Markės
1879 iš 1911
Volkswagen Vento, 1992 - 1998
515Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.66% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 15
4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 73% Ne 27%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Vento iš esmės yra Golf versija universalo/sedano kėbulu. Šiaurės Amerikoje šis automobilis buvo gamintas Jetta pavadinimu. Nors vizualiai panašus į antros kartos Jetta modelį, Vento tapo švelnesnių formų su oro pasipriešinimo koeficientu tik 0.32. Automobilis tapo gerokai saugesnis, taip pat ekologiškesnis - plastiką galima perdirbti ir vėl pakartotinai panaudoti, oro kondicionavimo sistemose nenaudojamos kenksmingos medžiagos, o dažai yra be sunkiųjų metalų. Vento buvo vienas iš Volkswagen kompanijos gelbėtojų JAV rinkoje, kurioje tuo metu kompanijai sekėsi gana sunkiai. Vairuotojai paprastai gyrė Vento už patikimą elgesį kelyje, patogumą ir praktiškumą. Kiti pažymėjo, kad automobilis nors patrauklus, tačiau yra šiek tiek per brangus pasirinkimas kompaktinių automobilių klasėje, be to užkliūdavo gan standžios sėdynės ir ankštoka galinė sėdynė.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Automobilis buvo įamžintas legendiniame F&F filme:


Automobilis buvo išnuomotas iš Craig Lieberman pažįstamo, kuris beje labai nenorėjo jo atiduoti filmavimui, nes buvo itin kruopščiai modifikuotas, sudėta puiki audio sistema ir pan.



Techniškai automobilis nebuvo kažkuo ypatingas – turėjo dviejų litrų variklį ir automatinę pavarų dėžę. Po filmavimo automobilis buvo keliskart parduotas, tame tarpe ir „Scottsdale“ aukcione 2016 metais už 42.000 JAV dolerių.



Galingiausia 2.9 VR6 versija turėjo 190 AG variklį:



Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 15
remis | 2009-04-27
vw vento
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
savo klaseje tikrai geras auto - eksploatavimas matyt vienas pigiausiu, pakankamai patogus ir judrus, bet ne lakstunams:) tsakant, klasikinis auto. bedos - santykinai sunkokai jungiasi I pavara, o jei gerai uzminant is vietos, tai ir II biski apsunksta. taip pat galiniai stabdziai - ant stendo visada rodo kad truksta gale stabdymo, rankis irgi ne koks, reikia labai issisiepus traukti, kad nuo kalniuko nenuriedeti. per eksloatavimo laika bedu su greiciu deze - jokiu. variklis (panasiuu metuu, idetas 2006 metais) - jokiu bedu. pakabą tikrinu kas puse metų, tai kartais sailentblokai priekyje, vairo traukes, gale guoliai. vienkartine pakabos perziura su detalemis ir darbais, na, apie 400 lt. (ale kaime:). amortizatoriai be bedu kol kas nuo auto isigijimo. isigijus auto buvo uzvaryta su dinitrol antikorozija servise, tai korozijos kaip ir nera ant dugno ir ertmese, na o tos vietos kur dauztos, nubraizytos, rudija aisku. bet cia jau metai visgi. 1.8 8v :)  (dujos) po isigijimo - varikli:), nes senajam buvo susviles antras stumoklis ir cilindras atitinkamai sudroztas. visa kita - einamieji darbai - kaladeles, lemputes, filtrai, dusliarka. todel kilometrazo ir nerasau (per metus apie 30 000 km susuku).
Pilnas atsiliepimas...
ne vento | 2009-04-03
Vento = problemos
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpus automobilis, nerudija, atsparus smugiams :D
Labai nepatikimas, problemu visur ir visada. Be to kainavo gan nemazai palyginti su konkurentais ir tu pinigu Vento yra nevertas.
Valdziau Vento su 1.8 litro varikliu. Ir apturejau daug problemu. Siaip jau automobilis atrodo padoriai (bent jau pries 5 metus), viduje viskas kaip ir Golfe, taciau gale sedeti kiek erdviau, bagazine tikrai labai didele. Atrodytu geras, parastas ir praktiskas automobilis. Taciau visas praktiskumas pasibaigia kai kalba eina apie patikimuma. Gedimus apturejau siuos: pirmiausiai nuejo ausinimi skyscio pompa, paskui susiduriau su keleivio puses lango atidarymo problemom (nors problema pats pataisiau, taciau vistiek langas labai sunkiai atsidarinejo ir buvo beveik nenaudojamas), problemos su liuku (vel tapo nenaudojamas), veliau uzsidege „check engine“ lempute, ka ji reiskia nezinau, nes gedimo taip ir neradau. Beje nuolat bego antifryzas, todel teko pilti vandeni, o ziema nuolat pirkti ausinimo skysti. Bego kazkur pro rediatoriaus sujungimus. Turejau nuolatiniu problemu su variklio darbu,automobilis uzsikurdinejo labai sunkiai, net ir rudeni (esant dregnam orui). Akumuliatorius buvo naujas, starteris lyg veike normaliai. Kame reples taip ir nesuzinojau. Na gerai, detales kainuoja gal ir nebrangiai, taciau servise VW taip pat neremontuoja uz dyka :) Be to kiek laiko praleidi varinedamas automobili i servisus arba pats prie jo krapstydamasis.
Pilnas atsiliepimas...
jova | 2009-03-16
vento GT
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
is iskaiciavimu, idealu; patogumu, III golf; 1.8 plasmasiniai slenksciai, kuriu apdailos juostele dengta skarda ispuve; priekis virsus atramines keistos, granata priekis, pakeiciau galini balki is diskiniu i bugninius, pamirsau ka reiskia ziema uzpuves rankinis. Guoliai amortizatoriai gale, bet 4 metu eksploatacija, 2000lt; kai sugalvoji, kad reikia ka keist, tai pigu negaliu patiket; nx dizelis, jei dujos l. gerai pripazista, jokiu rimtu trukumu
Pilnas atsiliepimas...
Studik | 2008-03-03
Vento
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
pigios eksploatacijos, beveik negendantis, gana patikimas auto. didziausias trukumas - del airbago nera bardacioko :) 1.8 (55 kW) stabdzių kaladeles/cilindriukai
Pilnas atsiliepimas...
ventomanas | 2008-02-09
vento
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Masina taupiam zmogui, detales ir eksploatacija prienamomis kainomis. Dauguma detaliu keiciau tik nusipirkes, per 6 metus sarnyra gal. sailenblokus ir eksploataciniai reikalai. Va dabar atejo laikas keist galinius guolius, kaladeles ir kebulas parudyjes (ten kur prastai suremontuota). 1.8 mono CL Visus stabilizatorius-sailenblokus, amortizatorius, kaladeles, traukes, sarnyrus ir eksploatacinius dalykus. Teko remontuoti automatine pavaru deze, pakeistas laidas jungiantis voztuvus (Rekomenduoju neplauti variklio po aukstu spaudimu!).
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt