Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus dizainas
- Kokybiškas interjeras
- Saugus
TRŪKUMAI
- Nedidelė bagažinė ir salonas
- Neinformatyvus vairo mechanizmas
- Mažas variklių pasirinkimas
"Svarbiausia naujiena yra ta, kad naujasis Volvo V60 dabar yra nutaikytas į kiek mažesnės klasės prestižinių automobilių sektorių, kuriame karaliauja C klasės Mercedes-Benz, Audi A4 ir 3 serijos BMW"
Pažvelgite į šį Volvo V60, dar kartą... Ar gi ne puikus šio universalo dizainas? Jau spėjome pamiršti tuos laikus kai Volvo automobilių dizainas buvo laikomas kampuotų ir griežtų formų sinonimu. Dabar Volvo kompanija siūlo stilingus, patrauklius automobilius, tačiau su puikiai išlaikytu savitu Volvo stiliumi. Nors V60 turi tokį patį ilgį ir ratų bazę kaip S60, tačiau dėka kėbulo tipo ir žemėjančio stogo vizualiai atrodo ilgesnis ir žemesnis. Akivaizdu, kad naujasis sportiškai atrodantis V60 kėsinasi atimti 3 serijos BMW universalo pirkėjus. Tiesa, patrauklus stilius turi ir kitą medalio pusę – priėjimas prie bagažinės yra pakankamai aukštas, o bagažinės tūris yra tik 430 litrų (net 60 litrų mažiau nei Audi A4). Sulankstome galines sėdynes (sėdynės atlošas suskaidytas tokiomis dalimis: 40/20/40) ir gauname tik 1246 litro erdvę, kas yra visais 59 litrais mažiau nei paprasto VW Golf hečbeko kėbulu! Viduje karaliauja jau gerai pažįstami Volvo kompanijos stiliaus atributai - prabangiai atrodanti "kiaura" centrinė konsolė, originalūs prietaisų skydelio rodmenys, visur dominuoja labai švelnios linijos. Prietaisų valdymo mygtukai gausiai sugrupuoti centrinėje konsolėje, tuo tarpu kitose vietose jų yra nedaug ir jie neblaško vairuotojo dėmesio. Būtina pagirti itin komfortiškas ir puikiai kūną palaikančias priekines sėdynes, bei pakankamai erdvias galines. Automobilio priekinė MacPherson tipo ir galinė nepriklausoma pakaba suderinta komfortiškai, taigi kelionės neprailgs. Tačiau posūkiuose nereikia pamiršti, kad automobilis turi nemažą posvyrio kampą, o vairo mechanizme jaučiamas kiek per didelis „lengvumas“. Automobilis yra itin tylus ir yra vienas lyderių savo klasėje pagal šį parametrą. Volvo V60 buvo siūlomas su penkiais benzininiais varikliais – pradedant mažiausiu T3 1.6 litro su 150AG galia ir baigiant galingiausiu T6 3.0 litrų motoru su 304 AG galia. Dyzeliniai yra: maksimaliai ekonomiškas DRIVe, vidutiniškas D3 2.0 litro su 163 AG galia ir galingiausias 2.4 litro D5 su dviem turbinomis pasiekiantis 205 AG galią. Šešių laipsnių mechaninė pavarų dėžė pasižymi kiek per stipriai ištęstomis pavaromis, taigi mes rekomenduojame automatinę Geartronic pavarų dėžę. Pirkėjams galima užsisakyti „Pedestrian Detection“ sistemą automatiškai sustabdančia automobilį (jeigu greitis neviršija 35 km/h) nustačius grėsmę partrenkti į gatvę išėjusį žmogų arba siekiant išvengti susidūrimo su priešais važiuojančia transporto priemone. Būkite tikri - Volvo niekada nepamirš saugumo.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Galingiausia Polestar versija turėjo net 367 AG ir 500 Nm variklį:
Šios kartos S60/V60 buvo itin populiarus įvairių šalių ralio žiedinėse varžybose, tame tarpe ir Australijos V8 Supercars čempionate:
Šios kartos S60/V60 buvo itin populiarus įvairių šalių ralio žiedinėse varžybose, tame tarpe ir Australijos V8 Supercars čempionate:
2017-07-17
„Volvo“ atsisako vidaus degimo variklių Švedai pirmieji iš automobilių gamintojų paskelbė atsisakysiantys benzinu ir dyzelinu varomų automobilių. Tai įvyks gana greitai – jau 2019-ais metais. Nuo tų metų „Volvo“ gamoje liks tik elektrinės ir hibridinės jėgainės. Kas pastūmėjo švedus tokio žingsnio link?
Ekologijos normos – toks atsakymas būtų paprasčiausias, tačiau jos vienodos visiems gamintojams. Nei BMW, nei „Toyota“, nei „Volkswagen“ apie tokius drastiškus planus neskelbia. Nuo 2022-ųjų Europoje automobilius parduodantiems gamintojams ypatingai sugriežtėsiančios ekologijos normos tokiam „Volvo“ sprendimui turi įtaką, tačiau ne tokią didelę. Tiesa greičiau ta, jog „Volvo“ su naujuoju XC90 visureigiu dėjo didelį žingsnį „Premium“ segmento lyderių link – tiek kokybėje, tiek kainoje XC90 jau ne šviesmečiu atsilieka nuo „Audi Q7“ ar BMW X5 modelių. O švedai dar 2013-aisiais paskelbė, kad gamins tik keturių cilindrų jėgaines – tiek benzinines, tiek dyzelines. Ne paslaptis, kad dvi tonas sveriantį visureigį keturių cilindrų variklis gali vežti gana taupiai, tačiau toli gražu ne greitai. Pridėjus elektrinę jėgainę, galios reikalai bematant pasitaiso – tą „Volvo“ jau išbandė su „V60 Plug-in hybrid“, kuriame montuojamas 2,0 l dyzelinis ir elektrinis varikliai. Bendra sistemos galia – 285 AG ir ji leidžia dideliam universalui iki 100 km/val. įsibėgėti per 6,1 sekundes. Puikūs duomenys įvertinant degalų sąnaudas, nesiekiančias nė 2 litrų „ant popieriaus“ ir 5 litrų šimtui kilometrų – realiame gyvenime. Šiandien „Volvo“ daugiau eksperimentuoja su benzino ir elektros hibridais, tačiau ir čia rezultatai puikūs – šimtai arklio galių ir vienaženklės degalų sąnaudos. Ir Europos komisija džiaugiasi (nes „Plug-in“ tipo hibridiniai automobiliai yra labai ekologiški), ir pirkėjai, nes „Plug-in“ hibridai kasdien yra ekonomiški, o prireikus – labai galingi. Tačiau švedai šiomis technologijomis neapsiriboja. „Volvo“ atstovai teigia, kad 2019-2021 metais gamintojas išleis penkis vien elektra varomus modelius. Trys iš jų bus pažymėti „Volvo“, du – „Polestar“. Tai – logotipas, kuriuo pažymimi patys galingiausi „Volvo“ automobiliai. Visi likę „Volvo“ automobiliai nuo 2019-ųjų bus hibridiniai – arba įkraunami iš tinklo, kaip „V60 Plug-in“, arba paprasti, važiavimo metu kombinuojantys abu variklius, kaip „Toyota Auris“. Šiandien „Volvo“ tokių dar negamina. Dar viena įtakos pusė, kuri greičiausiai yra pati didžiausia – Kinijos rinka, nes būtent vienas didžiausių šios šalies automobilių gamintojų „Geely“ yra „Volvo“ savininkas, išgelbėjęs įmonę nuo bankroto prieš dešimtmetį. Šiandien daugiau nei pusė elektromobilių ir „Plug-in“ tipo hibridų yra parduodami Kinijoje – 2016-aisiais tokių automobilių šios šalies kelius papildė daugiau nei pusė milijono (507 tūkst.), kai visame pasaulyje buvo parduota 873 tūkst. Bet kokiu atveju, „Volvo“ žingsnis – itin drąsus. Galima neabejoti, kad daugelis kitų automobilių gamintojų anksčiau ar vėliau jį taip pat žengs. Vienintelis klausimas – kada? |
Volvo modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | S40 | S40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
V40 | V50 | V40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
C30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 850 | S70 | S60 | S60 | S60 | |||||||||||||||||||||||||||
V70 | V70 | V60 | V60 | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | S80 | S90 | ||||||||||||||||||||||||||||||
V70 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
V90 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | S80 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | C70 | C70 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | EX30 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | XC40 | |||||||||||||||||||||||||||||||
C40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | XC70 | XC70 | V90 Cross Country | |||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | XC60 | XC60 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | XC90 | XC90 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Volvo V60 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis