Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Gera standartinė įranga
- Ekonomiški ir patikimi TDI varikliai
- Erdvus salonas
TRŪKUMAI
- Triukšmingi dyzeliniai varikliai
- Neinformatyvus vairo mechanizmas
- Ne toks smagus kaip konkurentai
"Passat turi neįtikėtinai žemą oro pasipriešinimo koeficientą - 0.27. Šis koeficientas yra mažesnis nei daugumos sportinių automobilių"
Naujos penktos kartos Passat buvo pradėtas pardavinėti 1996 metais Europoje ir 1998 metais Šiaurės Amerikoje. Jis reišmingas tuo, kad vėl pasidalijo platforma su Audi A4 modeliais ir turėjo klasikinę komponuotę su priekyje išilgai montuojamu varikliu ir varomas priekiniais arba visais ratais. Passat dizaine naudojami jau matyti elementai iš naujų Mk4 Golf, Bora ir Mk4 Polo. Išlenktos linijos, nuožulnus priekinis stiklas suteikė Passat sedano kėbulu neįtikėtinai žemą oro pasipriešinimo koeficientą - 0.27. Šis koeficientas yra mažesnis nei daugumos sportinių automobilių tame tarpe ir tuo metu pasirodžiusio pasirodžiusio C6 Chevrolet Corvette, kuri turėjo 0.29 koeficientą. Passat turi keturių svirčių priekinę pakabą ir priklausomą arba nepriklausomą galinę pakabą. Šis Passat susilaukė teigiamų atsiliepimų dėl dizaino, valdymo savybių, patogumo, salono erdvumo ir ypač ekonomijos. Tai išties praktiškas automobilis. Tačiau automobilis buvo kritikuojamas dėl ne pačio geriausio patikimumo.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Pavairuoju
Parašė atsiliepimų: 2
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Parašė atsiliepimų: 2
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Patalpino: Pavairuoju | 2012-09-30 |
VW passat praktiškas ekonomiškas automobilis. |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Ekonomiškas, bet kokiam garaže remontuojamas, pakankamai komfortiškas.
Važiuoklė, gan dažnas keliuose, netelpa meškerės į sedaną. :)
|
Pagaminimo metai: 1999
Variklio darbinis tūris, l: 1,0
Kuro tipas: Dyzelinas |
Bendras automobilio aprašas |
1999 m. 81 kw. sedanas. Važinėjau 5,5 metų, nuvažiavau 90 tūkst. km. Teko ir į tolimas keliones leistis, autobanais važinėti, taip pat ir miško keliais į žvejyba buvo traukiama su juo, nepavedė niekada (žvejybai labiau tiktų universalas, bet atlenkus sėdynes meškerės tilpdavo). Žodžiu paprastas, patogus automobilis ir svarbiausia ekonomiškas automobilis. Kurį pristačius į bet kurį garažiuką mielai apsiims remontuoti, nes ten viskas aišku ir tikrai jau bus susidūrę. Aišku kaip ir kiekvienas auto turi minusų. Dėl visų peikiamos važiuoklės. Man pasiteisino restauravimas. Keičiant šarnyra iš parduotuvės gaunat kinietišką metalą su išspaudu "Made in germany" ir kinietiška kokybe. Restauruojant turit orginalų metalą ir jis nelūžta kaip kinietiški ,ir restauruota detalę, kuri tikrai laiko, bent jau man geriau nei naujos iš mūsų parduotuvių. Važinėta buvo daug Kauno gatvėmis, o gyvenau Juozapavičiaus pr., kuris prieš remontą buvo viena iš problematiškiausių gatvių. |
Variklis |
Variklio 81 kw. galios tikrai užtenka normaliam eksplotavimui, aišku pilnu ekipažu aplenkt jau reikia atstumo, bet pakankamai begėjasi paspaudus. Variklis ekonomiškas, pilama buvo rusiškas dyzelis ir jokių problemų. Laiku keisti tepalai su visais filtrais ir variklis tarnavo puikiai, vesdavosi prie didžiausių šalčių. Pakaitinimo žvakių,kuri neveikia gan paprastas patikrinimas. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Nuvertėjimas gan nemažas. Po 5,5 metų nuvertėjo, nuo 21500 iki 8000 lt. Eksplotacijos kaštai palyginus su dabartine auto tikrai gan proto ribose. Tvarkytas buvo radiatorius, valytuvų mechanizmas (imtas iš šroto), kondicionierius perrinktas. Žiema per šalčius buvo užsikirte vieną kartą galinės, kitą karta vairuotojo durelės. Kiek teko domėtis, pasitaikė ne man vienam. Pradėjo rudyti vienas sparnas, buvo rastas geras tokios pačios spalvos. O daugiau, kas metus 1 arba 2 šarnyrus atrestauruodavau, vieno kaina su išėmimu, įdėjimu apie nuo 70 iki 120lt. Stabdžių kaladėlės apie 130 lt. geresnės. Keistas galinis amrtizatorius apie 150 lt. |
Patarimai perkančiajam |
Reikia pirkti prižiūrėta. Aš savo ilgokai laukiau ir kainavo daugiau nei dauguma turgui, bet problemų už tat negausiai buvo. Šio auto stiprioji pusė variklis, reikia kad jis ir būtu geras ir bent jau 81 kw., 66 kw per mažai jam. Iki 2000 m. (PD variklio) varikliai mielai vartoja rusiška kurą. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 28)
Volkswagen modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Lupo | Fox | ||||||||||||||||||||||||||||||
Up | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Polo | Polo | Polo | Polo | Polo | |||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Golf | Golf | Golf | Golf | Golf | Golf | ||||||||||||||||||||||||||
Vento | Bora | Jetta | Jetta | Jetta | ||||||||||||||||||||||||||||
New Beetle | Beetle | |||||||||||||||||||||||||||||||
ID.3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Passat | Passat | Passat | Passat | Passat | |||||||||||||||||||||||||||
Dideli | ID.7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Phaeton | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Corrado | Scirocco | ||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | Passat CC | Arteon | ||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Eos | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | T-Cross | |||||||||||||||||||||||||||||||
Taigo | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | T-Roc | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Tiguan | Tiguan | Tiguan | |||||||||||||||||||||||||||||
ID.4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
ID.5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Touareg | Touareg | Touareg | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Atlas | |||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Amarok | Amarok | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Golf Plus | Golf Sportsvan | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Touran | Touran | Touran | |||||||||||||||||||||||||||||
ID. Buzz | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Sharan | Sharan | Sharan | |||||||||||||||||||||||||||||
Routan | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Transporter | Transporter | Transporter | Transporter | ||||||||||||||||||||||||||||
Caddy | Caddy | Caddy | Caddy | |||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Crafter | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Volkswagen Passat TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis