Markės
1518 iš 1554
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Kokybiškas, prabangus interjeras
  • Rafinuotas ir solidus
  • Neblogas pravažumas bekelėje
TRŪKUMAI
  • Brangus
  • Nėra septynių vietų versijos
  • Mažas variklių pasirinkimas
"Šalia Volkswagen naujoko, kuklus ir neišsiskiriantis Audi Q7 atrodo tiesiog blankiai"
Po ilgų gamybos ir atnaujinimo metų pagaliau antros kartos Volkswagen Touareg pakeistas naujuoju. Lyginant su pirmtaku trečios kartos Touareg yra platesnis ir ilgesnis. Visureigis tapo kur kas solidesnių proporcijų, o salono erdvė gerokai išaugo. Ilgesnis kėbulas leido padidinti vietą keleivių kojoms bei padidinti bagažinę nuo 697 iki 810 litrų. Tačiau nepaisant išaugusių gabaritų Touareg kėbulas yra 106 kilogramais lengvesnis nei pirmtako. Volkswagen skelbia, kad kėbulas pagamintas iš 48 proc. aliuminio ir 52 proc. itin stipraus bei lengvo plieno lydinių. Automobiliui solidumo prideda ne tik proporcijos, bet ir puikus “kietas” stilius. Visureigio dizainas yra nuostabus. Būtent šiam automobiliui kampuotas, aštrių linijų Volkswagen stilius yra puikiai tinkamas, skirtingai nei mažiesiems Golf ar Polo. Ratų arkos paryškintos, priekyje dominuoja didelės oro padavimo grotelės bei gausybė tarpusavyje suderintų linijų. Galinė dalis kukli, bet solidi. Nors visureigio kūrėjai nieko įmantraus nesugalvojo, tačiau automobilio proporcijos paprastos ir puikiai suderintos. Šalia Volkswagen naujoko, kuklus ir neišsiskiriantis Audi Q7 atrodo tiesiog blankiai. Puikus Touareg kėbulas papildytas dar įspūdingesnio salono. Automobilio viduje įrengtas vienas didžiausių skaitmeninių prietaisų skydelių visoje rinkoje. 12 colių prietaisų skydelis ir „Discover Premium“ pramogų sistema su 15 colių ekranu sujungiami į vieną skaitmeninę valdymo, informacijos, komunikacijos ir pramogų sistemą, kurioje beveik nenaudojami tradiciniai mygtukai ar jungikliai. Volkswagen teigia, kad vairuotojai gali naudoti šiuos ekranus, kad sureguliuoti daugybę nustatymų, automobilio parametrų ir personalizuoti interjerą pagal savo poreikius. Sistema su termine vaizdo kamera atpažins žmones ir gyvūnus tamsoje. Taip pat įdiegta pusiau automatizuota vairavimo ir linijų palaikymo sistema, greitėjanti ir stabdanti automobilį važiuojant iki 60 km/val. greičiu. Be to, yra ir sistema, kuri reaguoja į priešais judantį transportą. Į Touareg integruotas didžiausias pagalbinių, valdymo ir komforto sistemų kiekis Volkswagen automobilių istorijoje. Automobilio interjeras atrodo priblošlkiantis ir vėl iškyla klausimas kodėl tai nebuvo panaudota Audi Q7, kuris pasirodė tik šiek tiek anksčiau... Technologijos neapsiriboja vien tik informacinėmis pramogų sistemomis. Automobilio valdymas yra pagerintas naudojant visų keturių vairuojamų ratų sistemą bei elektroniniu būdu reguliuojamais stabilizatoriais. Touareg yra siūlomas su dviejų rūšių V6 dyzeliniais varikliais pasiekiančiais 231 AG ir 286 AG. Pirkėjai taip pat gali rinktis 340 AG pasiekiantį V6 benzininį variklį ir V8 formos 421 AG turbodyzelinį variklį. Ką jūs manote apie šį automobilį? Parašykite savo nuomonę žemiau esančiame komentarų laukelyje.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją

2018-03-23

„Volkswagen“ pristatė naująjį „Touareg“ ‒ technologiškai pažangiausią automobilį

Šiandien Pekine, Kinijoje, „Volkswagen“ pristatė savo naująjį flagmaną – visiškai kitokį „Touareg“. Trečios kartos „Touareg“ tampa naujuoju stiliaus ir skaitmenizavimo lyderiu įdiegus didžiausią istorijoje inovatyvių asistuojančių, valdymo ir komfortą užtikrinančių sistemų kiekį bei vieną didžiausių integruotų skaitmeninių prietaisų skydelių „Innovision“. Tuo tarpu visi vairuojami ratai ir aktyvūs svyravimo stabilizatoriai perkelia „Touareg“ į kitą SUV patirčių lygmenį. „Touareg“ savo suteikiamu komfortu ir dinamika yra technologiškai pažangiausias visoje „Volkswagen“ eroje. 

„Innovision Cockpit“ premjera. Visiškai skaitmenizuotą prietaisų skydelį „Innovision Cockpit“ pirmą kartą „Volkswagen“ pristato naujajame „Touareg“. 12 colių skaitmeninis prietaisų skydelis ir „Discover Premium“  pramogų sistema su 15 colių ekranu sujungiami į vieną skaitmeninę valdymo, informacijos, komunikacijos ir pramogų sistemą, kuriai beveik nereikia tradicinių mygtukų ar jungiklių. Vairuotojai, naudodamiesi „Innovision Cockpit“, pritaiko asistavimo, valdymo ir komforto sistemas pagal save, ir automobilis tampa „jų“ „Touareg“. Kaip ir naujas išmanusis telefonas – automobilis nustatomas pagal asmeninius poreikius.  

 
Naujų asistavimo, valdymo ir komforto sistemų sintezė. Į „Touareg“ integruotas didžiausias asistavimo, valdymo ir komforto sistemų kiekis „Volkswagen“ istorijoje. „Night Vision“ sistema su termine vaizdo kamera atpažįsta žmones ir gyvūnus tamsoje. „Roadwork Lane Assist“ – pusiau automatizuota vairavimo ir linijų laikymosi sistema, greitėjanti ir stabdanti automobilį, esant iki 60 km/val. greičiui. „Front Cross Traffic Assist“ reaguoja į priešais vykstantį eismą. Visi vairuojami ratai padeda „Touareg“ valdyti tarsi tai būtų kompaktiškas automobilis. Nauja elektro-mechaniškai valdoma svyravimą malšinanti sistema stabilizuoja važiavimą,  interaktyvūs „IQ.Light“ matriciniai LED priekiniai žibintai reaguoja į kameros informaciją ir  perjungia ilgąsias ir trumpąsias šviesas, kad neakintų priešais atvažiuojančių vairuotojų. „Windshield Head-up Display“ ekranas informaciją projektuoja ant priekinio stiklo.  Vairuotojas šias sistemas naudos kaip vieną, nepriekaištingai veikiantį sistemų rinkinį, užtikrinantį saugesnę, patogesnę ir dar intuityvesnę nei kada nors iki šiol kelionę.  
 
Nauji matmenys ir sumažintas svoris . Trečios kartos „Touareg“ yra platesnis ir ilgesnis palyginus su pirmtaku. Nauji dydžiai turėjo teigiamos įtakos ir automobilio proporcijoms, ir erdvei viduje. Pavyzdžiui, prailginta išorė leido reikšmingai padidinti bagažinę nuo 697 iki 810 litrų (nenulenkus galinių sėdynių). Tačiau nepaisant padidėjusio ilgio ir pločio, automobilio kėbulas yra net 106 kg lengvesnis, nes pagamintas iš mišrios medžiagos ‒ aliuminio (48 proc.) ir aukštosios technologijos dėka gaminamo itin stipraus, bet lengvo plieno (52 proc.).

 
V6 varikliai. Baltijos ir kitose Europos šalyse pirmiausia bus pasiūlyti dviejų rūšių V6 dyzeliniai varikliai su 170 kW/231 AG ir 210 kW/286 AG. Vėliau pirkėjai galės rinktis V6 benzininį variklį su 250 kW/ 340 AG ir V8 turbodyzelinį variklį su 310 kW/ 421 AG galia. Kinijoje naująjį „Touareg“ bus galima įsigyti su iš tinklo įkraunama hibridine pavara („Plug In Hybrid“), (naudojamas 270 kW/ 367 AG galios agregatas). Kada toks „Touareg“ bus pasiūlytas Europoje, dar neaišku.  
 
Trys pasirenkamos apdailos variantai. Papildomai prie bazinės naujojo „Touareg“ versijos galima pasirinkti šias apdailos linijas: „Atmosphere“, „Elegance“, „R-Line“. „Atmosphere“ – tai šiltas interjero pasaulis, kuriame karaliauja medžio ir natūralios spalvos. „Elegance“ interjeras – techninis, kuriame dominuoja metalo ir susijusios spalvos.

 
Pardavimų pradžia Lietuvoje. Naująjį SUV flagmaną bus galima užsisakyti jau balandžio mėnesį, pradinė kaina -  nuo 59 059 EUR (su PVM). Tikimasi, kad „Volkswagen“ atstovų Lietuvoje salonus automobilis pasieks vasaros viduryje. 
 



Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Volkswagen modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini   LupoFox
    up!
  Maži   PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
  VentoBoraJettaJettaJetta
  New BeetleBeetle
  Vidutiniai  PassatPassatPassatPassatPassatPassat
  Reprezentaciniai    Phaeton 
  Kupė Corrado  Scirocco 
  Keturduriai kupė    Passat CC 
    Arteon
  Roadsteriai    Eos 
  Mini krosoveriai     T-Cross
  Krosoveriai     T-Roc
  Dideli krosoveriai    TiguanTiguan
  Visureigiai    TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai     Atlas
  Pikapai    Amarok
  Mini vienatūriai    Golf PlusGolf Sportsvan
  Vienatūriai    TouranTouranTouran
  Dideli vienatūriai   SharanSharanSharan
  Daugiatiksliai   TransporterTransporterTransporter
  CaddyCaddyCaddy
  Komerciniai    Crafter
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai