Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
Šis puikus automobilis yra laikomas būtent tuo Volvo modeliu, kuris šiai švediškai markei suteikė prestižinių automobilių gamintojo įvaizdį. Volvo 850 buvo gaminamas sedano, universalo kėbulais ir tai buvo vienas didžiausių inžinerinių to meto projektų Švedijoje. 1995 metais kartu su Porsche kompanija buvo sukurta galinga T-5R versija. Jos pagrindu buvo paimtas Volvo 850 variklis (B5234T3) su turbina, kurios slėgis elektronikos pagalba pakeltas iki 2 MPa (0,1 bar) kas davė papildomas 18 AG (13 kW). Viso šis variklis generavo 243 AG (181 kW) galią ir 300 Nm sukimo momentą ir buvo komplektuojamas su keturių laipsnių automatine pavarų dėže. Šis kampuotas Volvo nepaisant griežtų kėbulo formų pasiekė puikų oro pasipriešinimo koeficientą – tik 0,29. Spurtą nuo 0 iki 100 km/h atlikdavo per 5.8-6 sekundes, o maksimalus greitis buvo elektroniškai ribojamas iki 250 km/h. Vėliau T-5R buvo atnaujintas, įgavo kitą pavadinimą „Volvo 850 R“. Taigi Volvo 850 žinomas ne tik kaip praktiškas šeimos automobilis ar saugumo standartus diktuojantis automobilis, bet ir kaip dinamiškas ir sportiškas sedanas bei universalas.
Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Volvo 850 universalo kėbulu lenktyniavo British Touring Car Championship (BTCC) čempionate Tom Walkinshaw Racing (TWR) komandoje. Nepaisant akivaizdžių trūkumų automobilis buvo konkurencingas ir rodė visai neprastus rezultatus:
Volvo 850 buvo pirmasis priekiniais ratais varomas Volvo parduodamas Šiaurės Amerikoje.
Volvo 850 T-5R buvo pirmasis automobilis standartinėje įrangoje turintis keturias oro pagalves. Šoninės saugos oro pagalvės buvo sumontuotos sėdynių šonuose:
Volvo 850 taip pat buvo pirmasis sedanas turintis trijų taškų saugos diržus visose penkiose sėdimose vietose (ankstesni automobiliai dažniausiai turėdavo tik juosmens diržą keleiviui sėdinčiam centre ant galinės sėdynės).
Patalpino: volvo | 2008-08-08 |
volvo 850 GLT |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Pagaminimo metai: 1996
Variklio darbinis tūris, l: 2,5
Pavarų dėžė: Mechaninė
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 13,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 10,0 |
Bendras automobilio aprašas |
tikrai smagi masina. ypac maloni ilgose kelionese. varikliukas toks gan pakankamas. 125kw. greitas ir saugus volvo sedanas |
Variklis |
2,5 20v |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
nusipirkau pries gera pusmeti. per ta laika vis po truputi tvarkausi pakaba. keiciu viska kas bent kiek ant ribos. taigi: priekines granatos vokiskos po 110lt svediskos po 180lt. keitimas kainavo 100lt uz abi galiniai amortikai nauji, dujiniai po 140lt , keitimas 100lt uz abu. termostatas 40lt atrodo nulauziau elektrines antenos stiebeli kuris naujas kainavo 70lt buvo pavarges galinis bagazines dangtis tai ji radau idealu uz 150 lt keiciau zvakes. isviso 60 lt uz 5 laidai 120 rinkinys kuro filtras 65lt galines stabdziu kaladeles vokiskos 24lt, siek tiek tvirtesnes 45, pakeitimas apie 100lt. dar artimiausiu laiku manau pasikeisti galinius balkio salenblokus...keitimas kzkur iki 100lt uz vieneta, o abu kainavo 330lt. yra planu pasikeisti ir sankaba. rinkinio kaina (sankaba, diskatorius ir isminamasis guolis) 530lt jajgu tiksliai pamenu... dirzu keitimas su itempimo guoliais iki 300lt+ darbas. zodziu tikrai nera labai jau kosmines kainos kaip kad liaudis galvoja. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 2)
Volvo modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | S40 | S40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
V40 | V50 | V40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
C30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 850 | S70 | S60 | S60 | S60 | |||||||||||||||||||||||||||
V70 | V70 | V60 | V60 | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | S80 | S90 | ||||||||||||||||||||||||||||||
V70 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
V90 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | S80 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | C70 | C70 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | EX30 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | XC40 | |||||||||||||||||||||||||||||||
C40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | XC70 | XC70 | V90 Cross Country | |||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | XC60 | XC60 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | XC90 | XC90 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Volvo 850 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis