2017-07-02 |
Geras auto
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dinamika ir ekonomika, sedynes, garso aparatura
Valdymas, oda prie didesnios ridos skildineja
|
Turejau si auto su d5 varikliu puse metu tai atsiliepimai teigiaimi. Variklis tikrai vykes galingas bei ekonomiskas, komfortiskas vaziavimas, puiki audio aparatura.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-06-01 |
Geras ir solidus automobilis 2.4i
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patogus, patikimas, santurus
Auksti eksplotacijos kastai
|
Patikimas ir solidus automobilis. Niekada nebuvo rimtai pavedes. Vaziuoja labai minkstai, bet dideliu manevringumu nepasizymi. Kuro sanaudos pakankamai dideles, bet jei turesite isideje dujas, jos tikrai nekirs per kisene. Variklis patikimas ir nekaprizingas. 5 cilindru skelidziamas garsas tikrai malonus ausiai, kai vaziuoji agresyviau, bet visai negirdimas, kai vaziuoji uzmiestyje. 103kW vaiklis siek tiek per silpnas, visais atvejais norejosi dar keliu papildomu kilivatu. Siulyciau rinktis 120+ kW modelius. Salono susinkimo kokybe labai neboga, kazkokiu didesniu barskesiu nebuvo. Sedynes labai patogios. Vien geri atsiliepimai apie si automobili. Per pusantru metu keiciau priekini guoli (100e) ir kazkiek pasitvarkiau vaziuoke (kainos didesnes nei iprasto panasios klases automobilio). Tepalo ir filtru keitimas tatip pat atsieina apie 100e, vien del 0w30 kainos, bet uztai gali vaziuoti 20-30tukst. Dirzas keiciasi kas 140tukst, bet sito malonumo islaidu patirt neteko. Volvo nerudija. Jei randat rudziu, vadinasi ta vieta jau buvo tvarkyta po ivykio.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-05-28 |
2003 , 2.4D 96kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiška, gera audio sistema, pakankamai gera garso izoliacija.
Mažoka vietos gale. Apsisukimo spindulys, bet priprantama.
|
Pirkta iš prancūzijos parvaryta su 251tūkst km. Rida tikrinta servise , tai sake kad tikrai. Pravažiavau beveik 10tūskt km. Per ta laika buvo keista: Vairo traukė, visi 4 amortizatoriai šitie išėjo beveik 350euru, nes buvo dėti aukštesnios kokybes, normaliame servise tvarkyta, tai dar 2 metai garantinis amortizatoriams . O kitka tai einamieji dalykai: diržu komplektas , tepalai , filtrai ir t.t . Kuro ryja 4,5l/100km užmiestyje, jei važiuosi pagal KET, vidutiniskai 5,5-6l/100km, mieste nežinau tiksliai, bet 7l/100km neperkopia.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-04-01 |
2002 2,4 D5 automatas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Garso izoliacija, trauka, saugumo savijauta
Moraliskai ir visaip kaip pasenusi masina, genda daznai
|
Turiu masina jau 4 metus. Per ta laika pakeista: variklis, deze, variklio pagalves, purkstukai, turbina du kartus, visi amortikai, ir daug vaziuokles daliu. Vaziuoja masina maloniai, minkstai, traukia gerai. Visuj vietos mazai, ber kai isedi jausmas kaip tanke, durys storos, jautiesi saugiai, apdaila labai kokybiska ir maloni. Remontas tikrai nepigus, detales brangios. Pirk pasata bl :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
DK | 2017-02-01 |
#VOLVO S60 2.5T BENZINAS/DUJOS
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Šio automobilio, puikus variklis, maloni trauka. Kokybiška vidaus apdaila. Gera garso izoliacija. Pakankamai minkštas ir patogus.
Mažas vairo susukamumas (Priprantama). Mažai vietos keleiviams gale (Tiesiog nevežioti :) ).
|
Automobilis parvarytas iš Amerikos prieš 9 metus į Lietuvą. Esu antras savininkas.
Nebuvo muštas, brėžti šonai. Rida, tikėkit arba ne. 91000km. tikra. Reta yra rasti tokį automobili su tokia rida, o tai daug ką pasako.
Prieš dvejus metus įdėtos KME IV kartos dujos.
Komplektacija tikrai maloni, beveik galima būtų vadinti pilna, apart tai, kad nėra šildomų sėdynių ir navigacijos (man tai asmeniškai ne problema). Šviesi/kreminė oda, su rudo medžio apdaila. Paprasta, išlaikyta ir gražu (tik vairuotojo sėdynės šonas šiek tiek įdrėkstas, kiek teko kalbėtis su kitais, tai dažnas Volvo automobiliuose pasitaikantis dalykas).
Vietoje gamyklinės magnetolos įdėta Kenwood (TOUCHSREEN) su usb/aux, tad tikrai malonus priedas. Garso apratūra gera, PREMIUM Volvo komplektacija, net nustebau, kad taip gerai skamba.
Bendrai apie automobilį, jis visada buvo prižiūrimas laiku. Kėbulas, neturėjo nei vieno įbrėžimo(buvęs savininkas laikė daug laiko garaže, bei puoselėjo per metus kartą nupoliruoti kėbulą (tai duodą daug).
Spalva žalsva, tokia netradicinė, bet ir ne žalia, pereinanti per smėlio ir geltoną.
Garso izoliacija automobilio tikrai puiki. Surinkimo kokybė salono taip pat puiki. Vietos atžvilgiu, taip, priekyje yra užtektinai, bet vat jau galia SVEČIAMS, jos ne per daugiausia. Bagažinė taip pat pakankamai erdvi, kaip tokio dydžio automobiliui.
Automobilis ir ne kietas, bet ir ne per minkštas, viduriukas sakyčiau. Šiek tiek žemas automobilis, tad parkuojantis kartais trigdis priekinis bamperis, nes gali kabinti, arba lipant ant, kad ir neaukšto bortelio.
Vairas gana kietas, bet pripratus tai ne trigdis. Bėda, mažas susukamumo kampas ir pastovus bružinimas į Variklis 2.5T 154kw. Bezinas/Dujos. Galios man asmeniškai per akis, kai yra tik priekis varomas. Tiek dujomis, tiek benzinu trauka puiki. Automatinė pavarų dėžė dirba puikiai. Bėgiai jungiasi sklandžiai, tad važiavimas malonus. Draugauja su dujomis jis puikiai. Manau kai daiktas yra prižiūrimas jokiu problemų su juo nekyla. Sąnaudos benzinu mišrios apie 11/12l, dujomis aštriau važiuojant 15/17l, ramiai nuo 12/14l. Man tai atrodo skaičiai tikrai normalūs. Daugiau net neturiu ką aprašyti. Kadangi pakolas neteko nieko nupirkus dar tvarkyti/keisti, tad neturiu net kuo pasidalinti. Kiek domėjausi, kainos nėra didelės einamųjų dalių. Viskas pagal galimybes. Pirkti FACELIFT modelį. Nuo 2005/2006. Skirti laiko paieškoms. Skirti truputi lėšų pasitikrinimams. Savo metų ir kokybės automobilis. Sekmės!
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Aistis | 2017-01-17 |
S60 pervertintas automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Geras 2.5t variklis, puikus ilgose distancijose priekiniams keleiviams. Gera antikorozine danga. Gera garso aparatura
Milziniskas apsisukimo kampas, mazai vietos gale, kietoka pakaba kaip tokiam automoviliui kuris posukiams tiesiog nesutvertas
|
Nesupraskit neteisingai, automobilis tikrai neblogas, BET. Jis neturi indetiteto, pakaba neminksta panasiai kaip BMW taciau valdymas prastesnis nei MB. Galios Pilnai pakanka nes pas mane 2.5T su dujomis AWD. Vietos gale nera, ypac uz vairuotojo, nes pvz kai as sedziu (ugis 186) vietos uz manes tiesiog nera. Eksplotacija tikrai brangesne nei VW, bet mazesne nei bmw ar kitu premium klases analogu. Valdymo konsole labai patogi, garso aparatura irgi gera, taciau jei ziurint i konsoles dizaina, tai kaip 2005metu yra baisi,nepalyginsi su E klase ar bmw 5 su kuriais sis volvo ir konkuruoja . Kuro sanaudos ziema- 16-17duju mieste vasara i 15 itilpdavau laisvai; vid 13-14duju uzmiesti ant 130km vaziuojant 10 duju, vazuojant ant 100 8-9 duju. Siap pagal mano mechanika sie benzininiai 5 cilindru varikliai labai gerai draugauja su dujomis ir yra patikimi. Problemu iskirtiniu kolkas nebuvo tik eksplotaciniai tvarkymai. Apibendrinus tai automobilis be indetiteto, taciau savo darba nuo tasko a iki b padarantis. 2.5t geras variklis su dujomis, patikimas. AWD sistema yra pasivi, tad jei nereikia suka tik prieki, tik atsiradus prasukimui isijungia galiniai. Venkite automatiniu deziu pagamintuose automobiliuose iki 2005m. Nuvertejimas kaip ir visu masinu, neisvengsi jo. Eksplotacija brangoka, tad nepirkit is paskutiniu pinigu. Vezkit i servisa, nepagailekit 35eu.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Justas | 2017-01-05 |
Volvo s60 Rekomenduoju
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Greitas,Konfortas
Neturi
|
Mašina turiu jau porą metų. Įžvelgiu vien pliusus,visiškai nesigailiu įsigyjęs šį modelį. Labiausiai patinka tai,kad viskas ko norėjau yra šioje mašinoje . Konfortas,Greitis,Malonus važiavimas. Gale galetu buti daugiau vietos.Bagažinė ganėtinai didele.Visi skundžiasi ,kad Volvo detalės labai brangios,aš nesutikčiau su tuo,detales ganetinai normaliom kainom parsiduoda.
Kas mane labiausiai sužavėjo jok kuro sanaudos palyginus su tokia kubatura yra tiesiog juokingos:) Mieste važineju ganetinai tvarkingai, tad laisvai telpu į 7l/100km ,už miesto 5,5l/100km . Mašina išsiskiria savo dizaino linijomis,ir išties solidi atrodo žiurint i ja. Apie remonta,remontas ne milijonus kainuoja,pataisus,ir investavus i šia mašina tikrai nebus gaila ne vieno euro:) Rekomenduoju pirkti D5 2,4
Pilnas atsiliepimas...
|
|
lomas | 2016-11-10 |
Volvo S60 2.4 125KW benzinas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Gera trauka, visai minksta, patogios sedynes
Didokas nuvertejimas, barskancios duru apdailos, apsisukimo spindulys didelis, gremezdiska, nemanevringa
|
Bendra nuomone tokia: viduj sedint, bei vaziuojant atrodo gremezdiskas daiktas, sunku apsisukt, labai didelis apsisukimo spindulys, reikia labai jausti atstumus, kad nenubraukti kur nors. Sedines pakankamai patogios, slykstus sildomu sedyniu jausmas, atrodo lyg su elektra krecia. Labai nekokybiskos duru apdailos, kadangi jos susideda is poros elementu t.y. vidurine dalis yra priklijuota, ja galima atlupus pakeisti, tad stipriau atidarinejant durus ta apdaila tiesiog iluzta i duris, tos pacios apdailos karts nuo karto megzta pabarsket vaziuojant. Bagazine ne per didziausia, bet butiniausi daiktai sutilps, kaip ir pora ar net keli bulviu maisai. Kadangi sis auto buvo benzininis su 125kw, trauka visai nebloga, bet smarkiai spaudziant kuro rodykle krisdavo zemyn sparciai, mieste neekonomiskas auto butu, nebent vazinet 70% uzmiesti o likusius mieste, taciau galima stayt dujas ir bedu nematyt, bet neesme kiek ji ryjo. Auto buvo pirktas Lietuvoj 2000 metais kaip ir pagamintas, imones, nedamustas buvo, pakankamai tvarkingas, pralekes apie ~450000, per ta liake buvo perinkinetas variklis, buvo perkaites. Kaip ir minesiu kitoje skiltyje, jog sio auto nuvertejimas yra didokas. Kadangi si auto galeciau palygnti su Renault Laguna II 1.8, jie praktiskai identiski komfortu, bei patvarumu, gal Volvo truputi minksciau vaziavo, bet tai kad buvo su R15 padangos balioninem, o Laguna su R17 zemo profilio, tad skirtumas gal net vienas, traku aisku skirtinga, nes kur pas viena 125kw o pas kita 88kw. Kadangi Laguna ekonomiskesne teko pasilikti ja, o Volvas tegul verteja pas kita seimininka. Gal kada ateiti jei imti Volvo tai turbut su dujom, arba su Turbo arba R modeliuka.
Ir viso sio auto verdiktas, jog jos vardas kainuoja nemazai, taciau jis tiek nevertas... Eksploatacija, nera gan brangi, dar priklausomai nuo detaliu patvarumo ir prekinio zenklo. Nuvertejimas didelis, pirktas pigiausias Autogide uz mazdaug ~2500Eur, su tam tikrais kebulo trukumais, taciau sutvarkius, auto atrode lyg naujas, taciau po ne pilnu metu parduotas vos vos uz 1200Eur, ne del to kad jai kazkas buvo ar baisiai atrode, viskas idealiai veike ir atrode, tiesiog tu Volvu pilna ant kiekvieno kampo ir paklausa ju mazeja ir nuverteja. Investavimas i tokia auto butu nuostolingas, nebent i koki vienetini Volvo S60 R modeli. Pirkit kuo pigesni, kad nebutu daug nuvertejimo ir asaru :D
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Konstantinas | 2016-11-04 |
Ispudingas auto
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
+ solidumas + patvarumas + dizainas + garso sistema (premium pati auksciausios klases dar neteko kazko panasaus masinoj girdeti) + saugumas + dyzelinis variklis labai smagiai vaziuoja. Net keista jog ten dyzelis.
- nera labai minskta. Ji standi. Turbut reikia sesti i s80 jei norit plaukti kelyje. - gale mazokai vietos jei priekyje sedi aukstas zmogus - kabliukas striukei pasikabint tik ant vienos sedynes
|
Geriausias automobilis kokį esu turėjes per 12 metų. O pakeites aš jų turbūt 8-9.
Labai gražus dizainas. Solidus. Viduj jauties kaip namie ant fotelio isitaises.
Gal s60 atsilieka nuo kitu su visokiais kompiuteriai ir dideliais ekranais, bes mašina ištikima kaip šuo.
Buvo nupirkta su smulkiais defektais. Patvarumas nerealus !!! Buvo apturėta 10 000km kelionė po europą. Jokio sutrikimo ar gedimo kelionėj. O mašinai jau 12 metų !!!
Toks vaizdas suges kazkas jei pats speceliai sulauzysi. Labai gera trauka. Atrodo nėra galingas, bet labai smagiai vaziuoja. gal del to ,kad greitai turbina reguoja. Nusipirkes sita mašina nebezinau kas yra remontas. Net autoservisu adresus baigiu pamirst. Tepalus, filtrus pasikeičiu pats. Daugiau neteko ką remontuot. Antra tech. apziura nuo pirkimo praejau be trukumu ir remontu. Nepirkit lauzo
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Andrius | 2016-11-02 |
S60 D5 120kW
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortas, patikimumas, patvarumas, dyzelinių variklių trauka, standus ir kietas kėbulas
Kaikurios salono medžiagos galėtų būt kokybiškesnės, apsisukimo spindulys, vyresniem žmonėm sudėtinga išlipti.
|
Turiu jau 4 metus - 60 000km. Nereikalauja praktiškai jokio remonto. Buvo nupirktas su kiauru oro aušintuvu - interkūleriu. Pakeičiau naudotu - vienintelis rimtesnis remontas.
Nuo pirkimo buvo pakeisti priekinių šakių sailent blokai. Litais kainavo apie 150lt. Pakeistos stabilizatorių traukės po 25-35lt. Reikėjo keturių.
Buvo sulužęs degalų bako dangtelio lankstas - 15lt.
Mašina skirta tinginiams. Jei tikitės kas mėnėsį susidurt su kažkokiu gedimu ar sugest kažkur kelionės viduryje, tai ši mašina ne jums :)
Varikliai dyzeliniai galingi, pakankamai ekonomiški ir patvarūs.
Kaikurios salonos medžiagos galėtų būt geresnės kokybės.
Aišku jeigu nusipirksit lavonėlį patį pigiausią, tai tarnaus kaip kaip prancūziųkas kibiriukas, nes bus visas apleistas ir remontuotas neaišku kokiom dalym ir turbūt su rida arti puse milijono. Sanaudos nėra jau pačios mažiausios, bet tikrai mažos. 6.5 litro - 100km mišriu rėžimu. Jeigu labai smagiai važinėjant, tai gali ir iki 7.5 pakilt.
120kW atrodo nedaug, bet trauka įspūdinga. Visai nesijaučia turbinos vėlavimo. Išlaidos remontui minimalios. Nėra kažkokių ligų.
Ant dyzelinių variklių silpna vieta tarpinis oro aušintuvas- interkūleris. Sustreikavus turbinos valdymui - jis sugadinimas - atsiranda skylė. Reikia keist. Bet retai kam pasitaiko tokia problema.
O daugiau ką remontuot tenka man ir pažįstamiem savininkams s60, tai važiuoklės stabilizatoriaus traukės po 10-15eurų.
Mūsų keliais jas reik keist kas 20-30 000 km.
Dar esu keitęs priekinių šakių sailent blokus - 150lt. Nupirkta mašina jau buvo su šia problema.
Toliau išlaidos tik kurui ir tepalams.
Tiesa, alyvos reikia 6,5l ir 0w30 klampumo - pilnai sintetinės. Čia minusiukas, nes tokia alyva yra brangesnė už kitas.
Nuvertėjimas mažas. Nusipirkus mašiną su mažomis problemomis ar gedimais, juos sutaisius po metų ar dviejų s60 galima parduot beveik už tą pačia kainą už kurią buvo nupirkta. Tikrinti smagračio būklę - kaip ir kiekvienam šiuolaikiniam dyzeliui. Barškesys iš po kairės pusės priekinio rato rodo apie smagračio susidevėjimą ir apie 500-600eurų išlaidas.
Patikrinti visą elektroniką viduje. Jei kažkas neveikia - poto brangu ar sudėtinga viską atsatyti, nes šie modeliai "nedraugauja" su elektronikos blokais iš kitų mašinų ( nebent naudojama detalė tų pačių metų iš donorinės mašinos) - juos reikia "pririšinėti". O tas kainuoja nemažai. Todėl perkant įsitikinti, kad viskas veikia puikiai ir tada problemų ateityje nebus.
Elektronika savaime negenda beveik - nebent buvo autoįvykis ar nekokybiškas remontas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
12345 |