Markės
1848 iš 1911
Volkswagen Passat, (B8) 2015 - dabar
517Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.42% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 17
6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 94% Ne 6%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Galimos visų varomųjų ratų versijos
  • Solidus dizainas
  • Didelis variklių pasirinkimas
TRŪKUMAI
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Prastoka standartinė įranga
"Aukštos kokybės medžiagos primena, kad Passat nuolat lipa ant kulnų prestižiniams automobiliams tokiems kaip Audi A4 ar 3 serijos BMW"
Pagaliau pristatytas naujos kartos Passat išlaikė geriausias pirmtako sąvybes, bet kartu atsineša ir naujovių leisiančių ir toliau būti tarp klasės lyderių. Tik pažvelgus į naują modelį pastebimos gerokai trumpesnės iškyšos už ratų. Dėka to Passat turi net 79 mm ilgesnę ratų bazę nors bendras ilgis netgi sumažėjo keliais milimetrais. Varikliai dabar montuojami žemiau, todėl variklio dangtis yra žemiau. Priekinė ir galinė dalys nors ir pasikeitė nežymiai, tačiau tapo dar šiek tiek sportiškesnės. Visi šie pakeitimai suteikia automobiliui dinamiškesnę išvaizdą ir itin stiprų išbaigtumo jausmą. Analogiškai patobulintas ir interjeras – panelės dizainas paprastas, tačiau patrauklus, kuriame dominuoja horizontalios oro padavimo angos. Aukštos kokybės medžiagos primena, kad Passat nuolat lipa ant kulnų prestižiniams automobiliams tokiems kaip Audi A4 ar 3 serijos BMW. Gamintojai pasistengė eliminuoti didžiausią buvusių Passat‘ų minusą – prastas valdymo sąvybes. Naujas modelis yra lengvesnis, turi žemesnį svorio centrą ir geriau sureguliuotą vairo mechanizmą, tad valdomas ženkliai geriau, tačiau kaip ir anksčiau yra pakankamai komfortiškas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šis automobilis 2015 metais buvo išrinktas Europos metų automobiliu

Buvo gaminama visais ratais varoma Passat Alltrack versija:



2015-09-03

Debiutuoja naujasis „Volkswagen Passat Alltrack“

Debiutuoja naujasis „Volkswagen Passat Alltrack“
Netrukus keliuose pasirodysiantis jau antrosios kartos „Volkswagen Passat Alltrack“ – geriausias pasirinkimas besidairantiems naujo automobilio vairuotojams, ketinantiems laisvalaikiu arba darbo reikalais dažniau, nei įprasta, buksyruoti įvairias priekabas, nuvažiuoti nuo asfaltuoto kelio arba susigrumti su lengvos bekelės požymių turinčiais lauko keliukais.

Naujasis „Alltrack“ – tai šiuolaikinio dizaino didesnio pravažumo vidutinės klasės universalas, teikiantis keliautojams maksimalų komfortą, gausias elektronines ir interneto pramogas, patikimai gabenantis iki 1769 litrų tūrio bagažą ir galintis nesunkiai transportuoti priekabas su žirgais, motociklais, valtimis ir kitomis stambesnėmis darbo ar poilsio priemonėmis.

Naujoji didesnio pravažumo „Alltrack“ modifikacija skiriasi pakitusios formos buferiais ir į bendrą dizainą įdomiai įkomponuotais apatinės dalies apsaugos elementais.


Geresnis automobilio pritaikymas bekelei visų pirma apima automobilio dugno dangalus, ratų arkų ir apatinės kėbulo dalies apsaugą, slenksčių apsaugos juosteles, pagerintas įkalnės / nuokalnės įveikimo charakteristikas (užvažiavimo ir nuvažiavimo kampus, brastos įveikimo gylį), 2,75 cm paaukštintą pakabą, specialius ratlankius ir padangas ir, žinoma, „4MOTION“ visų ratų pavarą su bekelės režimais praturtinta pavarų dėže ir net nuvažiavus nuo asfaltuoto kelio praverčiančiais vairavimo pagalbininkais.

Antrosios kartos „Passat Alltrack“ variklių gamoje – net keturi visiškai nauji jėgos agregatai. Tai benzininis (TSI) ir trys dyzeliniai (TDI) motorai. Visi jie atitinka griežtus „Euro 6“ reikalavimus. Benzininis 162 kW (220 AG) variklis išvysto iki 350 Nm sukimo momentą. TDI varikliai atitinkamai 110 kW (150 AG) – iki 340 Nm sukimo momentą, 140 kW (190 AG) – iki 400 Nm sukimo momentą, o 176 kW (240 AG) – iki 500 Nm sukimo momentą. Pastarasis variklis yra iki šiol didžiausio sukimo momento agregatas, koks tik montuojamas į „Volkswagen Passat“.

Visi varikliai komplektuojami „Start-stop“ ir stabdymo energijos regeneravimo sistemomis. 150 AG galios TDI variklis gali būti komplektuojamas su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže. Visi kiti varikliai derinami tik su automatinėmis DSG pavarų dėžėmis.


Kaip minėta, naujasis bazinės komplektacijos „Passat Alltrack“ tiekiamas su „4MOTION“ visų ratų pavara. Įprastomis sąlygomis taupant degalus galiniai atjungiami, o automobilį varo tik priekiniai varomieji ratai. Atsiradus praslydimo pavojui, įjungiamas galinis tiltas. Be to, atsiradus praslydimui, variklio judesys tiksliai paskirstomas praslystantiems ir nepraslystantiems ratams, taip užtikrinant didesnį pravažumą.

Kartu su jau 5-os kartos „Haldex mova 4MOTION“ pavaros mechanizme yra EDS elektroninis diferencialo blokatorius, o pati visų ratų pavara veikia glaudžiai sąveikaudama su ECS elektrinio stabilumo paketu. Be to, 220 AG galios „Passat Alltrack“ 2.0 TSI ir 240 AG 2.0 TDI abi ašys komplektuojamos XDS+ sistema.
Už papildomą mokestį šią sistemą galima sumontuoti ir kituose modeliuose.

Visuose „Volkswagen Passat“ modeliuose su DCC adaptyvine važiuoklės valdymo sistema vienu mygtuko paspaudimu galima pasirinkti vieną iš galimų važiavimo režimų: ekonomišką, įprastą, sportinį ir individualų. Naujasis „Passat Alltrack“ turi ir papildomą bekelės režimą. Jį įjungus, visos valdomos sistemos (variklio, pavarų dėžės ir važiuoklės) ir vairavimo pagalbininkai suderinami veikimui sunkesnėmis, nei įprasta, važiavimo bekele sąlygomis.


„Passat Alltrack“ puikiai pritaikytas priekabų buksyravimui, taip pat ir bekelėje. Šias galimybes užtikrina ypač tvirtas elektra valdomas buksyravimo kablys ir specializuotas buksyravimo pagalbininkas, padedantis manevruoti su priekaba. Maksimali bendra priekabos masė siekia net 2200 kg. Su priekaba be stabdžių „Pasat Alltrack“ įveikia iki 8 proc. statumo įkalnes. Tempiant priekabą su stabdžiais, „Pasat Alltrack“ paklūsta iki 12 proc. statumo įkalnės.

„Volkswagen Passat Alltrack“ vairuotojui padeda daug išmaniųjų vairavimo pagalbininkų, užtikrinančių važiavimo saugumą ir palengvinančių vairavimo procesą. Komfortą didina, papildomą informaciją teikia ir kelionėje nuobodžiauti neleidžia daugybė pažangių informacinių ir pramoginių sistemų, įskaitant automagnetolas su navigacinėmis sistemomis, papildomus ekranėlius, internetinės prieigos paslaugas ir galimybes užtikrinantį „App-Connect“ („Apple „CarPlay™“, „Google Android Auto™“ ir „MirrorLink™“) junglumo kompleksą, „Media Control“ planšetinių kompiuterių prijungimo galimybes, „Car-Net“ su „Guide & Inform“ internetines paslaugas.

„Front Assist“ situacijos priešais automobilį stebėjimo sistema ir miesto avarinis stabdys su pėsčiųjų atpažinimo funkcija padeda išvengti skaudžių eismo įvykių. Važiavimo eismo juostoje ir manevravimo pagalbininkai itin praverčia intensyvaus eismo miesto gatvėmis, pakartotinio susidūrimo išvengimo stabdys blokuoja pakartotiną smūgį.

Vaizdo už automobilio stebėjimo sistema padeda parkuoti automobilį ir važiuoti atbuline eiga.

„Passat Alltrack“ degalų sąnaudos
  • „Passat Alltrack“ degalų sąnaudos, l/100 km: 6,9 - 4,9 (vidutinės); CO2 tarša, g/km: 158 -129 (vidutinė), energinio efektyvumo klasė: C - A
  • „Passat Alltrack“ 2,0 l TSI 162 kW (220 AG) degalų sąnaudos, l/100 km: 8,5 – 6,9 (vidutinės); CO2-Tarša g/km: 158 - 157 (vidutinės), energinio efektyvumo klasė: C
  • „Passat Alltrack“ TDI 110 kW /150 AG degalų sąnaudos, l/100 km: 5,9 – 4,3 (vidutinės); CO2-Tarša g/km: 130 - 129 (vidutinės), energinio efektyvumo klasė: A
  • „Passat Alltrack“ TDI 140 kW / 190 AG degalų sąnaudos, l/100 km: 6,1 – 4,6 (vidutinės); CO2-Tarša g/km: 130 - 129 (vidutinės), energinio efektyvumo klasė: B - A
  • „Passat Alltrack“ TDI 176 kW / 240 AG degalų sąnaudos, l/100 km: 6,6 – 4,8 (vidutinės); CO2-Tarša g/km: 145 - 144 (vidutinės), energinio efektyvumo klasė: B
 
 


Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt