Markės
1894 iš 1917
Volvo S60, 2000 - 2009
549Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.33% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 49
7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 96% Ne 4%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Patrauklus dizainas
  • Kokybiškas interjeras
  • Tylus ir komfortiškas
TRŪKUMAI
  • Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
  • Brangus išlaikymas
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
"Galingiausias variantas vadinamas S60 R turi visų varomųjų ratų sistemą AWD (Haldex) sujungtą su 5 cilindrų 2.5 litro varikliu su 300 AG ir 400 Nm sukimo momentu"
Volvo S60 galų gale įtvirtino naują lūžį Volvo dizaino filosofijoje, nors yra panašus į prieš tai pasirodžiusį S80 modelį. Pati Volvo kompanija šį modelį įvardino kaip "revolvoliucija", todėl sekantys šios kompanijos modeliai laikosi būtent šio modelio pademonstruotos dizaino linijos. Automobilis buvo gaminamas ant Volvo P2 platformos, kuria dalijasi su kitais Volvo modeliais: S80, V70 ir XC90. Galingiausias variantas vadinamas S60 R turi visų varomųjų ratų sistemą AWD (Haldex) sujungtą su 5 cilindrų 2.5 litro varikliu su 300 AG ir 400 Nm sukimo momentu. Ši versija komplektuojama su 6 greičių mechanine pavarų dėže arba 5 greičių automatine. Kiti patobulinimai išskiriantys R serijos modelius iš kitų - keturių stūmoklių Brembo stabdžiai, 18" colių ratlankiai, mėlynos spalvos rodmenų apšvietimas, ksenoniniai žibintai ir stipresnė pakaba. Šis automobilis buvo testuojamas laidoje “Top Gear”, kur automobilio dinamika nebuvo labai pagirta, tačiau pagirtas automobilio patogumas. Jeremy Clarkson automobilį apibūdino kaip : "Tai daugiau mini Rolls-Royce Phantom versija nei rimtas konkurentas BMW M3". S60 buvo naudojamas įvairiose žiedinėse varžybose. SCCA Pro Racing World Challenge čempionate GT klasėje Volvo S60R varžėsi nuo 2006 metų, o 2010 metais laimėjo tiek lenktynininkų, tiek komandinėje įskaitoje. Keletą metų S60 varžėsi ir Swedish Touring Car čempionate, o nuo 2002 iki 2007 metų S60 net turėjo savo nuosavą lenktynių seriją, kurioje varžėsi 26 gamykliškai ruošti S60 modeliai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2000 metais Volvo S60 T5 pamušė net 18 Britanijos greičio rekordų, tame tarpe didžiausio vidutinio greičio rekordą 24 valandų laikotarpyje (serijiniam automobiliui darbinio tūrio klasėje nuo 2 iki 3 litrų) pasiekęs 217.4 km/h greitį:



S60 buvo naudojamas įvairiose žiedinėse varžybose. SCCA Pro Racing World Challenge čempionate GT klasėje Volvo S60R varžėsi nuo 2006 metų, o 2010 metais laimėjo tiek lenktynininkų, tiek komandinėje įskaitoje. Keletą metų S60 varžėsi ir Swedish Touring Car čempionate, o nuo 2002 iki 2007 metų S60 net turėjo savo nuosavą lenktynių seriją, kurioje varžėsi 26 gamykliškai ruošti S60 modeliai:



Lankytojo
reitingas
4.0

Atsiliepimai įvertinti 302 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketąPeržiūrėti lankytojo mėgiamiausius automobilius
Patalpino: Vitalijus | 2013-07-04
Volvo s60 T5
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Stabilumas, galia, interjeras,garso aparatura, nerudija, ekonomiskas.
Salono surinkimas, vibracija nuo motoro
Pagaminimo metai: 2001
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Bendras automobilio aprašas
Pries puse metu teko isigyti Volvo s60 T5 su gera komplektacija, lengviau parasyti ko nera juoje: ESP; AWD;syldomu sediniu ir krituliu jutiklio. Daugiau atrodo visi navarotai yra ir visi veikia. Pirkau nestipriai dauzta, zinojau susitvarkysiu sau ir vaziuosiu su vejaliu. Kad ja susitvarkyti, teko nupirkti toki pat angla.(dabar laikinai esu naudotu S60 daliu pardaveju). Probema buvo automate. Taigi deze AW55-50 blogai mete 3 pavara. Prisiskaites daug (labai daug) issiaiskinta, kad problema nuo dezes tepalo nekeitimo ar perkaitinimo. Devetos dezes kainos prasideda 2500lt(su garantija), as idejau is anglo, pakeiciau tepalus, ir tikiuosi vaziuosiu. Kita problema tai visa saugos sistema(AirBag), teko keisti visus dirzu itempejus(kaina 500lt), priekinius AirBag'us(300lt), tvarkyti panele(600lt). Galu gale vietoj gam. navigacijos idejau kinetiska NAVI , i gam. telefona idejau SIM, o savo tel. ijungiau peradresavima jei uzimta ar neatsiliepiu. Masina sunku vertinti pagal kazkokius kriterijus, geriau ja sulyginsiu su tiesioginiu konkurentu SAAB 9-5 2,3t. S60 daug kietesne vaziuokle nei 9-5(cia kaip kas tinka); garso izoliacija prastesne S60; salono surinkimo kokybe prastesne S60(daugiau knibzesiu);vibracija nuo motoro: 9-5 laimi be konkurencijos; stabilumas kelije: cia S60 puikus.Garsas: S60 gruoja puikiai ir garsiai, bet 9-5 zemesni dazniai malonesni. Interjeras- cia 9-5 yra atsilikes nuo givenimo, S60 viskas puikiai apgalvota ir sukurta(tik truksta normalios vietos puodukui nuo kavos).Vietos keleiviams ir vairuotojui 9-5 daugiau.
Variklis
2,3 T5 184KW retas motoras Lietuvoje, kolkas pastebejau viena trukuma, jis neadekvaciai sunkiai issisuka iki 3000aps/min, cia palyginus kas veliau vyksta. Del to traukos-suvio is vietos nera(SAAB 9-5 2,3t 125KW butu padejas ji is vietos). Vaziuojant 50 km/h ir paspaudus dugna, pavaros pacios suzemeja ir auto sauna i prieki - apsuku daug, galios daug, neasakomas jausmas :tokia galia is 2,3 motoro. Kuro sanaudos: buvo matuota uzpilimo budu: pilnas bakas, pravaziuoji kokius 300km ir vel pilnas bakas toje pacioje koloneleje. Siauliu miestas- 13l/100km(ramiai vaziuojant). Kelias Siauliai-Palanga 7,7l/100km ,100km/h greiciu. Borto kompiuteris rodo panasiai.Sanaudos lakstant neapsakomos, mazdaug 60l/100km.Nes kuro rodykle nukrenta per padala per 10 km.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Daug ka keisti neprireike, tuo labiau detaliu turiu gera kruva. Ka pakeiciau: priekiniu sakiu ivores po 60lt(RUVILE), zvakes 30lt/vnt.; tepalai +filtras 200lt; kinieciu navigacija 240lt. Jei pirksit toki modeli butina salyga: juokiu DUJU. Auto neturi mesti klaidu ekrane. Turi ispudingai traukti(mano auto telpa i 8s iki 100km/h)pagal gamintoja turetu eiti 7,1s bet masinai jau 12 metu. Ziurekite automatine deze, iskart keiskite tepalus, negesinkite auto po apkrovu, jei mech. deze, tikrinkite smagrati ir pusasius. Auto neturi vibruoti isibegejant. SEKMES
Įvertink šį atsiliepimą (viso 49)
Volvo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  S40S40  
 V40V50V40 
  C30  
  Vidutiniai 850S70S60S60S60
 V70V70 V60V60
  Dideli   S80S90
  V70  
   V90
  Reprezentaciniai  S80   
  Kupė  C70C70  
  Mini krosoveriai     EX30
  Krosoveriai    XC40
    C40
  Dideli krosoveriai  XC70XC70V90 Cross Country
  Visureigiai   XC60XC60
  Dideli visureigiai   XC90XC90
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt