Markės
1523 iš 1577
Volkswagen Passat 2014 - dabar
Volkswagen Passat, 2014 - dabar
510Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.42% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 10
8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 90% Ne 10%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Galimos visų varomųjų ratų versijos
  • Solidus dizainas
  • Didelis variklių pasirinkimas
TRŪKUMAI
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Prastoka standartinė įranga
"Aukštos kokybės medžiagos primena, kad Passat nuolat lipa ant kulnų prestižiniams automobiliams tokiems kaip Audi A4 ar 3 serijos BMW"
Pagaliau pristatytas naujos kartos Passat išlaikė pirmtako geriausias sąvybes, bet kartu atsineša ir naujovių leisiančių ir toliau būti tarp savo klasės lyderių. Tik pažvelgus į naują modelį pastebimos gerokai trumpesnės iškyšos už ratų. Dėka to Passat turi net 79 mm ilgesnę ratų bazę nors bendras ilgis netgi sumažėjo keliais milimetrais. Varikliai dabar montuojami žemiau, todėl variklio dangtis yra žemiau. Priekinė ir galinė dalys nors ir pasikeitė nežymiai, tačiau tapo dar šiek tiek sportiškesnės. Visi šie pakeitimai suteikia automobiliui dinamiškesnę išvaizdą ir itin stiprų išbaigtumo jausmą. Analogiškai patobulintas ir interjeras – panelės dizainas paprastas, tačiau patrauklus, kuriame dominuoja horizontalios oro padavimo angos. Aukštos kokybės medžiagos primena, kad Passat nuolat lipa ant kulnų prestižiniams automobiliams tokiems kaip Audi A4 ar 3 serijos BMW. Gamintojai pasistengė eliminuoti didžiausią buvusių Passat‘ų minusą – prastas valdymo sąvybes. Naujas modelis yra lengvesnis, turi žemesnį svorio centrą ir geriau sureguliuotą vairo mechanizmą, tad valdomas ženkliai geriau, tačiau kaip ir anksčiau yra pakankamai komfortiškas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
2018-10-29
passtas 14 2016 m
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
geras valdymas ir variklis,salone kokybiškos medžiagos
Per minkšta pakaba
Variklio darbinis tūris, l: 1,4
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0
Bendras automobilio aprašas
Prieš Passatą turėjau Volkswagen Jetta, su 1,4 l ir 122 ag varikliu, greičių dėžė - mechaninė, ją pirkau naują, per 4 metus pravažiavau 90 K km. Jetta, nors ir dažnai gedo, bet buvo tik smulkūs gedimai, mašina iš esmės pasirodė iš geriausios pusės, būtent dėl šios priežasties, neieškojau nieko kito išskyrus VW. Pradžioj galvojau pirkti tą patį modelį, kur prieš tai turėjau arba Octavia. Tiesa, naujosios Jettos visas salonas atrodė daug prasčiau surinktas, gal būt skirtingoms rinkoms buvo gaminta. Skoda savo klasėje pasirodė per brangi. Pasvėręs Passato ir Camry privalumus ir trūkumus nusprendžiau imti pirmąjį variantą. Nusipirkau Passatą Comfortline komplektacijos su 150 AG ir automatine greičių dėže. Iš karto daug įdomių ir gerų dalykų: šildomas priekinis stiklas ir vairas, veidrodžiai, sėdynės. Trijų zonų klimato kontrolė, elektrinis rankinis stabdis, "start-stop" sistema ir tt ir tt Papildomai primokėjęs gavau - medžio apdaila ir juodą blizgų plastiką, kuris atrodo kur kas geriau nei standartinis sidabras. Pirkdamas aukštesnės klasės automobilį, tikėjausi, kad viskas bus geriau nei ankstesnėje mašinoje, bet iš tikrųjų viskas nėra taip. Pirma apie sėdynes. Jų forma yra daug blogesnė nei Jettoj, kad ir yra daug visokių reguliavimų ir galvos atlošai reguliuojasi, vis tiek tai negelbėja. Gal būt todėl, kad esu pripratęs prie senųjų, dar labai nustebino atlošo reguliavimo rankenėlė, tokioje naujoje mašinoje reikia tiek daug sukti rankenėlę... Tačiau galvos atramos yra puikios, juda keturiomis kryptimis. Ir valytuvai dirba keistai, o apipurškimas normaliai apipurškia tik važiuojant lėtai, vairuojant daugiau nei 120 km/h, stiklo apipurškimo plotas stipriai sumažėja. Rankena, kurią reikia traukti kapoto atidarymui, kažkaip keistai atrodo. Mažai nišų ir stalčiukų smulkmenos pasidėti. Bagažinė pagal skaičius atrodo didelė, bet labai nepatogi, Jettoje buvo daug geriau apgalvota bagažinė. Start-stop greičiau nervina, nei duoda naudos. Neabejotinas pliusas, kurį noriu paminėti - salono apdailos medžiagų kokybė, labai malonu liesti viską, minkštas, švelnus plastikas. Mašina važiuoja labai minkštai. Vairuojasi gerai viskas sureguliuota. Tiesa, minkšta pakaba nėra gerai - dideliu greičiu automobilis šiek tiek supasi, kas man nelabai patinka.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 6)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Volkswagen modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini   LupoFox
    up!
  Maži   PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
  VentoBoraJettaJettaJetta
  New BeetleBeetle
  Vidutiniai  PassatPassatPassatPassatPassatPassat
  Reprezentaciniai    Phaeton 
  Kupė Corrado  Scirocco 
  Keturduriai kupė    Passat CC 
    Arteon
  Roadsteriai    Eos 
  Mini krosoveriai     T-Cross
  Krosoveriai     T-Roc
  Dideli krosoveriai    TiguanTiguan
  Visureigiai    TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai     Atlas
  Pikapai    Amarok
  Mini vienatūriai    Golf PlusGolf Sportsvan
  Vienatūriai    TouranTouranTouran
  Dideli vienatūriai   SharanSharanSharan
  Daugiatiksliai   TransporterTransporterTransporter
  CaddyCaddyCaddy
  Komerciniai    Crafter
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt