Markės
1889 iš 1912
Volvo S60, 2000 - 2009
549Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.33% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 49
7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 96% Ne 4%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Patrauklus dizainas
  • Kokybiškas interjeras
  • Tylus ir komfortiškas
TRŪKUMAI
  • Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
  • Brangus išlaikymas
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
"Galingiausias variantas vadinamas S60 R turi visų varomųjų ratų sistemą AWD (Haldex) sujungtą su 5 cilindrų 2.5 litro varikliu su 300 AG ir 400 Nm sukimo momentu"
Volvo S60 galų gale įtvirtino naują lūžį Volvo dizaino filosofijoje, nors yra panašus į prieš tai pasirodžiusį S80 modelį. Pati Volvo kompanija šį modelį įvardino kaip "revolvoliucija", todėl sekantys šios kompanijos modeliai laikosi būtent šio modelio pademonstruotos dizaino linijos. Automobilis buvo gaminamas ant Volvo P2 platformos, kuria dalijasi su kitais Volvo modeliais: S80, V70 ir XC90. Galingiausias variantas vadinamas S60 R turi visų varomųjų ratų sistemą AWD (Haldex) sujungtą su 5 cilindrų 2.5 litro varikliu su 300 AG ir 400 Nm sukimo momentu. Ši versija komplektuojama su 6 greičių mechanine pavarų dėže arba 5 greičių automatine. Kiti patobulinimai išskiriantys R serijos modelius iš kitų - keturių stūmoklių Brembo stabdžiai, 18" colių ratlankiai, mėlynos spalvos rodmenų apšvietimas, ksenoniniai žibintai ir stipresnė pakaba. Šis automobilis buvo testuojamas laidoje “Top Gear”, kur automobilio dinamika nebuvo labai pagirta, tačiau pagirtas automobilio patogumas. Jeremy Clarkson automobilį apibūdino kaip : "Tai daugiau mini Rolls-Royce Phantom versija nei rimtas konkurentas BMW M3". S60 buvo naudojamas įvairiose žiedinėse varžybose. SCCA Pro Racing World Challenge čempionate GT klasėje Volvo S60R varžėsi nuo 2006 metų, o 2010 metais laimėjo tiek lenktynininkų, tiek komandinėje įskaitoje. Keletą metų S60 varžėsi ir Swedish Touring Car čempionate, o nuo 2002 iki 2007 metų S60 net turėjo savo nuosavą lenktynių seriją, kurioje varžėsi 26 gamykliškai ruošti S60 modeliai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2000 metais Volvo S60 T5 pamušė net 18 Britanijos greičio rekordų, tame tarpe didžiausio vidutinio greičio rekordą 24 valandų laikotarpyje (serijiniam automobiliui darbinio tūrio klasėje nuo 2 iki 3 litrų) pasiekęs 217.4 km/h greitį:



S60 buvo naudojamas įvairiose žiedinėse varžybose. SCCA Pro Racing World Challenge čempionate GT klasėje Volvo S60R varžėsi nuo 2006 metų, o 2010 metais laimėjo tiek lenktynininkų, tiek komandinėje įskaitoje. Keletą metų S60 varžėsi ir Swedish Touring Car čempionate, o nuo 2002 iki 2007 metų S60 net turėjo savo nuosavą lenktynių seriją, kurioje varžėsi 26 gamykliškai ruošti S60 modeliai:



Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 49
Martynas | 2016-09-19
Volvo S60 2T 132KW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, minksta, salono kokybe, vaziuokle stipri, nelepus motoras, nerudija, gera trauka
Pasukamumas, detaliu kainos, neaiskus barskesiai
Tikrai patogus, ekonomiškas pagal toki varikli, komfortu nesiskundziu, minkstas, sedyniu patogumas pasakiškas iki siol neradau patogesniu sedyniu, net neturiu su kuo palygint. Salono surinkimo kokybe taip pat nebloga niekas nenusitryne, taciau salone vis berskesiu atsiranda. Per tris metus eksplotacijos turejau smulkiu bedu, bet manau kiekvienai masinai ju atsiranda. Su vaziuokle per 3m neturejau bedu, tad vaziuokle tikrai patikma. Zodziu pasikeisdavau padangas, tepalus, filtrus ir vaziuodavau. Duju sanaudos vilniuje 13l/100km as skaitau kai masina su tiek kw tikrai nedideles. Varikliu esu labai patenkintas. 2T 132kw traukos man uztenka, apsilenkti problemu nera. Gamintojas rekomenduoja 0w30 tepala, tačiau man jis isdega nes labai skystas (nuo varkli darbo yra mikro tarpeliai nes automobilis ne naujas) tai pilu 10w40, kadangi variklis turbininis turbai del to gal nelabai, bet jau 3metus vazineju dar kaip ir viskas tvarkoj. Is variklio puses nieko netvrkiau, tepalus keociau ir vazevau, zodziu nelepus. Detales nera pigios tacia taciau suremontuoji ir pamirsti Smagrati tikrint (ismynus puse sankabos jei nesidauzo viskas ok) turba ar pucia, vairo kalonke ar neleidzia
Pilnas atsiliepimas...
Tautvydas | 2016-07-09
Volvo S60 D5 120kW mechaninė greičių dėžė.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, patogus, gera komplektacija, išvaizdus, galingas.
Didelis apsisukimo lankas, bagažinės dangtis atsidaro nedaug, reiklus priežiūrai.
Sveiki, taigi noriu parašyti asmeninę nuomonę apie Volvo S60 automobilį. Šią mašiną nusipirkau šių metų balandžio mėnesį ir tikrai pataikiau tiesiai į dešimtuką. Kodėl? visų pirma, todėl, kad tai skandinaviško stiliaus pavyzdys, palyginti su Audi A4 šis auto yra kur kas gražesnis. Antroji priežastis - 5 cilindrai ir kilovatai bei ekonomija. Tikrai šis variklis yra vertas pagyrimo dėl savo galios, ekonomijos ir dinaminių savybiu, bet, be abejo, šis automobilis turi ir savo charakteristiką - priežiūra. Variklis turi būti aptarnaujamas laiku, tiek alyva, tiek kiti skysčiai turi būti keičiami laiku, nes turbina yra jautri alyvos trūkumui ir pats "Common Rail" variklis yra reiklus kuro kokybei, bet aš Jums pažadu, kad tinkamas prižiūrimas auto nekels Jums problemų, tiesiog reikia šiek tiek daugiau investuoti į šį auto. Šiaip esu patenkintas komplektacija, vidaus medžiagų kokybe ir sėdynėmis. Odinės sėdynes yra ypatingai komfortiškos ir patogios. Mano auto nuvažiavęs 293 000km ir jokių nusidėvėjimų ženklų nematyti, o tai daug pasako, jog auto yra labai kokybiškas. Iš tikrųjų, šis Volvo yra labai labai geras auto tiems žmonės, kurie vertina saugumą, komfortą ir galią bei ekonomiją. Deje, bet ir remontas šių automobilių gali būti brangus, ypač dyzelinių variklių. Aukšto slėgio kuro siurblių, purkštukų bei turbinos, bet nuo to nepabėgsi, nieko amžino nėra, todėl reikia susitaikyti su tuo, jog automobilis vis tiek turės būti remontuojamas. O šiaip šį automobilį rekomenduoju visiems, kurie nori išskirti ir yra atsibodę vokiški konkurentai (Audi A4/A6, Mercdes-Benz C klasė).
Pilnas atsiliepimas...
Volvo s60 2.4 t5 | 2016-05-08
Naujasis Lietuvos Pasatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, patogumas, saugumas. Jaučiasi prabanga ir surinkimo kokybė. Lengva keliauti ilgus atstumus.
Gan brangūs eksplotacijos kąštai, sukimo spindulys tragiškas, bagažinė netalpi, gale dideli vyrai neišsedės ilgai.
Turim benziną su dujom 2.4 T5. Pirkom parvežtą iš Vokietijos, vieno savininko, buvo pralėkęs 220 berods. Su idealia pakaba - matosi kad važinėta ant stiklinių Vokietijos autobanų.. :) Įspūdis labai geras - patogumas didžiulis, sedynės ergonomiškos patogu važiuoti ilgus atstumus. Kaip tokių metų mašinai, dar vis visa elektronika veikia be priekaištų. Variklis traukia pakankamai, bet nepalyginsi su tiesioginiais vokiečių konkurentais. Bet asmeniškai man pakanka. 5 cilindrai gražiai skamba prie aukštų apsukų, atrodo kad su v6 važiuoji. Bet tikrai užtenka galios ir aplenkt ir nuo 50 iki 100 greitai pajudėti. Volvo ligos (kiek susidūriau) tai lamdba zondas užia ir kilnoja apsukas, patarė nelysti kol visiškai nesuges. Kitas veikėjas sakė, kad čia oro sklendė (gal čia tas pats?), bet vėlgi, kol neturi didelės įtakos važiavimui - nelysiu. Ypač mašina 'alsuoja' po pastovaus didelio greičio laikymo (pvz po Vilnius-Klaipeda) Dar viena problema yra cilindrų (arba vožutvų, nepamenu) tarpinių nusidevėjimas. Deja nekeičiau. Todėl nežinau kiek galėtų kainuoti.. po ilgų važiavimų išlipęs užuodi pasvilusį tepalą. Vėlgi, kaip su visomis problemomis - nelendi kol važiuoja, nes laabai jau daug su ta volvo kainuoja... :) O apskritai su dujomis gražiai bendrauja, kas dėsit tai žinokit kad kaina kaip.v6, nes 5 cilindrai. Dėkit brangiau patikrintą įrangą, kad po to nesigailėtumėt. Per metus važnėjimo su dujomis nepastebėjau jokios įtakos. Nepamirškit pravažiuot su aukštom apsukom ant benzo kartas nuo karto,.kad pradegintumėt prikepusias dunų atliekas. Nuvertėjimas tai automatinis, kai įdedi dujas, tai jau turit būt užtikrinti, kad mašina gera ir važiuosit iki kol atsipirks. Eksplotacija kol kas nebrangiai, tačiau kiekviena sugedusi detalė atsieina brangiai. Katinas ant kelio man išmušė priešrūkinį žibintą, tai visos fyškės kaina buvo.50eu plius darbas. Dar viena volvo liga - panelės elektronika. Vasaros metu pradėjo mirksėti kaip kalėdų eglutė. Pasirodo, plošktės procesorius gavęs pastovaus karščio pareina ir pradeda daryti nesąmonės. Perlituoti naują - 70 eur, pakeisti diodus dar plius 30. Na ir didžiausi kaštai ateina su važiuoklė ir greičių dėže. Jei kas nors suges tai melskites, kad būtų šrote iš anglų parvežtos mašinos detalių... mano sankaba jau ant galo ir pradėjau klausinėti,.kiek.kainuos. gavau atgal.kainas nuo 800 iki 1200 eur. Prijunkit prie kompo pažiūrėt ar nešokinėja lamdba zondas, pakelkit patikrinkit pakabą. Pasukinėkit vairą pirmyn atgal ar sunkiai nesisuka ir ar nėra garsų.
Pilnas atsiliepimas...
Kernys | 2016-02-19
Volvo S60 2.4D 2003m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiškas, saugus , patikimas, galingas.
Apsisukimo lankas.
Automobilį turiu jau beveik metus ir didesnių problemų su juo neturėjau. Tik nusipirkęs nieko nemastęs nusprendžiau pasikeisti tepalus (5w30 pilnai sintetiniai) bei visus filtrus (tepalo , salono , oro) viskas atsiėjo 78 € , taip pat pakeičiau pagrindinį diržą ir viskas kas su juo eina (rolikai , vandens pompa t.t) 240 € . Vėliau pasivažinėjus prakiuro vienas iš išmetimo bakelių su nauju bakeliu jo pervirinimu 90 €. Vėliau buvo keistos vairo traukės ir padarytas suvedimas tiksliai kiek sumokėta nepamenu bet nebuvo daug. Taip pat pakeistos stabdžių kaladėlės. Kitų problemų su automobiliu daugiau kaip ir neturėjau iš tiesų paukus automobilis. Apart to jog mažas apsisukimo spindulys ir mažai gale vietos keleiviams. 2.4D 96kW dyzelininis variklis nusisukndimu neturiu traukos tikrai užtenka.
Pilnas atsiliepimas...
Petras | 2015-12-29
Puikus auto. Rekomenduoju.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, trauka, saugumas, stabilumas, garso izoliacija
ETM(jei įmontuotas brokuotas) ir mažas pasukamumas, prie kurio priprantama
Turintys volvo tikrai man pritars, kad švedų gamintojų automobiliai iš ties kokybiški ir patikimi. Neišimtis ir aš pats. Nusipirkau s60 prieš pusmetį ir jokių didelių gedimų ar reikiamų investicijų neturėjau. Aišku kaip ir kiekvienam auto, taip ir šiam netingėkit ir netempkit laiko pasikeisdami filtrus ir tepalus. Vienas didžiausių šio auto privalumų tikriausiai yra komfortas, kiek esu prakeliavęs, o važinėju iš ties daug ir tolimais atstumai, nesusidūriau su kažkokiu nuovargiu ar nepatogumais kūnui. Ne vienas keleivis yra ir užmigęs sedėdamas tokiose patogiose sedynėse :D Gale gal ir nedaug tos vietos, bet pakankamai, niekas nesiskundė, nebent jau labai ilgam žmogui trūktų vietos kojoms. 2,4 103kW benzas+dujos. Nusiskundimų neturiu, su dujom variklis tikrai bendrauja, jokių šposų nekrėčia. Aišku mestis geriau jau gerą įrangą, jei nori kad tai išliktų. Trauka taip pat pakankama. Tik visiem kas žadat pirkt volvo, apie 2000 metų gamybos, patarčiau apsilankyt šiam puslapy: http://fixvolvoetm.eu/index.php?page=kokie-automobiliai-turi-si-defekta ir išstudijuot duodamą informaciją apie ETM (droselinę sklendę). Prieš perkant apžiūrėkit ar nepatenka Jūsų žiūrimas auto į šį defektą turinčių auto skiltį. Tikrai gerai pasižiūrėkit, nes šis defektas tikrai skaudžiai kerta per kišenę.
Pilnas atsiliepimas...
robertas | 2015-07-27
galingas ir patikimas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
saugus, patogus, patikimas, galingas
apsisukimo spindulys, mazai vietos gale
Volvo s60 yra tikrai puikus automobilis. Surinkimo kokybe tikrai prilyksta ir net lenkia kai kuriuos konkurentus is vokietijos. Aisku pagrindinis sios masinos pranasumas tai saugumo ir patikimumo jausmas sedint jame. Vaziuojant autostrada 130 km/h nesijaucia jokio uzesio ar triuksmo kas tikrai padeda nesunkiai istverti ilgas keliones. visgi kalbant apie minusus tai pagrindinis butu apsisukimo spindulys kuris yra ganetinai didelis todel norint kazkur mieste apsisukti reikia ivertinti situacija atidziau nei su kitais sios klases automobiliais. Deja del vietos gale irgi turiu nusiskundimu nes ten jos tikrai mazoka bet va bagazineje vietos tikrai sociai (aisku ne universalas bet prikisti tikrai galima daug daiktu). Kas man dar patiko (kadangi pas mane buvo benzinas) bagazineje atsarginio rato vietoje gali nesunkiai ideti nors ir 60l duju baka kas yra visiskai neaktualu dyzeliniu automobiliu vairuotojams nors pats nemazai vazinejau su dyzeliniu kurio kuro sanaudos labai protingos. Vidutiniskai apie 6.5l dyzelino o maniskio benzinas apie 11l Vidurkis. Pas mane buvo amerikonas 2.5t. Galiu pasakyti taip jog niekada nemainyciau benzininio (su dujomis) i dyzelini. Kodel ? Na palyginus variklio remontu ir ligu atvejus tai net nezinau kas dristu aiskinti jog dyzeliniai labai patvarus. Vel gi nekalbama apie naujus automobilius kurie turi garantini laikotarpi .uz gero dyzelinio auto suma gali lengvai rasti kad ir amerikona (kuris buvo dauztas kaip ir visi stebuklai parvaryti is vokietijos bei kitu eu saliu) bent 2 m jaunesni ir su maza rida. Pats variklis 2.5t labai dinamiskas ir duju valge labai protingai. Apie 13 l ir as tikrai nevazinejau kaip pensininkas plius automatine pavaru deze kurios tepalus irgi laikas nuo laiko reikia keisti ka ir pats dariau tuomet problemu nebus. nuvertejimas labai mazas nes tai yra kokybiskai pagamintas automobilis nors ir dizainas kiek pasenes bet viska atperka vidus :) . Per daugiau nei puse metu nuvaziavau daugiau nei 20k kilometru per kuriuos pakeiciau viena angali pakeiciau visus tepalus .tai kaip ir viskas butu. zinoma detales nera pigiausios taciau jos ir tarnauja uz savo kaina Nesitikekite gera auto nupirkti uz maziausia kaina. Pagrindinis patarimas niekada nepirkti is turgaus. Aisku tikrinti langus bendra technine bukle servise ir maziau kreipti demesi i vaziuokles barskejima kuri lengvai galima sutaisyti. Esminiai dalykai issiaiskinti kaip masina buvo dauzta arba pirkti paciam dauzta tada zinosit ka turit nes sveika auto be jokiu buvusiu defektu tikrai linkiu sekmes nupirkti . Deja toki rasti uz padoria kaina nepavyks tad bukim realistai .
Pilnas atsiliepimas...
saulius | 2015-05-28
Puikus auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
puikus auto,gera garso izoliacija,komfortiška
minusas manevringumas mažas,matomumas per veidrodėlius nekoks
Vienas iš geriausių mano turėtu automobilių,,vairuoju jau beveik metai,sumontavau dujų įrangą 4-os kartos,jokių problemų,variklis dirba gerai,važiuoklė minkšta,garso aparatura gera,viskas veikia,žiemą neužšala,nei spynelės,nei durys,važiuoklė kaip ir normaliai laiko,vienu žodžiu servisą tenka pamiršti,,šiek tiek sudėtingesnė galinė važiuoklės dalis,kol kas bėdų nėra variklis 2,4 103 kw,palei kilovatus turėtų traukti geriau,bet automobilis ne sportinis,lenkiant užtenka,variklis dirba tyliai gražiai,tiek ant benzo,tiek su dujom,jeigu ETM tai yra gazo sklendė tvarkinga,tai ir su dujom jokiu problemų nėra,sankaba laiko geriau negu dyzelio pakeičiau vairo kolonėlės traukes ,obuolius vadinamus,po 40 lt+po25 už darbą,ratų suvedimas 60lt,daugiau filtrai tepalai kainos kaip ir visų auto nieko nėra brangesnės,manau kad audi dalys brangesnės perkant išbandyti važiuoklę,patikrinti dyzeliui sankabą,benzinui ar nepulsiuoja apsukos,patikrinti langus ar veikia,nes remontas brangokas
Pilnas atsiliepimas...
Justas | 2015-03-05
Rekomenduotinas automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Saugus, taupus, patikimas
Didelis apsisukimo spindulys, Mažai vietos salone, imli kuro kokybei.
Labai puikus automobilis. Netikėtai nusipirkau beieškodamas kitų variantų, tačiau visai nesigailiu. Gerai važiuoja, nors maniškis tik 93kW, bet galios užtenka. Kuro sąnaudos mažesnės negu tikėjausi - autostrada važiuojant 130-140 km/h vasara su 4 žmonių ekipažu nepasiekė ir 6l/100km. Daugiafunkcinis vairas patogus, autopilotas sutaupo dar kelias šimtąsias dalis kuro tiesiame kelyje. Pastebėjau du didžiausius trūkumus - didelis apsisukimo lankas (dažnai keturių juostų gatvėje sunku apsisukti be galinės pavaros), bei vietos trūkumas gale sėdintiems žmonėms. Kiti vairuotojai kaip trūkumą įvardina maža bagažinės aukštį, tačiau kadangi statybinių medžiagų nevežioju, tai diskomforto nepajaučiau. Orginali audio aparatūra skamba gerai, jokių pašalinių garsų taip pat nesigirdi, tik kartais subraška standi panelė, bet Lietuvos keliuose to neišvengsi. Bendrai įvertinčiau 8/10 savo metų mašinų kontekste, tačiau įvertinus, kad kaina gana maža, tai siekia 9,5/10 2,4D 93kW. Rodos silpnas, tačiau pats lenktynėse nedalyvauju, o mieste ar užmiestyje atsiradus situacijai kai reikia šokti į priekį - mašina puikiai paklūsta. Mažas trūkumas - mašina lepi kurui, tad jei žadat pilti baltarusišką kurą už sandėliuko, tai ši mašina ne Jums. Daug kas skundžiasi dėl detalių kainų, tačiau ne einamųjų, ar dėl savo paties kaltės pagadintų detalių keisti beveik nereikėjo. Pakeistas tik priekinis guolis į FAG - 150Lt su darbu + lempučių pakeitimas. Brangiausiai kainuoja tepalo keitimas, tačiau čia pagal vairuotoja. Pilu tepalus 0W30 - pilnai sintetiniai, reikia 6l. Tepalo litro kaina nemaža, tad su filtrais tepalų keitimas atsieina iki 400 Lt. Kiekvieno asmeninis nusistatymas ar pilti pigius tepalus ar brangius, aš pilu brangius, tad negaliu skūstis. Po 3m. ekploatavimo pagal autopliusą mašinos kaina nukrito nuo 21 000 iki galbūt 17 000 lt, tad stipraus nuostolio taip pat nematau Labai neišsigąsti vibruojančios sankabos, kai pirmą kartą atsisėdi prie vairo. Kiek Volvo buvau priėjęs- tiek drebėjo. Priprantama.
Pilnas atsiliepimas...
TADAS | 2015-02-18
volvo s60 2.4 benzinas dujos
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patogus, puikus kainos ir kokybes santykis, gera garso izoliacija, saugus , pakankamai ekonomiskas
kaip ir visi volvo reikalinga siek tiek daugiau vietos apsisukimui, bet prie to priprantama
volvo s60 2.4 benzinas dujos 103 kw. Isigijau sy auto pries 4 sav , nuvaziavau jau 5000km ir galiu pasakyti ,kad sis auto yra puikus, patogios sedynes, sakyciau ekonomiskas 12 ltr duju 100, kazkas cia minejo,kad volvo nelabai draugauja su dujom, tai mano nuomone ,kad su dujom volvo draugauja puikiai tik yranga reikia statyti gera ir nauja ir zinoma tik pas geriausius specialistus.puiki garso izoliacija, gerai stovi ant kelio, labai patogus auto, po pusmecio parasysiu dar viena atsiliepima su kokiom bedom susiduriau. 2.4 benzinas 103 kw vaziuoju tik menesi negaliu kazko konkretaus pasakyti butinai tikrinkit servise, geram servise
Pilnas atsiliepimas...
s60 | 2014-10-20
Volvo s60 2.4 benzinas/dujos
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortas,patvarumas,saugumas
nemegsta duju,brangios detales,mazas apsisukimo spindulys,neekonomiskas.
Labai patogus, ganetinai patvarus ir palei savo darbini turi ekonomiskas automobilis. Pakaba kietoka, bet sedynes itin patogios, nepavargsta nugara ilgesneje kelioneje. Variklis 2.4 paprastas ,103kw be jokiu turbo ar awd. Tai vienas is patikimiausiu ir maziausiai problematisku benzininiu varikliu. Nedraugauja su dujomis, truksta traukos jei norisi spausti,bet ramiam vazinejimui pilnai uztenka. Prieziuros kazkokios ypatingos nereikalauja. Nuverteja kaip ir visi automobiliai, detales nera pigios,bet savo atlaiko. Sarnyras tarkim kainuoja 70lt, bet pakeites apie pora metu gali ji pamirsti. Geriau pirkti dyzelini varianta. Jis daug ekonomiskesnis,patvaresnis, mieliau vaziuoja.
Pilnas atsiliepimas...
 
12345
Volvo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  S40S40  
 V40V50V40 
  C30  
  Vidutiniai 850S70S60S60S60
 V70V70 V60V60
  Dideli   S80S90
  V70  
   V90
  Reprezentaciniai  S80   
  Kupė  C70C70  
  Mini krosoveriai     EX30
  Krosoveriai    XC40
    C40
  Dideli krosoveriai  XC70XC70V90 Cross Country
  Visureigiai   XC60XC60
  Dideli visureigiai   XC90XC90
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt