Markės
1506 iš 1562
Volkswagen Passat 2000 - 2005
Volkswagen Passat, 2000 - 2005
529Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.416% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 29
18% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 69% Ne 31%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Solidus dizainas
  • Ekonomiški ir patikimi TDI varikliai
  • Erdvus salonas
TRŪKUMAI
  • Triukšmingi dyzeliniai varikliai
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
"Galingiausias variantas turėjo unikalų 4.0 L W8 variklį su 270 AG (202 kW) ir standartine visų varomųjų ratų sistema"
2000 metų viduryje Passat gavo dizaino atnaujinimus – nors daugelis kėbulo detalių nepakito, tačiau dėl pasikeitusių priekinių ir galinių žibintų, buferių ir chromo apdailos atrodo kaip visiškai naujas modelis. Galingiausias variantas turėjo unikalų 4.0 L W8 variklį su 270 AG (202 kW) ir standartine visų varomųjų ratų sistema vadinama 4motion. Passat tapo šio variklio bandomuoju stendu, nes vėliau variklis buvo montuojamas į W12 Phaeton, Audi A8 ir galiausiai į visiems gerai žinomą W16 Bugatti Veyron. Passat dažnai sukelia dvejopus jausmus – vairuotojai be abejo vertina gražų dizainą, standartines ypatybės (daugelį kurių pasiskolino iš Audi), patogumą, galią, dyzelinių variklių ekonomiją. Tačiau daugelis vairuotojų skundžiasi dažnais smulkiais gedimais.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Patalpino: Ramūnas | 2012-08-26
VW Passat Variant V6 2.5 TDI 4Motion Highline, 2001
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Aukšta apdailos kokybė, komfortiška pakaba, labai talpus
Nelabai gražus, daug smulkių gedimų, įvaizdis
Bendras automobilio aprašas
Niekada nebuvau VW, o ypač Passat gerbėjas, bet gyvenimas privertė ieškotis automobilio sau, kuriam kėliau atitinkamus reikalavimus-gerai įrengtas: geros sėdynės (kas daugiau važinėja mane supras), klimato kontrolė (visokios rankenėlės-praeities reliktai ir labai gadina bendrą vidaus vaizdą, galų gale labai patogu-nistatai vieną kartą temperatūrą ir nesuki galvos kiekvieną kartą atsisėdęs į automobilį), rimta apdaila-minkštos mskydelio medžiagos, kurias ne tik malonu liesti, bet kurios ir nebarška, talpus ir vidutinio dydžio automobilis (4 asmenų šeima ir šuo:)), todėl ir universalus kėbulas, komfortiška pakaba (esu nebe jaunuolis, kuriam niekas nesvarbu, iškyrus, kad garsiai krioktų ir ratus prasuktų), automatinė pavarų dėžė (mieste po kamščius žiauriai patogu) ir pageidautina su 4 varomais ratais. Aišku, dyzelis. Reikalavaimų sąrašas išties įspūdingas, o dar jei pridėsime ir "geros" kainos reikalavimą, tai pasirinkimas gaunasi išties nedidelis - VW, Audi, BMW ir viskas...Taigi radau savo "Norų pildytoją" 2001 pasatą su nedidelę rida, kuria, žinoma, nepatikėjau, nes esu gerai susipažinęs su automobilinkų ir automobilių realybe-ridos matuoklis rodė 230 000 km, o tikri buvo 312 000 km. Bet tai manęs negasdino. Ir iš tiesų visus mano reikalavimus jis puikiai atitiko-tikrai komfortas aukščiausio lygio (sakau taip, nes teko naudotis ir aukštos klasės automobiliais), važiavo irgi gerai-automatas veikė puikiai, variklis veikė irgi čiki čiki. Taigi automobiliu buvau patenkintas. O remonto išties prisireikė, bet tai man buvo visiškai suprantama ir priimtina-juk automobilis nenaujas. Teko remontuoti turbinos slėgio reguliatorių ir galinių stabdžių suportą, o tuo pačiu ir pakeičiau ir visus galinius stabdžius-dėjau naujus, todėl kainos buvo nemažos, bet garantuotos.
Variklis
V6 2.5 TDI 150Ag/110kW variklis daug kam kelia blogus įspūdžius, o man jis nė kiek nervų negadino. Matyt, prieš tai buvę šeimininkai (a/m iš Šveicarijos) netaupė tepalams, todėl variklis traukė gerai, nedūmijo, nebildėjo, o vienintėlis trūkumas, nors dyzelaism tai būdinga pasiimdavo šiek tiek tepalo- 1 000 km 150-200 g. Aišku, tai priklausė nuo to, kaip spausdavau, nes jei turbina dažnai dirbadavo pilnu pajėgumu, tai augdavo ne tik kuro sąnaudos (beje, realios vidutinės mieste 10,5 l, užmiestyje - 7,8 l), bet ir tepalo suvartojimas (0,5 l - 1 000 km.). Diržo keisti nereikėjo, buvo pakeistas prieš ~25 000 km, todėl rimtų išlaidų ir neturėjau, išskyrus jau minėtą slėgio reguliatorių.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Kuro sąnaudos - mieste 10,5 l, už miesto 7,8 l., tepalų keitimas kas 15 000 km, einamųjų detalių pilna ir parduotuvėse, ir laužynuose (neaišku , kokios kokybės), o kadangi maniškis buvo prabangios komplektacijos, bet ir važiuoklėje tas apstispindėjo, tai kai kas, pvz. stabdžių sistemos dalys (aušinami galiniai stabdžių diskai, o tuo pačiu, ir kitokie suportai ir kaladėlės, juk Šveicarijoje aktualu geri stabdžai:)), kainavo brangiau. Lyginant su paprastais pasatais, kai kas kainuoja daugiau, bet ir pasatas kitoks, todėl nėra ko stebėtis. Žodžiu, man buvo priimtina. Nuvertėjimas? VW vertę turi ir tai galiu patvirtinti-neatsitiktinai. Daugelis dalykų padaryti išties racionaliai ir protingai. Ir aptikimai.
Patarimai perkančiajam
Jei gasdina kuro sąnaudos, neimti 2.5 TDI-jis tikrai neekonomiškas. Be abejo, jei skaičiuojate kiekvieną litą -imti kuo paprastesnį-nebus kam genda, nereikės sakyti, kad pasatas -š... O šiaip kaip ir kiekvienam a/m tikrinti reikia viską, nes visos istorijos niekas nepapasakos, o jei a/ buvo parduotas, jis turėjo problemų-didesnių arba mažesnių, kurios gali būti pataisomos lengvai ir pigiai, arba didelės ir brangios (suvirintas iš kelių gabalų). Netikėti ridomsi, nes jos viso persuktos, be to jei kyla noras vsitik sužinoti bent jau paskutinią oficialią ridą pagal VIN pasakys VW atstovas...Gerai tai, kad jie praktiškai nerūdija, nebent kaip sakiau surinktas iš gabalų.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 38)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Volkswagen modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini   LupoFox
    up!
  Maži   PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
  VentoBoraJettaJettaJetta
  New BeetleBeetle
  Vidutiniai  PassatPassatPassatPassatPassatPassat
  Reprezentaciniai    Phaeton 
  Kupė Corrado  Scirocco 
  Keturduriai kupė    Passat CC 
    Arteon
  Roadsteriai    Eos 
  Mini krosoveriai     T-Cross
  Krosoveriai     T-Roc
  Dideli krosoveriai    TiguanTiguan
  Visureigiai    TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai     Atlas
  Pikapai    Amarok
  Mini vienatūriai    Golf PlusGolf Sportsvan
  Vienatūriai    TouranTouranTouran
  Dideli vienatūriai   SharanSharanSharan
  Daugiatiksliai   TransporterTransporterTransporter
  CaddyCaddyCaddy
  Komerciniai    Crafter
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai