Markės
1904 iš 1917
Volvo V60, 2010 - 2018
59Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.33% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 9
3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 89% Ne 11%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus dizainas
  • Kokybiškas interjeras
  • Saugus
TRŪKUMAI
  • Nedidelė bagažinė ir salonas
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
  • Mažas variklių pasirinkimas
"Svarbiausia naujiena yra ta, kad naujasis Volvo V60 dabar yra nutaikytas į kiek mažesnės klasės prestižinių automobilių sektorių, kuriame karaliauja C klasės Mercedes-Benz, Audi A4 ir 3 serijos BMW"
Pažvelgite į šį Volvo V60, dar kartą... Ar gi ne puikus šio universalo dizainas? Jau spėjome pamiršti tuos laikus kai Volvo automobilių dizainas buvo laikomas kampuotų ir griežtų formų sinonimu. Dabar Volvo kompanija siūlo stilingus, patrauklius automobilius, tačiau su puikiai išlaikytu savitu Volvo stiliumi. Nors V60 turi tokį patį ilgį ir ratų bazę kaip S60, tačiau dėka kėbulo tipo ir žemėjančio stogo vizualiai atrodo ilgesnis ir žemesnis. Akivaizdu, kad naujasis sportiškai atrodantis V60 kėsinasi atimti 3 serijos BMW universalo pirkėjus. Tiesa, patrauklus stilius turi ir kitą medalio pusę – priėjimas prie bagažinės yra pakankamai aukštas, o bagažinės tūris yra tik 430 litrų (net 60 litrų mažiau nei Audi A4). Sulankstome galines sėdynes (sėdynės atlošas suskaidytas tokiomis dalimis: 40/20/40) ir gauname tik 1246 litro erdvę, kas yra visais 59 litrais mažiau nei paprasto VW Golf hečbeko kėbulu! Viduje karaliauja jau gerai pažįstami Volvo kompanijos stiliaus atributai - prabangiai atrodanti "kiaura" centrinė konsolė, originalūs prietaisų skydelio rodmenys, visur dominuoja labai švelnios linijos. Prietaisų valdymo mygtukai gausiai sugrupuoti centrinėje konsolėje, tuo tarpu kitose vietose jų yra nedaug ir jie neblaško vairuotojo dėmesio. Būtina pagirti itin komfortiškas ir puikiai kūną palaikančias priekines sėdynes, bei pakankamai erdvias galines. Automobilio priekinė MacPherson tipo ir galinė nepriklausoma pakaba suderinta komfortiškai, taigi kelionės neprailgs. Tačiau posūkiuose nereikia pamiršti, kad automobilis turi nemažą posvyrio kampą, o vairo mechanizme jaučiamas kiek per didelis „lengvumas“. Automobilis yra itin tylus ir yra vienas lyderių savo klasėje pagal šį parametrą. Volvo V60 buvo siūlomas su penkiais benzininiais varikliais – pradedant mažiausiu T3 1.6 litro su 150AG galia ir baigiant galingiausiu T6 3.0 litrų motoru su 304 AG galia. Dyzeliniai yra: maksimaliai ekonomiškas DRIVe, vidutiniškas D3 2.0 litro su 163 AG galia ir galingiausias 2.4 litro D5 su dviem turbinomis pasiekiantis 205 AG galią. Šešių laipsnių mechaninė pavarų dėžė pasižymi kiek per stipriai ištęstomis pavaromis, taigi mes rekomenduojame automatinę Geartronic pavarų dėžę. Pirkėjams galima užsisakyti „Pedestrian Detection“ sistemą automatiškai sustabdančia automobilį (jeigu greitis neviršija 35 km/h) nustačius grėsmę partrenkti į gatvę išėjusį žmogų arba siekiant išvengti susidūrimo su priešais važiuojančia transporto priemone. Būkite tikri - Volvo niekada nepamirš saugumo.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia Polestar versija turėjo net 367 AG ir 500 Nm variklį:



Šios kartos S60/V60 buvo itin populiarus įvairių šalių ralio žiedinėse varžybose, tame tarpe ir Australijos V8 Supercars čempionate:




2013-11-27

Pasaulinis debiutas naujojo „Volvo V60“, konstruoto „Polestar“

Pasaulinis debiutas naujojo „Volvo V60“, konstruoto „Polestar“
Naujieji „Volvo" S60 ir V60 „Polestar" modeliai jau parengti prekybai 2014 m. keturiuose pasaulio kontinentuose. Pirmosiomis šalimis, kuriose bus parduodami nauji modeliai, taps Kanada, Nyderlandai, Japonija, Švedija, Šveicarija, Didžioji Britanija ir JAV. Kitais metais bus patvirtintos likusios rinkos ir gamintinų automobilių kiekis. „Mes didžiuojamės galėdami pristatyti naujuosius „Volvo" S60 ir V60 „Polestar" modelius. Automobilis sukurtas tiems, kurie kaip ir mes turi aistrą „Polestar" - kai vairavimas yra esmė, ir kai vairavimo malonumą galima jausti visus metus, visuose keliuose ir bet kokiomis oro sąlygomis. Tai yra mėgstančio vairuoti automobilis realiam gyvenimui," - sakė Christianas Dahlis, „Polestar" vadovas.

„Sukonstravę V60 modelį, mes didžiuojamės tęsdami ir turtindami greitųjų universalų tradicijas, kurios gerai žinomos mūsų entuziastams nuo Britanijos kėbulinių automobilių čempionatų laikų, kai startavo „Volvo 850 BTCC," - tęsia Christianas Dahlis.

„Mūsų bendradarbiavimas automobilių sporto srityje su „Polestar" vyksta jau beveik du dešimtmečius ir tai leidžia pamatyti, kaip „Polestar" gali panaudoti savo patitį automobilių sporte konstruojant įdomius ir konkurencingus modelius," - sako Derekas Crabbas, „Volvo Car Group" automobilių sporto padalinio direktorius.

„Labai malonu matyti , kaip „Polestar" pavyko sujungti jų konstruktorių pagerintas S60 ir V60 vairavimo eksploatacines savybes su gamykline paslaugų programa, atsižvelgiant į aukščiausio lygio saugos funkcijas bei sertifikuotą taršą. Todėl klientai, įsigyję šį modelį, gaus geriausius „Polestar" ir „Volvo" sprendimus," - sakė Alainas Visseris, „Volvo Cars" vyriausiasis viceprezidentas rinkodarai, pardavimams ir klientų aptarnavimui.

Visoms oro sąlygoms


Naujasis modelis konstruotas naujausios kartos „Volvo S60 ir V60" pagrindu ir pažymi „Polestar" modelių gamos gamybos pradžią.

Pravažiuota tūkstančiai kilometrų vingiuotais kalnų keliais, greitkeliais, nuo Pietų Europos iki Šiaurės Švedijoje.

„Mes tęsiame savo darbą kuriant tikrąjį vairuotojo automobilį, kuris neapsiriboja tik keliomis konkrečiomis vairavimo sąlygomis, o yra malonus bet kur - jūsų mėgstamuose vingiuotuose keliose ar vežant šeimą ilgoje kelionėje, nesvarbu ar tai vasara, ar tai žiema. Ir, mano nuomone, mus lydi sėkmė," - džiaugiasi Robertas Dahlgrenas, „Polestar" lenktynininkas-bandytojas.

„Polestar" inžinerija

Važiuoklė

Padidintas važiuoklės tvirtumas, spyruoklės 80% standesnės, lyginant su „S60 R-Design" versija. Šie pokyčiai kartu su aukšto lygio „Öhlins" amortizatoriais ir 20 colių „Polestar" ratlankiais suteikia preciziškumą, komfortabilumą ir vairavimo malonumą.

Stabdžiai

Didelių pakitimų patyrė ir stabdžių sistema. Labiausiai matomi yra 371 mm skersmens aušinami priekiniai diskai ir „Brembo" suportai, garantuojantys aukšto lygio stabdymo savybes.

Aerodinamika

Išskirtinės „S60 ir V60 Polestar" eksploatacinės savybės pasiektos ir pagerinus aerodinamines savybes. Tai subtiliai, bet efektyviai padaryta atsižvelgus į gautus bandymų rezultatus „Volvo Cars" aerodinaminiame tunelyje.

Pokyčiai yra matomi žiūrint į priekinį oro aptaką, kuris optimizuoja apatinį oro srautą, taip pat ir į galinį oro aptaką bei difuzorių, didinantį prispaudžiamąją jėgą.

Variklis

Šešių cilindrų T6 variklis su turbina bei tarpinio oro aušintuvu yra 350 AG/257 kW galios, (esant 5700 aps./min), sukimo momentas - 500 Nm (esant 2800 aps.). Išmetamosios dujos išeina per nerūdijančio plieno 2,5 colio skersmens vamzdžius, suteikiančius specifinį variklio garsą.

Transmisija

Šešių laipsnių automatinė pavarų dėžė komplektuojama su nauja greito pavarų perjungimo prie vairo sistema, kuri kartu su keturiems varomiems ratams skirta ir „Polestar" pritaikyta „Haldex" sistema, leidžia automobiliui 100 km/h greitį išvystyti per 4,9 s, maksimalus greitis - 250 km/h.

Pavarų dėžė, taip pat keturių varančiųjų ratų bei traukos kontrolės sistemos pritaikytos aktyviam vairavimo stiliui bei maksimaliam sukibimui esant įvairioms situacijoms.

Interjeras

Salono apdailai, pavyzdžiui, vairaračiui, sėdynėms ir kt., panaudotos naujos detalės, medžiagos, „Polestar" spalvos.

"Mes žengėme didelį žingsnį į priekį visose srityse, nuo važiuoklės ir variklio, iki interjero bei eksterjero detalių. Plėtros darbai buvo sutelkti siekiant sukurti automobilį, kurį jūs norite naudoti kiekvieną dieną, tiek iš praktinės pusės, tiek ir iš emocinės," - pažymi Henrikas Friesas, „S60, V60 Polestar" Techninis projekto vadovas.

Pardavimai ir pristatymas

„Polestar" naujus S60 ir V60 pradės tiekti vidaus rinkoms 2014 m. birželio mėnesį.

"Mes visi labai džiaugiamės ir didžiuojamės pristatydami du naujus modelius, kaip dar vieną žingsnį į priekį „Polestar Engineered Volvo" gamoje. Tai darydami kartu su „Volvo", vienu pirmaujančiu pasaulyje automobilių gamintoju, esame labai patenkinti ir tikimės daug žadančios ateities," - įsitikinęs Christianas Dahlis, „Polestar" vadovas.
 


Volvo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  S40S40  
 V40V50V40 
  C30  
  Vidutiniai 850S70S60S60S60
 V70V70 V60V60
  Dideli   S80S90
  V70  
   V90
  Reprezentaciniai  S80   
  Kupė  C70C70  
  Mini krosoveriai     EX30
  Krosoveriai    XC40
    C40
  Dideli krosoveriai  XC70XC70V90 Cross Country
  Visureigiai   XC60XC60
  Dideli visureigiai   XC90XC90
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt