Markės
1880 iš 1911
Volvo 850, 1991 - 1997
514Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.01% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 14
1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 93% Ne 7%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Šis puikus automobilis yra laikomas būtent tuo Volvo modeliu, kuris šiai švediškai markei suteikė prestižinių automobilių gamintojo įvaizdį. Volvo 850 buvo gaminamas sedano, universalo kėbulais ir tai buvo vienas didžiausių inžinerinių to meto projektų Švedijoje. 1995 metais kartu su Porsche kompanija buvo sukurta galinga T-5R versija. Jos pagrindu buvo paimtas Volvo 850 variklis (B5234T3) su turbina, kurios slėgis elektronikos pagalba pakeltas iki 2 MPa (0,1 bar) kas davė papildomas 18 AG (13 kW). Viso šis variklis generavo 243 AG (181 kW) galią ir 300 Nm sukimo momentą ir buvo komplektuojamas su keturių laipsnių automatine pavarų dėže. Šis kampuotas Volvo nepaisant griežtų kėbulo formų pasiekė puikų oro pasipriešinimo koeficientą – tik 0,29. Spurtą nuo 0 iki 100 km/h atlikdavo per 5.8-6 sekundes, o maksimalus greitis buvo elektroniškai ribojamas iki 250 km/h. Vėliau T-5R buvo atnaujintas, įgavo kitą pavadinimą „Volvo 850 R“. Taigi Volvo 850 žinomas ne tik kaip praktiškas šeimos automobilis ar saugumo standartus diktuojantis automobilis, bet ir kaip dinamiškas ir sportiškas sedanas bei universalas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Volvo 850 universalo kėbulu lenktyniavo British Touring Car Championship (BTCC) čempionate Tom Walkinshaw Racing (TWR) komandoje. Nepaisant akivaizdžių trūkumų automobilis buvo konkurencingas ir rodė visai neprastus rezultatus:



Volvo 850 buvo pirmasis priekiniais ratais varomas Volvo parduodamas Šiaurės Amerikoje.

Volvo 850 T-5R buvo pirmasis automobilis standartinėje įrangoje turintis keturias oro pagalves. Šoninės saugos oro pagalvės buvo sumontuotos sėdynių šonuose:



Volvo 850 taip pat buvo pirmasis sedanas turintis trijų taškų saugos diržus visose penkiose sėdimose vietose (ankstesni automobiliai dažniausiai turėdavo tik juosmens diržą keleiviui sėdinčiam centre ant galinės sėdynės).
2018-12-20
2,0 T5 Aparatas
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Tvirtas, išskirtinis gatvėj( nes nieks nesitiki, kad T5)
Gal vairas per lengvas. 210kmh labai jau švelniai reik elgtis dėl visa ko...
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 14,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 12,0
Bendras automobilio aprašas
Nupirkau Sedaną, mechaninį 1996m. 210ag su 380.000km iš dieduko. Mėnesį laiko grąžinau, keičiau vakumines ir t.t. nes tiesiog sena buvo ir nedailinta. Rezultate buvo nuostabi mašina, nė rudies, stipri, patvari. Variklis sukosi ojoj Superinis aparatas! Dalys gal ir nepigios, nėra kiniečių perdarytojų, bet užtai paimi tą dalį, tai jaučias kad daigtas, kas liečia važiuoklę. Kuro atzvilgiu , mynk nemynk, 14 litrų man buvo na ir biški plius. Trauka super kai įdėjau 3 colių tiesioginį išmetimą, blow off , oro įsiurbime BCR berods su šalta dėže. Ėjo su liepsnom iš uodegos, atlaikė metus laikus absoliučiai visas lentkynes ir bmw skerstuves. Stock nelengvai bet 530d E60 dėjo į vietą, po išmetimo be problemų.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Remontas gan kainuojantis. Bendra eksploatacija paprasta pačiam atlikt. Nuvertėjimas manau minimalus arba lygus nuliui
Patarimai perkančiajam
Net nežinau, bendra būklė ir variklio darbą žiūrėt. Mano atveju, aš jį nupirkau vos užkūręs. Po 2 savaičių jo stovėjimo tai buvo melodija ausiai, neturėjau ko prikibt.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 7)
Volvo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  S40S40  
 V40V50V40 
  C30  
  Vidutiniai 850S70S60S60S60
 V70V70 V60V60
  Dideli   S80S90
  V70  
   V90
  Reprezentaciniai  S80   
  Kupė  C70C70  
  Mini krosoveriai     EX30
  Krosoveriai    XC40
    C40
  Dideli krosoveriai  XC70XC70V90 Cross Country
  Visureigiai   XC60XC60
  Dideli visureigiai   XC90XC90
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt