Markės
1861 iš 1912
Volkswagen Sharan, (7M) 2000 - 2010
513Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.024% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 13
31% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)27% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)37% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)21% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 54% Ne 46%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Gera konstrukcijos kokybė
  • Daug vietos viduje
  • Geri dyzeliniai varikliai
TRŪKUMAI
  • Pasenęs išorės ir salono dizainas
  • Galinės sėdynės nesusilanksto į plokščią plokštumą
2000 metais Sharan buvo ženkliai atnaujintas. Automobilis įgavo naują priekinę dalį, kuri yra tipiška Volkswagen modeliams, bei naują prietaisų skydelį. Automobilio ratų bazė pailgėjo 6 mm. Viduje naudojamos kokybiškesnės medžiagos, o po kapotu slepiasi nauji varikliai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Patalpino: Tadas | 2013-03-29
VW Sharan
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Didele talpa viduje, nepaisant to patogus vairuoti ir mieste ir uzmiestyje
Brangi naujesnio modelio eksploatacija, salta neveikiant webastai
Bendras automobilio aprašas
Kadangi jau metai laiko kaip vairuoju šio modelio automobilį, galiu pasidalinti realijomis, su kuriomis susidūriau. Pasakysiu tiesiai, tokio automobilio reikėjo tik dėl to, kad šeimoje vaikai, kuriems reiklaingos kėdutės ir į jas sodinti vaikus kai auto paprastas žemas beproto sunku, nugara gali sulūšti. Reikėjo aukštesnio. Toyota Avensis verso atkrito, nes japonas ir bjaurokai atrodo salonas, ir kt. Prancuzai, italai ir amerikonai taip pat greit atbyrėjo pasidomėjus jais detaliau. Liko fordo-vago kūrinys, pagamintas Portugalijoje -Alhambra-Galaxy-Sharan. Jie identiški, tik apdaila šiek tiek skiriasi. Ieškant iš jų išsiskyrė galaxy - jame ženkliai turtingesnė komplektacija. Sharanas kaip visada - ubagiškenis, na vokiškai konservatyvesnis. Bent pusantrų metų visais įmanomais būdais ir kanalais ieškota tokios markės labai nenuvažinėto auto, gal kiek pamušto su realesne rida. Tai išties sunkus uždavinys nes kaip taisyklė minivenai nestovi ir nuvažiuoja nuo 30 iki 60 t. km per metus. Taigi truputi padauztas auto buvo rastas, knygeles, salonas rode, kad rida arti tiesos, t.y. į metus vokietis nuvaziaves apie 30 t km. tada odo rode apie 180 000 t km. Tech. apžiūra praėjo be problemų.
Variklis
1,9 96 kV TDI. Šie varikliai montuoti ir kituose VAGo auto - audi, skoda automobiliuose, neskaitant Alhambra ir Galax'iu. Taip apie PD dyzelius buvau prisiskaites daug blogu dalyku iki auto isigijant ir tai neramino labiausiai. Pirkstukai sukisti po paskirstymo veleneliu ir juos spaudzia to velenelio kumsteliai. Be proto brangus dalykas pakeisti bent viena ju - su tuo teko susitaikyti, jei ateityje iskils tokia problema. Paprastai tokie purkstukai iki 200 000 t km laiko, taigi skaiciuokit ka reiskia rida. Aisku kuras tik is koloneles ir jokiu kontrabandu, nes bus ragai. Taip, tepalas tik PD varikliams atitinkamos specifikacijos (501). Yra dar toks tandeminis siurblys, kuris irgi apie 1,2 t Lt kainuoja, ji suka paskirstymo velenelis ir jis pakelia kuro slegi iki 8 bar, po to sis patenka i pirkstukus. Siurblys naturaliai mechaniskai susidevi. Tandeminis, nes spaudzia ir kura ir vakuuma, kuris naudojamas turbos valdymu, stabdziams ir t.t. Forumuose teko skaityti, kad issisandarinus tarpinei tarp siu dvieju daliu kuras patenka i pati varikli, t.y. dyzelis i tepala ir motorui sakes. Taigi kuro padavimo sistema labai brangi ir hemarojiska. Dar vienas motoro "smagumas" - grandinele varomas tepalo siurblys. Vokieciu inzineiriai susimaste, kad geriau ne per krumpliaracius perduoti sukima nuo alkuninio i tepalo siurbli, bet per zvaigzdutes ir grandine. Grandine devisi ir gali nutrukti, jei kas turejote zigulius, prisimenate kaip dzergzdavo issitampiusi pagrindine grandine, tai vat, sitiems motorams reiketu klausyti ar nera tokio dzerzgimo. Grandinei nutrukus patys zinoke kuo baigisis motorui, kai jo neteps. Todel jau iskart reiktu gesinti ji jei tik uzsiziebe tepalo lempa skydelyje. Su situ 1,9 96 kW yra dar puse bedos, nes tepalo siurblys sukasi dvigubai mazesniu dazniu nei alkuninis, o labai dideles problemos su 2,0 ltr PD TDI, nes ten tepalo siurblys sukasi dvigubai greiciau uz alkunini ir yra kazkos VAG'o padarytas brokas, kad nusidevi zvaigzdutes. Amerikonai ypac kencia nuo tokiu varikliu, yra net keitimo kompletas padarytas grandine keisti i krumpliaratine pavara - googlinkit ir youtubinkit - info navalom. Na, cia buvo blogiausi dalykai, kurie gali nutikti motorui ir jusu piniginei, visi kiti standartiski i iprasti ir kitu gamintoju auto varikliams - turbinos, maf'ai, EGR'ai ir t.t. Dabar apie teigiamus. Mieste vaziuojant apie 10 ltr., tikrai sunkiu start stop rezimu, didmiestyje, nevengiant ir stipresnes akceleracijos. Uzmiestis apie 100 km/h vaziuojant 6,4 ltr., geriausias rezultatas buvo vasara 5,9 ltr/100 km, bet vaziuojant imanomai taupiai. 96 kW tikrai dziugina dinamiskumu, ir geru pagreiciu, mieste smagu su autobusiuku pakrauti malku ir sedanams, tikrai lengva rikiuotis ir vaziuoti. Mazesnes galios variklio tikrai neimciau. Tvarkingas variklis, dabar nuvaziaves apie 200 t km manyciau tepalu nerija, per 12 t km rida puse normos tarp min/max. Variklis gan triuksmingas, salone garsokas jo darbas isibegejant. Speju del trumpos auto nosies ir kad variklis faktiskai salone. Prie variklio labai sudinas priejimas, mazai vietos net lempute pasikeisti zibinte.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Apie varikio "smagumus" jau pakalbejom, laimei sio komentaro savininkui su jais dar neteko susidurti. Dabar apie tai, su kuo teko: - pasikeisti: rankinio trosas (apie 80 lt darbas savo), galiniai guoliai (apie 360 lt), priekiniu amortizatoriu atramines gumos su guoliukais, stabilizacines traukes. Apie vidine granata reikia pakalbeti atskirai. Forumai padejo identifikuoti ja, vaziuojant stabiliu greiciu pvz70-80 km/h nedaug paspaudus akceleratoriu pasigirsta duslokas sudunksejimas priekyje, desineje. Taip, cia vel sio modelio auto hemarojus, vidine granata keiciasi su visu pusasiu, faktiskai komplektas abieju granatu su pusasiu, sumoje aisku naujas 800 Lt. teko keisti. Dar yra toks kaip pakabinanas guolis, bet jis dar gyvas. Zodziu cia desineje puseje, jei girdisi lengvas barskenimas - ruoskit pinigine. Atskirai viena granata nesikeicia, nors ji restauruojasi pakeitus guoliukus, tokie adatiniai kaip kad budavo ziguliu kryzmiu, tos adateles susidevi ir pradeda laisvai klibeti trys viens pries kita granatos korpuse isdestyti guoliukai. Laiko turint reiks bandyt issidraskyt kas ten kaip viduje. Pakeitus sita dziaugsma barskesiai pradingo. SMAGRATIS, DVIMASIS. Va cia visu naujesniu dyzeliniu auto problema ar tai butu vokietis ar prancuzas ar japonas ar svedas. Uz originalu LUK firmos komplekta (smagratis, diskas ir diskatorius) reiketu paruosti 3 t. Lt be darbu. Keisciau tik visa komplekta, nes keiciau tik smagrati ir SACHS ir manau padariau klaida, nes manau nera balanso visame mazge, del ko padidejusi vibracija isibegejant. I vienmasi VALEO nekeisciau, buvo bandyta, bet ziauriai krioke, kazkas ten negerai buvo, teko sugrizti prie dvimasio. Tai vat kol kas ir visos bedos is 200 000 t km nuvaziavusio Sharano, na traukes, sarnyrai, traukiu antgaliai jau smulkmenos palyginus su visa kita. Siaip taip, priekine pakaba per silpna. A, tiesa dar Webasta, labai komfotabilus dalykas, kol veikia. Ji pas mane durniuoja, tai kuriasi tai ne, pats jau pasidariau jos asas, bet problema brangiose jos naujose detalese - smegenine, kuri dazniausiai uzpuliuoja (del hrienovo vokisko platos montazo saltu paikiu ir t.t.) kainuoa 1500 lt, varikliukas suknistas oro padavimui 350 Lt. Visa webasta deveta tuo tarpu 350 Lt. Taigi reziume, sio modeli auto tik turintiems pinigu ir tik tiems, kam is tikruju reikia daug vietos kazka vezti.
Patarimai perkančiajam
Svarbiausia identifikuoti kaip nors rida, nes didzioji dalis nuvaziave 300-500 tukst km ir odo atsukti, daugeliui brangiu mazgu jau galas. Jei nera knygutes, iskart out, jei yra, bandyti isitikinti ar nepadirbta, nes ta puikiai padaro studentai. Taip, vidaus apdaila, sharanams budinga nutrinti ranekneles, jei jau dazai pratrinti - virs 200 t km garantuotai, o jei odo maziau - tipo 180 t km, tai garantuotai buvo apie 400 ir liko tik tiek. Graziai nudazyti, kad atrodytu kaip originaliai sunku, ziurekite skelbimuose ar yra nuotraukos su rankenelem - jei ne - negaiskite, jei nutrintos taip pat. Isidemekit - vakarieciai irgi parduoda tik blogas auto - arba dauzta arba rimta bėda (variklis, kt. mazgai), gal skendes. Nebent virs 10 metu ir neapsimoka laikyti del dideliu draudimo islaidu, o vazinejo senukas (siaip cia buna pasakos), ant senuko registruota, o drozia vaikai ir anukai, jie ten irgi nedurni. Taip kad jei istikruju surasite su tikra rida, dar pasiruoskite visiems kitiems malonumams, kurie nusidevi ir iki 200 t km. Perkant butu gerai pasijungti kompa, paziureti klaidas ir uzvedus ant laisvu 013 grupe, kurioje purkstuku kompensacija, jei skirtumai tarp purkstuku dideli (-+ 0,5) - arba purkstukui arteja ar jau yra galas, arba problemos su degimo kamera - cilindru, stumokliu, voztuvais. Tada iskart bekit. Geriausia kas ismano padarytu WOT testa - gazas dugnas nuo 2 iki 4 t apsuku vaziuojant i kalna, tada panagrinet icharakteristikas ir bus aisku del MAF, EGR ir t.t. Bet cia reikes truputi pasiskaityti. Stipriai dauztas daro tik naujesnes kaip 3 metu, galima ieskoti priekabiu prie senesniu ar nedauztos, bet nesuprantantis nepatikrinsi, o jei nedaug dauzta ir padaryta, tai gal geriau nei su variklio defektu ar kt. problemom. Svarbu identifikuoti dauzimo masta ir vieta.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 157)
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt