Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Solidus dizainas
- Ekonomiški ir patikimi TDI varikliai
- Erdvus salonas
TRŪKUMAI
- Triukšmingi dyzeliniai varikliai
- Neinformatyvus vairo mechanizmas
- Ne toks smagus kaip konkurentai
"Galingiausias variantas turėjo unikalų 4.0 L W8 variklį su 270 AG (202 kW) ir standartine visų varomųjų ratų sistema"
2000 metų viduryje Passat gavo reikšmingus dizaino atnaujinimus – nors daugelis kėbulo detalių nepakito, tačiau dėl pasikeitusių priekinių ir galinių žibintų, buferių ir chromo apdailos atrodo kaip visiškai naujas modelis. Galingiausias variantas turėjo unikalų 4.0 L W8 variklį su 270 AG (202 kW) ir standartine visų varomųjų ratų sistema vadinama "4motion". Passat tapo šio variklio bandomuoju stendu, nes vėliau analogiškos komponuotės variklis buvo montuojamas į W12 Phaeton, Audi A8 ir galiausiai į visiems gerai žinomą W16 Bugatti Veyron. Passat dažnai sukelia dvejopus jausmus – vairuotojai be abejo vertino patrauklų dizainą, standartinę komplektaciją, patogumą ir dyzelinių variklių ekonomiją. Tačiau daugelis vairuotojų toliau skundėsi dažnais smulkiais gedimais.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Galingiausia versija turėjo neįtikėtiną 4.0 L W8 variklį generuojantį 275 AG (202 kW) galią. Ši versija buvo kaip testavimo bazė vėliau pasirodysiantiems modeliams su dar didesniais panašios konfigūracijos varikliais: W12 Phaeton ir Audi A8 modeliuose bei W16 Bugatti Veyron superautomobilyje:
W8 variklis tai iš esmės sujungti du keturių cilindrų VR4 varikliai. Kad būtų lengviau suprasti:
Pats variklis atrodo taip:
W8 variklis tai iš esmės sujungti du keturių cilindrų VR4 varikliai. Kad būtų lengviau suprasti:
Pats variklis atrodo taip:
Patalpino: Ramūnas | 2012-08-26 |
VW Passat Variant V6 2.5 TDI 4Motion Highline, 2001 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Aukšta apdailos kokybė, komfortiška pakaba, labai talpus
Nelabai gražus, daug smulkių gedimų, įvaizdis
|
Bendras automobilio aprašas |
Niekada nebuvau VW, o ypač Passat gerbėjas, bet gyvenimas privertė ieškotis automobilio sau, kuriam kėliau atitinkamus reikalavimus-gerai įrengtas: geros sėdynės (kas daugiau važinėja mane supras), klimato kontrolė (visokios rankenėlės-praeities reliktai ir labai gadina bendrą vidaus vaizdą, galų gale labai patogu-nistatai vieną kartą temperatūrą ir nesuki galvos kiekvieną kartą atsisėdęs į automobilį), rimta apdaila-minkštos mskydelio medžiagos, kurias ne tik malonu liesti, bet kurios ir nebarška, talpus ir vidutinio dydžio automobilis (4 asmenų šeima ir šuo:)), todėl ir universalus kėbulas, komfortiška pakaba (esu nebe jaunuolis, kuriam niekas nesvarbu, iškyrus, kad garsiai krioktų ir ratus prasuktų), automatinė pavarų dėžė (mieste po kamščius žiauriai patogu) ir pageidautina su 4 varomais ratais. Aišku, dyzelis. Reikalavaimų sąrašas išties įspūdingas, o dar jei pridėsime ir "geros" kainos reikalavimą, tai pasirinkimas gaunasi išties nedidelis - VW, Audi, BMW ir viskas...Taigi radau savo "Norų pildytoją" 2001 pasatą su nedidelę rida, kuria, žinoma, nepatikėjau, nes esu gerai susipažinęs su automobilinkų ir automobilių realybe-ridos matuoklis rodė 230 000 km, o tikri buvo 312 000 km. Bet tai manęs negasdino. Ir iš tiesų visus mano reikalavimus jis puikiai atitiko-tikrai komfortas aukščiausio lygio (sakau taip, nes teko naudotis ir aukštos klasės automobiliais), važiavo irgi gerai-automatas veikė puikiai, variklis veikė irgi čiki čiki. Taigi automobiliu buvau patenkintas. O remonto išties prisireikė, bet tai man buvo visiškai suprantama ir priimtina-juk automobilis nenaujas. Teko remontuoti turbinos slėgio reguliatorių ir galinių stabdžių suportą, o tuo pačiu ir pakeičiau ir visus galinius stabdžius-dėjau naujus, todėl kainos buvo nemažos, bet garantuotos. |
Variklis |
V6 2.5 TDI 150Ag/110kW variklis daug kam kelia blogus įspūdžius, o man jis nė kiek nervų negadino. Matyt, prieš tai buvę šeimininkai (a/m iš Šveicarijos) netaupė tepalams, todėl variklis traukė gerai, nedūmijo, nebildėjo, o vienintėlis trūkumas, nors dyzelaism tai būdinga pasiimdavo šiek tiek tepalo- 1 000 km 150-200 g. Aišku, tai priklausė nuo to, kaip spausdavau, nes jei turbina dažnai dirbadavo pilnu pajėgumu, tai augdavo ne tik kuro sąnaudos (beje, realios vidutinės mieste 10,5 l, užmiestyje - 7,8 l), bet ir tepalo suvartojimas (0,5 l - 1 000 km.). Diržo keisti nereikėjo, buvo pakeistas prieš ~25 000 km, todėl rimtų išlaidų ir neturėjau, išskyrus jau minėtą slėgio reguliatorių. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Kuro sąnaudos - mieste 10,5 l, už miesto 7,8 l., tepalų keitimas kas 15 000 km, einamųjų detalių pilna ir parduotuvėse, ir laužynuose (neaišku , kokios kokybės), o kadangi maniškis buvo prabangios komplektacijos, bet ir važiuoklėje tas apstispindėjo, tai kai kas, pvz. stabdžių sistemos dalys (aušinami galiniai stabdžių diskai, o tuo pačiu, ir kitokie suportai ir kaladėlės, juk Šveicarijoje aktualu geri stabdžai:)), kainavo brangiau. Lyginant su paprastais pasatais, kai kas kainuoja daugiau, bet ir pasatas kitoks, todėl nėra ko stebėtis. Žodžiu, man buvo priimtina. Nuvertėjimas? VW vertę turi ir tai galiu patvirtinti-neatsitiktinai. Daugelis dalykų padaryti išties racionaliai ir protingai. Ir aptikimai. |
Patarimai perkančiajam |
Jei gasdina kuro sąnaudos, neimti 2.5 TDI-jis tikrai neekonomiškas. Be abejo, jei skaičiuojate kiekvieną litą -imti kuo paprastesnį-nebus kam genda, nereikės sakyti, kad pasatas -š... O šiaip kaip ir kiekvienam a/m tikrinti reikia viską, nes visos istorijos niekas nepapasakos, o jei a/ buvo parduotas, jis turėjo problemų-didesnių arba mažesnių, kurios gali būti pataisomos lengvai ir pigiai, arba didelės ir brangios (suvirintas iš kelių gabalų). Netikėti ridomsi, nes jos viso persuktos, be to jei kyla noras vsitik sužinoti bent jau paskutinią oficialią ridą pagal VIN pasakys VW atstovas...Gerai tai, kad jie praktiškai nerūdija, nebent kaip sakiau surinktas iš gabalų. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 38)
Volkswagen modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Lupo | Fox | ||||||||||||||||||||||||||||||
Up | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Polo | Polo | Polo | Polo | Polo | |||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Golf | Golf | Golf | Golf | Golf | Golf | ||||||||||||||||||||||||||
Vento | Bora | Jetta | Jetta | Jetta | ||||||||||||||||||||||||||||
New Beetle | Beetle | |||||||||||||||||||||||||||||||
ID.3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Passat | Passat | Passat | Passat | Passat | |||||||||||||||||||||||||||
Dideli | ID.7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Phaeton | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Corrado | Scirocco | ||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | Passat CC | Arteon | ||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Eos | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | T-Cross | |||||||||||||||||||||||||||||||
Taigo | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | T-Roc | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Tiguan | Tiguan | Tiguan | |||||||||||||||||||||||||||||
ID.4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
ID.5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Touareg | Touareg | Touareg | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Atlas | |||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Amarok | Amarok | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Golf Plus | Golf Sportsvan | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Touran | Touran | Touran | |||||||||||||||||||||||||||||
ID. Buzz | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Sharan | Sharan | Sharan | |||||||||||||||||||||||||||||
Routan | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Transporter | Transporter | Transporter | Transporter | ||||||||||||||||||||||||||||
Caddy | Caddy | Caddy | Caddy | |||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Crafter | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Volkswagen Passat TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis