Markės
1889 iš 1912
Volvo S60, 2000 - 2009
549Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.33% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 49
7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 96% Ne 4%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Patrauklus dizainas
  • Kokybiškas interjeras
  • Tylus ir komfortiškas
TRŪKUMAI
  • Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
  • Brangus išlaikymas
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
"Galingiausias variantas vadinamas S60 R turi visų varomųjų ratų sistemą AWD (Haldex) sujungtą su 5 cilindrų 2.5 litro varikliu su 300 AG ir 400 Nm sukimo momentu"
Volvo S60 galų gale įtvirtino naują lūžį Volvo dizaino filosofijoje, nors yra panašus į prieš tai pasirodžiusį S80 modelį. Pati Volvo kompanija šį modelį įvardino kaip "revolvoliucija", todėl sekantys šios kompanijos modeliai laikosi būtent šio modelio pademonstruotos dizaino linijos. Automobilis buvo gaminamas ant Volvo P2 platformos, kuria dalijasi su kitais Volvo modeliais: S80, V70 ir XC90. Galingiausias variantas vadinamas S60 R turi visų varomųjų ratų sistemą AWD (Haldex) sujungtą su 5 cilindrų 2.5 litro varikliu su 300 AG ir 400 Nm sukimo momentu. Ši versija komplektuojama su 6 greičių mechanine pavarų dėže arba 5 greičių automatine. Kiti patobulinimai išskiriantys R serijos modelius iš kitų - keturių stūmoklių Brembo stabdžiai, 18" colių ratlankiai, mėlynos spalvos rodmenų apšvietimas, ksenoniniai žibintai ir stipresnė pakaba. Šis automobilis buvo testuojamas laidoje “Top Gear”, kur automobilio dinamika nebuvo labai pagirta, tačiau pagirtas automobilio patogumas. Jeremy Clarkson automobilį apibūdino kaip : "Tai daugiau mini Rolls-Royce Phantom versija nei rimtas konkurentas BMW M3". S60 buvo naudojamas įvairiose žiedinėse varžybose. SCCA Pro Racing World Challenge čempionate GT klasėje Volvo S60R varžėsi nuo 2006 metų, o 2010 metais laimėjo tiek lenktynininkų, tiek komandinėje įskaitoje. Keletą metų S60 varžėsi ir Swedish Touring Car čempionate, o nuo 2002 iki 2007 metų S60 net turėjo savo nuosavą lenktynių seriją, kurioje varžėsi 26 gamykliškai ruošti S60 modeliai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2000 metais Volvo S60 T5 pamušė net 18 Britanijos greičio rekordų, tame tarpe didžiausio vidutinio greičio rekordą 24 valandų laikotarpyje (serijiniam automobiliui darbinio tūrio klasėje nuo 2 iki 3 litrų) pasiekęs 217.4 km/h greitį:



S60 buvo naudojamas įvairiose žiedinėse varžybose. SCCA Pro Racing World Challenge čempionate GT klasėje Volvo S60R varžėsi nuo 2006 metų, o 2010 metais laimėjo tiek lenktynininkų, tiek komandinėje įskaitoje. Keletą metų S60 varžėsi ir Swedish Touring Car čempionate, o nuo 2002 iki 2007 metų S60 net turėjo savo nuosavą lenktynių seriją, kurioje varžėsi 26 gamykliškai ruošti S60 modeliai:



Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 49
Darius | 2014-07-26
Bene geriausią ką švedai sukūrė
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, saugumas, ekonomiškumas, komfortas
Didelis apsisukimo laukas, trūksta vietos gale keleiviams
Įsigijau Volvo s60 prieš tris metus. Trumpai ką galiu pasakyti, tai kad mane stebina šio automobilio patikimumas, ekonomiškumas ir komfortas. Jau nekalbu, tai apie Volvo automobilių saugumą. Patikimumas pasireiškia tuo, kad neretai tenka išvykti į užsienį automobiliu ir galiu pasakyti drąsiai - įsėdu ir važiuoju. Jokių servisų, remontų prieš tolimas keliones nedarau ir nei kart nėra kas nutikę, o jei ir nutinka vistiek sugebu patogiai grįžti į Lietuvą ir susiremontuoti. Antras dalykas, ekonomiškumas važiuojant autostrada 140 km/h ir borto kompiuteris rodo 4.8-5.3 l/100km sąnaudas. Negi daug? Apie automobilio komfortą galiu pasakyti tiek, kad neprilygsta kokiam aukštesnės klasės BMW ar Mercedez, bet tikrai man asmeniškai pakankamas. Sėdynes labai patogios, patogūs ir tvirti gėrimų laikikliai (man asmeniškai svarbi komforto dalis), aiškus ir patogus prietaisų skydelio valdymas. Vienintelis šio automobilio trūkumas yra didelis apsisukimo lankas, mažas manevringumas ir trūksta vietos gale keleiviams. Truputi apeliuočiau komentatoriams, kurie sako maža vietos bagažinėje. Atleiskit, bet čia sedanas,o ne universalas. Kaip sedane vietos išties pakankamai ir nesu matęs, kad tokio kėbulo automobiliuose būtų daugiau. Per tris metus eksploatavimo neteko remontuoti pačio variklio. Tik pasiekus 300 000 km ridą teko keisti sankabą ir smagratį, bet manau tiek pravažiavus tokias detales keisti yra normalu. Taip pat buvo užsikišęs EGR, teko išvalyti :) Tad, mano vertinimu variklis yra puikus. Kuro sąnaudas jau minėjau. Neretai keičiu ir kuro filtrą, nes tiesiog nemenkos kuro purkštukų kainos, kurių nenoriu pasikeisti. Paskirstymo diržą irgi keičiu reguliariai, kad 60 000 km, dėl to, kad jo nutrūkimas smarkiai apgadiną variklį. Vienas nelabai džiuginantis dalykas, kad nuo 2012-13 m. smarkiai pradėjo kristi tų automobilių kainos. Būtinai pasižiūrėti ar visi langai darosi ir užsidaro, nes jų remontas brangus. Kokia situacija su veidrodėliais ar yra originalūs, neužsinešę druska ir veikia pašildymas, nes originalus stiklas su kaitinimo elementu yra nepigus. Pasiklausykite kol šaltas variklis ar nebarška, nes galbūt artėja laikas keisti smagratį.
Pilnas atsiliepimas...
Nerijus | 2014-06-12
volvos60
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
garso izoliacija aparatura originali
nera
2002 dvilitris turbo automatas tikrai geras tik volvo
Pilnas atsiliepimas...
Vitalijus | 2013-07-04
Volvo s60 T5
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Stabilumas, galia, interjeras,garso aparatura, nerudija, ekonomiskas.
Salono surinkimas, vibracija nuo motoro
Pries puse metu teko isigyti Volvo s60 T5 su gera komplektacija, lengviau parasyti ko nera juoje: ESP; AWD;syldomu sediniu ir krituliu jutiklio. Daugiau atrodo visi navarotai yra ir visi veikia. Pirkau nestipriai dauzta, zinojau susitvarkysiu sau ir vaziuosiu su vejaliu. Kad ja susitvarkyti, teko nupirkti toki pat angla.(dabar laikinai esu naudotu S60 daliu pardaveju). Probema buvo automate. Taigi deze AW55-50 blogai mete 3 pavara. Prisiskaites daug (labai daug) issiaiskinta, kad problema nuo dezes tepalo nekeitimo ar perkaitinimo. Devetos dezes kainos prasideda 2500lt(su garantija), as idejau is anglo, pakeiciau tepalus, ir tikiuosi vaziuosiu. Kita problema tai visa saugos sistema(AirBag), teko keisti visus dirzu itempejus(kaina 500lt), priekinius AirBag'us(300lt), tvarkyti panele(600lt). Galu gale vietoj gam. navigacijos idejau kinetiska NAVI , i gam. telefona idejau SIM, o savo tel. ijungiau peradresavima jei uzimta ar neatsiliepiu. Masina sunku vertinti pagal kazkokius kriterijus, geriau ja sulyginsiu su tiesioginiu konkurentu SAAB 9-5 2,3t. S60 daug kietesne vaziuokle nei 9-5(cia kaip kas tinka); garso izoliacija prastesne S60; salono surinkimo kokybe prastesne S60(daugiau knibzesiu);vibracija nuo motoro: 9-5 laimi be konkurencijos; stabilumas kelije: cia S60 puikus.Garsas: S60 gruoja puikiai ir garsiai, bet 9-5 zemesni dazniai malonesni. Interjeras- cia 9-5 yra atsilikes nuo givenimo, S60 viskas puikiai apgalvota ir sukurta(tik truksta normalios vietos puodukui nuo kavos).Vietos keleiviams ir vairuotojui 9-5 daugiau. 2,3 T5 184KW retas motoras Lietuvoje, kolkas pastebejau viena trukuma, jis neadekvaciai sunkiai issisuka iki 3000aps/min, cia palyginus kas veliau vyksta. Del to traukos-suvio is vietos nera(SAAB 9-5 2,3t 125KW butu padejas ji is vietos). Vaziuojant 50 km/h ir paspaudus dugna, pavaros pacios suzemeja ir auto sauna i prieki - apsuku daug, galios daug, neasakomas jausmas :tokia galia is 2,3 motoro. Kuro sanaudos: buvo matuota uzpilimo budu: pilnas bakas, pravaziuoji kokius 300km ir vel pilnas bakas toje pacioje koloneleje. Siauliu miestas- 13l/100km(ramiai vaziuojant). Kelias Siauliai-Palanga 7,7l/100km ,100km/h greiciu. Borto kompiuteris rodo panasiai.Sanaudos lakstant neapsakomos, mazdaug 60l/100km.Nes kuro rodykle nukrenta per padala per 10 km. Daug ka keisti neprireike, tuo labiau detaliu turiu gera kruva. Ka pakeiciau: priekiniu sakiu ivores po 60lt(RUVILE), zvakes 30lt/vnt.; tepalai +filtras 200lt; kinieciu navigacija 240lt. Jei pirksit toki modeli butina salyga: juokiu DUJU. Auto neturi mesti klaidu ekrane. Turi ispudingai traukti(mano auto telpa i 8s iki 100km/h)pagal gamintoja turetu eiti 7,1s bet masinai jau 12 metu. Ziurekite automatine deze, iskart keiskite tepalus, negesinkite auto po apkrovu, jei mech. deze, tikrinkite smagrati ir pusasius. Auto neturi vibruoti isibegejant. SEKMES
Pilnas atsiliepimas...
vyrgyss | 2013-02-17
Volvo S60
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikus komfortas
Didelis apsisukimo kampas
Puikus automobilis, visapusiškai. Turiu beveik metus ir nieko dar nereikėjo daryti. Patikimas, saugus, galingas pakankamai lyginant pagal variklio kubatūrą ekonomiškas. Miete apie 8ltr. magistralėje 110- 4,5ltr., 130- 5,5ltr. Kurą pilti svarbiausia reikia švarų!!! Ir galima nebūtinai iš degalinės. O, kad netinka iš kitur čia yra mitai ir nesamonės. Variklis puikus!!! Dar neteko kišti pirštų. Eksplotacija tikrai nėra didelė, tikrai normali ir prieinama. Nuvertėjimas labai nežymus, nes nėra kur. Priekinės važiuoklės priekinis sailentblokas: 65 Lt iki 200 (Sostenoje) Galinis sailentblokas (tinka ir nuo XC): nuo 55Lt Dėvėtas kondicionieriaus kompresorius: 300 Lt - 600 Lt (už Vilniaus perpus pigiau). Kondicionieriaus kompres. guolis: ~70Lt Kondicionieriaus kompres. guoliuko keitimas: 90 Lt - 300 Lt ir daugiau (priklauso ar eina pakeisti visko neardant). Kuro filtras: nuo 60 Lt Oro filtras: ~40 Lt Vandens pompa: 100 - 150 Lt Pagrindinio diržo komplektas: ~ 400 Lt Galiniai amortizatoriai Sachs (vnt.): 180 Lt - 200 Lt Priekinių stabdžių diskų ir kaladėlių komplektas: ~250 Lt Atsukto ir sugadinto spidometro tvarkymas: 400 Lt Kito naudoto spidometro pririšimas (Tik Sostenoje ir nebūtinai pavyks): 200 Lt - 400 Lt D5 purkštukų kaina: 1. Plovimas: 300 Lt 2. Dėvėti: 150 Lt - 300 Lt (priklauso nuo miesto) 3. Bosh restauruoti gamykloje (nauji viduriai, naujas korpusas, su pilna garantija): 400 Lt - 450 Lt 4. Nauji: 850 Lt - 900 Lt Aušinimo radiatorius: Thermotec ~340 Lt, Nissens ~730 Lt, Hella 765 Lt Dažnai būna pavargusi viršutinė variklio pagalvė Reikėtų patikrinti priekinę ir galinę apatinę pagalvę. Jos hidraulinės ir turi būti valdomos vakumais Reikėtų patikrinti ratų guolius Reikėtų patikrinti vairo kolonėlės būklę Reikėtų patikrinti ar visi langai darinėjasi, nes remontas brangus ir sudėtingas Reikėtų patikrinti dvigubų masių smagračio būklę, nes tai gana brangi detalė Patikrinti kuro purkštukų būklę (kalbant apie dyzelines versijas).
Pilnas atsiliepimas...
Mantas | 2013-02-11
Volvo s60 Mechanas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, Stabilumas, Puiki garso kokybe, Mazos kuro sanaudos, Pakankamai galingas.
Platus sukimo spindulys, mazoka vietos gale.
Nauduojuosi Volvo s60 jau 3 metai ir tikrai galiu pabrezti kad tai puikus automobilis. Labai komfortiskas ir begalo stabilus. Sukibimo kontole veikia puikiai ziema tai puikus dalykas. 120kw galingumas gal atrodytu menkas bet pavaziavus su ja tikrai netrodytu kad truksta galios kiek spausi tiek gausi nepamirskime kad tai ne sportinis automobilis. Kuro sanaudos vasara nevirsija 6,5l (70%-mieste 30%-uzmiestis) Ziema kiek daugiau apie 7,5l. Jis labiau tinkamas ilgom kelionem nepavargstama uz vairo. Pagrindine problema Didelis sukimosi spindulys tad siektiek sunkiau prisiparkuoti bet ipratus tai nera diskomfortas. 2,4l 120kw dyzelinas. Tikrai geras ir saunus motoras per trejus metus pakeiciau viena purkstuka (500lt) O daugiau nieko neskaitant tepalai stbziu kaladeles. Seip viskas veikia puikiai. NA apie tai nedaug nusimanau bet pagal dabartines kainas nuo mano pirkimo nedaug kas pasikeite. Nera nuo ko si automobili ir nuvertinti. Pagrindins dalykas perkant prabandyti tauka nes jis turetu visa laika tolygiai spaust prie sedynes jei ne gali buti betu su oro srautu arba turbina... Zinoma nuvaziuoti i serviza issamesniam patikrinimui.
Pilnas atsiliepimas...
Andrius Krutoi | 2013-02-04
S60 2002 D5 120kw automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nepasenes dizainas, didelis saugumas, labai patikimas.
Mazoka vietos gale sedintiems, bagazine galetu buti didesne
Visu pirma VOLVO sinonimas yra SAUGUMAS. O siaip tikrai puikus automobilis, gera garso izoliacija. Labai malonu sedeti viduje, daug "navarotu". Uz nedidele kaina gauni puiku verslo klases automobili su puikia iranga. Pastaba!!! Kura pilti tik gera, o ne is backos :)). Gan ekonomiskas bet kai reikia turi pakankamai galios. Variklio nuostabus garsas. Kuro sanaudos: Mieste pensininko rezimu - 6litrai dyzelio. Mieste normaliu rezimu - 8 Mieste gazas/dugnas - 10 Uz miesto 100km/h - 5 Uz miesto 130km/h - 6 Detales kainuoja nebrangiai. Pries perkant patikrinti normaliame servise.
Pilnas atsiliepimas...
Eimantas | 2012-04-17
S60 D5 120kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Surinkimo kokybė Variklio dinamika Puiki audio sistema Salono ergonomika Saugumas
Ilgas apsisukimo diametras
Ši automobilį turiu 5 menesius. Ypatingų bedų ir remontų netureta, tik einami keitimai. Pirmasis ispūdis isimintinas: 5cilindru variklio garsas, standartine audio aparatūra pilnai tenkina mano poreikius, salono surinkimo ir apdailos kokybė. Teko keisti važiuoklės dalis ir dar laukia 2 purkštuku restauravimas. Šiuo automobiliu esu labai patenkintas, važiuoja stabiliai, komfortiškai, tyliai. Ysimintinas variklio garsas :) Pats nevalingai nori paspausti akceleratoriaus pedalą, kad užgirstum malonu ausiai riaumojimą :D. D5(120kw 340nm) variklis yra dinamiškas, nebijodamas gali eiti i lenkimą. Taip pat del vakuminių oro pagalvių beveik nejuntama variklio vibracija. Eksplotavimo kaštai nera ypatingai brangus(jai perkant dalis neis autocentrų). Yra dalių kurios yra nepigios, bet dazniausiai keičiamos nenumaus kelnių. Idėmiai patikrinti purkstukus, turbiną, vakumines oro pagalves ir važiukle.
Pilnas atsiliepimas...
Marius | 2012-01-22
2 metai su S60
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, taupumas, patikimumas, garso aparatūra, minkštai rieda.
Apsisukimo spindulys, reiklus kuro kokybei
Atsiliepimą rašau po 2 metų eksploatacijos. Pirmąjį pranešimą galite pakaityti šia nuoroda http://www.autoasas.lt/lengvieji-automobiliai/volvo-s60-2000-2009-id-743/atsiliepimai/580 tad dabar pateiksiu savo papildomus pastebėjimus, kurie man įstrigo po dviejų metų eksploatacijos. Dveji metai, 42t kilometrų, jokių problemų ir vis dar džiaugiuosi kaskart lipdamas į mašiną. savybės kuriomis S60 traukia išlieka šios: patikimumas (be einamųjų aptarnavimų nieko nereikėjo daryti, techninę apžiūrą praėjo iš pirmo karto. Važiavau ir greitkeliais ir į žvejybą ar miškus su draugais), saugumas (nors ir neteko išbandyti, bet vis tiek jaučiuosi saugus, juk tai Volvo), Taupumas (su pilnu baku vasarą važiuoju 1100-1200, žiemą 900-1000. rekordas su baku buvo 1350 km trasoje į Vokietiją). Salono kokybė - gera garso aparatūra, itin komfortiškos sėdynės ir puiki ergonomika - nieko daugiau nereikia. taip pat patiko nulenkiamos galinės sėdynės, dėl ko galima pervežti nemažus daiktus. trūkumai, kuriuos galėčiau išskirti: nemažas apsisukimo spindulys (bet tam yra atbulinė pavara), bagažinės forma (gili, bet žema, tad kartais reikia vos ne visam lįsti į vidų, kad pasiekti iš bagažinės galo) per 2 metus jokių problemų. tepalų ir filtrų keitimas laiku, naudojant tik kokybiškas medžiagas. nei tepalus valgo, nei turbina streikuoja. galia ir sukimo momentas itin praverčia norint aplenkti ar įsilieti į eismą. dyzeliną piluosi tik degalinėse, tad jokių problemų. kai sąnaudos net žiemą nesiekia 8 ltr., o vasarą 7 ltr., nematau tikslo piltis bet ką, kad tik pigiau būtų. variklis tikrai pajėgus, teko 190 pasiekti, tad to man užtenka. be einamųjų apžiūrų ir automobilio paruošimui sezonui, niekas negedo. pasikeičiau tik galinio stabilizatoriaus gumas, bet vertinant, kad jų nekeičiau nusipirkęs, manau pakaba mūsų keliams tikrai kantri. tiesa, teko 5 kartus keisti žibintų lemputes (ir priekio ir galo), bet tą sieju su tuo, kad automobilis nenaujas ir galbūt dėl amžiaus jos perdegė. tikrinkite gerame servise, kuris pasakys visas problemas ir kiek kainuotų jų pašalinimas.
Pilnas atsiliepimas...
Jon | 2011-10-31
Volvo s60 D5 2003
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiskumas, komfortas, grazus
apsisukimo spindulys
labai patenkintas automobiliu :) grazus, patogus sedynes, net nesinori iseiti is masinos. Vaziuoja tyliai ir malonu. 2.4 D5 ekonomiskas, tylus. problemu jokiu nebuvo Detaliu kainos nei labai brangios nei pigios, vidutiniskios. Na ir ziurint kur remontuoti sostenoj ar kitur :)
Pilnas atsiliepimas...
Romka | 2011-10-23
D5 Komfortas, ekonomika super
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai geras
Del apsisukimo kampo
turim jau 3 metus ir dziaugesi tete ir mama ir katyte murzina :) Pliusai Greitas, patikimas , galingas D5 120 KW iki 6 ltr. dyzelio. Kuras tik is koloneles. Detaliu reikia jieskoti kur pigiau galima nusipirkti, bet tikrai ne kosmines, orentacines i A6 taip kas liecia apsisukimo kampa , tikras vezimas, bet tam ir yra atbula eiga. jo bagazineje reiktu ka pasiekti paciam gale reikia pasistengti. Motoras D5 120KW, 163 arkliukai, labai geras , nuostabus garsas ant laisvu ne vienas paklausia "cia benzinas". Common Rojal labai lepus kuriuj, tai kad rusisko salerkos nemato tik Statoil, kad varyklis dirbtu gerai reikia tepalus pilti Castrol SLX Pro kur skirta Volvo cars ir kas 10.000 km
Pilnas atsiliepimas...
 
12345
Volvo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  S40S40  
 V40V50V40 
  C30  
  Vidutiniai 850S70S60S60S60
 V70V70 V60V60
  Dideli   S80S90
  V70  
   V90
  Reprezentaciniai  S80   
  Kupė  C70C70  
  Mini krosoveriai     EX30
  Krosoveriai    XC40
    C40
  Dideli krosoveriai  XC70XC70V90 Cross Country
  Visureigiai   XC60XC60
  Dideli visureigiai   XC90XC90
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt