Markės
1550 iš 1571
Volvo S60 2000 - 2009
Volvo S60, 2000 - 2009
545Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.31% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 45
5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 96% Ne 4%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Patrauklus dizainas
  • Kokybiškas interjeras
  • Tylus ir komfortiškas
TRŪKUMAI
  • Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
  • Brangus išlaikymas
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
"Galingiausias variantas vadinamas S60 R turi visų varomųjų ratų sistemą AWD (Haldex) sujungtą su 5 cilindrų 2.5 litro varikliu su 300 AG ir 400 Nm sukimo momentu"
S60 modelis galų gale įtvirtino naują lūžį Volvo dizaino filosofijoje, nors yra panašus į neseniai pasirodžiusį S80. Pats Volvo šį modelį įvardino kaip "revolvoliucija", todėl sekantys šios kompanijos modeliai laikosi būtent šio modelio demonstruotos dizaino linijos. Automobilis gaminamas ant Volvo P2 platformos, kuria dalijasi su kitais Volvo modeliais: S80, V70 ir XC90. Galingiausias variantas vadinamas S60 R turi visų varomųjų ratų sistemą AWD (Haldex) sujungtą su 5 cilindrų 2.5 litro varikliu su 300 AG ir 400 Nm sukimo momentu. Ši versija derinama su 6 greičių mechanine pavarų dėže arba 5 greičių automatine. Kiti patobulinimai išskiriantys R serijos modelius iš kitų - keturių stūmoklių Brembo stabdžiai, 18" colių ratlankiai, mėlynos spalvos rodmenų apšvietimas, ksenoniniai žibintai ir 4C pakaba. Šis automobilis buvo testuojamas laidoje “Top Gear”, kur automobilio dinamika nebuvo labai pagirta, tačiau pagirtas automobilio patogumas. Jeremy Clarkson automobilį apibūdino kaip : "Tai daugiau mini Rolls-Royce Phantom versija nei rimtas konkurentas BMW M3".
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2000 metais Volvo S60 T5 pamušė net 18 Britanijos greičio rekordų, tame tarpe didžiausio vidutinio greičio rekordą 24 valandų laikotarpyje (serijiniam automobiliui darbinio tūrio klasėje nuo 2 iki 3 litrų) pasiekęs  217.4 km/h greitį.

S60 buvo naudojamas įvairiose žiedinėse varžybose. SCCA Pro Racing World Challenge čempionate GT klasėje Volvo S60R varžėsi nuo 2006 metų, o 2010 metais laimėjo tiek lenktynininkų, tiek komandinėje įskaitoje. Keletą metų S60 varžėsi  ir Swedish Touring Car čempionate, o nuo 2002 iki 2007 metų S60 net turėjo savo nuosavą lenktynių seriją, kurioje varžėsi 26 gamykliškai ruošti S60 modeliai.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 45
Mantas | 2013-02-11
Volvo s60 Mechanas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, Stabilumas, Puiki garso kokybe, Mazos kuro sanaudos, Pakankamai galingas.
Platus sukimo spindulys, mazoka vietos gale.
Nauduojuosi Volvo s60 jau 3 metai ir tikrai galiu pabrezti kad tai puikus automobilis. Labai komfortiskas ir begalo stabilus. Sukibimo kontole veikia puikiai ziema tai puikus dalykas. 120kw galingumas gal atrodytu menkas bet pavaziavus su ja tikrai netrodytu kad truksta galios kiek spausi tiek gausi nepamirskime kad tai ne sportinis automobilis. Kuro sanaudos vasara nevirsija 6,5l (70%-mieste 30%-uzmiestis) Ziema kiek daugiau apie 7,5l. Jis labiau tinkamas ilgom kelionem nepavargstama uz vairo. Pagrindine problema Didelis sukimosi spindulys tad siektiek sunkiau prisiparkuoti bet ipratus tai nera diskomfortas. 2,4l 120kw dyzelinas. Tikrai geras ir saunus motoras per trejus metus pakeiciau viena purkstuka (500lt) O daugiau nieko neskaitant tepalai stbziu kaladeles. Seip viskas veikia puikiai. NA apie tai nedaug nusimanau bet pagal dabartines kainas nuo mano pirkimo nedaug kas pasikeite. Nera nuo ko si automobili ir nuvertinti. Pagrindins dalykas perkant prabandyti tauka nes jis turetu visa laika tolygiai spaust prie sedynes jei ne gali buti betu su oro srautu arba turbina... Zinoma nuvaziuoti i serviza issamesniam patikrinimui.
Pilnas atsiliepimas...
Andrius Krutoi | 2013-02-04
S60 2002 D5 120kw automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nepasenes dizainas, didelis saugumas, labai patikimas.
Mazoka vietos gale sedintiems, bagazine galetu buti didesne
Visu pirma VOLVO sinonimas yra SAUGUMAS. O siaip tikrai puikus automobilis, gera garso izoliacija. Labai malonu sedeti viduje, daug "navarotu". Uz nedidele kaina gauni puiku verslo klases automobili su puikia iranga. Pastaba!!! Kura pilti tik gera, o ne is backos :)). Gan ekonomiskas bet kai reikia turi pakankamai galios. Variklio nuostabus garsas. Kuro sanaudos: Mieste pensininko rezimu - 6litrai dyzelio. Mieste normaliu rezimu - 8 Mieste gazas/dugnas - 10 Uz miesto 100km/h - 5 Uz miesto 130km/h - 6 Detales kainuoja nebrangiai. Pries perkant patikrinti normaliame servise.
Pilnas atsiliepimas...
Eimantas | 2012-04-17
S60 D5 120kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Surinkimo kokybė Variklio dinamika Puiki audio sistema Salono ergonomika Saugumas
Ilgas apsisukimo diametras
Ši automobilį turiu 5 menesius. Ypatingų bedų ir remontų netureta, tik einami keitimai. Pirmasis ispūdis isimintinas: 5cilindru variklio garsas, standartine audio aparatūra pilnai tenkina mano poreikius, salono surinkimo ir apdailos kokybė. Teko keisti važiuoklės dalis ir dar laukia 2 purkštuku restauravimas. Šiuo automobiliu esu labai patenkintas, važiuoja stabiliai, komfortiškai, tyliai. Ysimintinas variklio garsas :) Pats nevalingai nori paspausti akceleratoriaus pedalą, kad užgirstum malonu ausiai riaumojimą :D. D5(120kw 340nm) variklis yra dinamiškas, nebijodamas gali eiti i lenkimą. Taip pat del vakuminių oro pagalvių beveik nejuntama variklio vibracija. Eksplotavimo kaštai nera ypatingai brangus(jai perkant dalis neis autocentrų). Yra dalių kurios yra nepigios, bet dazniausiai keičiamos nenumaus kelnių. Idėmiai patikrinti purkstukus, turbiną, vakumines oro pagalves ir važiukle.
Pilnas atsiliepimas...
Marius | 2012-01-22
2 metai su S60
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, taupumas, patikimumas, garso aparatūra, minkštai rieda.
Apsisukimo spindulys, reiklus kuro kokybei
Atsiliepimą rašau po 2 metų eksploatacijos. Pirmąjį pranešimą galite pakaityti šia nuoroda http://www.autoasas.lt/lengvieji-automobiliai/volvo-s60-2000-2009-id-743/atsiliepimai/580 tad dabar pateiksiu savo papildomus pastebėjimus, kurie man įstrigo po dviejų metų eksploatacijos. Dveji metai, 42t kilometrų, jokių problemų ir vis dar džiaugiuosi kaskart lipdamas į mašiną. savybės kuriomis S60 traukia išlieka šios: patikimumas (be einamųjų aptarnavimų nieko nereikėjo daryti, techninę apžiūrą praėjo iš pirmo karto. Važiavau ir greitkeliais ir į žvejybą ar miškus su draugais), saugumas (nors ir neteko išbandyti, bet vis tiek jaučiuosi saugus, juk tai Volvo), Taupumas (su pilnu baku vasarą važiuoju 1100-1200, žiemą 900-1000. rekordas su baku buvo 1350 km trasoje į Vokietiją). Salono kokybė - gera garso aparatūra, itin komfortiškos sėdynės ir puiki ergonomika - nieko daugiau nereikia. taip pat patiko nulenkiamos galinės sėdynės, dėl ko galima pervežti nemažus daiktus. trūkumai, kuriuos galėčiau išskirti: nemažas apsisukimo spindulys (bet tam yra atbulinė pavara), bagažinės forma (gili, bet žema, tad kartais reikia vos ne visam lįsti į vidų, kad pasiekti iš bagažinės galo) per 2 metus jokių problemų. tepalų ir filtrų keitimas laiku, naudojant tik kokybiškas medžiagas. nei tepalus valgo, nei turbina streikuoja. galia ir sukimo momentas itin praverčia norint aplenkti ar įsilieti į eismą. dyzeliną piluosi tik degalinėse, tad jokių problemų. kai sąnaudos net žiemą nesiekia 8 ltr., o vasarą 7 ltr., nematau tikslo piltis bet ką, kad tik pigiau būtų. variklis tikrai pajėgus, teko 190 pasiekti, tad to man užtenka. be einamųjų apžiūrų ir automobilio paruošimui sezonui, niekas negedo. pasikeičiau tik galinio stabilizatoriaus gumas, bet vertinant, kad jų nekeičiau nusipirkęs, manau pakaba mūsų keliams tikrai kantri. tiesa, teko 5 kartus keisti žibintų lemputes (ir priekio ir galo), bet tą sieju su tuo, kad automobilis nenaujas ir galbūt dėl amžiaus jos perdegė. tikrinkite gerame servise, kuris pasakys visas problemas ir kiek kainuotų jų pašalinimas.
Pilnas atsiliepimas...
Jon | 2011-10-31
Volvo s60 D5 2003
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiskumas, komfortas, grazus
apsisukimo spindulys
labai patenkintas automobiliu :) grazus, patogus sedynes, net nesinori iseiti is masinos. Vaziuoja tyliai ir malonu. 2.4 D5 ekonomiskas, tylus. problemu jokiu nebuvo Detaliu kainos nei labai brangios nei pigios, vidutiniskios. Na ir ziurint kur remontuoti sostenoj ar kitur :)
Pilnas atsiliepimas...
Romka | 2011-10-23
D5 Komfortas, ekonomika super
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai geras
Del apsisukimo kampo
turim jau 3 metus ir dziaugesi tete ir mama ir katyte murzina :) Pliusai Greitas, patikimas , galingas D5 120 KW iki 6 ltr. dyzelio. Kuras tik is koloneles. Detaliu reikia jieskoti kur pigiau galima nusipirkti, bet tikrai ne kosmines, orentacines i A6 taip kas liecia apsisukimo kampa , tikras vezimas, bet tam ir yra atbula eiga. jo bagazineje reiktu ka pasiekti paciam gale reikia pasistengti. Motoras D5 120KW, 163 arkliukai, labai geras , nuostabus garsas ant laisvu ne vienas paklausia "cia benzinas". Common Rojal labai lepus kuriuj, tai kad rusisko salerkos nemato tik Statoil, kad varyklis dirbtu gerai reikia tepalus pilti Castrol SLX Pro kur skirta Volvo cars ir kas 10.000 km
Pilnas atsiliepimas...
Marius | 2011-10-17
Komfortiškas ir patikimas, labiau tinkamas ilgoms kelionėms nei miestui
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, patikimumas, surinkimo kokybė, paprasta važiuoklė remontui
Mažas manevringumas, neekonomiškas benzininis variklis, nepatogi bagažinė
Važinėju apie 3 metus su Volvo S60, 2.4 benzas/dujos, 2001m gamybos, 260 000km. Ir vis dar negaliu atsidžiaugti automobilio komfortu ir apgalvotomis detalėmis. Nors salonas ir nėra išvaizdus ir visiškai neįkvepiantis, tačiau ergonomika tai atperka. Iškart pradėsiu nuo to, ką dauguma pastebi iškart įsėdę, tai labai patogios sėdynės su daugybe reguliavimo galimybių. Nesinori išlipti net po 3-4 valandų vairavimo. Ne veltui Švediška prabanga yra komfortas, o ne brangiai atrodančios detalės. Valdymo rankenėlės lengvai pasiekiamos, daug malonių smulkmenų, prie kurių taip lengva priprasti: temstantis veidrodėlis, šildomi šoniniai veidrodėliai, ratuku reguliuojamas valytuvų greitis, puikūs standartiniai garsiakalbiai, net nesinori dėti papildomų. Kokybiškai surinktas salonas, nors priekinė panelė ir turi devėjimosi žymių, tačiau salone per laiką taip ir neatsirado jokių pašalinių krebždesių nors Lietuvoje eksploatuojama jau ne vienerius metus. Gedimai? Praktiškai jokių apart einamųjų važiuoklės remontų (sailenblokai, traukutės). Beje teko keisti kuro pompą, bet šito būtų pavykę išvengti laiku pasikeitus kuro filtrą ir nevažinėjant su mažiau nei puse kuro bako. Kuro pompa lepesnė dalis, tačiau ne priežastis nepirkti volvo dar kartą! Bagažinės norėtūsi didesnės, nėra labai patogu ir grūsti daiktus pusiau įlindus pačiam. Apsisukimo spindulys didelis, tad mieste kartais gali tekti pavargti parkuojantis ankštesnėse erdvėse. Manevringumas ne stiprioji automobilio pusė, taip pat norintiems paraliuoti nebus geru pasirinkimu. Nors 170ag netgi su dujomis yra daugiau nei pakankama prireikus greičio standartinėmis vairavimo salygomis. Ir vistik gan minkštas važiavimas ir tylus variklio darbas leidžia manyti, kad šis automobilis daugiau skirtas užmiesčio ilgesnėms kelionėms. Net ir po 3-4 val. vairavimo nesinori išlipti. Juk jau minėjau, kokios patogios sėdynės, tiesa?;) Pasiilgstu pasivažinėjimo šiuo automobiliu. Tylus, patikimas, bet nėra ekonomiškas. Tačiau tiesioginio įpurškimo dujos padėjo išspręsti ir šią problemą: vid. sąnaudos apie 11L, kas pagal kainą atitinka apie 6L benzino. Kaip 170ag automobiliui tai yra labai gerai. Tiesa teko keisti 'babinas' prieš 3 metus, tačiau po to karto, jokio papildomo remonto varikliui. Remontuojantis pas dylerį nebus pigu, tačiau važiuoklė nėra sudėtinga, tad einamuosius remontus gali atlikti ir eiliniai meistrai. Detalės ne iš pigiųjų, bet tikrai ne pačios brangiausios, nesureikšminčiau. Patikrinti automatinę greičių dėžę, pažiūrėti ar netarška granatos (vidinės gali subyrėti iš esmės tik dėl buvusių remonto klaidų, tačiau tokiu atveju reikės keisti visą pusašį). Patikrinti, ar veikia elektronika valdoma iš vairuotojo durelių įskaitant ir centrinį užraktą: pasak oficialaus dylerio, kažkurių ankstesnių metų laidos S60 turėjo ydą vairuotojo durų modulyje (DDM), pakeitimas gali kainuoti iki 2000LT, nors man to nepasitaikė.
Pilnas atsiliepimas...
Vaidotas | 2010-03-04
VOLVO S60, 2.4i, 125kW, automatas, 2000-11
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, saugumas, patogumas
mazas manevringumas, zemoka
2009-06 nusipirkau VOLVO S60 su 170000 km rida. Pirkau VOLVO, nes labai patikimas, saugus, labai patogus ir bent jau man labai grazus (nesenstantis masinai 10 metu o dizainas nepasenes). Vazinejant labai nustebino gera garso izoliacija, gamykline aparatura (kartais kai pasigarsinu atrodo, kad kokioj diskotekoj buciau), labai patogios sedynes, patogus prietaisu isdestymas, aukstos kokybes apdailos medziagos kaip sakoma masina sukurta malonumui. minusai 1. Labai jau nemanevringa, didelis apsisukimo spindulys. 2. Zemoka, jau nekarta priekiniu bamperiu, dugnu kabines esu, ko nebuvo su BMW5 E39 2.4i 125kW benzas, automatas. Galia jauciasi tik pacioj pradzioj kai pajudi is vietos, toliau bandant isspausti daugiau neleidzia elektronika, t.y. neleidzia isprievartauti pavaru dezes ir variklio. kaip sakoma nepalakstysi :) Nupirkes idejau dujas jokiu problemu su uzvedimu, variklio darbu nera. kuro sanaudos trasoj 10 ltr/100km, mieste 12-15 ltr/100 km kaip spausi. Man gaunasi apie 14 ltr Detales palyginus su vokiskom, japoniskom brangesnes, bet nera "lievaku", kaip sakoma viena karta pakeitei ir uzmirsai. tik nupirkes keiciau: 1. pagrindini dirza su itempejais 2. alyva (sintetine Castrol 0W30) ir alyvos filtra 3. oro filtra 4. priekiniu sakiu sailenblokus (4 vnt) 5. ausinimo skysti detales ir darbas kainavo 1090 Lt ir visos problemos tuo pasibaige. jau pravaziaves 22000 km ir jokiu problemu Kainos ir kokybes labai geras santykis. Pries perkant jei yra galimybe nuvaryt i Sostena pilnam patikrinimui, paaukosi 200 lt bet pasakys visa teisybe apie masina, ko pasekoje perkant galesi is pardavejo kaina numusinet. O jei pardavejas atsisako varyt patikrinimui patariu nepirkt
Pilnas atsiliepimas...
volvo S60 | 2010-02-24
Volvo S60
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, ekonomija
Dydis, pasukamumas
Volvo S60 2.4D 96kW 2002 m. Volvo S60 2.4D 96kW 2002 m. Puikus galios, komforto ir ekonomijos variantas (kalbu apie S60 2.4D 96kW 2002 m.). Didokas mieste, mažokas pasukamumo kampas.
Pilnas atsiliepimas...
Marius | 2010-02-21
S60 D5 MPD - Kai norisi nepastebimo isskirtinumo bei idealaus galios ir ekonomijos santykio
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Saugumas, patogumas, isvaizda ir isskirtinumas, minkstai rieda ir taupus, gera garso aparatura, nebrangus draudimas
didelis apsisukimo spindulys, bagazines dangcio forma, reiklus kuro kokybei
automobili pirkau pries pusantro menesio ir kol kas vis dar negaliu atsidziaugti. kadangi turejau pirkti automobili (nes vazinejau su brolio), tai skyriau daug laiko paieskoms. pagrindiniai kriterijai buvo sie: saugumas, taupumas, eksploatacija ir patogumas. S60 D5 atitiko mano kriterijus. SAUGUMAS - cia jau pagrindinis Volvo markes arkliukas, tad daug ka ir nekalbesiu, nes Volvo ir saugumas yra kaip sinonimai. TAUPUMAS - 2,4 dyzelinu varomas variklis, 120 KW (163AG) ir 340 NM - duomenys, kuriu reikia, kai turi mazai laiko ir vietos lenkimui ar isiliejimui i judejima. o vidutinis apetitas ziema apie 6,5. trasoje vaziuojant apie 100 km/h iki 5,5 litro. EKSPLOATACIJA - na dalys kainuos daugiau nei kai kuriu vokisku ar japonisku markiu, bet jos ir laikys ilgiau. geriau jau originalios, nes priesingu atveju teks vel keisti. pagrindinio dirzo keitimas su detalemis apie 500 litu kainuoja, o dirzo keitimo intervalas 160 000 km arba 8 metai. nemazas skirtumas, lyginant su Audi ar WV. po pirkimo pasikeiciau dirza, itempejus, "parazitus", sintetinius tepalus, ausinimo skysti, vandens pompa, dvi pakaitinimo zvakes, stabdziu skysti ir dar sureguliavo sviesas - visas tas malonumas 1600 lt ir cia Vilniaus serviso (ne garazo) kaina! kol kas niekas negedo. PATOGUMAS - nezinau kaip kitiems, bet man Volvo sedynes yra pacios patogiausios, kukiose esu sedejes. tad net ilgose kelionese nepavargsti. salono ergonomika taip pat gerai apgalvota ir net nekreipdamas demesio i centrine konsole, gali reguliuoti klimato kontrole ar muziko nustatymus. apie aparatura galima vesti atskira tema, nes kaip gamykliniam variantui ji yra labai geros kokybes ir tikrai graziai skamba. tad tiems, kas megsta klausytis muzikos - sis modelis turetu patikti. automobilis pakankamai minkstas, bet kelia laiko gerai. pirmasis trukumas, kuri pastebejau, buvo apsisukimo spindulys, kuris yra tikrai nemazas, kaip tokios ratu bazes automobiliui. siaip S60 yra vidutinio dydzio sedanas su isbaigtu ir patogiu salonu, pakankamai talpia bagazine (gal kiek priejimas yra nepatogus) ir vis dar isskirtinis gatvese. na ne SAAB, bet vis geriau nei WV ar AUDI :) taip pat ir su draudimu, kuris yra pigesnis, nei WV Golf, o juk automobiliai skiriasi ir salono irangos sarasas standartiniame Volvo yra tikrai netrumpas. kaip jau minejau - 120 KW (163AG) ir 340 NM yra pakankamai rimti duomenys tokiam automobiliui, tad lenkimas vykdomas be problemu ir o galia isvystoma placiame sukiu diapazone (pagreitis iki 100 km/h per 9,5 s.). gal tik truksta 6 pavaros, nes manasis turi mechanine PD ir tik 5 pavaras, nes sestoji nepamaisytu. po atnajinimo (2004 pabaigoje) jau detos 6 pavaru dezes. variklio charakteristikos ir taupumo duomenys savo laiku buvo sukelusios daug nuostabos, kad tokiu galios ir sukimo momentu pasizymintis variklis gali buti toks taupus. tam padeda ir auksto slegio purkstukai, kurie labai nemegsta blogos kokybes kuro. tad jei jau isigijote D5 varikli - pilkite tik gerus degalus, nes priesingu atveju purkstukas kainuos nemazus pinigus (beveik 1000 uz vieneta) kas kaip supranta eksploatacija - as priziuriu automobili ir jei tik kazkas itartino pasirodo, stengiuosi varyti i servisa ir, reikalui esant, pasalinti problema. tokiu budu geriau prevencija, nei reabilitacija. bet kokiu atveju - po BMW e39 sis tikrai nebus brangiai eksploatuojamas, nes sis modelis laikomas pakankamai patikimu, bet prieziuros reikes daugiau nei Toyotai ar Hondai. kaip tokiu metu automobiliui (manasis 2004) nereiketu tiketis ir poros simtu litu per metus, bet, kad bus maziau nei 1000 - tai tikrai. pirkti tik su dyzelinius variklius ismananciu kolega ir butinai isbandyti vaziuojant, o ne vien tik uzvedus ir stovint, nuodugniai patikrinti ant keltuvo.
Pilnas atsiliepimas...
 
12345

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Volvo modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Kompaktiniai   S40S40 
  V40V50V40
   C30 
  Vidutiniai   850S70S60S60 
  V70V70 V60S60 V60
  Dideli    S80S90 V90
   V70 
  Reprezentaciniai   S80  
  Kupė   C70C70 
  Krosoveriai     XC40
  Dideli krosoveriai   XC70XC70V90 Cross Country
  Visureigiai    XC60XC60
  Dideli visureigiai    XC90XC90
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai

Automobile-data.com Carmaniac.co.uk