Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Solidus dizainas
- Ekonomiški ir patikimi TDI varikliai
- Erdvus salonas
TRŪKUMAI
- Triukšmingi dyzeliniai varikliai
- Neinformatyvus vairo mechanizmas
- Ne toks smagus kaip konkurentai
"Galingiausias variantas turėjo unikalų 4.0 L W8 variklį su 270 AG (202 kW) ir standartine visų varomųjų ratų sistema"
2000 metų viduryje Passat gavo reikšmingus dizaino atnaujinimus – nors daugelis kėbulo detalių nepakito, tačiau dėl pasikeitusių priekinių ir galinių žibintų, buferių ir chromo apdailos atrodo kaip visiškai naujas modelis. Galingiausias variantas turėjo unikalų 4.0 L W8 variklį su 270 AG (202 kW) ir standartine visų varomųjų ratų sistema vadinama "4motion". Passat tapo šio variklio bandomuoju stendu, nes vėliau analogiškos komponuotės variklis buvo montuojamas į W12 Phaeton, Audi A8 ir galiausiai į visiems gerai žinomą W16 Bugatti Veyron. Passat dažnai sukelia dvejopus jausmus – vairuotojai be abejo vertino patrauklų dizainą, standartinę komplektaciją, patogumą ir dyzelinių variklių ekonomiją. Tačiau daugelis vairuotojų toliau skundėsi dažnais smulkiais gedimais.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Galingiausia versija turėjo neįtikėtiną 4.0 L W8 variklį generuojantį 275 AG (202 kW) galią. Ši versija buvo kaip testavimo bazė vėliau pasirodysiantiems modeliams su dar didesniais panašios konfigūracijos varikliais: W12 Phaeton ir Audi A8 modeliuose bei W16 Bugatti Veyron superautomobilyje:
W8 variklis tai iš esmės sujungti du keturių cilindrų VR4 varikliai. Kad būtų lengviau suprasti:
Pats variklis atrodo taip:
W8 variklis tai iš esmės sujungti du keturių cilindrų VR4 varikliai. Kad būtų lengviau suprasti:
Pats variklis atrodo taip:
Patalpino: Gediminas | 2011-05-01 |
Darbinis automobilis |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Didžiulė bagažinė, nedidelės kuro sanaudos kaip tokio dydžio automobiliui,
Labai nepatikimas ir dažnai gendantis, tragiška garso izoliacija, automobilis labai kietas.
|
Bendras automobilio aprašas |
Prieš ~metus turėjau Volkswagen Passat ir džiaugiuosi, kad jo nebeturiu ir koks džiaugsmas buvo tada, kai jį pardaviau... Turėjau Volkswagen Passat 2003m. universalą, 1.9. TDI. Ką galėčiau jame pagirti tai didelę bagažinę su kuria galima vežioti baldus - sofas, spintas visiškai be jokių problemų. Na, ir dar motoras, kuris yra tikrai ekonomiškas ir daug dyzelio nesiurbdavo (apie 7 litrai mieste, greitkelyje ~5 litrai). Tačiau tai yra viskas kas jame yra gero. Salonas maniškis buvo "odinis" (į Passat'us tikros odos niekas nededa), tai po pusantrų metų važinėjimo išbyrėjo kaip dėlionė (nubyrėjo tas viršutinis "odinis" sluoksnis), taigi teko persiūti saloną, nes su tokiu juk nevažinėsi. Toks malonumas atsiėjo 1000 litų. Bet ne tik salonas išlakstė... Per kelis metus pakeičiau turbūt trečdalį viso automobilio. O sugesdavo viskas, kas tik norėdavo. Buvo sugedęs spidometras (rodyklės veikdavo neteisingai, o kartais visai nekildavo), todėl nusipirkau naują - kainavo 500 litų. Kita buvo važiuoklė, kurią reikėjo tvarkyti kas keli mėnesiai. Protu nesuvokiama kam dėti į šiuolaikinį automobilį aliuminę pakabą (turbūt taupyta gaminant). Aišku tas remontas nebūdavo brangus - 200-300 litų, bet geriau būtų vieną kartą daugiau, negu kelis kartus po mažiau ir galiausiai gaunasi išlaidos per tą patį laiką dvigubai didesnės negu BMW ar Mercedes-Benz (po jo nusipirkau BMW 530d, 2002 metų, tai viskas ką reikėjo pakeisti per metus, buvo priekinis žibintas - 150 litų)... Salonas labai pigiai atrodo, vos ne kaip kokio Citroen visas kaip iš perdirbto plastiko sulipdytas... Kita bėda pas Volkswagen tai tragiška garso izoliacija... Važiuodavome su šeima atostogauti, tai greitkelyje važiuojant ~120 km/h greičiu salone būdavo toks garsas, kad atrodydavo, kad sėdi po automobilio kapotu, o ne salone... O ką jau kalbėti apie susišnekėjimą su kitais keleiviais, kai toks triukšmas salone. Taip pat automobilis yra labai kietas, žinant kokios yra mūsų Lietuvos gatvės, tai po pasivažinėjimo su juo per duobes išeini kaip gavęs "beržinės košės"... Mano nuomonė, tai yra darbinis automobilis, o ne šeimyninis. Kaip jau ir minėjau, baldus ar kitus didelius daiktus su juo vežti jokių problemų nėra, nes jo bagažinė yra didžiulė, bet tik ne leistis į ilgesnes keliones su šeima... |
Variklis |
Kelis kartus buvo uždusę purkštukai (dyzelinas būdavo ne rusiškas ar dar koks kontrabandinis) žinoma, jų keitimas nebuvo brangus, bet jeigu panašūs dalykai atsitiktų išvažiavus į kitą šalį, tai atostogų pradžia tikrai būtų sugadinta na, bet su tuo pačiu BMW gali išvažiuoti ir suges kas nors žinoma, nieko negendančio nėra, bet yra retai gendantys ir dažnai gendantys. Volkswagen turbūt būtų tarp "lyderių" pagal gedimų dažnumą. Šiaip didelis pliusas motorui, tai jo ekonomika ko negaliu nepaminėti. Vis dėl to automobilis nemažas ir kai valgo mieste 7 litrus, tai yra tikrai pagirtina. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Pats pirkau jį už 26 000 tūkst. litų, prieš 3 metus, pardaviau už 17 tūkst. litų (ir tai teko beveik du mėnesius pardavinėti), o dar verta prisiminti kiek per tuos metus teko į jį sukišti šimtinių, tad turbūt visai "dikai" atidaviau jį... |
Patarimai perkančiajam |
Jeigu perkate šį automobilį darbui, tai yra puikus pasirinkimas, nes kaip ir minėjau bagažinė yra didelė ir galėsite labai daug visko vežti joje, tačiau tik nepirkite jo šeimos reikmėms, nes tikrai liksite labai stipriai nusivylę. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 46)
Volkswagen modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Lupo | Fox | ||||||||||||||||||||||||||||||
Up | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Polo | Polo | Polo | Polo | Polo | |||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Golf | Golf | Golf | Golf | Golf | Golf | ||||||||||||||||||||||||||
Vento | Bora | Jetta | Jetta | Jetta | ||||||||||||||||||||||||||||
New Beetle | Beetle | |||||||||||||||||||||||||||||||
ID.3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Passat | Passat | Passat | Passat | Passat | |||||||||||||||||||||||||||
Dideli | ID.7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Phaeton | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Corrado | Scirocco | ||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | Passat CC | Arteon | ||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Eos | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | T-Cross | |||||||||||||||||||||||||||||||
Taigo | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | T-Roc | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Tiguan | Tiguan | Tiguan | |||||||||||||||||||||||||||||
ID.4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
ID.5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Touareg | Touareg | Touareg | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Atlas | |||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Amarok | Amarok | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Golf Plus | Golf Sportsvan | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Touran | Touran | Touran | |||||||||||||||||||||||||||||
ID. Buzz | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Sharan | Sharan | Sharan | |||||||||||||||||||||||||||||
Routan | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Transporter | Transporter | Transporter | Transporter | ||||||||||||||||||||||||||||
Caddy | Caddy | Caddy | Caddy | |||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Crafter | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Volkswagen Passat TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis