Markės
1890 iš 1912
Volvo S60, 2010 - 2018
513Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.711% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 13
11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus dizainas
  • Kokybiškas interjeras
  • Saugus
TRŪKUMAI
  • Nedidelė bagažinė ir salonas
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
  • Mažas variklių pasirinkimas
"Mašinos forma, stogo linija šiek tiek primenanti kupė kėbulą, pasižymi puikiu pasipriešinimo orui koeficientu – tik 0,28"
Pagaliau pristatytas antros kartos Volvo S60. Šis naujas sedanas tęsia naują Volvo dizaino kalbą, kurią pristatė kiek anksčiau pasirodęs visureigis XC60 - panašus priekinės dalies dizainas, sklandžios linijos, interjeras ir kita. Abu automobiliai dalijasi ta pačia prailginta Ford Mondeo platformta. S60 dizainas išties naujas gūsis Volvo gamoje - jis iškirtinis, subtilus, tačiau sugeba išlaikyti Volvo stilistiką. Gamintojo teigimu projektuotojams buvo suteikta didesnė nei įprasta veiksmų laisvė. Mašinos forma, stogo linija šiek tiek primenanti kupė kėbulą, pasižymi puikiu pasipriešinimo orui koeficientu – tik 0,28. Šios tendencijos akivaizdžios paskutinių metų prabangių sedanų linijose. Viduje karaliauja jau gerai pažįstami Volvo kompanijos stiliaus atributai - prabangiai atrodanti "kiaura" centrinė konsolė, originalūs prietaisų skydelio rodmenys, visur dominuoja labai švelnios linijos, prietaisų valdymo mygtukai gausiai sugrupuoti centrinėje konsolėje, tuo tarpu kitose vietose jų nedaug ir jie neblaško vairuotojo dėmesio. Svarbiausia naujiena yra ta, kad naujasis Volvo S60 dabar yra nutaikytas į kiek mažesnės klasės prestižinių automobilių sektorių, kuriame karaliauja C klasės Mercedes-Benz, Audi A4 ir 3 serijos BMW. Tokiu būdu Volvo kiek perstatė savo automobilių klasifikaciją ir išvengė painiavos su didesniu S80 modeliu. Tačiau lyginant su savo pirmtaku, naujasis automobilis yra šiek tiek didesnis – ilgesnis, platesnis, aukštesnis - 4628 mm ilgio, 1865 mm pločio ir 1484 mm aukščio. Reikia pažymėti, kad automobilio svoris išaugo visai nedaug – vos keliais kilogramais. Gamintojas siūlo du skirtingus pakabos variantus: standartinį „Dynamic“, kuris yra kietesnis ir minkštesnį „Comfort“. Pradžioje automobilis buvo pristatytas su keliais benzininiais ir keliais dyzeliniais varikliais - visi jie su turbokompresoriais. Benzininiai - 2.0 L 4 cilindrų 200 AG ir 3.0 L 6 cilindrų 300 AG, dyzeliniai - 5 cilindrų 158 AG ir 202 AG agregatai. Pirkėjams galima užsisakyti „Pedestrian Detection“ sistemą automatiškai sustabdančia automobilį (jeigu greitis neviršija 35 km/h) nustačius grėsmę partrenkti į gatvę išėjusį žmogų arba siekiant išvengti susidūrimo su priešais važiuojančia transporto priemone. Būkite tikri - Volvo niekada nepamirš saugumo.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia Polestar versija turėjo net 367 AG ir 500 Nm variklį:



Šios kartos S60 buvo itin populiarus įvairių šalių ralio žiedinėse varžybose, tame tarpe ir Australijos V8 Supercars čempionate:



2019-01-22
Jei šeima nedidelė - idealus auto
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
T5 variklis, garso izoliacija, sėdynės, garso aparatūra, dizainas ir ergonomika
Nėra atsarginio rato, mažoka bagažinė
Variklio darbinis tūris, l: 2,5
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 14,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 9,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 11,5
Bendras automobilio aprašas
Prieš 1.5 metų nusipirkom 2012 Volvo S60 T5 is JAV aukciono. Buvo lengvai mušta į galinį bamperį, remontų buvo nedaug, tad susitvarkėm ir iki dabar kasdien džiaugiamės. Automobilis puikiai stovi ant kelio, iki 180km/h nesijaučia greitis, puiki garso izoliacija, traukos užtenka per akis. Niekada neteko spausti gazo pedalo iki dugno, visada švelniai paspaudus greičio užtenka, net lenkiant 5 mašinas iš eilės. Premium audio aparatūra tikrai puikiai groja, jaučiasi skirtumas kai klausai geros kokybės CD ar FM radiją. Svarbiausias pliusas, kad šios mašinos sėdynės nerealiai patogios. Kiekviena kelionė su šia Volvo yra tarsi mažas relaxas visai šeimai. Mano ūgis 184 cm ir patogiai susireguliavus vairuotojo sėdynę bei atsisėdus į galą už jos dar puikiai telpu pats, bet jau visiškai išsidrėbęs nebepasėdėsi. Teko su šiuo auto atostogoms važiuoti per Europą, tai vienas atvairavęs 12 valandų dar puikiai jaučiausi, kai tuo tarpu kažkada tiek atvairavus su Mazda atrodė tuoj prasidės haliucinacijos. Taip kad Volvo yra visai kita svorio kategorija lyginant su japoniškom ekonominės klasės mašinom. Posūkiuose valdosi labai gerai - daug auto kritikų įvertino šį modelį kaip labiausiai sportišką Volvo ever, nes čia panaudota Mondeo važiuoklė. Amerikietiška versija yra minkštesnės važiuoklės ir galingesnio variklio, lyginant su T5 Europiniu variantu. Taip kad siūlau net nežiūrėti į Europietišką T5, nes ten 2 litrų 4 cilindrų ne Volvo kurtas variklis, kuris nėra toks patikimas kaip senasis 5 cilindrų Volvo T5. Nusipirkus įsidėjom dujų įrangą, balionas 80L ganėtinai sumažino bagažinę, tačiau su juo nuvažiuojam apie 700 km. Vidutinės dujų sąnaudos 11.5 l/100km, taip kad galios(186kw) ir ekonomijos santykis puikus. Vokietijos autobane su pilnai pakrauta mašina valgė apie 16l benzo važiuojant 160km/h su autopilotu, o važiuojant 110km/h kompas rodo nuo 7 iki 9 litrų dujų, jei 90km/h tai dar mažiau...
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Grįžo iš JAV su 65k miles, kol kas per 1.5 metų teko keisti tik tepalus, filtrus ir vieną lemputę - niekas nebuvo sugedę, o nuvažiuota 35k km. Automobilis ne kartą tikrintas Sostenoje, viskas idealios būklės, tad mašina esame labai patenkinti. Dabar labai daug jų grįžta iš JAV, tad pasitikrinus autopliuse matau kad kaina apie 2k yra pakritusi nuo tada kai pirkom, tad nuvertėjimas jaučiasi. Tačiau sutaupom nemažai ant eksplotacijos sąnaudų bei kuro. Greičiausiai dar kokius 5 metus ją pasilaikysime kol pradės byrėti, bet tinkamai prižiūrint mašina turėtų tarnauti gerokai ilgiau.
Patarimai perkančiajam
Dauguma jų grįžta gerokai aplamdytos iš JAV, tad ieškoti kuo mažiau muštos ir prašyti pardavėjo foto iš aukciono, nes jie tikrai jų turi ir ne vieną. Visgi neaišku kaip kokybiškai remontuoja vietiniai meistriukai-perikūpai, tad perkant šviežiai atvarytą būtinai tikrinti Sostenoje ar patikimam servise, nes jų detalės ir remontai nėra pigūs. Volvo gaminti varikliai gerai draugauja su dujomis, todėl siūlyčiau dyzelio neimti, nes benzo eksplotacija pigesnė nei dyzelio. Sėkmės beieškant!
Įvertink šį atsiliepimą (viso 30)
Volvo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  S40S40  
 V40V50V40 
  C30  
  Vidutiniai 850S70S60S60S60
 V70V70 V60V60
  Dideli   S80S90
  V70  
   V90
  Reprezentaciniai  S80   
  Kupė  C70C70  
  Mini krosoveriai     EX30
  Krosoveriai    XC40
    C40
  Dideli krosoveriai  XC70XC70V90 Cross Country
  Visureigiai   XC60XC60
  Dideli visureigiai   XC90XC90
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt