Markės
1869 iš 1911
Volkswagen Touareg, (7P) 2011 - 2018
59Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.812% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)TOP 10Viso įvertinimų: 9
6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Kokybiškas, prabangus interjeras
  • Kokybiškai surinktas
  • Neblogas pravažumas bekelėje
TRŪKUMAI
  • Mažas variklių pasirinkimas
  • Nėra septynių vietų versijos
  • Evoliucinis dizainas
"Viduje rasite auštos kokybės odines sėdynes, medžio, bei puikiai derančio aliuminio intarpus, touchscreen navigaciją, automobilių esančių nematomose zonose perspėjimo sistemą, reguliuojamo aukščio amortizatorius, bei slankiojantį galinių sėdynių suolą"
Volkswagen pristatė antros kartos stilingą ir sportišką visureigį Touareg. Pagrindiniai naujo modelio dizaino bruožai paveldėti iš kitų šios markės modelių, tokių kaip Golf arba Polo. Ryškiausiai matomas pokytis – modernios radiatoriaus grotelės, priekiniai žibintai su U formos LED šviesomis ir aštresnių linijų kėbulas. Bendrai dizainas neatrodo radikaliai pakeistas, o pats automobilis vizualiai net mažesnis. VW dizaino skyriaus vadovas Klaus Bischoff apibūdino dizaino idėją taip: "senasis Touareg dėl apvalainų linijų atrodė sunkesnis nei buvo ištikrųjų. Dabar aštresnės linijos automobiliui suteikia dinamiškumo ir lengvumo įspūdį". Ištiesų Touareg net padidėjo - pailgėjo, praplatėjo ir kiek pažemėjo, o dėka 38 mm ilgesnės ratų bazės tapo erdvesnis keleiviams sėdintiems ant galinių sėdynių. Antrosios kartos "liaudies džipo" ilgis dabar siekia 4758 mm, o aukštis – 1724 mm. Svarbu tai kad automobilis numetė net 200 kilogramų svorio – didele dalimi tai buvo pasiekta dėl lengvesnio aliumininio variklio. Viduje Touareg kokybės ir prabangos mėgėjų nepaliks abejingų - čia rasite auštos kokybės odines sėdynes, medžio, bei puikiai derančio aliuminio intarpus, touchscreen navigaciją, automobilių esančių nematomose zonose perspėjimo sistemą, reguliuojamo aukščio amortizatorius bei slankiojamas galines sėdynes. Borto kompiuterio meniu sistema yra intuityvi, o patrauklioje panelėje visi prietaisai išdėstyti logiškai ir patogiai. Taip pat yra galimybė užsisakyti kamerą, kuri skenuoja aplink automobilį esančią aplinką 360 laipsnių kampu ir sugeneruotą vaizdą perduoda į ekraną. Vairuotojo pozicija labai patogi ir suteikia sportiško lengvojo automobilio įspūdį. Naujos vėdinamos sėdynės yra itin patogios ilgose kelionėse, o galinių sėdynių keleivių kojoms vietos yra gerokai daugiau - būtent tai ko trūko pirmos kartos modeliui. Visureigio pirkėjai gali rinktis iš trijų skirtingų variklių. Bazinis variantas turi 3.0 L V6 dyzelinį 238 AG galios ir 550 Nm sukimo momento motorą su turbokompresoriumi. Sujungtas su aštuonių laipsnių automatine pavarų dėže ir papildytas variklio įjungimo ir išjungimo Stop-Start sistema toks agregatas 100 km kelio sunaudoja vidutiniškai 7,2 l degalų. Pageidaujantys galingesnio variklio, gali pasirinkti 4.2 L V8 dyzelinį motorą su turbina, kurio duomenys – 337 AG ir 800 Nm, nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per 6 sek., tačiau jo apetitas yra gana saikingas – tik 9,1 l/100 km. Didžiausia naujiena yra ta, kad buvo gaminamas ir hibridinis Touareg variantas - tai benzininis Audi S4 3.3 L V6 329 AG agregatas su kompresoriumi, papildytas 46 AG elektros varikliu. Bendra hibrido galia yra 375 AG, o sukimo momentas – 580 Nm. 100 km/h greitis pasiekiamas per 6,5 sek., kuro sąnaudos siekia 8,2 l/100 km, o iki 30 km/val. greičiu juo bus galima riedėti naudojant tik elektros energiją.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Nuo 2003 metų Volkswagen kompanija dalyvauja Dakaro raliuose su stipriai modifikuotu dyzeliu varomu Touareg modeliu. Per šį laiką automobilis pasirodė esantis itin patikimas ir sėkmingas. 2009 metais buvo pasiekta pirma pergalė su Giniel de Villiers už vairo, antras finišavo Mark Miller taip pat su Touareg. Sekančiais 2010 ir 2011 metais pergales šventė vėl Volkswagen Touareg automobiliai:




Šis automobilis neturi Euro NCAP saugumo įvertinimo.

Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt