Markės
1498 iš 1554
Volkswagen Passat 2000 - 2005
Volkswagen Passat, 2000 - 2005
529Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.416% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 29
18% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 69% Ne 31%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Solidus dizainas
  • Ekonomiški ir patikimi TDI varikliai
  • Erdvus salonas
TRŪKUMAI
  • Triukšmingi dyzeliniai varikliai
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
"Galingiausias variantas turėjo unikalų 4.0 L W8 variklį su 270 AG (202 kW) ir standartine visų varomųjų ratų sistema"
2000 metų viduryje Passat gavo dizaino atnaujinimus – nors daugelis kėbulo detalių nepakito, tačiau dėl pasikeitusių priekinių ir galinių žibintų, buferių ir chromo apdailos atrodo kaip visiškai naujas modelis. Galingiausias variantas turėjo unikalų 4.0 L W8 variklį su 270 AG (202 kW) ir standartine visų varomųjų ratų sistema vadinama 4motion. Passat tapo šio variklio bandomuoju stendu, nes vėliau variklis buvo montuojamas į W12 Phaeton, Audi A8 ir galiausiai į visiems gerai žinomą W16 Bugatti Veyron. Passat dažnai sukelia dvejopus jausmus – vairuotojai be abejo vertina gražų dizainą, standartines ypatybės (daugelį kurių pasiskolino iš Audi), patogumą, galią, dyzelinių variklių ekonomiją. Tačiau daugelis vairuotojų skundžiasi dažnais smulkiais gedimais.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 29
2019-08-12
passat b5 plius 1.9 dyzelis universalas 2005 m syncro
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpus,greitas,ekonomiškas(6 pavaros) ,neblogas įvaizdis
brangus variklio remontas,aliuminio važiuoklė pakeisti labai brangiai kainuoja,nepankamas elektronon
Nusprendėme įsigyti lengvąjį automobilį kaip trečią šeimoje,išsilaikius dukrai teises,tačiau nenorėjome pirkti jau buvusių tautiečių rankose,todėl po ilgų debatų ir turint omenyje dukrelės mažą vairavimo stažą ir kad gyvename užmiesčio sodyboje ir turime du visureigius,tai : Mitsubischi Pajero III kartos(man) ir Suzuki Vitara (mano žmonai) ,nusprendėme kad reikia įsigyti nebrangų ,bet keturiais ratais varomą sedaną,ir ne senesnį kaip 2006 m.Per pažįstamus pradėjome ieškoti,kas veža |ar pirko| ,vienok iš atvežtinių auto :) Radome Šiauliuose : Volvo,VW Passat,Audi A4,VW Golf. Volvo iš karto atkrito,didelė ir dar benzinas su automatine pavarų dėže-kuro daug ims,o privalumai to neatperka:(,nors salonas labai gražus,bet tokio didelio auto nereikia,Audi ir Golf labai paprasti pasirodė prieš Volvo,užtat VW Passatas paliko įspūdį visai mūsų šeimai: raudonos beveik vyšninės spalvos,salonas tamsus labai gražus veliūras(kas reta!) ,visi keturi veikia puikiai,variklis 1.9 96 kw murkia puikiai.Taigi patiko visiems ,kas jį žiūrėjo.Kaina buvo nebrangi,kadangi reikėjo pat varkyti aliuminę pr.važiuoklę.Pardavėjas to ypatingai neslėpė.Mašina labai patiko : kaina gera,stovis geras,išvaizda puiki,variklis labai gyvas.Nupirkome.Kaip reikia pakeitėme tepalus,filtrus,diržą,įtempiamus guolius,paskui po kurio laiko visus st.diskus,kaladėles,rankinio trosą.Įdėjome dar apie 5oo eur,labai džiaugiamės žiemą,kai gerokai pasnigus šviežiam sniegui visų kaimynų nuostabai tas "paprastas raudonas" universalas skynėsi sau kelią per pusnis ne blogiau už mūsų turimus visureigius.Tačiau tuo linksmybės ir baigėsi.Pavasarį,po gero pusmečio ,šis auto pradėjo užsivedęs dūmais piltis,aišku įkaitęs dirbo lygiai,paskui trauka dingo.Nuvarius pas specą buvo diagnuozuota : visiškas velenėlio ir jo indėklų išsidėvėjimas,dviejų purkštukų nepakankamas sukuriamas slėgis,trečias akivaizdžiai "myžantis",o ketvirtas aplamai striginėjantis ir jau subraižęs velenėlio kakliuką.Variklio keitimas tapo išsigelbėjimas.tačiau vietinis "Kulibinas",matomai pajautęs pinigus ,taip patvarkė,kad po jo įsikišimo pradėjo gęsti viskas iš eilės : purkštukai,davikliai.galop turbina."Pigiai" pirkta mašina pasidarė auksinė žiūrint rinkos kaina. Aišku ,tai vieno pirkinio istorija.Kas paskaitė iki galo apie šį auto galiu pasakyti ,per ketverius metus eksploatavimo(turime jį ir dabar:) ) štai ką : tai puikus ekonominės klasės automobilis keturių asmenų šeimai,pakankamai talpus(ypač su stogo bagažine), minkšta važiuokle ir tikrai dinamišku varikliu pasižymintis automobilis,plius sincro mova ,įjungianti galinį tiltą nesykį gelbėjo netgi nereikšmingose(vairuotojo nuomone) situacijose.Dabar faktai:VW pirktas 2017.Mokėta 1870 eur. Pirmos sumos tik įsigijus : 5oo eur.,vėliau dar 700 eur variklio remontas, paskui dar 600 eur kėbulo remontui(po 1.5metų).Šį automobilš turime ik šiolei,tačiau visus susidomėjusius šiuo modeliu kviečiu prieš jį įsigyjant kreiptis į atsakingą autoservisą,kad paskui netaptumėte tokio "pigaus" pirkinio objektais.Pats automibilis tikrai dėmesio nevertas,nebent esi VW 4wd fanatas
Pilnas atsiliepimas...
2017-05-28
1.9 96kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, dizainas
Visa kita
Pirktas neseniai, 1.9 96kw. Privalumų turi daug : xenon žibintai, šildomos sėdynės, pusiau koža mėlynas salonas, navigacija,parktronikai, autopilotas,cd changeris, 5 pavaros. Kaip diena, taip naujiena, investuota jau labai daug, barška, nors viskas pakeista. Problema su elektra, nesirakinėja durys, greitai dėvisi dalys visos. Niekam nerekomenduoju.
Pilnas atsiliepimas...
Olegas | 2015-09-29
Passat 2001 B5.5 1.9TDI 74 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus, visai nerudyja, neblogas saugumas, nebrangios detales, visi moka taisyti be vargo
viskas genda
Passat 2001 B5.5 1.9TDI 74 kw sedanas Automobilio remontas per 4 metus nuo 2011 iki 2015 metu: Galiniai amortizatoriai, bagazines uzraktas, visa priekine pakaba, visu stabdziu diskai ir kaladeles, ABS davykliai, 3 granatos nes nuo vienos nuslinko guma pateko smelio ir t.t. sprogo peciuko zarna, smagratis, vairo traukes, salenblokai, stgabdziu skyscio baklelis. Automobilis tiesiog luzta akyse. Greriau paieskoti Japono
Pilnas atsiliepimas...
TDI | 2015-08-05
2003 VW Passat 1.9 TDI Highline
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, komfortiškas, talpus, stabilus kelyje, ekonomiškas ir galingas variklis
Variklis galėtų dirbi tyliau, pradėjo barškėti garso kolonėlė, universalo "ragų" korozija, sąlyginai brangus diržų keitimas
Na ka, trumpai noriu aprašyti savo jau beveik metus turimą automobilį - 2003m VW Passat 1.9 TDI 96kW universalą. Automobilio ieškoti pradėjau dar praeitų metų rudenį, buvo daug variantų šaunančių į galvą - Volvo S60, VW Golf, Toyota Avensis/Corolla, Mercedes C ar E klasė. Pradžioje žiurinėjau Lietuvoje, apžiurėjus keletą mašinų tvirtai nusprendžiau pirkti automobilį iš svetur (Vokietijos). Taigi 2014m žiemą išvykom savarankiškai ieškoti automobilio, neilgai trukus skelbimuose atsirado labai patrauklus variantas, brangus - tačiau retos komplektacijos kaip 1.9 varikliui. Viskas ejo kaip per sviestą, pirkom is tikro vokiečio ir jau kitą diena automobilis stovėjo garaže. :) Po keletos dienų sėkmingai su juo gryžau į Lietuvą, techninę apžiurą praėjau iš pirmo karto be trūkumų. Na istorijų gana, dabar konkrečiau apie mašiną, tai 2003m "black magic perleffekt" spalvos universalas su 96kW dyzeliniu varikliu, highline komplektacija (apie ją kiek vėliau), 6 pavarų mechaninė greičių dėžė. Praėjus beveik metams po įsigyjimo automobilis labai patinka. Puikus, galingas ir tuo pačiu ganėtinai ekonomiškas variklis, minkšta važiuoklė, kelio nelygumai mažai jaučiasi, o išvažiavus i autostrada kur greičiai 120km/h ir daugiau vairuoti vienas malonumas, mašina labai stabiliai jaučiasi kelyje prie didelių greičių, tikrai suteikia pasitikėjimo paspausti ir daugiau, bėgejasi smagiai, ilgose kelionėse nevargina, didelius pliusas tai, kad laaabai daug vietos, tiek keleiviams tiek vairuotojui, bagažinė irgi talpi, galima laisvai sukrauti 4 asmenų bagažą ir vykti į atostogas. Dizainas sakyčiau skonio reikalas, man asmeniškai jis patinka, mašina atrodo solidi ir visai nepasenusi, nors jau yra 12metų senumo. Interjeras, vidaus medžiagos ir surinkimo kokybe tikrai labai džiugina, mygtukai, vairas nenutrinti nei kiek, viskas sudėliota logiškai ir lengvai prieinamai, sedynės labai geros būklės, tik vairuotojo jau kažkiek gyvenimo mačiusi, manyčiau logiška, visgi rida jau beveik 230 tūkst (rida tikra). Taigi trumpai apie kompektacija: labai gausi kaip 1.9 varikliui, pilnai odinis šildomas salonas, xenon žibintai su apiplovimu, sėdynės elektrinės su memory, originali vw mfd navigacijos sistema su laisvų ranku įranga, cd keitiklis, multifunkcinis vairas, lietaus daviklis, R17 ratai ir dar daug kitų privalumų.. Taigi apibendrinant tai tikrai geras automobilis, kalbos apie gendančius purkštukus ir kas menesį byrančias važiuokles sakyčiau is piršto laužtos, arba tiesiog kiti nusiperką lauža pigiausia iš skelbimų ir galvoja, kad visos tokios.. Apie variklį, buvusius "gedimus", išlaidas ir patarimus perkančiajam skaitykite žemiau. :) Variklis "pumpaduzas" 96kW, traukos lenkimams ir esant norui smagiam pasivažinejimui užtenka, galvojau tik kad kuro -sąnaudos bus kiek mažesnės (mieste apie ~7-8l, užmiestyje ~5.5, bendrai vidurkis maždaug ~6-6.5l), bet kita vertus nėra tokios ir didelės, konkrečiai su varikliu bėdų dar neturėjau, pravažiuota šiuo metu po pirkimo daugiau nei 15 tūkst kilometrų, jokių bėdu, kuriasi "iš pusės pasukimo" tiek šiltas tiek šaltas, žiema prie -20 užsikūrė iškart, dūmų nemeta, skysčių nevalgo, turbina pučia gerai. Kas nepatinka tai skleidžiamas garsas, norėtusi kad dirbtu kiek tyliau, tikras traktoriukas. :) Tiesa PD tai būdinga. Abibendrinant: galiu tikrai rekomenduoti šį variklį jei renkatės dyzelinį variantą, lyginant su kitais šitas aukso viduriukas, nes toliau seką 2.5l agregatai, kurie žymiai brangesni aptarnavime ir kuro valgo nepalyginamai daugiau. Trumpai apie išlaidas ir "gedimus". Nusipirkus pagr.diržas buvo keistas prie 108 tūkst km (perkant rida buvo 213 tūkst), taigi reikėjo keisti pagrindinį diržą. Nusprendžiau pasikeisti visus diržus ir įtempėjus, tepalus su filtru, taip pat reikėjo keisti termostatą nes variklis nepasiekdavo darbinės temperatūros, viena kart važiuojant "nušovė" šlanga :D ir pradėjo dėl nesandarios tarpines leisti antifrizą kažkur prie termostato. Su tokiais "gedimais" teko susidurti, dabar apie išlaidas: Pilnas visu diržų su įtempėjais, termostatu ir vandens pompa keitimas kainavo 320eurų, naudojant kokybiškas dalis. Tepalo keitimas 8 eurai + 4litrai tepalo su filtru apie 35-40 eurų, iš viso beveik 50 eurų. Šlangą ir tarpinę susitvarkiau nemokamai. :) Taigi per beveik metus investuota ~370eurų, detalių kainos normos ribose, panašiai kaip ir kitų vokiškų automobilių. Kitos dalys geros būklės, dar Vokietijoje buvo atliktas stabdžių servisas, pripildytas kondicionierius, pakeistas akumuliatorius, perkant buvo geros žieminės padangos, todėl šiais dalykais rūpintis nereikėjo. Nuvertėjimas? Na nežinau, peržvelgus skelbimus Lietuvoje galima rasti nuo ~1500-2000 eurų su skurdžiausia komplektacija ir labai pavargusius, Vokietijoje kainos svyruoja nuo panašiai nuo 1500 iki 4000-5000. Gero varianto tikrai nenusipirksite pigiai. :) Taigi keli patarimai prieš perkant: nesiulyčiau pirkti važineto Lietuvoje dėl manau visiems gerai žinomų priežasčių, nepirkite pigiausio ir "geriausio", tokių nebūna, sakyčiau norint nusipirkti tikrai gerą reikia daugiau nei 3000 eurų. Toliau gerai tikrinkite variklį, kokius garsus jis skleidžia, kokios spalvos aušinimo skystis, prieš apžiurint reikalaukite, kad norite užvesti šaltą variklį, pažiurėkite ar netrūksta tepalo ir kokios jis spalvos, itin atidžiai reikia žiurėti i nuplautą variklį (variklio plauti nėra jokios prasmės, tad jei plautas, gali būti kad ne dėl grožio.. :) ), važiuoti turi minkštai, vairas neturi drebėti, vibruoti, pažiurėkite ar nedūmina (geras variklis nei menkiausio dūmo nemes), ar begiai jungiasi sklandžiai, ar nėra garsų bandant važiuoti atbuline pavara. Prie automobilio būtinai turi būti serviso istorija (knygėlė su atliktais aptarnavimais), jeigu nėra, kyla klausimas - kodėl? Jei nepasitikite pardavėju ir savimi, vežkite į bent kažkiek pažystamą servisą, kad patikrintų profesionaliai, na kitaip sakant galioja viskas kaip ir betkuriam kitam automobiliui. Trumpai tiek, automobilį galiu drąsiai rekomenduoti visiems - geras pasirinkimas tiek pradedančiajam vairuotojui, tiek patyrusiam, mašina patikima (jei nenusipirksi lavono), lengvai valdoma, stabili, ekonomiška, universalas turi daug vietos, nebrangus draudimas, galios užtenka.
Pilnas atsiliepimas...
Vaigaras | 2015-03-03
passat b5+ 1.6
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
talpus, nebrangus remontas, gan komfortiskas
1.6 variklis tikrai per mazas, valdomumas
Turejau si automobili pusantru metu. Valdomumas prastas, truksta galios. I posuki kaip su valtim. Per pusantru metu pakeiciau abi granatas, zvaklaidzius, zvakes, stabdziu diskus. 1.6 benzininis variklis tikrai nera geriausias pasirinkimas. truksta galios ir nera ekonomiskas. Taciau variklis patikimas. Remontas nera brangus taciau pasroviai kaska reikia keisti. nepirkti 1.6
Pilnas atsiliepimas...
čainikas | 2014-11-24
tikrai geras auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, komfortiškas
daug naudoja degalų
Komfortiškas, lengvai valdomas, stabilus, patikimas Netikėti mitais ir kad „Passatas“ prastas auto. Das ist Auto.
Pilnas atsiliepimas...
lukasz | 2014-08-18
blogas automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
detales nebrangios
rudijia
rudijia labai graitai variklis geras
Pilnas atsiliepimas...
passat | 2014-04-06
rekomenduoju
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortas , dydis, trauka
nera
labai geras , komfortiskas , malonu vairuoti turiu metus laiko dar nieko neteko tvarkyti
Pilnas atsiliepimas...
passat | 2013-09-23
passat b5.5,1.9tdi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
surinkimo kokybe,valdymo savybes,erdvumas,bagazines talpa,komfortas
sudetinga pakaba,lepesni pd purkstukai
pirkau pernai vasario menesy,abejojau siuo automobiliu,del vyraujanciu lietuvisku vaziuokles mitu,bet pavazinejes isitikinau,kad tikrai mitas,siai dienai pravaziaves apie 30000 km,kol kas nei vienas sarnyras nekliba,nesenai pasitikrinau,pagal mita,jau turejau koki 1000lt sukist restauravimui,taciau kol kas neremontuota,siaip puikus universalas,juntama auksta automobilio kokybe ,veliuro sedynes labai malonios,panely malonu liesti,per si laikotarpy,keiciau tik lempute ir viena zvake ir viskas,nors kai kurie draugai atkalbinejo nepirkti sio auto,sankaba ir greiciu deze veikia puikiai,klima irgi,bent kol kas esu patenkintas siuo automobiliu,1.9tdi 96kw ispudingai traukia,tuo paciu pakankamai ekonomiskas,mieste 7-7.5litro,vidurkis apie 6,ziema 6.5,automobilis gerai valdosi,nuspejamas,pakankamai komfortiskas,kai reikia isikisa esp,masina pagaminta 2002.10menesy ir dar tenka pervaziuot ir zvyrkeliais i kaima ir tikrai ypatingai nesaugau,vazineju kaip ir visi,zinoma priekine pakaba sudetinga ir brangi,bet tikrai nera tokia trapi kokia vyrauja nuomone. 1.9tdi 96kw,pd purkstukais,pasizymi labai gera trauka,turbina ir purkstukai problemu nesukele,su dyzelinu nerizikuoju,nes pd kazkiek lepesni,tepalai sintetiniai. kaip minejau eksploatacija kol kas pigi,nezinau kaip bus toliau,automobiliui mokejau 3.5t.eu,dabar gal 2.8-3.2t.eu,spreskite patys. atidziau tikrinti vaziuokle,ar nepulsuoja sankaba ir zinoma kebula,kad nebutu stipriau dauzta,ar veikia klima.
Pilnas atsiliepimas...
Ramūnas | 2012-08-26
VW Passat Variant V6 2.5 TDI 4Motion Highline, 2001
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Aukšta apdailos kokybė, komfortiška pakaba, labai talpus
Nelabai gražus, daug smulkių gedimų, įvaizdis
Niekada nebuvau VW, o ypač Passat gerbėjas, bet gyvenimas privertė ieškotis automobilio sau, kuriam kėliau atitinkamus reikalavimus-gerai įrengtas: geros sėdynės (kas daugiau važinėja mane supras), klimato kontrolė (visokios rankenėlės-praeities reliktai ir labai gadina bendrą vidaus vaizdą, galų gale labai patogu-nistatai vieną kartą temperatūrą ir nesuki galvos kiekvieną kartą atsisėdęs į automobilį), rimta apdaila-minkštos mskydelio medžiagos, kurias ne tik malonu liesti, bet kurios ir nebarška, talpus ir vidutinio dydžio automobilis (4 asmenų šeima ir šuo:)), todėl ir universalus kėbulas, komfortiška pakaba (esu nebe jaunuolis, kuriam niekas nesvarbu, iškyrus, kad garsiai krioktų ir ratus prasuktų), automatinė pavarų dėžė (mieste po kamščius žiauriai patogu) ir pageidautina su 4 varomais ratais. Aišku, dyzelis. Reikalavaimų sąrašas išties įspūdingas, o dar jei pridėsime ir "geros" kainos reikalavimą, tai pasirinkimas gaunasi išties nedidelis - VW, Audi, BMW ir viskas...Taigi radau savo "Norų pildytoją" 2001 pasatą su nedidelę rida, kuria, žinoma, nepatikėjau, nes esu gerai susipažinęs su automobilinkų ir automobilių realybe-ridos matuoklis rodė 230 000 km, o tikri buvo 312 000 km. Bet tai manęs negasdino. Ir iš tiesų visus mano reikalavimus jis puikiai atitiko-tikrai komfortas aukščiausio lygio (sakau taip, nes teko naudotis ir aukštos klasės automobiliais), važiavo irgi gerai-automatas veikė puikiai, variklis veikė irgi čiki čiki. Taigi automobiliu buvau patenkintas. O remonto išties prisireikė, bet tai man buvo visiškai suprantama ir priimtina-juk automobilis nenaujas. Teko remontuoti turbinos slėgio reguliatorių ir galinių stabdžių suportą, o tuo pačiu ir pakeičiau ir visus galinius stabdžius-dėjau naujus, todėl kainos buvo nemažos, bet garantuotos. V6 2.5 TDI 150Ag/110kW variklis daug kam kelia blogus įspūdžius, o man jis nė kiek nervų negadino. Matyt, prieš tai buvę šeimininkai (a/m iš Šveicarijos) netaupė tepalams, todėl variklis traukė gerai, nedūmijo, nebildėjo, o vienintėlis trūkumas, nors dyzelaism tai būdinga pasiimdavo šiek tiek tepalo- 1 000 km 150-200 g. Aišku, tai priklausė nuo to, kaip spausdavau, nes jei turbina dažnai dirbadavo pilnu pajėgumu, tai augdavo ne tik kuro sąnaudos (beje, realios vidutinės mieste 10,5 l, užmiestyje - 7,8 l), bet ir tepalo suvartojimas (0,5 l - 1 000 km.). Diržo keisti nereikėjo, buvo pakeistas prieš ~25 000 km, todėl rimtų išlaidų ir neturėjau, išskyrus jau minėtą slėgio reguliatorių. Kuro sąnaudos - mieste 10,5 l, už miesto 7,8 l., tepalų keitimas kas 15 000 km, einamųjų detalių pilna ir parduotuvėse, ir laužynuose (neaišku , kokios kokybės), o kadangi maniškis buvo prabangios komplektacijos, bet ir važiuoklėje tas apstispindėjo, tai kai kas, pvz. stabdžių sistemos dalys (aušinami galiniai stabdžių diskai, o tuo pačiu, ir kitokie suportai ir kaladėlės, juk Šveicarijoje aktualu geri stabdžai:)), kainavo brangiau. Lyginant su paprastais pasatais, kai kas kainuoja daugiau, bet ir pasatas kitoks, todėl nėra ko stebėtis. Žodžiu, man buvo priimtina. Nuvertėjimas? VW vertę turi ir tai galiu patvirtinti-neatsitiktinai. Daugelis dalykų padaryti išties racionaliai ir protingai. Ir aptikimai. Jei gasdina kuro sąnaudos, neimti 2.5 TDI-jis tikrai neekonomiškas. Be abejo, jei skaičiuojate kiekvieną litą -imti kuo paprastesnį-nebus kam genda, nereikės sakyti, kad pasatas -š... O šiaip kaip ir kiekvienam a/m tikrinti reikia viską, nes visos istorijos niekas nepapasakos, o jei a/ buvo parduotas, jis turėjo problemų-didesnių arba mažesnių, kurios gali būti pataisomos lengvai ir pigiai, arba didelės ir brangios (suvirintas iš kelių gabalų). Netikėti ridomsi, nes jos viso persuktos, be to jei kyla noras vsitik sužinoti bent jau paskutinią oficialią ridą pagal VIN pasakys VW atstovas...Gerai tai, kad jie praktiškai nerūdija, nebent kaip sakiau surinktas iš gabalų.
Pilnas atsiliepimas...
 
123

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Volkswagen modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini   LupoFox
    up!
  Maži   PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
  VentoBoraJettaJettaJetta
  New BeetleBeetle
  Vidutiniai  PassatPassatPassatPassatPassatPassat
  Reprezentaciniai    Phaeton 
  Kupė Corrado  Scirocco 
  Keturduriai kupė    Passat CC 
    Arteon
  Roadsteriai    Eos 
  Mini krosoveriai     T-Cross
  Krosoveriai     T-Roc
  Dideli krosoveriai    TiguanTiguan
  Visureigiai    TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai     Atlas
  Pikapai    Amarok
  Mini vienatūriai    Golf PlusGolf Sportsvan
  Vienatūriai    TouranTouranTouran
  Dideli vienatūriai   SharanSharanSharan
  Daugiatiksliai   TransporterTransporterTransporter
  CaddyCaddyCaddy
  Komerciniai    Crafter
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai