Markės
1849 iš 1912
Volkswagen Passat, (B8) 2015 - dabar
517Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.42% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 17
6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 94% Ne 6%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Galimos visų varomųjų ratų versijos
  • Solidus dizainas
  • Didelis variklių pasirinkimas
TRŪKUMAI
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Prastoka standartinė įranga
"Aukštos kokybės medžiagos primena, kad Passat nuolat lipa ant kulnų prestižiniams automobiliams tokiems kaip Audi A4 ar 3 serijos BMW"
Pagaliau pristatytas naujos kartos Passat išlaikė geriausias pirmtako sąvybes, bet kartu atsineša ir naujovių leisiančių ir toliau būti tarp klasės lyderių. Tik pažvelgus į naują modelį pastebimos gerokai trumpesnės iškyšos už ratų. Dėka to Passat turi net 79 mm ilgesnę ratų bazę nors bendras ilgis netgi sumažėjo keliais milimetrais. Varikliai dabar montuojami žemiau, todėl variklio dangtis yra žemiau. Priekinė ir galinė dalys nors ir pasikeitė nežymiai, tačiau tapo dar šiek tiek sportiškesnės. Visi šie pakeitimai suteikia automobiliui dinamiškesnę išvaizdą ir itin stiprų išbaigtumo jausmą. Analogiškai patobulintas ir interjeras – panelės dizainas paprastas, tačiau patrauklus, kuriame dominuoja horizontalios oro padavimo angos. Aukštos kokybės medžiagos primena, kad Passat nuolat lipa ant kulnų prestižiniams automobiliams tokiems kaip Audi A4 ar 3 serijos BMW. Gamintojai pasistengė eliminuoti didžiausią buvusių Passat‘ų minusą – prastas valdymo sąvybes. Naujas modelis yra lengvesnis, turi žemesnį svorio centrą ir geriau sureguliuotą vairo mechanizmą, tad valdomas ženkliai geriau, tačiau kaip ir anksčiau yra pakankamai komfortiškas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šis automobilis 2015 metais buvo išrinktas Europos metų automobiliu

Buvo gaminama visais ratais varoma Passat Alltrack versija:


Patalpino: Gintas | 2015-09-30
Passat Universalas
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Didelis solidus ir talpus
Prasta audio garso kokybė, liečiamo ekrano valdymas nėra patogus, garso izoliacija galėtų būti geresnė, norėtusi galingesnio variklio
Pagaminimo metai: 2015
Variklio darbinis tūris, l: 1,4
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Automatinė
Kėbulo tipas: Universalas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,6
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,8
Bendras automobilio aprašas
Prieš tai važinėjau 3 metus su senesniu 2012 metų Passat universalu ir dyzeliu 2,0 TDI Bluemotion ir galiu pasakyti, kad senesnis modelis man labiau patiko visom prasmėm. Visu pirma audio aparatura tikrai jame skambėdavo geriau, nei kad dabartiniame, tačiau naujasis modelis neturėtu kuris laikas kliūti ilgapirščiams, nes ten kompaktų grotuvas imontuotas daiktadėžėje (bardačioke), tad išlupus liečiamą ekraną, nelabai kur jį ir panaudosi. Beja, pats valdymas naujame ekrane tikrai nėra patogesnis nei senajame. Norint kažką daugiau susireguliuoti labai sunku važiuojant pataikyti ant rodomų simbolių. Labiau primena darbą su planšete, bet patogumo jokio. Šiuo klausimu mygtukai būtų kur kas geriau. Važiuoklė irgi atrodo kietesnė nei kad senesnio passat, gal del to kad pas dabartinį ratai R17 o prieš tai buvęs turėjo R16 ratus. Komplektacija vidurinė Comfortline su verslo paketu. Tai kaip ir navarotų užtenka. Sėdynės kietokos bet patogios, mano atveju jos ne odinės bet man tai netgi privalumas o ne minusas. Žiemą arba karštą vasarą nesijaučia diskomforto plikom kojom atsisėdus. Jaučiasi kad automobilis didelis, tačiau garso izoliacija atrodo geresnė buvo pas ankstesnį modelį. Variklis girdisi tik kai perlipa 3000 apsukų. Salone vietos daugiau nei kad senajame, kalbant apie gale sėdinčius, priekyje manau panašiai tas pats. Mano ugis 185 cm, tad ir ten ir ten jaučiuosi patogiai. Bagažinė atrodo mažesnė nei kad prieš tai buvusio modelio, bet ten galima kai ką pakelti ar nuleisti ir turis manau bus tas pats. Važiuoti 4 keleiviams patogu ir ilgose kelionese, bet 5 žmonėms nepatiks. Nes galinė sėdynė nera patogi viduryje sėdinčiam. Važinėju dar tik pora mėnesių, tad kažko daugiau nepastebėjau.
Variklis
Variklis 1,4 TFSI, kiek suprantu su dviem turbinomis, tai sukasi tikrai neblogai. 150 Ag tokiai mašinai kaip ir pakanka jei nenori draginti su bet kuriuo sankryžoje. Bert užspaudus dugną girdisi variklio kaukimas tarsi būtų iš jo sunkiami paskutiniai arkliai. Max greitis kiek pavyko išspausti autostradoje 210 km, na bet nuo kalno gal ir daugiau važiuotų :) Pas mane DSG dėžė 7 pavarų tad važiuojant iki 140 km visai padorios apsukos t.y neviršyja 3000. o tai lemia pakankamai neblogą ekonomija kaip tokio dydžio automobiliui. Šeip, važiuojant iki 100 km galima sutilpti i 5,6 ltr/100 km, bet jei oro salygos geros, o mieste jis valgo tikrai daugiau nei kad gamintojai deklaruoja. Kadangi pagrinde važinėju Vilniuje, tai su pasivažinėjimasi per kamsčius vidurkis gaubasi apie 8-9 ltr/100 km. Tad po dyzelinio passato tokie skaičiai mane labai nuvylė, nors žadėjo kad bus beveik vienodos.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Kol kas nieko neteko keisti tad ir apie kaštus negaliu nieko pasakyti.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 38)
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt