Markės
1898 iš 1911
Volvo V60, 2010 - 2018
59Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.33% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 9
3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 89% Ne 11%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus dizainas
  • Kokybiškas interjeras
  • Saugus
TRŪKUMAI
  • Nedidelė bagažinė ir salonas
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
  • Mažas variklių pasirinkimas
"Svarbiausia naujiena yra ta, kad naujasis Volvo V60 dabar yra nutaikytas į kiek mažesnės klasės prestižinių automobilių sektorių, kuriame karaliauja C klasės Mercedes-Benz, Audi A4 ir 3 serijos BMW"
Pažvelgite į šį Volvo V60, dar kartą... Ar gi ne puikus šio universalo dizainas? Jau spėjome pamiršti tuos laikus kai Volvo automobilių dizainas buvo laikomas kampuotų ir griežtų formų sinonimu. Dabar Volvo kompanija siūlo stilingus, patrauklius automobilius, tačiau su puikiai išlaikytu savitu Volvo stiliumi. Nors V60 turi tokį patį ilgį ir ratų bazę kaip S60, tačiau dėka kėbulo tipo ir žemėjančio stogo vizualiai atrodo ilgesnis ir žemesnis. Akivaizdu, kad naujasis sportiškai atrodantis V60 kėsinasi atimti 3 serijos BMW universalo pirkėjus. Tiesa, patrauklus stilius turi ir kitą medalio pusę – priėjimas prie bagažinės yra pakankamai aukštas, o bagažinės tūris yra tik 430 litrų (net 60 litrų mažiau nei Audi A4). Sulankstome galines sėdynes (sėdynės atlošas suskaidytas tokiomis dalimis: 40/20/40) ir gauname tik 1246 litro erdvę, kas yra visais 59 litrais mažiau nei paprasto VW Golf hečbeko kėbulu! Viduje karaliauja jau gerai pažįstami Volvo kompanijos stiliaus atributai - prabangiai atrodanti "kiaura" centrinė konsolė, originalūs prietaisų skydelio rodmenys, visur dominuoja labai švelnios linijos. Prietaisų valdymo mygtukai gausiai sugrupuoti centrinėje konsolėje, tuo tarpu kitose vietose jų yra nedaug ir jie neblaško vairuotojo dėmesio. Būtina pagirti itin komfortiškas ir puikiai kūną palaikančias priekines sėdynes, bei pakankamai erdvias galines. Automobilio priekinė MacPherson tipo ir galinė nepriklausoma pakaba suderinta komfortiškai, taigi kelionės neprailgs. Tačiau posūkiuose nereikia pamiršti, kad automobilis turi nemažą posvyrio kampą, o vairo mechanizme jaučiamas kiek per didelis „lengvumas“. Automobilis yra itin tylus ir yra vienas lyderių savo klasėje pagal šį parametrą. Volvo V60 buvo siūlomas su penkiais benzininiais varikliais – pradedant mažiausiu T3 1.6 litro su 150AG galia ir baigiant galingiausiu T6 3.0 litrų motoru su 304 AG galia. Dyzeliniai yra: maksimaliai ekonomiškas DRIVe, vidutiniškas D3 2.0 litro su 163 AG galia ir galingiausias 2.4 litro D5 su dviem turbinomis pasiekiantis 205 AG galią. Šešių laipsnių mechaninė pavarų dėžė pasižymi kiek per stipriai ištęstomis pavaromis, taigi mes rekomenduojame automatinę Geartronic pavarų dėžę. Pirkėjams galima užsisakyti „Pedestrian Detection“ sistemą automatiškai sustabdančia automobilį (jeigu greitis neviršija 35 km/h) nustačius grėsmę partrenkti į gatvę išėjusį žmogų arba siekiant išvengti susidūrimo su priešais važiuojančia transporto priemone. Būkite tikri - Volvo niekada nepamirš saugumo.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia Polestar versija turėjo net 367 AG ir 500 Nm variklį:



Šios kartos S60/V60 buvo itin populiarus įvairių šalių ralio žiedinėse varžybose, tame tarpe ir Australijos V8 Supercars čempionate:




2014-04-28

Volvo V60 Plug-in Hybrid su „R-Design“

Volvo V60 Plug-in Hybrid su „R-Design“
Itin efektyvų „Volvo V60 Plug-in Hybrid“ – vieną geriausiai parduodamų 2013 m. Europos hibridinių elektrifikuotų transporto priemonių – dabar galima įsigyti ir su „Volvo Cars“ ištobulinta „R-Design“ versija. „2013 m. pardavėme beveik 8 000 įkraunamų hibridų. Prie „Volvo V60 Plug-in Hybrid“, pirmojo pasaulyje dyzelinio įkraunamo hibrido, pridėjus dinaminių „R-Design“ ypatybių, jo patrauklumas dar labiau padidėjo. Mūsų klientas gauna aukščiausią savo segmente galimą kokybę ir išskirtinį efektyvumą“, – teigia Alainas Visseris, „Volvo Car Group“ vyriausiasis viceprezidentas rinkodarai, pardavimams ir klientų aptarnavimui.
 
 
 
 

Išskirtinė eksterjero ir interjero harmonija

„V60 Plug-in Hybrid R-Design“ pasižymi daugybe išskirtinių interjero ir eksterjero ypatybių, kurios sukuria sportišką įvaizdį. Automobilio išorėje susilieja įkraunamiems hibridams būdingos detalės, „R-Design“ ypatybėmis išsiskiriantis automobilio priekis, galinis difuzorius ir 18 colių „Ixion“ ratlankiai.
 


Automobilio vidus pasižymi išskirtinai „R-Design“ interjero dizaino elementais. Standartinės sportinės automobilio sėdynės yra aptrauktos juodu nubuku ir akyta oda. Maišydama akytą dizainą, juodą odą ir kontrastuojančias siūles, mūsų dizaino komanda sukūrė „R-Design“ interjerą, kuriame puikiai dera visos detalės ir kurį vainikuoja juodi stogo vidinės dalies apmušalai. Automobilis taip pat išsaugojo įkraunamiems hibridams būtiną įrangą ir informaciją.

Išradingas galios tiekimas

Priekinius „V60 Plug-in Hybrid“ ratus varo penkių cilindrų 2,4 l dyzelinis variklis su turbokompresoriumi, išvystantis 215 AG ir 440 Nm sukimo momentą. Automobilyje sumontuota šešių pavarų automatinė pavarų dėžė.
 


Galinę ašį varo elektrinis variklis, sukuriantis 68 arklių galią ir 200 Nm. Ši galia tiekiama iš 11,2 kWh ličio jonų akumuliatoriaus, sumontuoto po bagažinės apačia.

Gryna hibridinė galia

Vairuotojas, naudodamas tris mygtukus, kurie suteikia automobiliui visiškai skirtingas vairavimo ypatybes, pasirenka reikiamą vairavimo režimą: „Pure“, „Hybrid“ arba „Power“.

Kai automobilis važiuoja numatytuoju „Hydrid“ režimu, anglies dioksido emisijos kiekis sumažėja iki 48 g/km. Tai atitinka 1,8 l degalų suvartojimą 100 km (NEDC sertifikavimo hibridų važiavimo ciklas).

Be to, vairuotojui užtenka paliesti mygtuką ir jis gali pasirinkti, kad automobilis 50 km važiuotų varomas grynos elektros energijos, arba pasinaudoti mišriu dyzelinio ir elektrinio variklio veikimo režimu, kuris automobilį paverčia 283 AG žvėrimi su 640 Nm sukimo momentu.


Volvo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  S40S40  
 V40V50V40 
  C30  
  Vidutiniai 850S70S60S60S60
 V70V70 V60V60
  Dideli   S80S90
  V70  
   V90
  Reprezentaciniai  S80   
  Kupė  C70C70  
  Mini krosoveriai     EX30
  Krosoveriai    XC40
    C40
  Dideli krosoveriai  XC70XC70V90 Cross Country
  Visureigiai   XC60XC60
  Dideli visureigiai   XC90XC90
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt