Markės
1904 iš 1918
Volvo V50, 2004 - 2012
524Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.88% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 24
16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 63% Ne 37%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Kokybiškas interjeras
  • Saugus ir komfortiškas
  • Patogios sėdynės
TRŪKUMAI
  • Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Trūksta Premium automobilių įvaizdžio
Pristatytas 2004 metais naujas S40 (sedanas) ir V50 (universalas) buvo gaminami ant naujos Volvo P1 platformos. Ši platforma taip pat naudoja bendrus mazgus su kitais automobiliais - Mazda3 ir Ford Focus. Volvo S40/V50 naudojami linijiniai 5 cilindrų varikliai vystomi dar nuo Volvo 850 modelio. Galingiausias S40 turi T5 2.4 L 5 cilindrų skersai įmontuotą variklį su 220 AG (164 kW) galia, 320 Nm sukimo momentu ir visais varomaisiais ratais. Pirkėjams patiko kokybiškas interjeras, puiki surinkimo kokybė, komfortas, neblogas automobilio valdymas ir visa tai už palyginti nedidelę kainą. S40 buvo nominuotas 2005 metų Pasaulio Automobilio rinkimuose.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Volvo S40/V50 buvo nominuotas 2005 metų geriausio Pasaulio automobilio rinkimuose. Tais pačiais metais S40/V50 buvo išrinktas geriausiu metų kompaktišku sportišku automobiliu Kanadoje, bei geriausiu metų automobiliu Pietų Afrikos Respublikoje.
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 24
2019-10-29
V50 2012m, 1.6 D2
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pakankamai manevringas, kaip universalas; labai patogius sėdynės; pakankamai pigus remontas; mažos kuro sąnaudos.
Kietoka pakaba; brangios apdailos detalės;
Savo Volvo V50 pirkau pas latvius, rimtoje atstovybėje, 2015m. Rida buvo 187k (ir tikra). Tai, ko gero, vienas geriausių automobilių, kiek esu jų turėjęs. Daug kas "stuma" ant 1.6 D2 variklių, bet būtent gal man pasisekė (tfu tfu tfu), bet nebuvo absoliučiai jokių problemų. Tansmisija 6 bėgių, tai kažkaip net nėra problemų lenkiant kažką užmiestyje. Kuros sąnaudos priklauso nuo to, kaip yra spaudžiamas gazas. Mano modelis yra SUMMUM, t.y. pilna įmanoma komplektacija, tai nesiskundžiu ir interjero kokybe ir komfortu. Verta paminėti, kad būtent šio modelio sėdynės yra, ko gero, pačios patogiausios, kokiose teko sėdėti. Gale vietos mažoka, bet užtenka. Bagažinė talpi, o jei trūksta vietos - lengvai užsilenkia sėdynės, todėl festivaliuose (ar keliaujant), net nereikia palapinės, nes pilnu ūgiu galima išsitiesti ir miegoti salone (mano ūgis 185cm). Automobilis tikrai dirba kaip arklys, nes važiuoja kasdien. Nusipirkus automobilį iš karto sugedo salono pečiukas, kurio net šrote nerekomenduoja pirkti naudoto, todėl tai atsieis apie +-500€. Apdailos detalės taip pat gana brangios, kadangi teko numušti stirna, tai teko keisti lempą (~150€ kinietiška, ~200-250€ naudota originali), groteles (čia kainuos yra nuo 100€). Dabar Volvo yra prasukus 240k km, o per tą laiką pakaboje pakeičiau abi stabilizatoriaus traukes ir vieną salniką, ašies, einančios iš greičių dėžės. Nei DPF, nei EGR prie tokio kilometražo dar vis nekelia problemų, smagratis nebarška, tai aš laikau tai patikimo automobilio ženklu. Apie variklį girdėjau visokių blogiausių atsiliepimų, koks jis šūdinas, bet su šiuo D2 varikliuku turiu mažiau problemų, nei kiti su D5 (ypač žiemą), bet aš manau keičiant laiku tepalus ir pilant gerą kurą - tų problemų išvengiama. Siūlyčiau naudoti Sostenos arba Kietvaiškių Autocentrą kaip taškus, jei norite tikrinti Volvo automobilį, bet jei iš akies: tikrinkite ar "nebarška" smagratis ir jei įmanoma - atlikite purkštukų patikrą, nes jie nėra restauruojami, todėl gali brangiai kainuoti nauji.
Pilnas atsiliepimas...
2019-10-17
Pilnai pateisino lukescius
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, pakankamai galingas, salyginai taupus, saugus, garso izoliacija
Nera puodeliu laikikliu bei rukantiems pelenines
Vairuoju automobili nepilnai metus Vilniuje. Maniskis 2006 11, pirkau su rida apie 194k km parvaryta is Italijos. Nors neesu linkes tiketi tokiais rodmenimis, bet automobilio salonas atrodo kaip naujas. Jokiu nutrinimu, svaru, tvarkinga, neissedeta. Nusipirkes keiciau priekinius diskus su kaladelemis, minimaliai teko pasiremontuoti vaziuokle, bet visumoje - smulkmenos. Variklis 2.0d 100kw, kurio pilnai uztenka tiek mieste, tiek uzmiestyje vaziuoti/lenkti komfortiskai. 6 begiu mechanine pavaru deze, garso izoliacija salone tikrai nebloga, galima be vejo svilpimo vaziuoti ramiai 130-140km/h. Traukos uztenka. Standartines garso aparaturos tikrai per akis uztenka, maloniai nustebino. Jei ieskoti minusu - nera puoduku laikikliu bei gal gale nera labai daug vietos, bet kadangi po 3 zmones gale nevezioju, dviese niekas nesiskunde :) Bagazines dydzio uztenka, teko nekarta pasikrauti kazka didesnio is senuku ar Ikejos. Bendrai uz siuos pinigus nelabai matau geru konkurentu. Kadangi skubiai reikejo automobilio, ji pirkau kaip laikina ir planavau keisti i naujesni po kokio pusmecio, bet taip isimylejau, jog artimiausiu metu neplanuoju pardavineti :) Nusipirkus investavau apie 250e sutvarkyti visoms smulkmenoms. Nuo to laiko neteko nieko tvarkyti, vaziuoja be problemu. Niekada nepavede, visada uzsiveda. Elektronikos gedimu nepasitaike. Vaziuokle nebarska. Klima, autopilotas veikia be priekaistu. Nuvertejimo didelio nepastebejau. Nera kazkokiu specialiu ligu, ziureti, kad nebutu prabegusi beproto daug, o daugiau vaziuoti ir dziaugtis :) Vengti 1.6 varikliu, jiems truksta traukos ir kelia daugiau problemu. O 100kw HDI patikrinti laiko jau, tiek trauka tiek kuro sanaudos nenuvils.
Pilnas atsiliepimas...
2019-09-08
V 50
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai patogios sėdynės. Mažos kuro sanaudos. Geros kokybės salono apdaila. Lengvas vairas. Nėra korozijos.
Silpna pakaba. Labai problematiška elektronika. Labai maža prosvaisa.
Pravaziavau apie 70 tūkstančių.Variklis pakankamai geras, nors ir prancūzas. Keičiau tik viena purkštuka įdėjau, egr pertvara Sumažėjo kuro sąnaudos 2 litrais ir ženkliai pagerėjo trauka. Užmiestyje galios lenkiant pakankamai o mieste galėtų būti daugiau nes iki 50 greičio isibegejimas vidutinis dėl nemažos masės Su pakaba reikalų buvo kur kas daugiau. Pakeisti visi ratų guoliai, priekiniai du kartus.,taip pat atraminiai, amortizatoriai, traukutes granatos, spyruoklės ir kt. Su elektra taip pat buvo problemų. Du kartus tvar kytas centrinis Keičiau faru apiplovimo varikliuką stiklu valio varikliai periodiškai uzsidegantys ir uzgestantys chekai ir kt. Tai pirmas auto kuriam remontui remontui išlaidos didesnės nei kurui. Nuvertėjimas vidutinis. Remo Jei turi atliekamų pinigų remontams ir mėgsti patogias sėdynės nebloga audio tai gal būt.
Pilnas atsiliepimas...
2018-09-06
Volvo V50 2.0D 2007 (facelift)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringas, išvaizdus, puikiai tinka vairuoti mieste, kokybiška audio aparatūra, aukšta sedėsena
Kietoka važiuoklė, jaučiasi kelio nelygumai, pagal galią didokos kuro sąnaudos, nepatogus aukštam žmogui
Gražus automobilis, nors vietos salone nėra daug, tačiau tikrai pakanka gale, tik aukštesniam žmogui gali būti lubos per žemos (tiek gale, tiek priekyje), todėl vairuojant sunku stebėti aplinką, nors mano ūgiui (179 cm) problemų dėl to nekyla. Aukšta sėdėjimo padėtis, kokybiškas interjeras (oda ir minkštas plastikas). Kuro sąnaudos mieste 7 - 9l (priklauso nuo metų laiko, eismo sudėtingumo, vairavimo stiliaus), bendrai išeina apie 6,5 l. Geras pasukamumas, manevringas aikštelėse, lengva parkuoti. Trūkumai - kietoka važiuoklė, labai jaučiasi kelio nelygumai, 100kW pakanka tik normaliam vairavimui, sportininkams patarčiau ieškoti galingesnio variklio, kemšasi DPF (kolkas problemų dar neturėjau). Bendrai paėmus tai tikrai kokybiškas ir gana išbaigtas automobilis (lyginant su ankstesnių metų modeliu), labai kokybiška audio aparatūra, todėl papildomai į tai investuoti neverta. Bagažinė nėra labai didelė, tačiau sulanksčius galines sėdynes nesunkiai telpa dviratis, vidutinio dydžio šaldytuvas ir pan. Labai gera rinkos kaina už tokį automobilį lyginant konkurentus. Kolkas turiu tik 3 mėn, todėl negaliu plačiai komentuoti, keičiau tik savaime einamas dalis (filtrus, diržus), tepalo keitimas su filtru apie 65 EUR. Pigus draudimas. Patarčiau rinktis faceliftinį, labiau išdirbtą modelį, žinoma, pirkti tik geros būklės.
Pilnas atsiliepimas...
2018-02-25
volvo v50 2004m 2.0l
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
smagios sedynes,gera garso aparatura.gera garso izolecija.geratrauka
priekinis statramstis gana storas uzdengia matomuma,bet saugumo atveju +.sedint gale suaugusiam mazoka vietos.
Turiu sita auto jau2.5 metu.tai galingas 2.0litru 100kw 136ag svediskas zveris.jei dar pacipavus ka as ir padares tai gaunasi laukinis svediskas zveris.manevringas tiek mieste tiek uzmiestyje.labai smagios sedynes.uzkurus auto ir uzdarius dureles reikia gerai ysiklausyti ar variklis dirba(labai gera garso izolecija).muzikos megejams tikrai nereikes papildomu investiciju(gera garso aparatura).ganetinai zemoka vaziuotant prie ezeru ar siaip pravazinetu neasfaltuotu keliuku siekia apacia.keistos pakaitinimo zvakes 60e cipavimas 50 e.buvo uzsikises ismetimo stambu daleliu filtras(vadinamas partikelis) teko pasalint ir isprogramuot 130e.teko keisti turbo 100e nes buvo sugedes turbinos vakuminis valdymo blokas 35e,ko pasekoje perpute turbina ir ji neatlaike sprogo per puse .turbo pakeitimas +100e.perkantiems pasiulyciau atlikti pilna diagnostika.kebulas nerudyja.
Pilnas atsiliepimas...
2017-04-13
2008 V50 2.0D (100 kW) Momentum
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, gera garso aparatūra, manevringas, gera garso izoliacija, grazi isvaizda,
Mazai vietos kojoms gale. Priekinis rėmas sukant užstoja didžiają dalį matomo kelio- reikia pasilenkti.
Ieškojau šio automobilio dėl sekančių atsiliepimų: nedidelės kuro sąnaudos, gera garso izoliacija (buvo vienas pagrindinių kriterijų dėl tolimesnių kelionių), kruizo kontrolė. Patiko ir išvaizda. Norėjau įsigyti 2.4l, bet po pusės metų paieškos žūtbūt reikėjo naujo auto ir pasirinkau 2.0l prancūzišką variantą. Sėdynės patogios (nepavargsta nugara po ilgų kelionių), interjeras nebarška, gera garso aparatūra, erdvi bagažinė, manevringas. 100 kW užtektinai, lengvai lenkia užmiestyje. Žiemą taip pat nebuvo jokių problemų. Galbūt kiek žemoka važiuoklė, tačiau tvirta. Pirkau automobilį su 159000 rida. Parvarytas iš Austrijos. Mokėjau 4600 EUR 2016m. 08 mėn Visų pirmą apie išlindusias bėdas: turbinos restauravimas ( "prapūtė" orą, kuro sąnaudos mieste buvo 10l/100km). Išminamo guolio (nebejungė 1-mo ir atbulinio bėgių), o prie to paties ir sankabo keitimas. Sugedęs EGR (atjungėm). DPF filtras taip pat jau rodė pirmuosius užsikišimo ženklus , teko išinstaliuoti ir pašalinti. Visi minėti gedimai sutvarkyti kainavo apie 1200 EUR. Dabar kuro sąnaudos šiltuoju periodu apie 5l- užmiestyje ir 7l mieste. Nuvertėjimas: 2016 m, rugpjūtį, kai pirkau automobilį, kainos buvo nuo 4700 iki 5700 EUR (priklausomai nuo komplektacijos ir ridos), tai šiai dienai spręskite patys. Perkant Volvo (ar kito gamintojo) dyzelinį automobilį įvertinkite ar yra DPF filtras, kuriuo reikės vienaip ar kitaip pasirūpinti.
Pilnas atsiliepimas...
Aidas | 2017-01-26
Volvo V50 1.6 d
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringas, kaip sportinis, gera gamykline aparatura garso...
Vietos viskam mazai, ir gale ir prieki, bardaciokas tai padek dieve, sedynes kietokos.
Manevringas, gale mazai vietos sedinciam... Mazas variklis bet su 81kilovatu... didele apkrova atitenka turbinai. Keiciau dvi turbinas per pirma menesi. Pasirodo variklis siplnas, o Kilovatu daug viskas atitenka turbinai... turbina taip greitai sukasi, kad nespeja tepimas suveik, ilgiau pavazevus 3000apsukom gali uzsilenkti turbina...pasirodo nuo per greito sukimosi issauseja trinties vieta, norint kad geriau teptu reikia didinti pacia skyle is kur ateina tepalas turbinai tepti, kadangi pats keiciau abu kartus, pamaciau kas kaip ir pasidomejau apie tai kaip reikiant, isemiau sieteli kuris filtruoja alyva, kad nestabdytu, galima dar didinti skyle pacia, nes ji susideda is dvieju mazu is kur ateina tepalas ir padaryti viena didele galinga-to pakaktu manau tikrai, nes norvegai taip daro (pasidomejau forumuose ju)... arba vazineti graziai, lenkti po viena masina, daryti pertraukele po uzkeltu apsuku ir t.t. :) detales fokuso... nera labai brangios.. turbina kaip visada kainuoja, tai labai nelakstykit. Turbina patikrinkit ar nekliba labai, jei kliba asele stiprei reiks keisti, gumas patikrinkit vaziukles, nes gali buti isplyse jei yra galimybe, pravaziukit ilgiau didesnep apsukom, jei prades dust vel gi turbina pareina ar parejo...
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2016-03-10
Daug smulkių problemų
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, labai gražus.
Dalių nusidėvėjimas, naudojamos Ford dalys, peugeot variklis.
Gražus ir ekonomiškas automobilis, tačiau susidūriau su daug smulkių problemų. Pirkau prieš 5 mėnesius su 240tūkst. rida. Išsiaiškinau kad jame naudojamos tos pačios dalys kaip ir Ford automobiliuose. Pastebėjau kad cypia salono ventiliatorius, turbūt guolis subyrėjęs jau. Taip pat teko pakeisti traukes ir sailenblokus. Žiemą teko keisti akumuliatorių, pradėjo nebeužsidaryti vairuotojo durelės, net esant -1 laipsniu šalčio. Vieną dieną dingo trauka, įsijungė avarinis rėžimas, diagnostika parodė jog neveikia nė viena žvakė, užsikimšęs DPF suodžių filtras ir alkūninio veleno daviklio klaidą. Galbūt tik man nepasisekė, tačiau rekomenduočiau Volvo V70 arba S60/S80, kur naudojamos Volvo dalys o ne Ford... Kolkas jokių problemų, tačiau viename servise meistras pasakė jog šitie 1.6l peugeot varikliai kartais mirsta virš 200tukst. km Gana brangus išlaikymas, keičiau pagrindinį diržą, kaina 220eurų, kuro filtras 62eurai ir t.t. Geriau žiūrėti į Volvo V70, turėtų būti patikimesnis. Arba perkant gerai viską patikrinti, padaryti diagnostiką.
Pilnas atsiliepimas...
Vidmantas Drasutis | 2016-02-20
V50 2004-07, 2.0D, Momentum komplektacija
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringas, gražus, nebrangi eksploatacija, viena pilniausių komplektacijų, gero graso sistema
Platus priekinis rėmas, sukant posūkiuose užstoja gan didelį plotą matymo lauko, tad reikia pasvirti į priekį ar į šoną, kad matyti. Šiaip Kaune lyg ir daugokai žiemą apie 9 l., vasarą apie 8 dyzelino suvaroja.
Smagus automobilis, nors dar turiu jį tik puse metų, bet man jis tikrai patinka. Maniškis su Momentum komplektacija. Pravažiuota rodė apie 235 tūkst. km., grįžo iš Olandijos. Tai ir kruizo kontrolė, GSM telefonas, savaime užtemstantis galinio vaizdo veidrodėlis, automatinis langų valytuvas, High sound garso sistema, 6 bėgiai ir t.t. Tai tikrai suteikia malonumo :). Kai nusipirkau šį auto iš Olandijos dar panašiai apie 500 euro teko investuot: diržų keitimas (100 eur. darbas + komplektas apie 150), dar teko keisti galinius amortizatorius ir priekinius sailenblokus (berods taip jie vadinasi..), Aišku tepalai, visi filtrai... Manyčiau iš tokių metų ir apie 4000 euro kainos segmente tai vienas iš geriausių pasirinkimų. Ir EGR teko keist nes metė klaidą, tai išardžius paaiškėjo, kad buvo iš vis užglušintas, nes mechanizmas kur darinėjo sklendė buvo sulūžęs - tai EGR padėvėtą už 50 eurų įsigijau ir pats pasikeičiau. 2.0D, 100 kw - galios tikrai pakanka. Kaštai kiek domėjausi nėra dideli. Bent pirktų detalių kainos nesi kandžioja. Šiaip tikrinti elektorinką, ar klaidų nemeta, kad koks EGR ar turbina nebūtų nusibaigę.
Pilnas atsiliepimas...
Egidijus | 2015-09-11
Volvo V50 2007 2.0D
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Galingas variklis, manevringa, sportiškas universalas, patikimas, labai gera važiuoklė
Per du metus negaliu pasakyti nei vieno minuso.
Pirkau prieš 2 metus, buvo nuvažiavusi 140.000 km, salonas buvo, kaip naujos. Labai maloniai važiuoja, manevringas, sakyčiau net gi sportiškas galios pakankamai, lenkiant ant 90km/h nereikia perjungti iš 5 į 4 pavarą. Variklis 2.0d, 100kW, tačiau aš savo perprogramavau iki 121kW. Gan gera izoliacija, tačiau nelabai maloniai važiuoti Lietuvos žvirkeliais ir miško duobėtais keliais, kadangi važiuoklė tikrai žema. Bendrai apie važiuoklę tai nusiskundimų daugiau neturiu. Variklis galingas, nelabai ekonomiškas, vidutinės sąnaudos apie 7l. nors aš ir nevažinėju, kaip pensininkas, dažnai paspaudžiu, apsukas iki 3000 mėgstu sukelt. Pradėjo tepaluotis neseniai per oro paėmimą, tačiau labai negausiai, tepalai greičiausiai iš turbinos kartais pakliūna, tačiau trauka gera, tepalų lygis nekrenta tai kol kas nesuku sau galvos. Nusipirkus automobilį, kadangi jis yra 2007 metų tai jau buvo su kietųjų dalelių filtru kuris buvo užsikišęs, perkant šio dalyko nepatikrinsi. Užsikišimas pasireiškia kiekvienam automobiliui skirtingai. Pas vienus nebūna traukos, kiti pradeda netgi gesti. Pas mane traukos buvo užtektinai, tačiau vykdavo dažnai filtro regeneracija ir kas savaite mesdavo gausiai balto dūmo. Kai vyksta dažnai regeneracija į tepalą patenka/prasisunkia per kažkur dyzelino, tai jautėsi iš "papilnėjusio" tepalo bei kvapo. Išpjovus ir išprogramavus filtrą dingo minėtos problemos, žinoma teko keistis tepalą. Dar vienas minusas nepjaunant kietųjų dalelių filtro yra tas, kad varikliui sunku pašalinti karštas išmetamąsias dujas ir purkštukai pradeda svilti iš abiejų pusių, o tai laikui bėgant juos sugadina ir remontas gali atsiieiti labai brangiai, todėl rekomenduočiau pjauti kietųjų dalelių filtrą iš kart nusipirkus automobilį, net jei ir nėra kažkokių blogų požymių, nes kaip ir minėjau jei niekad neesi važinėjęs su šiuo volvo tai gali net ir nepastebėti, kad jis užsikišęs. Filtro kaina 1000 eur. + keitimas Filtro išpjovimas + išprogramavimas + galios kėlimas + EGR vožtuvo išjungimas 240 eur. Jums spręsti, ar tausoti gamtą ar sumokėti mažiau. 2 metai su išjautu ir perprogramuotu varikliu - jokių bėdų. Žinoma išpjovus kietųjų dalelių filtrą ir paspaudus gerai akseleratoriaus pedalą jau kartais pasimato juodas dūmas, kurį anksčiau sulaikydavo filtras, bet tai dyzelis ir viskas čia gerai. Be kietųjų dalelių filtro daugiau eksploatacijai nieko neišleidau, labai patikimas automobilis. Neskaitant žinoma tepalų keitimo ir pagrindinio diržo keitimo. Patikrinti trauką, nenusipirkti su damuštu varikliu, nuvažiuoti į sosteną. Turiu pavyzdžių, kai žmonės nusipikę tokį pat modelį sukišo daug pinigų į variklį. Tačiau žinau daug daugiau pavyzdžių kurie džiaugiasi šiuo automobiliu, nes nieko nereikia remontuoti.
Pilnas atsiliepimas...
 
123
Volvo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  S40S40  
 V40V50V40 
  C30  
  Vidutiniai 850S70S60S60S60
 V70V70 V60V60
  Dideli   S80S90
  V70  
   V90
  Reprezentaciniai  S80   
  Kupė  C70C70  
  Mini krosoveriai     EX30
  Krosoveriai    XC40
    C40
  Dideli krosoveriai  XC70XC70V90 Cross Country
  Visureigiai   XC60XC60
  Dideli visureigiai   XC90XC90
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt