Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Patrauklus dizainas
- Kokybiškas interjeras
- Tylus ir komfortiškas
TRŪKUMAI
- Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
- Brangus išlaikymas
- Neinformatyvus vairo mechanizmas
"Galingiausias variantas vadinamas S60 R turi visų varomųjų ratų sistemą AWD (Haldex) sujungtą su 5 cilindrų 2.5 litro varikliu su 300 AG ir 400 Nm sukimo momentu"
Volvo S60 galų gale įtvirtino naują lūžį Volvo dizaino filosofijoje, nors yra panašus į prieš tai pasirodžiusį S80 modelį. Pati Volvo kompanija šį modelį įvardino kaip "revolvoliucija", todėl sekantys šios kompanijos modeliai laikosi būtent šio modelio pademonstruotos dizaino linijos. Automobilis buvo gaminamas ant Volvo P2 platformos, kuria dalijasi su kitais Volvo modeliais: S80, V70 ir XC90. Galingiausias variantas vadinamas S60 R turi visų varomųjų ratų sistemą AWD (Haldex) sujungtą su 5 cilindrų 2.5 litro varikliu su 300 AG ir 400 Nm sukimo momentu. Ši versija komplektuojama su 6 greičių mechanine pavarų dėže arba 5 greičių automatine. Kiti patobulinimai išskiriantys R serijos modelius iš kitų - keturių stūmoklių Brembo stabdžiai, 18" colių ratlankiai, mėlynos spalvos rodmenų apšvietimas, ksenoniniai žibintai ir stipresnė pakaba. Šis automobilis buvo testuojamas laidoje “Top Gear”, kur automobilio dinamika nebuvo labai pagirta, tačiau pagirtas automobilio patogumas. Jeremy Clarkson automobilį apibūdino kaip : "Tai daugiau mini Rolls-Royce Phantom versija nei rimtas konkurentas BMW M3". S60 buvo naudojamas įvairiose žiedinėse varžybose. SCCA Pro Racing World Challenge čempionate GT klasėje Volvo S60R varžėsi nuo 2006 metų, o 2010 metais laimėjo tiek lenktynininkų, tiek komandinėje įskaitoje. Keletą metų S60 varžėsi ir Swedish Touring Car čempionate, o nuo 2002 iki 2007 metų S60 net turėjo savo nuosavą lenktynių seriją, kurioje varžėsi 26 gamykliškai ruošti S60 modeliai.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2000 metais Volvo S60 T5 pamušė net 18 Britanijos greičio rekordų, tame tarpe didžiausio vidutinio greičio rekordą 24 valandų laikotarpyje (serijiniam automobiliui darbinio tūrio klasėje nuo 2 iki 3 litrų) pasiekęs 217.4 km/h greitį:
S60 buvo naudojamas įvairiose žiedinėse varžybose. SCCA Pro Racing World Challenge čempionate GT klasėje Volvo S60R varžėsi nuo 2006 metų, o 2010 metais laimėjo tiek lenktynininkų, tiek komandinėje įskaitoje. Keletą metų S60 varžėsi ir Swedish Touring Car čempionate, o nuo 2002 iki 2007 metų S60 net turėjo savo nuosavą lenktynių seriją, kurioje varžėsi 26 gamykliškai ruošti S60 modeliai:
S60 buvo naudojamas įvairiose žiedinėse varžybose. SCCA Pro Racing World Challenge čempionate GT klasėje Volvo S60R varžėsi nuo 2006 metų, o 2010 metais laimėjo tiek lenktynininkų, tiek komandinėje įskaitoje. Keletą metų S60 varžėsi ir Swedish Touring Car čempionate, o nuo 2002 iki 2007 metų S60 net turėjo savo nuosavą lenktynių seriją, kurioje varžėsi 26 gamykliškai ruošti S60 modeliai:
Patalpino: Aistis | 2017-01-17 |
S60 pervertintas automobilis |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Geras 2.5t variklis, puikus ilgose distancijose priekiniams keleiviams. Gera antikorozine danga. Gera garso aparatura
Milziniskas apsisukimo kampas, mazai vietos gale, kietoka pakaba kaip tokiam automoviliui kuris posukiams tiesiog nesutvertas
|
Pagaminimo metai: 2005
Variklio darbinis tūris, l: 2,5
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Automatinė
Kėbulo tipas: Sedanas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 15,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 9,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 13,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Nesupraskit neteisingai, automobilis tikrai neblogas, BET. Jis neturi indetiteto, pakaba neminksta panasiai kaip BMW taciau valdymas prastesnis nei MB. Galios Pilnai pakanka nes pas mane 2.5T su dujomis AWD. Vietos gale nera, ypac uz vairuotojo, nes pvz kai as sedziu (ugis 186) vietos uz manes tiesiog nera. Eksplotacija tikrai brangesne nei VW, bet mazesne nei bmw ar kitu premium klases analogu. Valdymo konsole labai patogi, garso aparatura irgi gera, taciau jei ziurint i konsoles dizaina, tai kaip 2005metu yra baisi,nepalyginsi su E klase ar bmw 5 su kuriais sis volvo ir konkuruoja . Kuro sanaudos ziema- 16-17duju mieste vasara i 15 itilpdavau laisvai; vid 13-14duju uzmiesti ant 130km vaziuojant 10 duju, vazuojant ant 100 8-9 duju. Siap pagal mano mechanika sie benzininiai 5 cilindru varikliai labai gerai draugauja su dujomis ir yra patikimi. Problemu iskirtiniu kolkas nebuvo tik eksplotaciniai tvarkymai. Apibendrinus tai automobilis be indetiteto, taciau savo darba nuo tasko a iki b padarantis. |
Variklis |
2.5t geras variklis su dujomis, patikimas. AWD sistema yra pasivi, tad jei nereikia suka tik prieki, tik atsiradus prasukimui isijungia galiniai. Venkite automatiniu deziu pagamintuose automobiliuose iki 2005m. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Nuvertejimas kaip ir visu masinu, neisvengsi jo. Eksplotacija brangoka, tad nepirkit is paskutiniu pinigu. |
Patarimai perkančiajam |
Vezkit i servisa, nepagailekit 35eu. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 12)
Volvo modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | S40 | S40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
V40 | V50 | V40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
C30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 850 | S70 | S60 | S60 | S60 | |||||||||||||||||||||||||||
V70 | V70 | V60 | V60 | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | S80 | S90 | ||||||||||||||||||||||||||||||
V70 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
V90 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | S80 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | C70 | C70 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | EX30 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | XC40 | |||||||||||||||||||||||||||||||
C40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | XC70 | XC70 | V90 Cross Country | |||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | XC60 | XC60 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | XC90 | XC90 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Volvo S60 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis