Markės
1880 iš 1917
Volkswagen Transporter, (T4) 1991 - 2003
510Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.415% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)Viso įvertinimų: 10
20% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Volkswagen Transporter buvo pirmas priekiniais ratais varomas Volkswagen minivenas ir yra garsiojo Volkswagen Type 2 furgono įpėdinis. Šis priekiniais ratais varomas modelis buvo parduodamas su dviem ratų bazėmis ir gali pasiūlyti daug specialių kėbulo variantų - nuo krovininių, keleivinių iki greitosios pagalbos automobilių. Skersai montuojami keturių, penkių ir šešių cilindrų varikliai tame tarpe ir puikūs TDI dyzeliniai su tiesioginiu kuro įpurškimu buvo labai vertinami. Šiuos pliusus patvirtino rinka - T4 tapo didžiuliu komerciniu pasisekimu, todėl buvo gaminamas net 14 metų iki pat 2003 metų.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Lankytojo
reitingas
3.5

Atsiliepimai įvertinti 9 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Patalpino: tomas | 2016-03-04
VW Transporter 1992 2.4D
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Pigi važiuoklės, variklio, eksploatacija
Kėbulo korozija
Pagaminimo metai: 1992
Variklio darbinis tūris, l: 2,4
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Vienatūris
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 10,0
Bendras automobilio aprašas
Automobilį turiu ketverius metus. Dažnai važiuoja pilnas žmonių (7 vietos) ir tempia priekabą (bendras svoris apie 600 kg ). Gauna miško keliukų, visokių žvirkelių ir tiek pat asfaltuoto kelio. Pravažumas puikus, manevringumas puikus, gera prošvaista (dar šiek tiek pakeltas)., komforto 0, variklio triukšmas kieme ir salone toks pats garsas, pagirgžda panelės, durelės ir panašiai.
Variklis
Variklis 2,4 D 57 kw paprastas kaip ir visa mašina. Nubėgęs beveik 300 000 km, tepalo reikia šiek tiek dapilti (1-1,5 l per metus), antifrizo irgi proto ribose apie 2l per metus. Galios užtenka, traukia be problemų pilnas žmonių, tempia 1t (bendra masė) priekabą ir panašiai. 60 km/h jau prašo 5 pavaros ir normaliai važiuoja iki 90 km/h. Nepakrautas be priekabos gali įsibėgėti ir iki 120 km/h. Variklis akivaizdžiai neskirtas greitam ir dinamiškam važiavimui iki 100 km/h pats tas, toliau variklio drožimas. Dinamikai skirti TDI varikliai. Kuro mieste 10l užmiestyje 9l.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Pirktas jau nežinia iš kelintų rankų, surūdijęs, galima drąsiai sakyti, kad be greičių dėžės, lūžusia galine spyruokle ir gatavais galiniais amortizatoriais, vairo stiprintuvas skleidė ne kokius garsus, bet variklis dirbo normaliai ir kaina nebuvo didelė apie 1245 Eur. Paskutinis šeimininkas naudojo prie statybų. Buvo padarytas kapitalinis greičių dėžės remontas, pakeisti diržai tepalai, galiniai amortizatoriai ir spyruoklės, keletas kitų važiuoklės smulkmenų. Tai kainavo apie 450 eur. Kėbulo nelietėm. Pirktas ir suremontuotas buvo tam, kad atlaikytų 4 metus. Praėjo 4 metai, visi amortizatoriai nusidėvėjo apie 50% (specialiai tikrinom), viršutinė variklio tarpinė ėmė leist tepalą, nusibaigė akumuliatorius, sunkiai kurėsi, pradėjo šiek tiek temt į dešinę. Taigi pakeisti visi amortizatoriai, pakeista variklio viršutinė tarpinė, žvakės, traukė, pakeisti tepalai, kuro filtras, padarytas suvedimas. Viso šito malonumo kaina nedaran pačiam 240 eur. Nupirktas vasarinių padangų komplektas (kiniškos 198 eur) Vairo stiprintuvas ir paliktas toks kaip buvo. Vienintelis dalykas, kuris nusidėvėjo labiausiai tai kėbulas. Buvo pavargęs bet dabar jau būtina pervirint vieną slenkstį, galinių durų apačią, stumdomų durų apačią, keisti vieną sparną ir pašalinti taškinius rūdžių židinius, pervirint arkas. Kapitalinis kėbulo remontas (smėliavimas, dažymas, antikorozinis paruošimas) 1700 eur.
Patarimai perkančiajam
Reikia skaičiuot. Variklis neturi leist tepalų, ryt antifrizo. Turi normaliai vestis, be jokių juodų dūmų (arba tik kelias akimirkas jei ilgiau stovėjęs). Atkreipti dėmesį į penktą pavarą (pavarų dėžės liga).
Įvertink šį atsiliepimą (viso 9)
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt