, kad auto nemažas. Varikiliui apačioje eina vakuuminės pagalvės, bet jau užglūšintas vakumas pas mane joms, matyt leidžia vakuumą, tad ant laisvų jaučiasi nemažos vibracijos salone, bet kol pagalvės nesuplyšę, manau nekeisiu, nes viena nauja neoriginali apie 300 litais. Dar prie poros purkštukų drėgsta tepalas matosi, manau reiks pasikeiti varinines tarpine - pačiam tai atlikti nesudėtinga. Tepalas šiam varikliui eina 0w30 apie 6 litrai, nors daug kur kataloguose mini ir 5w30 (bet gal šiltnesniems kraštams čia). Pavarų dėžė - jungiasi sklandžiai tiksliai. Faros apšviečia kelią labai gerai. Apie apsisukimo spindulį - persėdus iš miniveno man viskas normos ribose, kažkokių nepatogumų nepajutau. |
Variklis |
Aprašyta.. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
ekslpoatcija aprašyta, apie nuvertėjimą maniškės dar anksti kalbėti. |
Patarimai perkančiajam |
Kadangi po kapotu vietos daug tad apžiūrėti perkant su prožektoriuku apžiūrėti variklį iš visų pusių, ar pro galvos tarpinę neina labai tepalas ir pan. Jei ant laisvų vibracijos didokos - ir dar vakuumo vamzdeliai užglūšinti variklio pagalvių - pagalvės leidžia vaakumą - bet jei nesuplyšusios važinėti galima. Pro variklio tepalo užpylimo angą šiems varikliams pašilus eina kažkiek garas - taip turi būti. Daugiau, kaip ir kitoms mašinoms. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 28)
Volvo modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | S40 | S40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
V40 | V50 | V40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
C30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 850 | S70 | S60 | S60 | S60 | |||||||||||||||||||||||||||
V70 | V70 | V60 | V60 | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | S80 | S90 | ||||||||||||||||||||||||||||||
V70 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
V90 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | S80 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | C70 | C70 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | EX30 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | XC40 | |||||||||||||||||||||||||||||||
C40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | XC70 | XC70 | V90 Cross Country | |||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | XC60 | XC60 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | XC90 | XC90 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Volvo V70 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis