Markės
1852 iš 1917
Volkswagen Passat, (B5.5) 2000 - 2005
535Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.415% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 35
17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 69% Ne 31%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Solidus dizainas
  • Ekonomiški ir patikimi TDI varikliai
  • Erdvus salonas
TRŪKUMAI
  • Triukšmingi dyzeliniai varikliai
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
"Galingiausias variantas turėjo unikalų 4.0 L W8 variklį su 270 AG (202 kW) ir standartine visų varomųjų ratų sistema"
2000 metų viduryje Passat gavo reikšmingus dizaino atnaujinimus – nors daugelis kėbulo detalių nepakito, tačiau dėl pasikeitusių priekinių ir galinių žibintų, buferių ir chromo apdailos atrodo kaip visiškai naujas modelis. Galingiausias variantas turėjo unikalų 4.0 L W8 variklį su 270 AG (202 kW) ir standartine visų varomųjų ratų sistema vadinama "4motion". Passat tapo šio variklio bandomuoju stendu, nes vėliau analogiškos komponuotės variklis buvo montuojamas į W12 Phaeton, Audi A8 ir galiausiai į visiems gerai žinomą W16 Bugatti Veyron. Passat dažnai sukelia dvejopus jausmus – vairuotojai be abejo vertino patrauklų dizainą, standartinę komplektaciją, patogumą ir dyzelinių variklių ekonomiją. Tačiau daugelis vairuotojų toliau skundėsi dažnais smulkiais gedimais.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia versija turėjo neįtikėtiną 4.0 L W8 variklį generuojantį 275 AG (202 kW) galią. Ši versija buvo kaip testavimo bazė vėliau pasirodysiantiems modeliams su dar didesniais panašios konfigūracijos varikliais: W12 Phaeton ir Audi A8 modeliuose bei W16 Bugatti Veyron superautomobilyje:



W8 variklis tai iš esmės sujungti du keturių cilindrų VR4 varikliai. Kad būtų lengviau suprasti:



Pats variklis atrodo taip:



Patalpino: Gediminas | 2011-05-01
Darbinis automobilis
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Didžiulė bagažinė, nedidelės kuro sanaudos kaip tokio dydžio automobiliui,
Labai nepatikimas ir dažnai gendantis, tragiška garso izoliacija, automobilis labai kietas.
Bendras automobilio aprašas
Prieš ~metus turėjau Volkswagen Passat ir džiaugiuosi, kad jo nebeturiu ir koks džiaugsmas buvo tada, kai jį pardaviau... Turėjau Volkswagen Passat 2003m. universalą, 1.9. TDI. Ką galėčiau jame pagirti tai didelę bagažinę su kuria galima vežioti baldus - sofas, spintas visiškai be jokių problemų. Na, ir dar motoras, kuris yra tikrai ekonomiškas ir daug dyzelio nesiurbdavo (apie 7 litrai mieste, greitkelyje ~5 litrai). Tačiau tai yra viskas kas jame yra gero. Salonas maniškis buvo "odinis" (į Passat'us tikros odos niekas nededa), tai po pusantrų metų važinėjimo išbyrėjo kaip dėlionė (nubyrėjo tas viršutinis "odinis" sluoksnis), taigi teko persiūti saloną, nes su tokiu juk nevažinėsi. Toks malonumas atsiėjo 1000 litų. Bet ne tik salonas išlakstė... Per kelis metus pakeičiau turbūt trečdalį viso automobilio. O sugesdavo viskas, kas tik norėdavo. Buvo sugedęs spidometras (rodyklės veikdavo neteisingai, o kartais visai nekildavo), todėl nusipirkau naują - kainavo 500 litų. Kita buvo važiuoklė, kurią reikėjo tvarkyti kas keli mėnesiai. Protu nesuvokiama kam dėti į šiuolaikinį automobilį aliuminę pakabą (turbūt taupyta gaminant). Aišku tas remontas nebūdavo brangus - 200-300 litų, bet geriau būtų vieną kartą daugiau, negu kelis kartus po mažiau ir galiausiai gaunasi išlaidos per tą patį laiką dvigubai didesnės negu BMW ar Mercedes-Benz (po jo nusipirkau BMW 530d, 2002 metų, tai viskas ką reikėjo pakeisti per metus, buvo priekinis žibintas - 150 litų)... Salonas labai pigiai atrodo, vos ne kaip kokio Citroen visas kaip iš perdirbto plastiko sulipdytas... Kita bėda pas Volkswagen tai tragiška garso izoliacija... Važiuodavome su šeima atostogauti, tai greitkelyje važiuojant ~120 km/h greičiu salone būdavo toks garsas, kad atrodydavo, kad sėdi po automobilio kapotu, o ne salone... O ką jau kalbėti apie susišnekėjimą su kitais keleiviais, kai toks triukšmas salone. Taip pat automobilis yra labai kietas, žinant kokios yra mūsų Lietuvos gatvės, tai po pasivažinėjimo su juo per duobes išeini kaip gavęs "beržinės košės"... Mano nuomonė, tai yra darbinis automobilis, o ne šeimyninis. Kaip jau ir minėjau, baldus ar kitus didelius daiktus su juo vežti jokių problemų nėra, nes jo bagažinė yra didžiulė, bet tik ne leistis į ilgesnes keliones su šeima...
Variklis
Kelis kartus buvo uždusę purkštukai (dyzelinas būdavo ne rusiškas ar dar koks kontrabandinis) žinoma, jų keitimas nebuvo brangus, bet jeigu panašūs dalykai atsitiktų išvažiavus į kitą šalį, tai atostogų pradžia tikrai būtų sugadinta na, bet su tuo pačiu BMW gali išvažiuoti ir suges kas nors žinoma, nieko negendančio nėra, bet yra retai gendantys ir dažnai gendantys. Volkswagen turbūt būtų tarp "lyderių" pagal gedimų dažnumą. Šiaip didelis pliusas motorui, tai jo ekonomika ko negaliu nepaminėti. Vis dėl to automobilis nemažas ir kai valgo mieste 7 litrus, tai yra tikrai pagirtina.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Pats pirkau jį už 26 000 tūkst. litų, prieš 3 metus, pardaviau už 17 tūkst. litų (ir tai teko beveik du mėnesius pardavinėti), o dar verta prisiminti kiek per tuos metus teko į jį sukišti šimtinių, tad turbūt visai "dikai" atidaviau jį...
Patarimai perkančiajam
Jeigu perkate šį automobilį darbui, tai yra puikus pasirinkimas, nes kaip ir minėjau bagažinė yra didelė ir galėsite labai daug visko vežti joje, tačiau tik nepirkite jo šeimos reikmėms, nes tikrai liksite labai stipriai nusivylę.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 46)
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt