Markės
1847 iš 1912
Volkswagen Passat, (B5.5) 2000 - 2005
535Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.415% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 35
17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 69% Ne 31%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Solidus dizainas
  • Ekonomiški ir patikimi TDI varikliai
  • Erdvus salonas
TRŪKUMAI
  • Triukšmingi dyzeliniai varikliai
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
"Galingiausias variantas turėjo unikalų 4.0 L W8 variklį su 270 AG (202 kW) ir standartine visų varomųjų ratų sistema"
2000 metų viduryje Passat gavo reikšmingus dizaino atnaujinimus – nors daugelis kėbulo detalių nepakito, tačiau dėl pasikeitusių priekinių ir galinių žibintų, buferių ir chromo apdailos atrodo kaip visiškai naujas modelis. Galingiausias variantas turėjo unikalų 4.0 L W8 variklį su 270 AG (202 kW) ir standartine visų varomųjų ratų sistema vadinama "4motion". Passat tapo šio variklio bandomuoju stendu, nes vėliau analogiškos komponuotės variklis buvo montuojamas į W12 Phaeton, Audi A8 ir galiausiai į visiems gerai žinomą W16 Bugatti Veyron. Passat dažnai sukelia dvejopus jausmus – vairuotojai be abejo vertino patrauklų dizainą, standartinę komplektaciją, patogumą ir dyzelinių variklių ekonomiją. Tačiau daugelis vairuotojų toliau skundėsi dažnais smulkiais gedimais.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia versija turėjo neįtikėtiną 4.0 L W8 variklį generuojantį 275 AG (202 kW) galią. Ši versija buvo kaip testavimo bazė vėliau pasirodysiantiems modeliams su dar didesniais panašios konfigūracijos varikliais: W12 Phaeton ir Audi A8 modeliuose bei W16 Bugatti Veyron superautomobilyje:



W8 variklis tai iš esmės sujungti du keturių cilindrų VR4 varikliai. Kad būtų lengviau suprasti:



Pats variklis atrodo taip:



Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 35
2022-11-08
1.6i 75 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus, komfortiškas, minkštas, nebrangios dalys ir jų gausu
Netraukia, neekonomiškas, valgo daug alyvos, prastas valdomumas
Turiu automobilį beveik 3 metus, susidūriau su daug problemų, pradedant, kad važiuoklę reikia dažnai keist, baigint tuo, kad variklis buvo užkalęs ant 270 000 km. Tikrai nėra ekonomiškas ir tikrai nepatariu pirkti, pliusai, kad erdvus, o įdėjus dujas bent nereikia per daug galvoti apie kuro kainą. Traukos nėra, valdomumas nėra geras, plaukia kaip valtis, bet, kaip minėjau, talpi, minkšta - komfortiška. Mano variantas dar nėra toks blgas, nes pirktas iš Olandijos, bet mėgsta rūdyt, nors tai paskutinė Passato karta, kuri dar sugeba atlaikyt rūdis porą sezonų. Ryja daug tepalų, nekart girdėjęs ir iš kitų, man reik kas 2000-4000 km po litrą supilti. Brangiausia važiuoklė, jei keisti servise ~ 200 eur, nes dažniausiai barška ne po vieną šarnyrą. Geriau pamąstyt apie 1.8T
Pilnas atsiliepimas...
2022-04-08
4.0 W8
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Galingas
Sunku rasti detalių
Vairuoju šį automobilį treti metai. Gal pradėsiu nuo minusų: ėdrus (ko kito tikėtis iš 4ltr 4motion), brangus pirkti, retas (viso išleista 11000), detalių sunku gauti tačiau įmanoma. Genda kaip ir visi. Detalės brangios: pavyzdžiui pagrindinis radiatoriaus ventiliatorius dėvėtas 500€, naujo nėra. Naujas kainuoja nuo 1000. Priekiniai stabdžių diskai 280€ vienetas. Žvakės iridium, jų reikia aštuonių po 25€. Tepalų telpa į variklį 8,5, greičių dėžė 7,5ltr. Galinis balkis, tinkamai neparuošus, jį keisti reikės kas tris metus. Kieta važiuoklė. Tada pliusai: galia, garsas, 4motion (senas geras quattro). Mieste geria 10- 20ltr. Už miesto 8 (nepamirškim, jog 4.0 w8). Su pilnu baku (80ltr) 600km mišraus kelio. Pravažumas geras, stabilus tiek žiemą tiek vasarą. Komfortas. Paprasta B5+ važiuoklė. Viduje vietos nėra daug, tačiau pakanka. Talpi bagažinė (karavanas). Paprastai eina su gausia komplektacija. Originalūs bi-xenonai šviečia puikiai. Automobilį rekomenduosiu, matau daugiau pliusų nei minusų.
Pilnas atsiliepimas...
2021-08-15
wv passat 2003m 1.9tdi 96kw automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
talpus,nebrangus,pilni srotai detaliu
daznai gendantis,korozija,neekonomiskas
Turiu šį auto 4metai,pirkau nemaciusy lt keliu,stovis buwo l.geras,bet po 2men pradejo sunkiai kurtis,priezastis buwo nesandarus forsunkiu salnikeliai,bet...atliekant salnikeliu keitima dar prie to pacio Pakeiciau Paskirstymo velenely,kompensatorius ir ,,karamyslus,,.pasirodo siu varikliu liga dylantys veleneliai,forsunkiu nesandarumas,ir kitos paskistymo dalys.bet viska pakeitus problemos bedos isnyko,taciau susiduriau su kita beda,t.y.egr,kol nepakeiciau wisiskai naujo tol keitinejau kas men,uzglusint jy neustenka,nes bent jau pas mane uzglusinus ismestadawo cheka.na su warikliu bedos kaip ir baigesi,atejo laikas automatinei pawaru dezei.pradejo ismetineti avariny rezima,beda buwo selektoriaus padeties dawiklis ant dezes,uzteko jy tik iswalyti ir sutepti.kas liecia pakaba,tai sakyciau gan patwari,remontawau per 4metus viena karta,nors pas mane ratai uzdeti r17 215 55 su et 35 isnesimu,ir cia jau maximumas ka galima ant jo uzdet.widus jaukus,plastasiu kokybes noretusi geresnes,nes ardant salona daug plastasiniu elementu nuluzta,arba jau buna nuluze,bet ,auto gi jau beweik 20metu,kuro sanaudos gan dideles,mieste 10,bet pas mane automatas,ir uzdeti dideli ratai,te su r16 ir nechanine manau butu zymiai maziau.siaip auto neblogas,zymiai geresnis uz sawo atnaujinta modely b6,turejau proga pasidziaugti be galwos skausmu.patarimas perkanciam-gyvu ju beweik nebeliko,bedas iswardinau,tikrint wiska.
Pilnas atsiliepimas...
2021-04-08
Buvęs naudotojas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, greitas, saugus
Degalų sąnaudos
2001 m pradėjau vairuoti naują vw passat 4 motion. Teko vairuoti tik benzininius šios markės modelius su galingais varikliais. Pagreitėjimas iš vietos puikus. Kartą teko važiuoti ilgą kelio ruožą plikledžiu, kai pakelės grioviuose gulėjo vilkikai. 4 MOTION modelis dirbo puikiai. Jaučiausi saugus. Aišku, važiavau apledėjusiu keliu pakankamai saugiu greičiu (apie 70 km/h). Žiemos metu sniego pusnys tokiam modeliui ne kliūtis. Puikus modelis
Pilnas atsiliepimas...
2020-01-30
b5 plius 1.9tdi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
kuriasi labai gerai, prie salcio, kol kas nesugedo kelioneje, talpus, labai geri raga galima vezti gipsa 3 metru legvai, bagazine talpi
spindulys, variklio vibracija ir garsas tik pas si gamintoja, surudijo sparnas visiskai, puola rudys bet jau 8 metai lietuvoje. Atsirado salono barskejimas po lietuvos keliu.
2004 metu modelis 1.9tdi 96kw. nuostabus darbinis arklys. Pirktas 2012 metais ir dar vaziuoja. Pirktas su 90000 tukstanciu rida atsiveziau pats is vokietijos. Pravaziuota iki 290000 km. bei nei karto nesustojo kelyje del gedimo. Pakeisti stabdziu diskai ir kaladeles 2 kartus. Keisti visi suportai rudija ir stringa. Padrindinis dirzas keistas kelis kartus. Galinio dangcio rankenele neveike nuo dregmes, padejo isvalymas ir hermetikas ir iki siol problema dingo. Lietuvos druska negailestinga pradeda lysti rudys. tepalus keicih kas 15 tukstanciu castrol. Pakeiciau kaitinimo zvakes 1 karta, bet jau reiketu keisti bet ziemu kaip ir nebera kuriasi ir tai gerai. Eina i pabaiga ir variklio pagalves i pabaiga. Vezama su juo viskas net smelio buvau pakroves 750 kg . taip stengiuosi vezti po 500kg plyteles, cementas ir t.t. Tikras darbinis arklys. Pakaba priekine restauruota 3 kartus. po restauracijos dave 50000 km garantija. pravaziavau daugiau apie 65000km. Minusai:
Pilnas atsiliepimas...
2019-10-27
B5,1,9-81kw,1998m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus dizainas,talpus,patogus. Geras variklis,gera mechaninė pavarų dėžė.
Gendantis bagažinės dangčio užraktas,Problemos su elektra ir laidais po kapotu,durelių rankenos,važiuoklė ir t.t.
Daugiau minusų nei pliusų. Per 3 metus keičiau priekinius stabdžių diskus,galinius amortizatorius,pakabą tvarkiau ,elektra du kartus buvo tvarkoma,keistas gen.dirželis,remontuotas starteris ir generatorius.
Pilnas atsiliepimas...
2019-08-12
passat b5 plius 1.9 dyzelis universalas 2005 m syncro
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpus,greitas,ekonomiškas(6 pavaros) ,neblogas įvaizdis
brangus variklio remontas,aliuminio važiuoklė pakeisti labai brangiai kainuoja,nepankamas elektronon
Nusprendėme įsigyti lengvąjį automobilį kaip trečią šeimoje,išsilaikius dukrai teises,tačiau nenorėjome pirkti jau buvusių tautiečių rankose,todėl po ilgų debatų ir turint omenyje dukrelės mažą vairavimo stažą ir kad gyvename užmiesčio sodyboje ir turime du visureigius,tai : Mitsubischi Pajero III kartos(man) ir Suzuki Vitara (mano žmonai) ,nusprendėme kad reikia įsigyti nebrangų ,bet keturiais ratais varomą sedaną,ir ne senesnį kaip 2006 m.Per pažįstamus pradėjome ieškoti,kas veža |ar pirko| ,vienok iš atvežtinių auto :) Radome Šiauliuose : Volvo,VW Passat,Audi A4,VW Golf. Volvo iš karto atkrito,didelė ir dar benzinas su automatine pavarų dėže-kuro daug ims,o privalumai to neatperka:(,nors salonas labai gražus,bet tokio didelio auto nereikia,Audi ir Golf labai paprasti pasirodė prieš Volvo,užtat VW Passatas paliko įspūdį visai mūsų šeimai: raudonos beveik vyšninės spalvos,salonas tamsus labai gražus veliūras(kas reta!) ,visi keturi veikia puikiai,variklis 1.9 96 kw murkia puikiai.Taigi patiko visiems ,kas jį žiūrėjo.Kaina buvo nebrangi,kadangi reikėjo pat varkyti aliuminę pr.važiuoklę.Pardavėjas to ypatingai neslėpė.Mašina labai patiko : kaina gera,stovis geras,išvaizda puiki,variklis labai gyvas.Nupirkome.Kaip reikia pakeitėme tepalus,filtrus,diržą,įtempiamus guolius,paskui po kurio laiko visus st.diskus,kaladėles,rankinio trosą.Įdėjome dar apie 5oo eur,labai džiaugiamės žiemą,kai gerokai pasnigus šviežiam sniegui visų kaimynų nuostabai tas "paprastas raudonas" universalas skynėsi sau kelią per pusnis ne blogiau už mūsų turimus visureigius.Tačiau tuo linksmybės ir baigėsi.Pavasarį,po gero pusmečio ,šis auto pradėjo užsivedęs dūmais piltis,aišku įkaitęs dirbo lygiai,paskui trauka dingo.Nuvarius pas specą buvo diagnuozuota : visiškas velenėlio ir jo indėklų išsidėvėjimas,dviejų purkštukų nepakankamas sukuriamas slėgis,trečias akivaizdžiai "myžantis",o ketvirtas aplamai striginėjantis ir jau subraižęs velenėlio kakliuką.Variklio keitimas tapo išsigelbėjimas.tačiau vietinis "Kulibinas",matomai pajautęs pinigus ,taip patvarkė,kad po jo įsikišimo pradėjo gęsti viskas iš eilės : purkštukai,davikliai.galop turbina."Pigiai" pirkta mašina pasidarė auksinė žiūrint rinkos kaina. Aišku ,tai vieno pirkinio istorija.Kas paskaitė iki galo apie šį auto galiu pasakyti ,per ketverius metus eksploatavimo(turime jį ir dabar:) ) štai ką : tai puikus ekonominės klasės automobilis keturių asmenų šeimai,pakankamai talpus(ypač su stogo bagažine), minkšta važiuokle ir tikrai dinamišku varikliu pasižymintis automobilis,plius sincro mova ,įjungianti galinį tiltą nesykį gelbėjo netgi nereikšmingose(vairuotojo nuomone) situacijose.Dabar faktai:VW pirktas 2017.Mokėta 1870 eur. Pirmos sumos tik įsigijus : 5oo eur.,vėliau dar 700 eur variklio remontas, paskui dar 600 eur kėbulo remontui(po 1.5metų).Šį automobilš turime ik šiolei,tačiau visus susidomėjusius šiuo modeliu kviečiu prieš jį įsigyjant kreiptis į atsakingą autoservisą,kad paskui netaptumėte tokio "pigaus" pirkinio objektais.Pats automibilis tikrai dėmesio nevertas,nebent esi VW 4wd fanatas
Pilnas atsiliepimas...
2017-05-28
1.9 96kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, dizainas
Visa kita
Pirktas neseniai, 1.9 96kw. Privalumų turi daug : xenon žibintai, šildomos sėdynės, pusiau koža mėlynas salonas, navigacija,parktronikai, autopilotas,cd changeris, 5 pavaros. Kaip diena, taip naujiena, investuota jau labai daug, barška, nors viskas pakeista. Problema su elektra, nesirakinėja durys, greitai dėvisi dalys visos. Niekam nerekomenduoju.
Pilnas atsiliepimas...
Olegas | 2015-09-29
Passat 2001 B5.5 1.9TDI 74 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus, visai nerudyja, neblogas saugumas, nebrangios detales, visi moka taisyti be vargo
viskas genda
Passat 2001 B5.5 1.9TDI 74 kw sedanas Automobilio remontas per 4 metus nuo 2011 iki 2015 metu: Galiniai amortizatoriai, bagazines uzraktas, visa priekine pakaba, visu stabdziu diskai ir kaladeles, ABS davykliai, 3 granatos nes nuo vienos nuslinko guma pateko smelio ir t.t. sprogo peciuko zarna, smagratis, vairo traukes, salenblokai, stgabdziu skyscio baklelis. Automobilis tiesiog luzta akyse. Greriau paieskoti Japono
Pilnas atsiliepimas...
TDI | 2015-08-05
2003 VW Passat 1.9 TDI Highline
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, komfortiškas, talpus, stabilus kelyje, ekonomiškas ir galingas variklis
Variklis galėtų dirbi tyliau, pradėjo barškėti garso kolonėlė, universalo "ragų" korozija, sąlyginai brangus diržų keitimas
Na ka, trumpai noriu aprašyti savo jau beveik metus turimą automobilį - 2003m VW Passat 1.9 TDI 96kW universalą. Automobilio ieškoti pradėjau dar praeitų metų rudenį, buvo daug variantų šaunančių į galvą - Volvo S60, VW Golf, Toyota Avensis/Corolla, Mercedes C ar E klasė. Pradžioje žiurinėjau Lietuvoje, apžiurėjus keletą mašinų tvirtai nusprendžiau pirkti automobilį iš svetur (Vokietijos). Taigi 2014m žiemą išvykom savarankiškai ieškoti automobilio, neilgai trukus skelbimuose atsirado labai patrauklus variantas, brangus - tačiau retos komplektacijos kaip 1.9 varikliui. Viskas ejo kaip per sviestą, pirkom is tikro vokiečio ir jau kitą diena automobilis stovėjo garaže. :) Po keletos dienų sėkmingai su juo gryžau į Lietuvą, techninę apžiurą praėjau iš pirmo karto be trūkumų. Na istorijų gana, dabar konkrečiau apie mašiną, tai 2003m "black magic perleffekt" spalvos universalas su 96kW dyzeliniu varikliu, highline komplektacija (apie ją kiek vėliau), 6 pavarų mechaninė greičių dėžė. Praėjus beveik metams po įsigyjimo automobilis labai patinka. Puikus, galingas ir tuo pačiu ganėtinai ekonomiškas variklis, minkšta važiuoklė, kelio nelygumai mažai jaučiasi, o išvažiavus i autostrada kur greičiai 120km/h ir daugiau vairuoti vienas malonumas, mašina labai stabiliai jaučiasi kelyje prie didelių greičių, tikrai suteikia pasitikėjimo paspausti ir daugiau, bėgejasi smagiai, ilgose kelionėse nevargina, didelius pliusas tai, kad laaabai daug vietos, tiek keleiviams tiek vairuotojui, bagažinė irgi talpi, galima laisvai sukrauti 4 asmenų bagažą ir vykti į atostogas. Dizainas sakyčiau skonio reikalas, man asmeniškai jis patinka, mašina atrodo solidi ir visai nepasenusi, nors jau yra 12metų senumo. Interjeras, vidaus medžiagos ir surinkimo kokybe tikrai labai džiugina, mygtukai, vairas nenutrinti nei kiek, viskas sudėliota logiškai ir lengvai prieinamai, sedynės labai geros būklės, tik vairuotojo jau kažkiek gyvenimo mačiusi, manyčiau logiška, visgi rida jau beveik 230 tūkst (rida tikra). Taigi trumpai apie kompektacija: labai gausi kaip 1.9 varikliui, pilnai odinis šildomas salonas, xenon žibintai su apiplovimu, sėdynės elektrinės su memory, originali vw mfd navigacijos sistema su laisvų ranku įranga, cd keitiklis, multifunkcinis vairas, lietaus daviklis, R17 ratai ir dar daug kitų privalumų.. Taigi apibendrinant tai tikrai geras automobilis, kalbos apie gendančius purkštukus ir kas menesį byrančias važiuokles sakyčiau is piršto laužtos, arba tiesiog kiti nusiperką lauža pigiausia iš skelbimų ir galvoja, kad visos tokios.. Apie variklį, buvusius "gedimus", išlaidas ir patarimus perkančiajam skaitykite žemiau. :) Variklis "pumpaduzas" 96kW, traukos lenkimams ir esant norui smagiam pasivažinejimui užtenka, galvojau tik kad kuro -sąnaudos bus kiek mažesnės (mieste apie ~7-8l, užmiestyje ~5.5, bendrai vidurkis maždaug ~6-6.5l), bet kita vertus nėra tokios ir didelės, konkrečiai su varikliu bėdų dar neturėjau, pravažiuota šiuo metu po pirkimo daugiau nei 15 tūkst kilometrų, jokių bėdu, kuriasi "iš pusės pasukimo" tiek šiltas tiek šaltas, žiema prie -20 užsikūrė iškart, dūmų nemeta, skysčių nevalgo, turbina pučia gerai. Kas nepatinka tai skleidžiamas garsas, norėtusi kad dirbtu kiek tyliau, tikras traktoriukas. :) Tiesa PD tai būdinga. Abibendrinant: galiu tikrai rekomenduoti šį variklį jei renkatės dyzelinį variantą, lyginant su kitais šitas aukso viduriukas, nes toliau seką 2.5l agregatai, kurie žymiai brangesni aptarnavime ir kuro valgo nepalyginamai daugiau. Trumpai apie išlaidas ir "gedimus". Nusipirkus pagr.diržas buvo keistas prie 108 tūkst km (perkant rida buvo 213 tūkst), taigi reikėjo keisti pagrindinį diržą. Nusprendžiau pasikeisti visus diržus ir įtempėjus, tepalus su filtru, taip pat reikėjo keisti termostatą nes variklis nepasiekdavo darbinės temperatūros, viena kart važiuojant "nušovė" šlanga :D ir pradėjo dėl nesandarios tarpines leisti antifrizą kažkur prie termostato. Su tokiais "gedimais" teko susidurti, dabar apie išlaidas: Pilnas visu diržų su įtempėjais, termostatu ir vandens pompa keitimas kainavo 320eurų, naudojant kokybiškas dalis. Tepalo keitimas 8 eurai + 4litrai tepalo su filtru apie 35-40 eurų, iš viso beveik 50 eurų. Šlangą ir tarpinę susitvarkiau nemokamai. :) Taigi per beveik metus investuota ~370eurų, detalių kainos normos ribose, panašiai kaip ir kitų vokiškų automobilių. Kitos dalys geros būklės, dar Vokietijoje buvo atliktas stabdžių servisas, pripildytas kondicionierius, pakeistas akumuliatorius, perkant buvo geros žieminės padangos, todėl šiais dalykais rūpintis nereikėjo. Nuvertėjimas? Na nežinau, peržvelgus skelbimus Lietuvoje galima rasti nuo ~1500-2000 eurų su skurdžiausia komplektacija ir labai pavargusius, Vokietijoje kainos svyruoja nuo panašiai nuo 1500 iki 4000-5000. Gero varianto tikrai nenusipirksite pigiai. :) Taigi keli patarimai prieš perkant: nesiulyčiau pirkti važineto Lietuvoje dėl manau visiems gerai žinomų priežasčių, nepirkite pigiausio ir "geriausio", tokių nebūna, sakyčiau norint nusipirkti tikrai gerą reikia daugiau nei 3000 eurų. Toliau gerai tikrinkite variklį, kokius garsus jis skleidžia, kokios spalvos aušinimo skystis, prieš apžiurint reikalaukite, kad norite užvesti šaltą variklį, pažiurėkite ar netrūksta tepalo ir kokios jis spalvos, itin atidžiai reikia žiurėti i nuplautą variklį (variklio plauti nėra jokios prasmės, tad jei plautas, gali būti kad ne dėl grožio.. :) ), važiuoti turi minkštai, vairas neturi drebėti, vibruoti, pažiurėkite ar nedūmina (geras variklis nei menkiausio dūmo nemes), ar begiai jungiasi sklandžiai, ar nėra garsų bandant važiuoti atbuline pavara. Prie automobilio būtinai turi būti serviso istorija (knygėlė su atliktais aptarnavimais), jeigu nėra, kyla klausimas - kodėl? Jei nepasitikite pardavėju ir savimi, vežkite į bent kažkiek pažystamą servisą, kad patikrintų profesionaliai, na kitaip sakant galioja viskas kaip ir betkuriam kitam automobiliui. Trumpai tiek, automobilį galiu drąsiai rekomenduoti visiems - geras pasirinkimas tiek pradedančiajam vairuotojui, tiek patyrusiam, mašina patikima (jei nenusipirksi lavono), lengvai valdoma, stabili, ekonomiška, universalas turi daug vietos, nebrangus draudimas, galios užtenka.
Pilnas atsiliepimas...
 
1234
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt