Markės
1523 iš 1577
Volkswagen Passat 2014 - dabar
Volkswagen Passat, 2014 - dabar
510Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.42% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 10
8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 90% Ne 10%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Galimos visų varomųjų ratų versijos
  • Solidus dizainas
  • Didelis variklių pasirinkimas
TRŪKUMAI
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Prastoka standartinė įranga
"Aukštos kokybės medžiagos primena, kad Passat nuolat lipa ant kulnų prestižiniams automobiliams tokiems kaip Audi A4 ar 3 serijos BMW"
Pagaliau pristatytas naujos kartos Passat išlaikė pirmtako geriausias sąvybes, bet kartu atsineša ir naujovių leisiančių ir toliau būti tarp savo klasės lyderių. Tik pažvelgus į naują modelį pastebimos gerokai trumpesnės iškyšos už ratų. Dėka to Passat turi net 79 mm ilgesnę ratų bazę nors bendras ilgis netgi sumažėjo keliais milimetrais. Varikliai dabar montuojami žemiau, todėl variklio dangtis yra žemiau. Priekinė ir galinė dalys nors ir pasikeitė nežymiai, tačiau tapo dar šiek tiek sportiškesnės. Visi šie pakeitimai suteikia automobiliui dinamiškesnę išvaizdą ir itin stiprų išbaigtumo jausmą. Analogiškai patobulintas ir interjeras – panelės dizainas paprastas, tačiau patrauklus, kuriame dominuoja horizontalios oro padavimo angos. Aukštos kokybės medžiagos primena, kad Passat nuolat lipa ant kulnų prestižiniams automobiliams tokiems kaip Audi A4 ar 3 serijos BMW. Gamintojai pasistengė eliminuoti didžiausią buvusių Passat‘ų minusą – prastas valdymo sąvybes. Naujas modelis yra lengvesnis, turi žemesnį svorio centrą ir geriau sureguliuotą vairo mechanizmą, tad valdomas ženkliai geriau, tačiau kaip ir anksčiau yra pakankamai komfortiškas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
2017-12-27
Passat b8 sedanas 2,0 tdi 110 kw 6 mechanine
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Kolkas pliusai viskam, kaip bus toliau matysim.
Gal kiek žemokas.
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,0
Bendras automobilio aprašas
Na kagi, vairuoju šį automobilį jau 8 mėnesius, per juos nuvažiavau 25 tūkstančius kilometrų. Sedanas su comfortline komplektacija + bussines paketas, + į komplektaciją prisidėjau odinį saloną (1900 eur.) ir priekinius full led žibintus. Važiavimas tikrai malonus, garso izoliacija palyginus kaip VW tikrai gera. Vietos užteks ir dideliam žmogui, tikrai didesnis lyginant su VW b7 modeliu. Bagažinė didelė ir gyli, tačiau žema, per 25 tūkstančius kolkas jokių bedų neturėjau. Traukos tikrai užtenka, tik kad jos nesijaučia kaip senesnėse mašinose, gal dėl to kad viduje sėdint gera garso izoliacija. Max buvau išspaudes 225 km/h, ne magistraliniam kelyje. Tikrai dedu didelį pliusą, nes pagal kainą jis man atsitojo 27 tūsktančius su nuolaidom ir + dovanomis (chromo apvadai, kaip highline, guminiai kilimėliai, bagažinės kilimėlis ir t.t...) kuro sąnaudos svyruoja apie 6 (5,7/ 5,9/6,1). Visą laiką isipylęs baką pravažiuoju minimum 1050 km/ 1100. Važiuoju 50 proc. trasa 50 proc. miestu. Vieną kartą važiavau neviršydamas greičio 90/100, buvo vakaras, mašinų buvop nedaug tai per 120 km sugebėjau sąnaudas pasiekti 3,8. Atrodo juokingai bet tiek man rodė kompiuteris, su funkcija nuo važiavimo pradžios(nuo paleidimo). Šaltuoju metu automobilis greitai išyla. Aišku Jums kils klausimas, kodėl Mechanas? nes už atitinkamą sumą buvo pasiūlymas arba 1,6 88 kw dyzelis automatas arba 2,0 tdi 110 kw mechanas, tad pabijojau kad 88 kw bus mažą ir manau neapsirikau.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Remonto neturėjau bet kas 30 tūkstančių reikės nuvaryti į servizą kur atliks mažąjį ir didijį aptarnavimą, atitinkamai 170 eur. ir 340 eur., tad manau tai nėra daug naujam automobiliui.
Patarimai perkančiajam
Pagalvok ar tau reikia pavaidinti prieš ką nors ar važiuoti ramiai gan nebrangiu ir nauju automobiliu, nes lyginant tą pačią klasę kaip pvz. A6, E class, bmw 5 kainuoja dvigubai, aišku dvigubi pinigai tai atperka, bet jei tau reikia ekonomiškai pasiekti tašką A ar B, rekomenduoju šį automobilį.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 11)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Volkswagen modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini   LupoFox
    up!
  Maži   PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
  VentoBoraJettaJettaJetta
  New BeetleBeetle
  Vidutiniai  PassatPassatPassatPassatPassatPassat
  Reprezentaciniai    Phaeton 
  Kupė Corrado  Scirocco 
  Keturduriai kupė    Passat CC 
    Arteon
  Roadsteriai    Eos 
  Mini krosoveriai     T-Cross
  Krosoveriai     T-Roc
  Dideli krosoveriai    TiguanTiguan
  Visureigiai    TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai     Atlas
  Pikapai    Amarok
  Mini vienatūriai    Golf PlusGolf Sportsvan
  Vienatūriai    TouranTouranTouran
  Dideli vienatūriai   SharanSharanSharan
  Daugiatiksliai   TransporterTransporterTransporter
  CaddyCaddyCaddy
  Komerciniai    Crafter
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt