Markės
1865 iš 1918
Volkswagen Scirocco, 2008 - 2017
54Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.07% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)TOP 10Viso įvertinimų: 4
13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)17% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Didelis variklių pasirinkimas
  • Puikus dizainas
  • Gerai valdomas ir komfortiškas
TRŪKUMAI
  • Nuobodus interjeras
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Nepatogus bagažo skyrius
2006 Paryžiaus Automobilių parodoje buvo pristatytas koncepcinis modelis pavadinimu „Iroc“ – tai buvo naujai pasirodysiančio Scirocco pranašas. 2008 metais pristatytas Scirocco buvo komplektuojamas su trimis benzininiais ir vienu dyzeliniu varikliu: 4 cilindrų 1.4 litro TSI su dviem turbinomis išvysto 122 AG (90 kW) arba 160 AG (118 kW) galią, 200 AG (147 kW) galios 2 litrų TSI benzininis variklis (variklis taip pat komplektuojamas Passat, EOS ir Jetta modeliuose) ir 2.0 litrų TDI variklis su 140 AG (103 kW) galia (komplektuojamas į Tiguan modelį). Trys nauji Scirocco modeliai dalyvavo 24 Valandų Nurburgring lenktynėse, kur pasiekė puikių rezultatų – iš daugiau kaip 200 dalyvių jie užėmė 11-ą ir 15-ą vietas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Koncepcinis modelis atrodė taip:





Volkswagen Scirocco buvo naudojami kaip sportiniai automobiliai žiedinėse varžybose. 2008 metų 24 valandų Nürburgring lenktynėse du Scirocco finišavo 11 (vairavo Hans Joachim Stuck) ir 15 (vairavo Carlos Sainz) vietose tarp 200 konkurentų, daugelis kurių buvo gerokai galingesni bolidai.:



Scandinavian Touring Car čempionate Volkswagen Scirocco dalyvauja varomi ne benzinu, o biokuru:


Lankytojo
reitingas
3.4

Atsiliepimai įvertinti 265 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Patalpino: Edita | 2010-05-05
VW Scirocco - fantastiškai suderinti sportiškumas ir ekonomiškumas
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Dizainas, interjeras, ekonomiškumas, sportiškumas, manevringumas, nepriekaištingas "stovėjimas ant kelio".
Kaina...
Bendras automobilio aprašas
Šio automobilio temperamentas pripildo kūną malonių šiurpuliukų. Dėl baziniame modelyje esamos sportinės važiuoklės ir įvairių galingų variklių tipų dinamikos prasme „Scirocco“ atrodo aistringas ir galingas. Pajuskite maksimalią galią ir minimalias kuro sąnaudas su DSG pavarų dėže bei dviguba sankaba. Neveltui automobilis pelnė ADAC „Gelber Engel 2008” prizą kategorijoje „Inovacijos ir aplinka”. Jei uždirbčiau 3000/4000 Lt per mėnesį, nedvejodama įsigyčiau šį džiaugsmą jau dabar. Tai išskirtinio dizaino automobilis, suteikiantis didžiulį vairavimo malonumą - nesvarbu, ar dažnai tenka sėdėti eismo grūstyse, ar įveikinėti ilgus atstumus plentu - puiki, standi sportinė pakaba nesuteikia nei menkiausių užuominų į diskomfortą važiuojant per kelio nelygumus, o malonus turbo dūzgimas spustelėjus gazo pedalą glosto ausį...
Variklis
Mano išbandytasis turėjo turbokompresorinį 1.4 varikliuką su 160AG. Gamintojo teigimu, toks variklis "suryja" vos 6 litrus 100 kilometrų važiuojant mišriu režimu. Fantastika!
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Pagamintas ant VW Golf bazės, tad eksploatacija neturėtų būti itin brangesnė už Golfo. Naujas bazinis modelis kainuoja nuo 80 000 Lt, išriedėjęs iš autosalono nuvertėti gali iki apytiksliai 20 %. Dairantis naudotų automobilių skelbimuose, Scrirocco rasti nepavyko...
Patarimai perkančiajam
Patariu ieškotis pigesnių variantų iš užsienio arba bandyti įsigyti bandomąjį automobilį, kadangi, kaip žinia, jis būna praradęs nemažai savo vertės vos išriedėjęs iš salono.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 38)
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt